Към съдържанието




Снимка
- - - - -

Съвет за избор на автомобил


  • Моля влезте за да отговорите
69 отговора в тази тема

#21 Препикану мушкату

Препикану мушкату

    С голямата патка

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2325 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:СтараЗагора
  • Интереси:Да правя бррррррр....

Публикувано 02 януари 2012 - 12:15

........моят съвет е слагай инжекциона газова или метан,че ще береш ядове после.......

А относно марките автомобили аз лично,никога не бих си купил Ford.


Що ли си мисля, че ще бере ядове, като си ги постави.......Почва се едно ходене по "майстори', които ще се учат да настройват уредбата, мъките при запалването зимно време, цената на газта също расте, по-бърза амортизация на автомобила, невъзможност да се ползват закрити паркинги........и още куп неприятности....
А, я си направете една проста сметка, цената на уредбата я превърнете в безин и сметнете след колко километра ще почнете да печелите?
Най-доброто според мен е да се купи дизел.
По-добре малък,свой и отпред-отколкото голям,чужд и.....отзад.

Публикувано изображение

#22 human1970

human1970

    kaldata приятел

  • Потребители
  • PipPipPipPipPip
  • 800 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Бургас
  • Интереси:риболов

Публикувано 02 януари 2012 - 12:15

С това предизвикателство да не разбудиш духовете :ph34r:
Бъдещата кола най-вероятно ще е инжекцион,моят съвет е слагай инжекциона газова или метан,че ще береш ядове после.Цените са различни 1000-2000лева,скъпичко ама това е положението.

А относно марките автомобили аз лично,никога не бих си купил Ford.

Това не го разбрах много добре - да не вземам кола с газов или метанов инжекцион /така ли да се разбира/?
Fisherman

#23 bildera_

bildera_

    Hyper Threading Team

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7965 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Интереси:Мъжки спортове

Публикувано 02 януари 2012 - 12:16

друг съвет: направо пропускай обяви за коли, които са карани в България и имат български номера (щом се продават много е вероятно да са на палачори...) търси коли нов внос... 10 годишни коли на 118000 км трудно се намират и парите не са такива (освен ако колата няма проблем)


Съветът при покупка на по-нов автомобил е точно обратният :) И да те светна нещо, защото виждам, че много си захапал тая тема. Над половината автомобили в Германия са с върнат километраж. Това правят дори реномирани автокъщи. Ауто Билд доказаха преди няколко месеца, как техният Мерцедес C-класа, който бе минал над 200 000 км, бе върнат без проблем на 80 000. Дори специализираните лица не можаха да установят истинската възраст на автомобила :) По тоя начин цената му скочи няколко хиляди евро. Така, че по-полека с глупавите съвети. Що се отнася до избор на автомобил...да, Астра и Фокус са добър избор, особено Фокус 1 с мотор 1.6 100 к.с. Вече на какъв автомобил ще попаднеш, е друг въпрос, защото в България се внасят главно боклуци от Западна Европа. Лично аз бих предпочел автомобил, закупен в България, каран като личен, макар да ми е ясно, че трудно се намират такива.

И още нещо. Имай предвид, че тия цени в Mobile не са крайни. Миналото лято продавах моята кола и средната обявена цена за тоя модел бе 7500-8000 лева. Бях обявил цена 6700, но не се обади никой, След това смъкнах на 6100, като това бе най-евтината кола, а бе само на 64000 километра ( истински, щото аз съм си я купувал като нова и карал). Пак не се обади никой и аз, понеже я бях обещал на едни роднини, направо им я подарих. Същия ден се появиха купувачите с парите и бяха готови на момента да ми дадат 6100. Вече я бях обещал така, че не стана тяхната, но ги запитах, защо не са се обадили по-рано, след като толкова дълго са търсили автомобил. Казаха ми, че не видели обявата. А не са я видели, щото ако не си платиш на мобилето, не ти слагат снимки 2-3 седмици ( вече забравих колко). Та съветут ми е, да разглеждаш обяви и без снимки. Това са обяви, за които продавачите не са си платили най-вероятно и чакат дълго време някой да се спре на автомобила им. Вероятно са смъкнали и цената доста в опит да продадат колата. И още един пример ще ти дам. В същото време братовчедка ми купуваше едно Пежо 206 на 100 000 км и 8 години. Няма да коментирам, дали това са истинските или не, защото според мен не са, след като покарах тоя автомобил, но друго бе интересното. Обявата бе поставена в Мобиле от една автокъща. Братовчедка ми купи колата, обикаляйки автокъщите. Продавачът смъкнал цената от 5500 на 5000, защото климатикът не бил напълнен и ала бала. После лично аз се заех да потърся тоя автомобил в мобиле и го открих веднага. Познай колко бе цената му. 4900 лева!!!!! И познай сега, каква отстъпка още щеше да направи продавача върху тия 4900 :) Та искам да ти подскажа, че 4000 лева за 10 годишен автомобил са много. Трябва да се пазариш. Така, че оглеждай и обяви за 4300-4500 лева. Нищо чудно да ти свалят веднага от цената.

Този пост е редактиран от bildera_: 02 януари 2012 - 12:30

11591423023.png


#24 аctivate

аctivate

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 270 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 02 януари 2012 - 12:22

Според мен най-добре ще бъде да си намерите добър бензинов екземпляр и след това да му бъде монтирана газова или метанова уредба. Така поне ще си знаете от кога дадения автомобил се шофира на газ/метан. Иначе за този бюджет с монтирана уредба ще бъде някоя колиба, която за нищо няма да става. :)

Този пост е редактиран от аctivate: 02 януари 2012 - 12:52


#25 human1970

human1970

    kaldata приятел

  • Потребители
  • PipPipPipPipPip
  • 800 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Бургас
  • Интереси:риболов

Публикувано 02 януари 2012 - 12:30

Всеки има различно виждане за понятието "колиба". Според мен голяма част от автомобилите за по 8-10 и повече хиляди левове с разбити и неподдържани предници и двигатели и с втора употреба или регенерат, изтъркани на галош гуми са много по-големи колиби от всеки един автомобил който съм имал досега- нищо, че почти всяка седмица висят по автомивките и са добре напарфюмирани и с големи тонколони...

Иначе е вярно, че гледането на снимки из сайтовете няма нищо общо с действителното ходене и пробване на място - тогава става доста по-трудно.
Fisherman

#26 .exe

.exe

    фафли и кифтета

  • Потребители
  • PipPipPipPip
  • 651 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 02 януари 2012 - 12:34

Що ли си мисля, че ще бере ядове, като си ги постави.......Почва се едно ходене по "майстори', които ще се учат да настройват уредбата, мъките при запалването зимно време, цената на газта също расте, по-бърза амортизация на автомобила, невъзможност да се ползват закрити паркинги........и още куп неприятности....
А, я си направете една проста сметка, цената на уредбата я превърнете в безин и сметнете след колко километра ще почнете да печелите?
Най-доброто според мен е да се купи дизел.

Инжекционите вече са на запалване на бензин и прехвърляне на газ или метан,настроиките по системата са неизбежни.Обикновенна газова на инжекционен бензинов мотор е нещастие :) Подкрепям мнението за бензин или дизел,аз лично вече се отказах от газ и метан,но читав дизел за тези пари е невъзможно освен ако не му го подарят.

Това не го разбрах много добре - да не вземам кола с газов или метанов инжекцион /така ли да се разбира/?

Най-вероятно ще вземеш бензинов инжекцион,а на такъв ако му сложиш обикновен газ или метан ще имаш ядове най-вече с оборотите и разхода на гориво.Разбира се има и изключения,но в повечето случай са проблемни.
Ако автомобила е инжекцион и системата трябва да е инжекцион газ или метан = по-малко проблеми.

