Към съдържанието




Снимка
* * * * * 1 гласа

Самоподготовка по кормуване и полезни съвети


Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да отговаряте в нея, но винаги можете да създадете нова ;)
4 отговора в тази тема

#1 maxminelli

maxminelli

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 6 мнения

Публикувано 08 ноември 2009 - 01:08



#2 sanddaemon

sanddaemon

    Lord Of Death

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1342 мнения

Публикувано 18 ноември 2009 - 10:24

искам да знам кой е тоя акомулатор и какви са тия кабели и кой е тоя стартер, които ще издържат 28сек. въртене.
повечето съвремени коли са с електронно подаване на гориво и е безсмислено да се пали на ръчна. аз лично паля с натисната спирачка.

а това са оборотите е пълна гупост. въртящият момент на всеки един автомобил е различен. кога тр. да се привключи предавка е въпрос на изграждане на усет за това и с пресмятания на обороти не знам някой да е успял да го придобие.
Публикувано изображение Публикувано изображениеПубликувано изображение Публикувано изображение

#3 kmvasilev

kmvasilev

    kaldata маниак

  • VIP Потребител
  • 4592 мнения

Публикувано 18 ноември 2009 - 11:54

Добре направено и полезно, аз само се притесних някой да не направи ре или "цитирай"на поста че е малко дългичък :cool:

Е тия 28 секунди са бъг на превода, пълна простотийка. И някои други неща. Но като цяло си мисля, че четивото е полезно за начинаещи/профани Публикувано изображение
Насила хубост не става !

#4 the professor

the professor

    engineer

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6930 мнения

Публикувано 18 ноември 2009 - 12:26

само да добавя как се регулира седалката щото не е обяснено...
първо седалката се придвижда толкова напред че кракът да е леко свит в коляното при натискане на предала до ламарината. наклона на облегалката пък трябва да такъв че, когато се изпънат ръцете и се сложат от горната страна на волана (на 12 часа), той да опира в китките и да сте облегнати на облегалкатата...
тва за натискането на педала на 2 см е пълна глупост - всеки производител дава различен ход на съединителя до момента на отцепване зацепване... за жигулата е между 25 и 40мм, за мойто пежо съм го регулирал за удобство и въобще никъде не съм чел колко да е, просто като се отпусне жилото съм направил да остават 5мм хлабина, тия 5 мм минали през лостовата система на педала отговарят между 2-3-4 см (точно не сум ги мерил...)

Този пост е редактиран от the professor: 18 ноември 2009 - 12:32

System 1: 775dual-vsta, E5800, GV-NX86T256H-ZL + AC Accelero L2 PRO, 2x1gb A-data DQVE1A16, FSP-400PNF, DVDRW NEC ND-3520AW, ST3500630A, HDT722516DLAT80, AC Freezer 7Pro, 32" Samsung LE32A330J1XXH, TDA1557Q@2x22W, високоговорители 10W@4ohm, O.S. Windows2000
System 2: K7S5A+LAN, Duron 1600, 768MB DDR CL2, 10GB Samsung, CDRW TEAC CD-W54E, 9600XT GV-R96X128D, Modecom Feel 350W, O.S. Linux- Slackware 11

#5 maxminelli

maxminelli

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 6 мнения

Публикувано 18 ноември 2009 - 16:06

Мда,мислех да напиша за стартера и оборотите ,ноооо .... забрaвих и както виждате...снимките са от преди години и колите и те :) просто си поиграх да го копирам от сайт...който явно е старичък.Ако желаете напишете правилните неща и подточките към тях за да ги поправя.

Този пост е редактиран от maxminelli: 18 ноември 2009 - 16:10