Помощ - Търсене - Потребители - Календар
Пълна версия: Малко алкохол по време на бременност = по-умно дете
kaldata.com - Форуми > Други > Здраве и Mедицина

fedora


Малко алкохол по време на бременност = по-умно дете

Момчетата, родени от майки, които по време на бременността са приемали алкохол в неголеми количества, показват по-добри резултати при развитието си в сравнение с децата на бременните, напълно отказали се от алкохола.
Момичетата пък били по-устойчиви емоционално, ако майките им са пийвали по време на бременността.

Този шокиращ факт установили учените от University College в Лондон.

В изследването са проучени 12 хиляди деца.
Според тях приемът на неголямо количество алкохол не предизвиква умствени или поведенчески проблеми при децата.
Дори напротив - те били по-здрави от връстниците си, чиито майки не близват алкохол.
При децата от първата група 40% по-рядко възникват проблеми с поведението и 30% по-рядко се появяват проблеми с хиперактивността.
Освен това тези деца са набрали повече точки на лингвистични тестове и по-добре се ориентирали при посочването на фигури, цетове, букви и цифри.
Въпреки категоричните резултати едва ли ще се сложи край на споровете за употребата на алкохол по време на бременност.

Винаги се е считало, че алкохолът вреди да плода.
Въпреки това в брошурите на здравното министерство на Великобритания се препоръчва той да се избягва през първите три месеца на бременността, за да се намали рискът от аборт, но епизодичната му употреба в по-късните месеци не вреди.


01.11.2008 dnes.bg

----------------------------------------

Така както е написано излиза, че според децата приемът на неголямо количество алкохол не предизвиква умствени или поведенчески проблеми. tongue.gif
Fifa
Да бе, утре ще кажат, че цигарите и наркотиците също помагат на плода да се развива по-добре...
Madonna
Аз също съм си пийвала чаша вино на седмица по време на бременността...
Виж,с кафето малко попрекалявах..
fedora
ЦИТАТ(Madonna @ 13.11.2008г. в 10:16ч.) *
Аз също съм си пийвала чаша вино на седмица по време на бременността...
Виж,с кафето малко попрекалявах..

И аз, но в началото, когато все още не знаех, че не съм сама... wub.gif После бях на пост и молитва. Дори цигарите отказах от раз...
izabel1
Мдааа това проучване 100% е направено от деца на бивши или настоящи алкохолици.
Вече направих плочки от смях . Всичко в големи количества е вредно ама не всичко в малки е полезно.
RefreshMe
Стига ве! Аз винаги съм мислел, че алкохола се отразява зле на плода, даже си спомням, че в училище по биология така ни учиха. ohmy.gif
haidukpikaso
ЦИТАТ(RefreshMe @ 14.11.2008г. в 12:41ч.) *
Стига ве! Аз винаги съм мислел, че алкохола се отразява зле на плода, даже си спомням, че в училище по биология така ни учиха. ohmy.gif

Алкохола вече е станал полезен за акъла на бебето
biggrin.gif
TeamKiller
Утре ще направят изследване и ще установят, че към млякото трябва да се прибавя малко алкохол, защото е полезно за разтежа на бебетата. cool.gif
Leslie_
Що за простотия е това ? ohmy.gif Тоя университет да не е пълен с бивши алкохолици-учени ?! biggrin.gif huh.gif
Crimsader
ЦИТАТ(Leslie)
Що за простотия е това ? ohmy.gif Тоя университет да не е пълен с бивши алкохолици-учени ?! biggrin.gif huh.gif



Съгласен smile.gif
Trichocephalus
ЦИТАТ(TeamKiller @ 14.11.2008г. в 13:12ч.) *
Утре ще направят изследване и ще установят, че към млякото трябва да се прибавя малко алкохол, защото е полезно за разтежа на бебетата. cool.gif


Малко червено винце след нахранване на кърмачето му осигурява спокоен сън и червени бузки smile.gif
Пробвал съм - не вреди ни най-малко.

За "хайдушка попара" някой чувал ли е ? Мен лично, бабите ми са ме хранили едно време с такава smile.gif
Remix1912
Малко алкохол по време на бременност = по-умно дете
Който го е казал това,значи майка му е пила само вода.
potrebitel
Абре, хора, защо реагирате така за червеното вино. Хората отдавна говорят, че по една чашка е полезно за здравето ни wink.gif Това не означава, че бременната жена трябва да се олива всяка вечер, ама няма лошо от време на време да изпива по една чаша, може би не към края на бременността, но все пак smile.gif
haidukpikaso
ЦИТАТ(Trichocephalus @ 14.11.2008г. в 14:56ч.) *
Малко червено винце след нахранване на кърмачето му осигурява спокоен сън и червени бузки smile.gif
Пробвал съм - не вреди ни най-малко.

За "хайдушка попара" някой чувал ли е ? Мен лично, бабите ми са ме хранили едно време с такава smile.gif

Тая попара знам че е от хляб и червено вино
Ние не сме я яли
Но като деца през зимата ни даваха малко червено винце
Бащата каза за кръв било
tongue.gif
Разредено с лимонада де,не чисто
yvsot
Да не говорим колко е полезен за самото зачеване. biggrin.gif
MIRVAM
ЦИТАТ(fedora @ 13.11.2008г. в 10:04ч.) *


Малко алкохол по време на бременност = по-умно дете

Момчетата, родени от майки, които по време на бременността са приемали алкохол в неголеми количества, показват по-добри резултати при развитието си в сравнение с децата на бременните, напълно отказали се от алкохола.
Момичетата пък били по-устойчиви емоционално, ако майките им са пийвали по време на бременността.

Този шокиращ факт установили учените от University College в Лондон.

В изследването са проучени 12 хиляди деца.
Според тях приемът на неголямо количество алкохол не предизвиква умствени или поведенчески проблеми при децата.
Дори напротив - те били по-здрави от връстниците си, чиито майки не близват алкохол.
При децата от първата група 40% по-рядко възникват проблеми с поведението и 30% по-рядко се появяват проблеми с хиперактивността.
Освен това тези деца са набрали повече точки на лингвистични тестове и по-добре се ориентирали при посочването на фигури, цетове, букви и цифри.
Въпреки категоричните резултати едва ли ще се сложи край на споровете за употребата на алкохол по време на бременност.

Винаги се е считало, че алкохолът вреди да плода.
Въпреки това в брошурите на здравното министерство на Великобритания се препоръчва той да се избягва през първите три месеца на бременността, за да се намали рискът от аборт, но епизодичната му употреба в по-късните месеци не вреди.


01.11.2008 dnes.bg

----------------------------------------

Така както е написано излиза, че според децата приемът на неголямо количество алкохол не предизвиква умствени или поведенчески проблеми. tongue.gif

Брей, по-свястна реклама на алкохола не можаха ли да измислят. Че от алчност искат и бременните да им правят оборот. Ненаситно е било човешкото око.

Това е "олекотена" версия на основното съдържание. За да видите пълната версия, с форматиране и изображения кликнете тук.