Към съдържанието




Снимка
* * * * * 1 гласа

Гаранционни договори-срокове за отстраняване на повреди


Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да отговаряте в нея, но винаги можете да създадете нова ;)
3 отговора в тази тема

#1 pitar7

pitar7

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 1 мнения

Публикувано 22 януари 2007 - 22:10

Бих искал да дискутираме за проблемите по неуреденото с нормативни документи максимално време за отстраняване на повреди в битови технически уреди /като напр.климатици/ и санкциите, които следва да понесе за това търговската, респективно оторизираната сервизна организация .В сега предлаганите типови гаранционни карти се споменава за 36 месечно гаранционно поддържане, но ако не се гарантира максимален срок за отстраняване на повредата в уреда и задължителната му замяна с нов или връщане на заплатената сума за него след този срок, всички потребители са в положение на "прецакани" . :) pitar7

#2 ivo23

ivo23

    Lord of Destruction

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3660 мнения

Публикувано 31 януари 2007 - 14:53

Бих искал да дискутираме за проблемите по неуреденото с нормативни документи максимално време за отстраняване на повреди в битови технически уреди /като напр.климатици/ и санкциите, които следва да понесе за това търговската, респективно оторизираната сервизна организация .В сега предлаганите типови гаранционни карти се споменава за 36 месечно гаранционно поддържане, но ако не се гарантира максимален срок за отстраняване на повредата в уреда и задължителната му замяна с нов или връщане на заплатената сума за него след този срок, всички потребители са в положение на "прецакани" . ;) pitar7



Бих искал да допълня,че това се отнася за всякакъв тип техника и хардуер.
За сега в България стандартния срок за отстраняване на повреди по време на гаранционният срок е максимум 30 дни от датата на получаване на продукта.

Дали е добре като условия или трябва да се измисли нещо друго?

"Some motherfuckers are always trying to ice skate uphill"

 

Linux for Freedom

 

I'm coming, coming closer to you


#3 tigertron

tigertron

    Нежно котенце и кръвожаден звяр!

  • Модератори
  • 2395 мнения

Публикувано 31 януари 2007 - 15:25

Бих искал да дискутираме за проблемите по неуреденото с нормативни документи максимално време за отстраняване на повреди в битови технически уреди /като напр.климатици/ и санкциите, които следва да понесе за това търговската, респективно оторизираната сервизна организация .В сега предлаганите типови гаранционни карти се споменава за 36 месечно гаранционно поддържане, но ако не се гарантира максимален срок за отстраняване на повредата в уреда и задължителната му замяна с нов или връщане на заплатената сума за него след този срок, всички потребители са в положение на "прецакани" . ;) pitar7

Приеха закон, който урежда тези неща: Гаранционният срок на техниката трябва да е най-малко 2 години (24 месеца). Срокът за гаранционен ремонт е 30 дни, като след тези дни или трябва да се върне оправен уредът, или да се подмени с друг или да се върнат парите на клиента. Виждам, че много от техниката още е с 6 месеца, 1 година гаранция ...... Какво да се прави ... А за ремонта в гаранционният срок, понякога частите се забавят доста и няма как да не се прескочи 30-те дни!

#4 ivo23

ivo23

    Lord of Destruction

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3660 мнения

Публикувано 31 януари 2007 - 15:39

Приеха закон, който урежда тези неща: Гаранционният срок на техниката трябва да е най-малко 2 години (24 месеца). Срокът за гаранционен ремонт е 30 дни, като след тези дни или трябва да се върне оправен уредът, или да се подмени с друг или да се върнат парите на клиента. Виждам, че много от техниката още е с 6 месеца, 1 година гаранция ...... Какво да се прави ... А за ремонта в гаранционният срок, понякога частите се забавят доста и няма как да не се прескочи 30-те дни!


Вече много фирми предлагат договори за сервизно обслужване със срок на реакция няколко часа и подменяне на техниката,ако е невъзможно отстраняването на проблема в определените във договора срокове.Всичко може да стане,но много клиенти,не разбират че всичко това трябва да се плаща,нищо не идва даром...

"Some motherfuckers are always trying to ice skate uphill"

 

Linux for Freedom

 

I'm coming, coming closer to you