Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×
  • публикация
    1
  • коментари
    0
  • прегледи
    3026

За този блог

Публикации в този блог

 

ITC-AutoService

ITC-AutoService е специализиран софтуерен продукт за цялостно управление на автосервизи. Софтуерът е бърз, интуитивен и лесен за работа, което налага нови стандарти в качеството на обслужване на клиенти. Фиг.1 – Основен изглед на програмата. ITC-AutoService е облачна услуга работеща с всеки уеб браузър, което му позволява да работи с различни операционни системи, както и да има минимални изисквания към компютърната конфигурация, на която се изпълнява. Този продукт има мощен и прегледен уеб интерфейс, който се състои от множество инструменти, модули и функции необходими за обхващането на целия процес по обслужване на автомобили - от записването на час ( график), приемането и извършването на работа в автосервиза, до издаването на фактури и оформянето на документи. Софтуерът разполага с различни нива на достъп до програмата според това кой служител използва продукта – приемчик, монтьор, касиер или друг. Това позволява на едни потребители да виждат и/или редактира информация, която да не е достъпна за други. С тази функционалност се повишава сигурността на продукта и се предотвратява възможността за злоупотреби с финансова, лична и друга информация. Изискванията за това кой потребител на софтуера какви права на достъп да има се уточняват според конкретните изисквания и нужди на клиента. В основата на ITC-AutoService е сервизният модул, който предоставя възможността за обработка на клиенти, автомобили, поръчки, график и фактуриране. Допълнителни модули са работа със складова база, статистики, напомняния, отчети, застраховане и други. Сервизният модул позволява въвеждане, съхранение и редактиране на информация за: клиенти – име, адрес, телефон, ЕИК/Булстат, регистрация по ДДС (Фиг.2);
автомобили - собственик, регистрационен номер, рама, дата на производство, двигател, коментрари (Фиг.3);
поръчки – клиент, автомобил, заявен проблем, извършена работа, вложени материали, необходимост от допълнителен ремонт (Фиг.4);
фактури – изготвяне автоматично на проформа, чернова и/или оригинал фактура (Фиг.5);
Веднъж въведена тази информация тя се попълва автоматично навсякъде, където това е необходимо. ITC-AutoService ще води досие (сервизна история) за всеки автомобил с информация за предишни посещения в сервиза с дата и час, пробег, заявен проблем, извършени ремонти, вложени части, препоръки за допълнителен ремонт и много друга полезна информация. Софтуерът разполага с график, който позволява да се запазват, редактират или изтриват часове за посещение в сервиза (Фиг.3 и фиг.7). Фиг.2 – Информация за клиент Фиг.3 – Информация за автомобил Фиг.4 – Информация за поръчки Издаването на фактури ( Фиг.5) винаги е било работа изискваща време и внимание, ITC-AutoService ще върши всичко автоматично вместо Вас. Софтуерът сам ще създаде фактура според извършените ремонтни дейности и вложените части, като определи според вида клиент какъв вид фактура да издаде, според вида поръчка на кого да издаде фактурата – застраховател, фирма или частно лице и не на последно място дали и кога да начислява и пресмята ДДС. Всички тези възможности могат да се отразяват и систематизират в модула за отчети улеснявайки работата и намалявайки счетоводните Ви разходи. Фиг.5 – Фактури ITC-AutoService разполага с удобна и бърза търсачка ( Фиг.6), която ще намери всеки клиент, автомобил или поръчка въвеждани някога в него. Резултатите от търсенето са прегледни и могат да бъдат сортирани по избран от вас критерий. Фиг.6 – Търсачка Добавянето на поръчки никога преди не е било толкова лесно! Необходимо е да въведете само номер на автомобил или само част от него и да попълните полето за заявен проблем, всичко останало се попълва автоматично от ITC-AutoService ( Фиг.7). Фиг.7 – Добавяне на поръчка Бърза проверка за това кога и дали има свободна дата и час с помощта на вградения график ( Фиг.8). Фиг.8 – График Редактирането на поръчки въвежда предварително зададени стойности за час/извършена работа и автоматично пресмята съмата за вложените части и извършената работа ( Фиг.9). Фиг.9 – Редактиране на поръчка ITC-AutoService е защитен от допускането на изтриване на информация по грешка или невнимание, но дори и това да се случи потребител с най-високото ниво на достъп може да възстановява вече изтрита информация само с натискането на един бутон ( Фиг.10). Фиг.10 – Преглед на чакащи поръчки и изтриване на поръчка Демонстрационна версия на ITC-AutoService може да видите на адрес: http://demo.itcbg.com/itcas/

itcbg

itcbg

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.