#27 the professor

the professor

    engineer

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6608 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Варна
  • Интереси:ПЦ-та, електроника и други

Публикувано 02 януари 2012 - 12:36

те километражите се връщат, но има други неща дето никой не се занимава да върне:
протрити седалки, педали, волан... голям ръб на спирачните дискове (то това зависи и как са ползвани спирачките), провиснали врати... отделно като се види паленето на студен и топъл двигател... колкото до спестяването на 8,50л от извънградското - спорно е колко е спестено, след като на газовото на няколко години прябва да ходиш на преглед за смяна на стикера, ми като се пукне мембраната на газовото зимата тия 8,50 дето си спестил лятото си ги изхарчил няколко пъти... пък да не говорим за градско как пестиш от газта... освен това газта иска по голямо предварение от бензина, тоест по рано трябва да се даде изскра, тоест трябват си отделни центровки за газ и бензин...

Този пост е редактиран от the professor: 02 януари 2012 - 12:41

System 1: 775dual-vsta, E5800, GV-NX86T256H-ZL + AC Accelero L2 PRO, 2x1gb A-data DQVE1A16, FSP-400PNF, DVDRW NEC ND-3520AW, ST3500630A, HDT722516DLAT80, AC Freezer 7Pro, 32" Samsung LE32A330J1XXH, TDA1557Q@2x22W, високоговорители 10W@4ohm, O.S. Windows2000
System 2: K7S5A+LAN, Duron 1600, 768MB DDR CL2, 10GB Samsung, CDRW TEAC CD-W54E, 9600XT GV-R96X128D, Modecom Feel 350W, O.S. Linux- Slackware 11

#28 Препикану мушкату

Препикану мушкату

    С голямата патка

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2325 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:СтараЗагора
  • Интереси:Да правя бррррррр....

Публикувано 02 януари 2012 - 12:40

Мдааааа, почти толкова труден е избора на автомобил, както избора на блесна.....
По-добре малък,свой и отпред-отколкото голям,чужд и.....отзад.

Публикувано изображение

#29 .exe

.exe

    фафли и кифтета

  • Потребители
  • PipPipPipPip
  • 651 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 02 януари 2012 - 12:42

те километражите се връщат, но има други неща дето никой не се занимава да върне:
протрити седалки, педали, волан... голям ръб на спирачните дискове (то това зависи и как са ползвани спирачките), провиснали врати... отделно като се види паленето на студен и топъл двигател... колкото до спестяването на 8,50л от извънградското - спорно е колко е спестено, след като на газовото на няколко години прябва да ходиш на преглед за смяна на стикера, ми като се пукне мембраната на газовото зимата тия 8,50 дето си спестил лятото си ги изхарчил няколко пъти... пък да не говорим за градско как пестиш от газта...


:offtopic_s: Компютрите ги разбираш за разлика от автомобилите :wink12:

#30 bildera_

bildera_

    Hyper Threading Team

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7965 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Интереси:Мъжки спортове

Публикувано 02 януари 2012 - 12:44

те километражите се връщат, но има други неща дето никой не се занимава да върне:
протрити седалки, педали, волан... голям ръб на спирачните дискове (то това зависи и как са ползвани спирачките), провиснали врати... отделно като се види паленето на студен и топъл двигател...


Виж, след малко ще потърся броя на Ауто Билд със статията за върнатите километражи. Седалките са доста издръжливи на километри. Ще ти дам само един пример с моята кола - предната ми Фиеста. Огънче от цигара падна върху седалката още първата година и проби дупка. След 5 години каране, тая дупка не мръдна и на милиметър! Това показва, какво е качеството на материала при седалките. За спирачните дискове ще кажа, че това е консуматив. Живеят рядко на 100 000 км, а най-често и 60 000 км не изкарват. Така, че това не е мерило. Чудно ми е, как ще разбереш по паленето на двигателя километрите на колата :) Скоро седнах в старата си кола и запалих. Ами тя запали така, както палеше на нула километра :) А акумулаторът не е сменян 6 години и е оригиналният. На всичко отгоре температурата навън бе под нулата.

Ей сега ще потърся статията за върнатите километражи, та да не говоря на посоки, защото публикацията бе преди няколко месеца и съм забравил подробностите, които бяха много интересни и за българския купувач.

ПП: А за педалите бих казал, че трудно може да се различат педали на 118 000 и 250 000 км, нали? ;)

Този пост е редактиран от bildera_: 02 януари 2012 - 12:47

11591423023.png


#31 human1970

human1970

    kaldata приятел

  • Потребители
  • PipPipPipPipPip
  • 800 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Бургас
  • Интереси:риболов

Публикувано 02 януари 2012 - 12:47

Да, няма да е лесно търсенето, но аз и не бързам - все ще изскочи нещо интересно.

Мен километрите въобще не ме интересуват - важното е да пали и да върви хубаво и да е тихо моторчето.
Fisherman

#32 bildera_

bildera_

    Hyper Threading Team

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7965 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Интереси:Мъжки спортове

Публикувано 02 януари 2012 - 13:16

Да, няма да е лесно търсенето, но аз и не бързам - все ще изскочи нещо интересно.

Мен километрите въобще не ме интересуват - важното е да пали и да върви хубаво и да е тихо моторчето.

Не става въпрос за това, дали те интересуват километрите или не, а за това, че продавачът връща километража, за да ти вземе повече пари. Защото едно Пежо 206 с еднолитров мотор не може да бъде продадено за 5000 лева, ако не е на 100 000 км, а на 200 000 да кажем. Ти би ли дал 5000 лева за 8 годишна кола, минала реални 200 000 км? Какво би си казал?Лично аз, че продавачът иска да хване дявола за рогата. Виж, 100 000 изглеждат добре. Това е една дистанция, при която не може да се познае по износването на педали, скоростен лост, пластмаси и ръжда, колко километри са изминати. Ето и малко снимки от статия, как се връщат 140 000 километра и как се вземат 6000 евро повече :)

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от bildera_: 02 януари 2012 - 13:20

11591423023.png


#33 human1970

human1970

    kaldata приятел

  • Потребители
  • PipPipPipPipPip
  • 800 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Бургас
  • Интереси:риболов

Публикувано 02 януари 2012 - 13:28

Това е вярно. Все пак дайте си мненията и за Рио-то и Астрата или някои други модели. Между другото и майстора, който ми поддържа колата и той е на мнение Фокус 1,6

Има и други варианти - Шкода, Рено Сценик, Рено Клио, Опел Корса - поне от това, което гледам в мобиле.бг.
Fisherman

#34 andreygg

andreygg

    kaldata маниак

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1030 мнения

Публикувано 02 януари 2012 - 13:46

Предложение от мен:
http://www.cars.bg/u536056
http://www.cars.bg/u401824
Защо тях? Виж тук:
http://avtomarket.ru...d=28838&class=1
и тук:
http://avtomarket.ru...d=27897&class=1

Предложил съм ти по-слабия 1.4 TDi двигател, който върви прилично и харчи малко.

Този пост е редактиран от andreygg: 02 януари 2012 - 13:50

Asus X55A - SX197

Acer Aspire 5750ZG


#35 bildera_

bildera_

    Hyper Threading Team

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7965 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Интереси:Мъжки спортове

Публикувано 02 януари 2012 - 13:48

Това е вярно. Все пак дайте си мненията и за Рио-то и Астрата или някои други модели. Между другото и майстора, който ми поддържа колата и той е на мнение Фокус 1,6

Има и други варианти - Шкода, Рено Сценик, Рено Клио, Опел Корса - поне от това, което гледам в мобиле.бг.



Аз ще ти дам мнението на TuV германия за 2012 година:

При 10-11 годишните автомобили, какъвто ще купуваш, Фокус е на 24-то ясто, Астра на 40-то от 73 възможни. Не се захващай с Rio. По него време и Хюндай и КиА произвеждаха ненадеждни автомобили. КиА дори фалира и бе закупена от Хюндай. Ако вземаш нова КиА или произведена скоро, да. Иначе не се занимавай, колкото сега да хвалят прогреса на Хюндай/КиА. . Понеже няма статистика за по-стари КиА Рио, ще спомена как стои въпроса при 9 годишните возила. Там Рио е на 61-во място от 85 възможни, Изобщо, всичко си е на късмет, но аз съм за Фокус или Астра, ако става въпрос за избор между тия, които споменаваш. Клио е много лош избор. Ако нямаш нищо против японските автомобили, Ако нямаш нищо против японските возила, си заслужава да помислиш и върху Тойота Корола.

11591423023.png


#36 аctivate

аctivate

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 270 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 02 януари 2012 - 13:48

За Опел мога да ти кажа че двигателите пълна инжекция 1.4 16v (90 к.с.) и 1.6 16v (100 к.с.) може да им бъде монтирана обикновенна газова уредба стига газаджията да си разбира от работата. :)

Този пост е редактиран от аctivate: 02 януари 2012 - 13:50


#37 bildera_

bildera_

    Hyper Threading Team

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7965 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Интереси:Мъжки спортове

Публикувано 02 януари 2012 - 13:50

Предложение от мен:
http://www.cars.bg/u536056
http://www.cars.bg/u401824
Защо тях? Виж тук:
http://avtomarket.ru...d=28838&class=1
и тук:
http://avtomarket.ru...d=27897&class=1



Да, щях да спомена Поло, но около 2000-2002 година. Ако питаш мен обаче, не си заслужава да се дават пари за толкова тясна кола. А тя наистина е тясна. Няма нищо общо със сегашните модели от тоя клас. Фокус, Астра и Корола са си много добри решения.

11591423023.png


#38 Jokerface

Jokerface

    F1 Maniac

  • Потребители
  • PipPipPipPip
  • 601 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Казанлък
  • Интереси:F1, Волейбол, Компютри и аудио техника

Публикувано 02 януари 2012 - 13:54

Предложение от мен:
http://www.cars.bg/u536056
http://www.cars.bg/u401824
Защо тях? Виж тук:
http://avtomarket.ru...d=28838&class=1
и тук:
http://avtomarket.ru...d=27897&class=1

Предложил съм ти по-слабия 1.4 TDi двигател, който върви прилично и харчи малко.


Доколкото разбрах човека търси семеен автомобил !

#39 bildera_

bildera_

    Hyper Threading Team

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7965 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Интереси:Мъжки спортове

Публикувано 02 януари 2012 - 13:58

Доколкото разбрах човека търси семеен автомобил !

Е...какъв семеен автомобил е тая въшка и то дизел? Вече 6 години карам подобни коли и трябва да ти кажа, че изобщо не са семейни въпреки, че моите са и бяха доста по-големи от това Поло, което предлагаш :) А 4000 лева са лоша инвенстиция за 12 годишна кола. Ако ще се дават тия пари, по-добре е да се инвестират в първоначална вноска да кажем за една 3-4 годишна такава. Поне ще я караш още 10 години без проблеми и няма да се занимаваш с глупости.

11591423023.png


#40 аctivate

аctivate

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 270 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 02 януари 2012 - 14:01

Поло Комби + Метан -> http://www.mobile.bg/11322650631356910

Виждам че в мобилето има доста астри комбита след 2000 год. с монтирани метанови и газови уредби влизащи в посочения бюджет, трябва да се ходи на място и да се гледа тяхното състояние. :)

Този пост е редактиран от аctivate: 02 януари 2012 - 14:16






0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни