Към съдържанието




Снимка
* * * * * 1 гласа

"Унищожава" ли Газовата уредба двигателя?


  • Моля влезте за да отговорите
81 отговора в тази тема

#1 PaFKaTaSs

PaFKaTaSs

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 188 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Силистра

Публикувано 21 март 2008 - 08:39

Както всички знаете, голяма част от българските коли имат газови уредби, само заради по евтиното гориво, но сега искам да поговорим за качеството. Мисля, че всички които съм питал казват, че на газ им пада ужасно много мощността. При някои коли си върви що годе нормално до 120км/час но не иска да набира повече (колата иначе си е 5 цилиндрово ауди 80, което на бензин си ги дига 190-200). Дриги пък и на ниските скорости намират голяма разлика и пак не набират много (до околко 140). Но това не е единственият проблем, не е ли вярно, че с тази газова уредба на двигателя му остава по-малко живот (макар и да караш колата все едно е каруца(с ниска скорост, защото просто повече не може с това гориво))? А пък и доста познати знам, които веднага щом си сложиха газова уредбна колата взе да им прави много проблеми. Дали е по-чистта газта от бензина - може би, но заслужава ли си да се унищожава колата? Казах си моята позиция, а после ще видя и вашите мнения.

Този пост е редактиран от PaFKaTaSs: 21 март 2008 - 08:42


#2 eysan

eysan

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 277 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Пещера
  • Интереси:Ретро музика, Компютри, Joomla

Публикувано 21 март 2008 - 09:52

Както бензина така и газта си имат плюсове и минуси.
Минуси на пропан бутана са:
1.колата е по тромава - макар че,газта е с повисок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя
2.пак поради по-високия октан/мисля че , беше някъде около 108/ гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.
3.по-кратък живот на стартера - поради повечето въртене на този атрибут/особенно през зимата/експотационния му живот намалява наполовина.
4.поради факта че , при горенето си газта отделя много вода, изспускателната система е първото нещо което ще сдаде багажа
Плюсове също има:
1.при смесването си с въздуха постига много по-добра хомогенизация от бензина
2.при навлизането си в цилиндрите не отмива тънкия маслен филм по стените както става при бензина
3.поради по-високото октаново число, детонацийте в двигателя са много по-малко
4.значително по екологично-чисто гориво
5.поради ниската си цена голяма икономия на пари,особенно за хора, които навъртат много километри
От казанато всичко до тук се налага следния извод:
-газта не поврежда двигателя , напротив пази го, но пък разваля други неща,така че всеки сам трябва да прецени кое ще му е най изгодно

Eat the rich, eat the rich
Don't you know life is a bitch
Eat the rich, eat the rich
Out of the palace and into the ditch
Музиката на живота ти I Звездни Асове I Панорама


#3 markosal

markosal

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 45 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:благоевград

Публикувано 21 март 2008 - 09:54

Както всички знаете, голяма част от българските коли имат газови уредби, само заради по евтиното гориво, но сега искам да поговорим за качеството. Мисля, че всички които съм питал казват, че на газ им пада ужасно много мощността. При някои коли си върви що годе нормално до 120км/час но не иска да набира повече (колата иначе си е 5 цилиндрово ауди 80, което на бензин си ги дига 190-200). Дриги пък и на ниските скорости намират голяма разлика и пак не набират много (до околко 140). Но това не е единственият проблем, не е ли вярно, че с тази газова уредба на двигателя му остава по-малко живот (макар и да караш колата все едно е каруца(с ниска скорост, защото просто повече не може с това гориво))? А пък и доста познати знам, които веднага щом си сложиха газова уредбна колата взе да им прави много проблеми. Дали е по-чистта газта от бензина - може би, но заслужава ли си да се унищожава колата? Казах си моята позиция, а после ще видя и вашите мнения.

Според мен, да се твърди, че газта скапва двигателя е абсурдно. То просто няма логика. Тва за падането на мощността също са митове, които хвърлят прах в очите на хората. Ето и аргументите ми:
По дискавъри съм гледал 3пъти едно предаване в което твърдят, че бензиновия двигател работи по-добре на газ, защото има по добро смесване на гориво-въздушната смес, колата работи по-тихо, маслото се сменя по-рядко...
Но факт е че в България си слагаме газови уредби за по 200лв. и искаме да получим добър резултат.
Факт е, че зад ауспуха на кола с газова мирише на газ, което означава, че има непълноценно изгаряне, т.е. газта влиза в двигатела, 80% изгарят, другите 20 се изпаряват през ауспуха, което означава че газовата уредба не е добре настроена.
До колкото знам, таксиметровите шофьори твърдят, че на газ колата дига разхода с 20%. Това е така, защото както по-горе казах, не се използва горивото на 100%. А как да го използваме?
Ето как:
Отиваш в магазин за газови и казваш че искаш да купиш добра уредба, питаш колко ше ти харчи, ше загуби ли мощност... Ако ти кажат: Да ше загуби, значи ти набутват боклук. Газта не повишава разхода на гориво, дори напротив. Трябва да се настрои далкото на автомобила (или ако е инжекция - съответните `органи`) искрата да се подава по-късно. Което е възможно, понеже газта е 103 октана, а бензина 95. Който иска да чете за тия октани: Тайминг Адванс Процесори

Както е известно двигателите с искрово запалване на горивото, са проектирани да работят с бензин с определено октаново число. Моментът на подаване на искрата зависи от много параметри и те основно са обороти на двигателя, натоварване, качество на изгаряне на горивото и т.н. Сравнително по-новите автомобили са снабдени с компютър "ЕКУ", който има грижата да следи всичките или някои от тези параметри и да изчислява оптималния момент на подаване на искрата. По-старите автомобили имат само вакуум регулатор или октан коректор за фиксирани типове бензини. Така или иначе, във всички случаи производителят не е предвидил използването на алтернативно гориво като газ или метан. Октановото число на газта или LPG /Liquefied Petroleum Gas/ е от 100 до 105 октана и зависи от съотношенито на основните и съставки пропан и бутан. Високото октаново число обуславя по-бавното горене на газта спрямо бензина в горивната камера, това поражда и необходимоста от корекция на момента на запалването на сместа при работа на газ. Поради неоптимизацията си за работа с газ, газифицираните автомобили имат определено по-ниски параметри на газ отколкото на бензин

Някои двигатели и почти всички на по-старите автомобили, позволяват да се коригира ъгълът на предварение (моментът на подаване на искрата) чрез завъртане на “делкото”. Това дава известен по-добър резултат, но влошава стартирането на двигателя (палене), особено в студено време. Освен това, този метод не е оптимален, понеже само е добавен константен ъгъл на предварение. За по-новите автомобили този частичен подход е невъзможен - просто няма лесен начин да се правят корекции в компютъра. Тъй като алтернативното гориво пропан-бутан е преди всичко с по-високо октаново число, то гори по-бавно и следователно има нужда от повече време за горене спрямо бензина. Това обуславя необходимоста от "Тайминг Адванс Процесор" или динамичен коректор на ъгъла на запалването по време на работа на двигателя на газ.

Преди монтирането на устройството, двигателят на автомобила е желателно да бъде настроен, както производителят го е направил. Някои собственици на Жигули и Самара, както и на някои автомобили като Skoda “бутат” “аванса” напред, карат на газ и палят трудно. Именно в такива ситуации собствениците на автомобили при които е извършена такава "настройка", е необходимо да върнат заводските си настройки за бензин. За автомобилите с компютърно управление, това е факт и собственика няма как да промени настройките.

Ефекта от Адванс Процесора: По-доброто изгаряне на сместа довежда до повишаване на мощността и устойчивоста на двигателя на натоварване, намалява разхода на гориво без да се правят никакви реглажи по изпарителя. Мощноста на двигателя се повишава 5-10 процента, консумацията на гориво пада 5-10 процента, автомобилът ускорява по-добре, товарната характеристика на двигателя се променя към по твърда, което означава по "дълги" скорости. Устройството се самоблокира по време на стартиране на двигателя. По-този начин се постига стабилно и сигурно запалване, защото не се изменя предварението по време на запалване. Стартирането на двигателя на бензин става както е предписано от завода, производител на автомобила. При палене на газ Адванс Процесора осигурява още по-меко и стабилно “палене”.

Текста с удебелен шрифт е цитиран от КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ http://clubford.org/...php?f=23&t=2290

#4 Remington

Remington

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 268 мнения

Публикувано 21 март 2008 - 10:15

Да уточним,че има два вида газови уредби-метанови и пропанбутанови.
Предимствата за използването на газ,като алтернативно гориво на бензина са известни:
1-по-евтино гориво спрямо бензина
2-екологическо чисто-при игарянето на газта ина по-малко вредни емисии
3-запазва двигатиля чист от нагар
4-детонацията при изгарянето на газта е по-малка.
Ако е направена правилната конфигурация на елементите на газовото устройство при монтажа и правилната настройка не трябва да има и проблеми по време на експлоатацията на автомобила.
Ако е ограничено подаването на газ с цел икономия много ясно е,че няма да има тяга,мощност и ускорение автомобила ще е като спънат на пътя.
Това е моята позиция.

#5 PaFKaTaSs

PaFKaTaSs

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 188 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Силистра

Публикувано 21 март 2008 - 11:13

Значи отово съм останал с друго впечатление, благодаря, че ме светнахте :wors:

#6 Tonio85

Tonio85

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 2 мнения

Публикувано 15 април 2010 - 17:07

Здравейте аиде и аз да изкажа мнение като таксиметров шофьор които зарежда сравнително често и кара на газ. Значи колата е Дачия Логан 1.4 бензин/газ. Сложих и газов инжекцион Bardolini български. След като го сложих ми гореше 11 на газ в топло време и колата наистина вървеше повече от колкото на бензин. При една профилактика казах на маистора че ми готи много и тои ми въведе нови настроики в компютъра прати ме да я пробвам и установих че колата върви по малко но след като покарах една седмица и "оооо чудо" даде ми разход под 9 на газ (градско) при положение че в характеристиките на колата пише че градско гори 9.4 бензин. Така че наи важно е кои ти прави настроиките и колко разбира, и от задкормилното устроиство разбирасе.

#7 xactoR

xactoR

    V.I.P потребител

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3934 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 15 април 2010 - 19:43

И аз имам чисто нов газов инжекцион на колата. Слагаха ми го в Горна баня, 1000 лева излезна ... мисля, че е италиански, не български. Настойките са да върви, не да не харчи. Но пак разхода е 11-14 в зависимост от това кога карам и най-вече как карам. През нощта ми харчи 8,5 газ градско :ph34r: На магистралата харчи повечко от нормалното, но не карам със 120 ... изобщо. Проблеми ... да чукна на дърво ... никакви.

За това как върви - еми, не е като на бензин, но разликата не е голяма ... и се усеща най-вече над 4500-5000 оборота, което както се досещаш не се прави непрекъснато.

И да, газта разваля двигателя, понеже го окислява/разяжда. Задължително е да палиш на бензин и да караш докато загрее до 30-40 градуса, за да минеш на газ, но това е с цел да не ти замръзне изпарителя. Газта в бутилката е течна, а в двигателя трябва да се впръсква в газообразно състояние. Затова изпарителя трябва да е топъл ... за я изпарява :-) И е хубаво чат-пат да си караш на бензин. По 2, 3, 5, 10 км ... колкото толкова. И от личен опит - в бензина трябва да се сипва добавка за инжеккцион/карбуратор ... или 100 октаново гориво ... Добавката струва 15-тина лева и се сипва в 50 литра ... което като караш на газ са 5000 км. Проблемът е, че газта запушва дюзите. И после на бензин не иска да отлепи.

Не съм чел горе какво пише, то е една тежка теория ... дето не е за четене (e, ако знаеш за какво иде реч, де ...)

ПП: "Личния" опит е от на баща ми Астрата, която е с обикновена газова (не инжекцион) и дълго време е карана само и единствено на газ. Дюзите бяха задръстени и не вървеше изобщо на бензин, дори не палеше. Препоръката беше лазерно чистене, което с труда излиза 3-цифрена сума ... Два пъти от добавката и то по-концентрирано - на 25, а не на 50 литра - колата е пушка ... Е, ламбда сондата е откачена и пак не върви както трябва, но поне не ти прави проблеми.

Този пост е редактиран от xactoR: 15 април 2010 - 19:46


Asus P5K-E/WiFi
C2Q Q8200@3Ghz, Freezer 7 Pro
2x2GB DDR2 Kingston@860Mhz
GB GTX650Ti Boost 2GB OC
250 & 500 Hitachi SATA2
Foxconn ZL699, TR2 470W
Asus VW202SR


#8 NikShtain

NikShtain

    Почетен потребител

  • Потребители
  • PipPipPipPip
  • 556 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:София

Публикувано 15 април 2010 - 22:06

Колкото по голяма кубатурата толкова по малко смисъл от газ
Забелязах те в клуба и загубих си ума.
Трудно го раздавам скромен.Да ла**й си но комент.
Всяка втора като тебе.Не останаха за мене.Ела до нас да те изпратя.
Когато я погледнах тя ми каза:Искам валута за да изляза. Исмях и се в лицето и я разкарах,но преди това и казах: Бебче ти си к**ва.Супер лека к**ва,че си лека бейбе няма да се разчува.Ти ми падна в капана и к**ва си ти остана....
Публикувано изображение

#9 Стоби

Стоби

    досаден селски шут

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1508 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:село
  • Интереси:селски

Публикувано 18 април 2010 - 20:34

1 колко караш на година- ако е под 25000 километра караи я на бензин няма да ти се изплати газовата уредба

2 да унищожава двигателя но той е най-евтината част в колата, преди да го скапеш тенекиите ще отидат на кино

3 ако имаш колата само да се предвижваш с нея, след като сложиш газовата уредба ще увеличиш годишния пробег до като изравниш парите похарчени за гориво, но ще се увеличат парите за ремонти поради по-големият пробег

Да живее Партията

Да живее правителството

а Ние да мрем


#10 BMW

BMW

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 281 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:Hell

Публикувано 18 април 2010 - 21:59

Стоби,ако имам проблеми с моята кола може ли да се обръщам с въпросите си директно към теб?Виждам че разбираш от коли.
Когато видиш цъфнало дупе,не си мисли, че е дошла пролетта!!!

#11 Стоби

Стоби

    досаден селски шут

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1508 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:село
  • Интереси:селски

Публикувано 19 април 2010 - 10:09

Стоби,ако имам проблеми с моята кола може ли да се обръщам с въпросите си директно към теб?Виждам че разбираш от коли.

не бих казал че разбирам от коли,само съм имал доста проблеми с тях,но с удоволствие ще споделя как съм постъпвал при всеки един случай, ако питаш дали ремонтирам коли то не немога чак толкоз.

Да живее Партията

Да живее правителството

а Ние да мрем


#12 Progres

Progres

    kaldata маниак

  • Потребители
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2625 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 19 април 2010 - 10:21

Както всички знаете, голяма част от българските коли имат газови уредби, само заради по евтиното гориво, но сега искам да поговорим за качеството. Мисля, че всички които съм питал казват, че на газ им пада ужасно много мощността. При някои коли си върви що годе нормално до 120км/час но не иска да набира повече (колата иначе си е 5 цилиндрово ауди 80, което на бензин си ги дига 190-200). Дриги пък и на ниските скорости намират голяма разлика и пак не набират много (до околко 140). Но това не е единственият проблем, не е ли вярно, че с тази газова уредба на двигателя му остава по-малко живот (макар и да караш колата все едно е каруца(с ниска скорост, защото просто повече не може с това гориво))? А пък и доста познати знам, които веднага щом си сложиха газова уредбна колата взе да им прави много проблеми. Дали е по-чистта газта от бензина - може би, но заслужава ли си да се унищожава колата? Казах си моята позиция, а после ще видя и вашите мнения.

Колко унищожава не знам, но аз съм минал вече над 200 000, а карам предимно на газ! Проблеми от към двигател нямам.

За мощността има едно кранче дето като се одвие може да се помислиш за шумахер. :P

САМО заради по-евтиното гориво е напълно достатъчен довод за газова уредба за хора които карат, а не просто си мислят че карат.

Единствения минус е, че когато е студена колата и пусна парно мирише на газ в купето! Но като загрее го няма този проблем. Решението е много просто. Караш на бензин докато загрее. ;)

Този пост е редактиран от Progres: 19 април 2010 - 10:22

Публикувано изображение

#13 vddvdd

vddvdd

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 151 мнения

Публикувано 19 април 2010 - 12:24

Може АГУ да унищожава двигателя, но и бензина го унищожава, а най-вече задкормилното устройство.
Кадета ми е производство 1991год. със заводско АГУ холандка. Сещайте се как е карана там - комби двувратка, явно за бизнес. Юркана е яко, аз я взех 2000год. и не е спирана. Вярно, че паля на бензин, но се кара само на газ.
На двигателя, който не си знае километрите му няма нищо. До сега проблемите са му избила гарнитура заради фабрична шупла на главата и счупен сегмент. След смяна на сегментите не гори масло въобще. Какво повече да искам от 19 годишна кола? Тенекетата изгниха, но механично двигателя не създава проблеми. Мърка като коте и ми дава разход около 8/100 газ и в града и извън него /1.4 mi/. Какво трябва да му се е скапало?
По въпроса за дюзите - налага се да се пали покарва малко и на бензин, както и да се налива и бензинец в резервоара. Нещо не разбирам защо трябвало да се върти повече на стартер - пали се на бензин и след това се превключва на газ. Е, ако имаш проблем с бензина и палиш на газ се върти повече, но това е аварийно състояние докато си оправиш бензина.
Сега взех друга кола - пак с АГУ, италианка. Дойде с тотално запушени дюзи. Почистиха ги за около половин час за двуцифрена сума. Сервиза беше в София, където по принцип цените за труд са най-високи за страната.
По въпроса за реглажа - може да я регулират и така, че въобще да не може да отлепи, но проблема не е принципно в АГУ-то, а в изпълнението и реглажа. Между впрочем в реномиран сервиз веднъж ми направиха реглажа така, че като потеглих погледнах зад мен да не се влача някоя друга кола, а разхода хвръкна.
За АГУ просто трябва запалителната система да е в отлично състояние за да няма гърмежи.
По принцип при метана нещата са малко по-различни. Като цяло, ако не сложиш кевларови бутилки, които са безбожно скъпи задницата натежава яко заради тежките бутилки, обема на багажника намалява сериозно, честичко се налага да се зарежда. При тях е по-вероятно да се проявят проблеми с изгаряне на клапани и стопяване на катализатор. Ако е класическа уредба е желателно да има адванспроцесор и емулатори на сондата /и на дюзите, ако се следят от компютъра/.
Някои двигатели, предимно на японките се газифицират по-трудно, понякога се налага да се монтира и допълнителна помпа за омасляване на клапаните, но като цяло повечето от по-старите коли се газифицират сравнително безпроблемно. При по-новите газификацията също е възможна, но е малко по-сложно и скъпо. Впрочем предлагат се и модификации със заводска метанова уредба на фабрично нови автомобили.
Е, сега като взимах кола гледах да е с метални колектори и без дебитомер, но всеки сам си преценява. По принцип газта, особено метана е свързана и с някои неудобства, но това е цената на по-малките разходи за гориво.

Този пост е редактиран от vddvdd: 19 април 2010 - 20:38


#14 Tonio85

Tonio85

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 2 мнения

Публикувано 20 април 2010 - 22:35

Незнам колко унищожава двигателя но имам колега на които Ланоса му е на 869 000 км каран само на газ. Немога да кажа дали на бензин ще кара повече. Ако направиш проста сметка газ/бензин да приемем 1 лев разлика в цената и среден разход от 10 на сто излиза 86900 л. бензин по сегашна цена 2.1 е 182490лв а на газ са 85162лв а разликата е 97328лв. Така че сами си правете извода колко сасипва колата и колко спестява :)

Този пост е редактиран от Tonio85: 20 април 2010 - 22:35


#15 3D Уеб дизайн

3D Уеб дизайн

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 47 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Интереси:Уеб дизайн, Seo оптимизация, класиране в търсачки, изработка на уеб сайтове.

Публикувано 15 март 2012 - 11:11

Изключително важно е какъв е вида на уредбата от всички видове газови уредби, кой е производителя и естествено (но не на последно място) кой я е монтирал. Карам с газов инжекцион от около 7-8 месеца и съм страшно доволен - колата си върви здраво, не можеш да разбереш че е на газ, а разхода е малък и излиза съвсем различно като пари спрямо бензина.

Най-учудващото за мен бе че всичко това го постигнах с един много евтин газов инжекцион с крайна цена (включително монтажа) от само 800 лева. Когато оглеждах къде да ми монтират газова си мислех че е нужно да е един от скъпите модели за да е всичко ок, но излезе че не е съвсем така :)

Този пост е редактиран от 3D Уеб дизайн: 20 март 2012 - 13:58

Уеб дизайн и Seo оптимизация
Работи: изработка на сайт, Seo оптимизиране и класиране в Google и другите търсачки. Интересува се от: климатици и уеб сайтове за климатици и битова техника. Няма: форумни навици, но харесва kaldata.

#16 kkrasii

kkrasii

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 4 мнения

Публикувано 20 март 2012 - 20:15

Много е важно е каква марка е уредбата и кой я е монтирал. Карам с български газов инжекцион монтиран на голф 4 1.6 от около 2 години и съм много доволен.Монтираха ми го на Сусанин, мисля ,че това им беше саита www.bggas.com.Дано да помогна на някой.

#17 kashchey

kashchey

    Почетен потребител

  • Потребители
  • PipPipPipPip
  • 486 мнения

Публикувано 20 март 2012 - 23:17

Разгледайте физико-химическите разлики в изгарянето на различните горива.
1mol газ (в случая бензинови пари,пропан,метан) 0 C0 заема обем 22,4 литра от което следва
че в единица обем гориво-въздушна смес най-много гориво може да има в бензиновата и съответно най-малко в метановата.
Вторият ефект е че по-високо октановите горива изгарят с по-малка скорост от по-ниско октановите при еднакви условия .При изгаряне на пропан-бутан в оптимизиран за работа с бензин двигател ,изпускателните клапани грубо казано започват да отварят преди горенето да е завършило(това важи най вече за старите двигатели работещи с нискооктанов бензин).
Третият проблем е свързан с чистотата на пропан-бутана като гориво .Смолистите вещества които се отлагат в смукателния колектор и стъблата на клапаните са същите които се отлагат и в изпарителя. :ohmy: Ако мазането на всмукателните клапани е недостатъчно или хлабината във водачите е прекалено малка може да се стигне до закъснение при затварянето им и в най-тежкия случай - до задържане.
При палене първо на бензин голяма част от отлаганията се отмиват ,а при загрял изпарител основната част от смолите остават в него.

#18 kkrasii

kkrasii

    Новобранец

  • Потребители
  • Pip
  • 4 мнения

Публикувано 22 март 2012 - 19:50

Ако мазането на всмукателните клапани е недостатъчно или хлабината във водачите е прекалено малка може да се стигне до закъснение при затварянето им и в най-тежкия случай - до задържане. Не съм съгласен с това,защото няма как да се случи.единственият проблем идва от по високата температура на горене на пропан бутана и метана и от там изгаряне на клапаните при някои видове автомобили( повечето японски)за по кратък период от времр(около 100 00км).А за автомобили на метан има елктроника за изместване на аванса(за пропан бутана не е нужно) www.bggas.com

#19 teddyn1

teddyn1

    Потребител

  • Потребители
  • PipPip
  • 51 мнения
  • Пол:Мъжки

Публикувано 18 декември 2012 - 17:23

Напълно съм съгласен с колегата Тонио85. Не съм много сигурен какво унищожава и какво не. Показателите сочат рязко преминаване на газови уредби. По втино е от всичко друго. Има много инструменти в уеб, които изчисляват колко пари се спестяват месечно, и колко гориво спестяваш. В тази криза не можем да си позволим скъпи неща това е. 

Някои умници ще кажат че понякога евтиното излиза скъпо, но не винаги. Трябва да се залага на качеството на уредбата от световни производители и чак тогава да се сравняват цени и показатели.

 

ПС ето един инструмент. http://nagas.bg/

Като влезеш в сайта отдясно има калкулатор. Действа безотказно.


Този пост е редактиран от teddyn1: 18 декември 2012 - 17:24

Занимавам се с уеб дизайн, изработка на сайт и СЕО оптимизация на сайт. Дамски обувки и кецове от Sportmoda

Пиша ревюта на таблети и лаптопи Acer и компютри втора употреба.


#20 andibgpz

andibgpz

    Редовен потребител

  • Потребители
  • PipPipPip
  • 221 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Град:София

Публикувано 28 декември 2012 - 16:10

Колеги аз да питам въпросният Тайминг Адванс Процесор едно си също ли е с Oxygen Simulator,понеже сложих газ на Ауди 80 1,8 моно PM мотор и в началото светкаше лампата на двигателя,газаджията каза че било от по бедната смес и сложи тоя симулатор сега свети понякога като сипя по-кофти газ или бензин,както е да е след този симулатор не съм усетил никаква разлика нито във вървеж,нито в консумация на горива иначе лятото съм към 7-8/100 газ зимата 9-10/100 зависи.И ако двете неща/Тайминг Адванс Процесор и Oxygen Simulator/ не са едно и също коква е разликата.Благодаря предвярително за отговора и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!


Едно е да го искаш,друго да го можеш,а трето и съвсем отделно да го направиш.





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни