Харесайте facebook страницата ни

Регистрация | Забравена парола
затвори
Вход чрез Facebook     Twitter

Контролер на движения за Xbox 360

Шрифт
От , 388 прегледа 0 препоръчай |
Компанията Motus Games представи своята нова разработка Darwin, която представлява специален контролер, който възприема движения и е предназначен специално за Xbox 360. Подобна система за управление се използва в популярната Wii.

Манипулаторът е снабден със специални сензори, които се използват за улавяне на преместването в пространството без използване на инфрачервен приемник, какъвто има в Wii Remote. Според Motus, Darwin се изпитва от издатели и специалистите, които го разработват. Очаква се, че до края на тази година ще се появи по магазините.

За сега е известно, че продуктът ще може да се използва в играта Lego Star Wars II: The Original Trilogy. Новото устройство представлява едно много интересно решение , но се предполага, че адвокатите на Nintendo ще си зададат някои въпроси.




 

Останаха само четири големи издателя, казва шефът на Take-Two

Пазарът на ААА игри се свива и днес има по-малко големи студия и издатели, отколкото само преди десет години. В тази нова среда процъфтяват само онези компании, които реално могат да си позволят да правят високобюджетни заглавия.Това е заключението на шефа на Take-Two Щраус Зелник, което той поднесе в речта си по време на годишната Technology, Media, and Telecom Conference."В гейм индустрията настъпиха големи промени. Вече е доста трудно да създаваш ААА игри, които да са конкурентоспособни. Не не сме единствената компания, която го прави, но като нас има само още три. И от тези четири смятаме, че сме на трето място".Кои тогава са тези три други ААА компании - Зелник дипломатично отказва да поясни. Може би Activision,  EA и Ubisoft, което пък би било шамар в лицето на издатели като  Square Enix, Warner Bros  Bethesda, Blizzard и Capcom. Според Зелник, по-надолу в йерархията се нарежда голям брой малки и средни издатели и студия, но в тяхно лице той не вижда конкурент."Хората ме питат какво мисля за онези малки и независими студия и издатели, които правят инди игри. Отговорът е, че техните проекти са интересни, но нека бъдем откровени - те не могат да направят онова, което правим ние. ААА игрите не се създават в гаражи, тези дни отдавна отминаха. Сега ви трябват поне сто души, които да работят по даден проект най-малко две години. Това е скъпо, комплексно и трудно начинание", завършва Зелник.


Добавете коментар
Публикуването на коментари е разрешено само за регистрирани потребители.
Ако имате регистрация влезте със своето име и парола от тук или се регистрирайте безплатно.

Вход чрез Facebook     Twitter
четени препоръчвани коментирани

Водоустойчив ли е смартфонът ви?
Общо гласували: 832 Други анкети