С написването на сценариите за Half-Life и Half-Life 2 Марк Ледлоу стана един от най-признатите разработчици в компанията Valve… преди година и половина. След това той изненадващо напусна, като посъветва останалата част от работещите върху емблематичната серия да последват неговия пример. В интервю с Arcade Attack бившият сценарист обсъди хипотетични развръзки за франчайза – със и без негово съдействие.

Принципно Ледлоу не е очаквал да сложи край на историята нито във втората Half-Life игра, нито в очакваното продължение. Според него оставянето на отворен сюжет щеше да спомогне за бъдещата продукция на дори още Half-Life игри. Сега обаче разработчикът си няма никаква представа дали въобще ще се появи трета част или поне епизод на втората, но в едно е сигурен – той няма да работи по потенциални бъдещи заглавия.

Ледлоу коментира: „Имах идеи за епизод 3. Цялата история трябваше да стигне до една точка, при което да отстъпя и да оставя всичко на следващото поколение. Надявах се на един вид рестарт между HL2 и HL3, драматичен също както между HL1 и HL2. Честно, не знам дали някой споделя моето виждане, но за мен беше важно да дам тотална свобода на наследилите серията млади дизайнери, но и да завърша играта както аз искам„.

Сценаристът обясни и че никога не е смятал да отписва Гордън Фриймън от сюжета на Half-Life: „Беше се появил някакъв слух за това, че третият епизод или HL3 ще ознаменуват края на историята на Гордън Фриймън и не мисля, че това е точно казано. Моето намерение беше Ер3 да завърши със събития, важни за оригиналната Half-Life 2. Но пак би завършил като HL1 и HL2 – Гордън ще е в неопределено пространство, заспал, чакайки да започне следващата игра…


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Google Новини, TikTok, Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!