fbpx
0.8 C
София

Halo: Reach геймплей

Най-четени

Калин Карабойчев
Калин Карабойчевhttps://www.kaldata.com/
Калин Карабойчев е управител на Kaldata.com - най-големият български IT портал. Повече от 15 години се занимава активно с разработка и популяризация на услуги в българския интернет.

Halo: Reach според предположенията на много фенове ще бъде най-великата версия на Halo, правена някога, както и може би последната, в която ще участва Bungie като разработчик. Ако се върнем назад във времето ще установим, че платформата на Microsoft корпорацията Xbox беше до голяма степен тласната именно при зародиша на трилогията с първите версии на играта.

Докато сюжетът на миналите три версии може да се струва на геймърите на доста места не добре обмислен, тъй като нещата се случват без особено основание за това и някъде може да си проличи как предварителната идея не е успяла да надделее над финалната реализация и има неща, които просто са вмъкнати от нищото, което оставя въпроси у феновете. В четвъртата версия на Halo всичко е изпипано и няма дори да се замислите за неточности в сюжета. Играта започва с представяне ситуацията на безимен военнослужещ на планетата Reach, като положението му е тежко и незавидно.

За да се измъкнете и спасите цивилизацията обаче, вие трябва да бъдете изключително съобразителни и предвиждате ходовете на враговете си, които в тази версия са много тактични и могат да бъдат доста опасни.

Multiplayer опцията също не е за изпускане. Имате възможността да персонализирате с множество настройки играча си, като дори можете да преминете играта в campaign режим онлайн заедно с до три други играча.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини