SteamVR получава поддръжка от Unreal Engine 4

0
30


С разпространяването на устройството за виртуална реалност HTC Vive към игрови разработчици от страна на Valve, логично е да се очаква, че те ще се нуждаят от адекватни инструменти за разработка на съдържание за платформата
.
Едни от първите, които ще помогнат на Valve, HTC и разработчиците ще са Epic, стана ясно тези дни. Компанията обяви, че тя ще осигури поддръжката на Unreal Engine 4 за SteamVR. В предварителното издание на най-новата версия на енджина UE4 – 4.8 – се появи plug-and-play функционалност, насочена към VR технологията на Valve, включително поддръжка за лазерното трасиране на обектите и проекция на пространствата, специфични за SteamVR.

От Epic увериха, че вече имат набор от проекти, които поддържат технологията, включително и демото Showdown, насочено към платформата на Rift, която бе представена от двете компании миналата година. “Ние работим в тясно сътрудничество с Valve, за да се уверим, че UE4 е оптимизирана на високо ниво за последните функционалности, представени в SteamVR, като основен акцент в работата ни е концентрирана върху минимизиране на забавянето”, съобщи Ник Уайтинг, водещ инженер към Epic.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar