fbpx
0.8 C
София

Unreal Engine 4 ще поддържа технологията за виртуална реалност NVIDIA GameWorks VR

Най-четени

Даниел Десподов
Даниел Десподовhttps://www.kaldata.com/
Новинар. Увличам се от съвременни технологии, информационна безопасност, спорт, наука и изкуствен интелект.

В началото на тази седмица по време на изложението VRX 2015 в Сан Франциско, NVIDIA съобщи за началото на съвместна работа с Epic Games. Двете компании ще интегрират в гейм-енджина Unreal Engine 4 софтуерния пакет GameWorks VR, в който са включени технологиите Multi-Resolution Shading и VR SLI.

 

Енджинът UE4 е вече в основата на над сто игри за персонални компютри и конзоли, а сега става един от основните софтуерни инструменти за създаване на виртуална реалност. Демонстрираното по време на VRX демо Reflection Subway, базирано на UE4, показва, че технологията GameWorks VR дава на създателите на виртуални светове да увеличат производителността на игрите и приложенията с UE4 до 50%.

 

Технологията NVIDIA Multi-Resolution Shading осигурява изображения с по-висока детайлност и резолюция в центъра на екрана или където са насочени очите на геймъра, като останалата част от екрана показва изображение с по-ниско качество. По този начин се понижава натоварването на графичния процесор в шлемовете и очилата за виртуална реалност, без да се губи качеството на картината.

 

Изследванията показват, че VR игрите и приложенията изискват 7 пъти повече ресурси, отколкото традиционна игра с Full HD резолюция и всяка хардуерна и софтуерна оптимизация води до създаването на по-добри игри.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

4 Коментара
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини