Харесайте ни във Facebook

Регистрация | Забравена парола
затвори
Вход чрез Facebook     Twitter

Deep Shadows оптимизира игри с помощта на Intel TBB

Шрифт
От , 485 прегледа 0 препоръчай |
Украинската компания Deep Shadows, която се е специализирала в разработки на компютърни игри е съобщила, че е завършила успешно работите по реализацията на пълноценна поддръжка на многоядрени процесорни системи на база на компонентите Intel Threading Building Blocks 2.0 (TBB).

След като е станала участник в Intel Software Partner Program, компанията Deep Shadows е взела решение за поддръжка на многопоточни изчисления и пълномащабно използване на ресурсите на многоядрените процесори със собствен енджин Vital Engine. Това е особено актуално за продуктите предназначени за Xbox 360, където се използват три процесорни ядра.

Библиотеката Intel TBB притежава средства за абстракции, които са необходими за паралелна обработка на данните и позволява да се избегне програмиране на ниско ниво, а също дава възможност за работа с всеки компилатор на езика C++, което опростява разработката на приложения за системи на многоядрени процесори.

Благодарение на оптимизацията на енджина Vital Engine, броя на FPS в игрите е нараснал с 40 %, а фоновото натоварване на ресурсите е останало почти незабележимо. Поддръжката на технологията Intel в проекта Deep Shadows е позволила на екипа да намали времето за първоначално зареждане на игрите и времето за зареждане на записаните игри.




 

От 1-ви септември Chrome по подразбиране спира да показва Flash-банерите

Google взе решение от първи септември тази година по подразбиране да се блокира показването на флаш-банери в уеб-браузъра Chrome.Мястото на Flash-банера ще бъде празно и ще се изисква явен клик за неговото показване. Няма да се блокира целия флаш, а само вторичните блокове, като например блоковете, съдържащи реклами. Решението за блокиране ще се взема от специален анализатор, който отчита типа и местоположението на Flash-блока в уеб-страницата. Ще се оставят активни Flash-елементите, осигуряващи интерактивната работа на страницата или реализиращи различни аудио и видео плеъри, като по този начин ще се изключи негативното влияние на Flash-сайтовете. Почти всички компютърни експерти са на мнение, че тези промени могат да се разглеждат като преломен момент за преминаването на Flash към класа остарели технологии. За поместване на Flash-банерите се препоръчва тяхното преобразуване в HTML5. Google вече внедри в AdWorks система за автоматично преобразуване на Flash-банери в HTML5. Като основна причина за блокирането на Flash Интернет-гигантът посочва повишаване производителността на браузъра и понижаване натоварването на цялата система, като по този начин ще се увеличи времето за автономна работа на мобилните устройства.Блокирането на Flash ще спре и разпространяваните чрез рекламните мрежи Flash-файлове, използвани за получаване на контрол върху системата чрез използването на уязвимостите в Adobe Flash.


Добавете коментар
Публикуването на коментари е разрешено само за регистрирани потребители.
Ако имате регистрация влезте със своето име и парола от тук или се регистрирайте безплатно.

Вход чрез Facebook     Twitter
четени препоръчвани коментирани

Колко често сменяте смартфона си?
Общо гласували: 301 Други анкети