Харесайте ни във Facebook

Регистрация | Забравена парола
затвори
Вход чрез Facebook     Twitter

Super Planet Crash - създавайте и разрушавайте планети

Шрифт
От , 18814 прегледа 0 препоръчай |
Любителите на космически симулатори получиха ново развлечение. Екип астрономи създаде онлайн-играта Super Planet Crash, чрез която всеки има уникалната възможност да създаде своя слънчева система с множество различни планети, започвайки от подобни на Земята тела до газови гиганти и дори звездни джуджета. Ако допуснете дори и едно сблъскване на планети, играта свършва.



Въпреки че играта може да създаде зависимост, подобна на Angry Birds, тя не е толкова опростена и е базирана на енджин, който се използва за търсене на екзопланети в реалния живот. Използван е софтуерът Systemic Console, чрез който се търсят планети извън Слънчевата система чрез обработката на големи обеми от данни, получени от космическите телескопи.

Играта започва просто: получавате звезда и въртяща се около нея планета с размер, подобен на Земята. След това трябва да добавяте планети и да следите тяхното поведение. Планетите са най-различни - от съвсем малки до 5000 пъти по-големи от Земята.



Целта на играта е да развивате и поддържате своя слънчева система, което не е много просто, понеже се отчита гравитационното влияние на планетите една към друга. За всяко допълнително небесно тяло в системата се начисляват точки.

Новата игра Super Planet Crash, освен за развлечение, може да се използва и за запознаване с принципите на гравитационното привличане.



Виктор Антонов, дизайнерът на Half-Life 2 и Dishonored, започва нов проект

Едва ли има геймър, който да не познава "Равен хълм", изрезките от вестник "Работническо дело" и старите автомобили в Half-Life 2, които са създадени от нашия сънародник Виктор Антонов и придават неповторимата колоритност на най-интелигентната по всички критерии игра Half-Life 2. А какво общо има между Дънуол от Dishonored и Сити-17 от Half-Life 2? На пръв поглед те са безкрайно далеч във времето и пространството. Но и в двете игри се чувства духът на изпепеляването и смъртта, тиранията и страха, конфликта между природата и града. Това не е за учудване, понеже архитект и на двата свята е Виктор Антонов, без който Half-Life 2 и Dishonored биха се лишили от своята магия. Миналата седмица Виктор заяви, че напуска Bethesda и се заема с нов проект, в ново студио. Антонов сменя Bethesda не с някоя голяма компания, а с малката Darewise Entertainment, в която ще бъде главен креативен директор. Основател на това студио е един от ветераните на Ubisoft Бенджамин Чърбит. В момента новото геймърско студио работи върху проекта ROKH - сървайвъл за заселници на Марс. Ако си спомняте филма "Марсианецът" с Мат Деймън, навярно ще разберете каква игра ще бъде ROKH. Виктор сподели, че темите на научната фантастика и оцеляването на човека в суровите условия на непозната планета са му много близки той с радост се заема с този проект.Да му пожелаем успех.



Подобни новини


Добавете коментар
Публикуването на коментари е разрешено само за регистрирани потребители.
Ако имате регистрация влезте със своето име и парола от тук или се регистрирайте безплатно.

Вход чрез Facebook     Twitter
четени препоръчвани коментирани

Как планирате почивката си?
Общо гласували: 267 Други анкети