През последните години в света на видеоигрите се наблюдава тенденция, при която разработчиците отделят все повече внимание на онлайн съставката, а сюжетните компании са се превърнали в нещо като допълнение, което да подготви геймъра за „основната“ част на играта – мултиплеъра.

Ярък пример за това са представените неотдавна For Honor и The Division. По време на интервю на събитието E3 2017, шефът на Xbox отдела на Microsoft каза, че обратната съвместимост в игрите може да помогне на сингъл игрите и по този начин да изведе индустрията от положението, в което се е оказала към днешен ден.

„Едно от нещата, за които се безпокоя, са самостоятелните игри с много добра история и интересен сюжет. Когато повечето игри са на практика онлайн услуги, сингъл игрите остават твърде настрани и за тях обикновено не остава време“.

Като пример Фил Спенсър посочи Destiny и The Division, при които геймърите изразходват стотици часове, докато има по-малки и по-интересни заглавия, в които е наблегнато върху интересния сюжет.

Спенсър счита, че обратната съвместимост със старите платформи ще даде на геймърите по-голямо разнообразие и повече сингъл игри на фона на всички съвременни онлайн проекти.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари