Премини към съдържанието
  • публикации
    14
  • коментари
    18
  • прегледи
    2877

За този блог

Публикации в този блог

acnekt

https://en.wikipedia.org/wiki/Trachtenberg_system

Яков Трахтенберг е руски математик, който измислил бързото смятане, което е базирано на Веди математиката и се нарича на неговото име Трахтенберг система или метод на Трахтенберг.  В Цюрих, Швейцария е изградил института по математика.

Степен 2 

 

64 на степен 2  64 по 64 

 4 по 4 е 16   6 и 1 на ум

6 по 4 е 24 по 2 е 48 +1 9 и 4 на ум

и остана 6 по 6 е равно на  36 +4

или 64 по 64 е равно на 4096

Пример 2

93 по 93 

3 по 3 е 9 

9 по 3 е 27 по 2 е 54 4 и 5 на ум 

9 по 9 е 81 +5 е 86

93 по 93 8649

 

Пример 3

77 по 77 

7 по 7 е 49 9 и 4 на ум

7 по 7 е 49 по 2 98 +4 102 2 и 10 наум

7 по 7 е 49 + 10

77 по 77 5929

 

 

Така няколко примера умножение с 11  Събираме съседни цифри.

277 Х 11 

7+0 е 7

7+7 е 14 или само 4 и пренасяме едно +1 едно на ум

2+7 +1 е 10 или само 0 и пренасяме 1  едно на ум

0+2 +1  е 3

И се получава 3047

Следващ пример 3992 по 11 

2+0 е 2

9+2 е 11 или 1 и едно пренасяме 

9+9 и +1 19 или 9 и едно пренасяме

3+9 и +1 13 или 3 и едно пренасяме 

0+3+1 е 4 

3992 по 11 е 43912

Последен пример  98.924 по 11 

4+0 е 4

2+4 е 6

9+2 е 11 или само 1 и едно пренасяме

8+9 и +1 18 или 8 и едно пренасяме

9+8+1 пак 18 или 8 и едно пренасяме

0+9+1 е 10

или 98.924 по 11 е 1088164

 

Умножение с 12 

Същите методи като при 11, но умножаваме по 2 всяко една цифра и пак прибавяме съседната цифра

Пример 1

487 по 12 

2 по 7 е 14 или само 4 и едно пренасяме

2 по 8 е 16 +7 е 23 +1 е 24 4 и 2 пренасяме

2 по 4 е 8 +8 е 16 и +2 е 18 или само 8 и едно пренасяме

 0 +4 и +1 е 5 

487 по 12 е 5844

 

3768 по 12 

2 по 8 16 6 и едно за пренасяне

2 по 6 е 12 +8 е 20 и +1 е 21 1 и 2 за пренасяне

2 по 7 е 14 +6 е 20 + 2 е 22 2 и 2 за пренасяне

2 по 3 е 6 + 7 е 13 и +2 е 15  5 и едно за пренасяне:)

0+3 и + 1  е 4 

3768 по 12 е 45216

И последен пример 93.876 по 12 

2 по 6 е 12  2 и едно за пренасяне

2 по 7 е 14  +6  и + 1 е 21 1 и 2 за пренасяне

2 по 8 е 16 +7 е 23 +2 е 25 5 и 2 за пренасяне

2 по 3 е 6 +8 е 14 и +2 е 16 или 6 и 1 за пренасяне

2 по 9 е 18 +3 в 21 и +1 е 22 2 и 2 за пренасяне

0+9 и + 2 е 11

93.876 по 12  е 1126512

Умножение с 6

Същите методи като при 12 но не умножаваме по 2,а разделяме на 2 или половинката и тази половинка я прибавяме със съседната цифра.

 

 

 

 

acnekt

 Vedic maths веди математика е древна система от математика, която има 16 сутри,която помага да смятаме по-бързо.

Сега ви предлагам сутра Dhashamshaha или събиране с падаща десетица

Пример 34+78+99+23+12+18+69+44+12  Може да се запише, а и се вижда по-добре едно по друго.

34

7 8

9 9

23

12

1 8

6 9

44

12 

Започваме от долу нагоре. Където преминем числото 10 или стигнем до 10 спираме и броим, с колко сме превиши числото 10.

2+4+9 е 15. Черта и сме превишили с 5. Почваме от 5. 5+8 е 13. Черта и почваме от 3 да смятане. 3+2+3+9 е 17. Черта и смятаме 7+8. Черта  и смятаме 5+4 е 9. Пишем долу цифата 9. Колко черти имаме. 4. Значи почваме от 4 да смятаме. 

4+1+4+6 е 15. Черта. 5+1+1+2+9 е 18. Черта. 8+7 е 15.Черта.  5+3 прави 8. Пишем до цифата 9 и цифрата8. Колко черти сме имаме 3. Значи резултата е 389.

/********************************************************************************************************************************************************************************************************/

Още един пример нека да е  123+148+389+897+993+432+98+789+211+333. Номера го знаете.

 123

148

389

897

993

432

098

789

211

333

3+1+9. 13. Черта. 3+8 е 11. Черта. 1++2+3+7 е 13.Черта. 3+9 е 12. Черта. 2+8. Черта. 0+3. 3 Пишем долу 3. Колко черти имаме? 5. Започваме с 5

5+3+1+8 прави 17. Черта. 7+9.Черта. 6+3+9. Черта.8+9.Черта. 7+8.Черта.5+4+2.Черта. И пишем 1.Колко черти този път имаме? 6.

Почваме от 6. 6+3+2 прави 11. Черта. 1+7+0+4.Черта. 2+9. Черта. 11. 1+8+3.Черта. 2+1+1. 4. Пишеш цифрата 4 до цифрите 1 и 3. Колко черти имаме? 4. Пишеш цифрата 4 до другите цифри. И резултатът е 4413.

 

acnekt

Сметало

Сметало за учениците, ако им трябва калкулатор или за хора, които са любопитни :)

Видео на немски език преведено от мен ;)http://www.youtube.com/watch?v=jwabVzlobZI

 

 

На пръв поглед нещо обикновенно, но с това устройство, което е предшественик на съвремения компютър или калкулатор можете да изчислявате следните неща:

умножение, деление, изваждане и събиране.

Всеки знае как изглежда едно сметало.  Но, ако не знаете ето така 

 

product_6383.jpg

Има 10 топчета на всеки ред или  10 на 10 степен.  Можем да работим с него от 1 до 10 милиарда. 10 на 10 степен е 10 милиарда. 1 милиард е 10 на 9.

Работи с десетичната система или иначе казано до 10 камъчета, топчета или цифрите от 0 до 9 на всеки един ред. С естествени числа.  За  Нулата се спори дали е естествено число.

Има 4 класа. 1 клас са единиците, 2 клас са на хилядните, 3 са на милионите и 4 клас на милиардите най-отгоре на сметалото. 

В 1 клас най-долу имаме единиците, десетиците, стотиците.

Във 2 клас имаме хилядите, десетохилядите, стохилядите.

В 3 клас имаме милионите, десетомилионите, стомилионите.

В последния клас най-горния  имаме само милиардите.

Тези работи всеки ги знае.

Нека да смятаме.

Натискаме бутона AC, шегувам се :D, зануляваме сметалото като бутаме всички топчета наляво.

Ако искаме операция от едно на ум или не ни достигат всичките топчета, а те са 10, бутаме ги, 10 топчета наляво и после  бутаме на следвашия ред, втория ред  1 топче надясно, където са десетиците или винаги едно ниво нагоре.

Най-лесно можем да смятаме с него. Да започнем със събирането.

Първо без едно на ум

5+4

Просто бутаме 5 топчета и после още 4 от дясната страна и установяваме, че 5+4 е 9. Защото ни оставя едно топче от лявата страна, а те бяха 10.

Събиране с едно на ум.

6+5

5 отиват пак от дясната страна, после още 6 от дясната страна, но съм използвал всичките топчета бутаме ги наляво всичките топчета от 1 ред, където са единиците  и си взимам от втория ред 1топче и го бутам надясно, това значи че съм преминал в следващото ниво или едно на ум :D и на долния ред ми оставят още 1 топче, нали броя до 6 ;). И виждам, че 6+5 е 1 десетица и 1 единица или 11.

Смятане с двуцифрени числа

41+23

Трябват ни 4 топчета  при десетици и една 1ца при единиците. После от 1 ред имаме да бутаме надясно 3 топченца, където са единиците, а във втория ред 2 топчета, там където са десетиците. 23 е 2десетици+ 3 единици

И имаме 6 топчета на втория ред, където са десетиците и 4 топчета на първия ред, където са единиците или 41+23 е 64.

Изваждане 

15-6

При единиците имаме 5 топчета надясно да бутаме, а при десетиците имаме да бутаме 1 топче надясно  и трябва да премахнем 6 единици, които са най-долу.

Но стигаме до 5 затова бутаме всичките топчета от най-долния ред надясно и бутаме  1 топче наляво, защото броим до 6  и отговора е 9 единици или 9.

Умножение

Примерно  3*3

Този път почваме не от най-долу, а от най-горе. И брои 3 топчета, които можем да ги поставим по средата, за да ги виждаме по-добре. И имаме да умножаваме по 3 единици, значи най-долу 3 топчета най-вдясно.

И така започваме от най-горния ред, където са 3 топчета бутаме наляво 1 топче, защото вече имаме 3 най-долу. Вече сме преброили 3.  

И така оставят 2 топчета най-горе, където са милиардите. Бутаме още едно топче наляво от най-горния ред и добавяме още 3 други топчета най-долу надясно, където са единиците. 

Остана ни още едно, да избутаме наляво. И него бутаме за други 3 топчета най-долу. 

И виждаме, че най-долу имаме 9 топчета или 3*3 е 9.

Сега 7*3

Примерно най-горе можем да сложим 3 топчетата по средата, където са милиардите , а най-долу, където са единиците 7 топчетата

И пак същото отнемаме 1 топче, защото имаме вече седем изброени топчетата от дясната страна на единиците. Остават ни още 2 топчета да избутаме наляво, от горния ред, където са милиардите.

Бутаме наляво едно топче, от най-горния ред, където са милиардите  и трябва да броим пак до  7 най-долу.

Но не ни стигат топчетата от най-долния ред, където са единиците и затова бутаме всичките преместени от дясната  страна топчета наляво и горе, където са десетиците едно топче надясно, а най-долу,  където са единиците ни трябва още 4 топчета, защото броим до 7. Така и това топче е готово.

И последното топче най-горе, където са милиардите, пак го бутаме наляво, а долу, където са 4 топчета трябва пак да броим до 7.

Пак не ни достига, затова бутаме всичките топчета наляво и  пак слагаме 1 топче при десетиците, а долу не ни достига 1 топче, за да преброим до 7.

И така избутахме всичките 3 топчета. И виждаме, че имаме 2 топчета при десетиците и едно топче при единиците.  И резултата е 21. 3*7 е 21.

3*12

Пак 3 топчета най-горе, където са милиардите.

Долу ни трябва 2 единици и една десетица. Слагаме най-долу при единиците от дясната страна, 2 топчета, едно ниво по-нагоре 1 топче при десетиците. 

Целта е пак да броим 3 пъти по 12. Един път вече сме преброили до 12, затова бутаме 1 топче , където са милиардите. Остават ни още 2  да бутнем наляво.

И пак всичко се повтаря при десетиците слагаме 1 топче, при единиците 2 топчета. Бутаме най-горе наляво топчето.

И ни оставя още едно и пак същото. Бутаме 2 топчета надясно при единиците и при десетиците 1 топче. Нямаме повече топчетата най-горе. Резултата е 3 десетици и 6 единици. 3*12 е 36.

12 по 12

Най-горе слагаме от дясната страна 1 топче, където са милиардите и 2 топчетата, където са стомилионите пак от дясната страна. Долу вече знаем как е. 

1 топче надясно при десетиците и 2 топчета надясно при единиците.

Едното топче от 2 топчета, където са стомилионите го премахваме, защото вече съм изброил до 12. Оставят ни едно топче от 100 милионите и едно, където са милиардите.

Пак премахваме 1 топче, пак от 100 милионите и слагаме 1 топче при десетиците и 2 при единиците. Вече ни оставя само топче при милиардите.

Ако го махнем значи да сложим 1 топче при стотиците, защото сме избутали 1 топче от по-високо ниво и две на по-ниското ниво или където са десетиците.

И какво имаме 1 топче при стотиците, 4 при десетиците и 4 при единиците. 12*12 е 144.

1111*1111

И пак имаме същия сценарии. 1 при милиардите, 1 при 100 милионите, 1 при 10 милионите, 1 при милионите 

долу имаме 1 топче при единиците, 1 топче при десетиците, 1 топче при стотиците и 1 при хилядните.

И бутаме наляво  автоматично 1 топче от най-долното ниво, а именно на при милионите, защото имаме вече 1111.

Вече се качаме с 1 ниво на горе, защото бутаме топче от 10 милионите значи слагаме 1 топче при десетохилядните , 1  топче при хилядните, 1 топче при стотиците и едно топче при десетиците.

И пак се качваме с едно ниво на горе, защото бутаме топче от 100 милионите и това значи и тук ще се качваме нагоре, ще сложим 1 топче на стохилядите,

1 топче на 10 хилядите, 1 топче на хилядите  и последно 1 топче на стотиците

И пак трябва да бутаме топче от по-горно ниво на 1 милиардите, това значи пак ще слагаме едно топче на по-горно ниво, на милионите, 1 топче при  милионите,

1 при 100 хилядите, 1  при 10 хилядите, 1 при хилядите

И така поглеждаме имаме 1 топче при милионите, 2 на 100хилядните в сиво оцветени, 3 топчета на десетохилядните в зелено оцветени, 4 хилядните, 3 при стотиците, 2 топчета оцветени в синьо това са десетиците и имаме само едно топче при единиците.

1111*1111 е 1. 234. 321

 

 

Сега деление, това значи премахване

8:4

За целта бутаме надясно 8 топчета, където са милиардите. И почвам да премахвам 2 по 2 топчетата и  бутам надясно, където са единиците, колко пъти съм премахнал 2. 

1 топче надясно, където са единиците,  път по 2, 2 път по 2, 3 път по 2 и послено 4 пъти по 2. 8:2 e 4

48:12 

4 топчета надясно, където са милиардите и 8 топчета надясно, където са 100 милионите.

И пак същото броя, колко пъти съм премахнал 12.

1 топче от милиардите, играе роля на десетиците, бутаме наляво и 2 единици бутаме пак наляво, където са 100 милионите, 100 милионите  играят роля на единиците в случая и така

1 топче надясно, където са единиците, защото вече съм съм премахнал 1 път по 12 и така докато свършат всички топчета горе. 

48:12 e 4. 

276:23 

2 топчета надясно, където са милиардите, 7 топчета надясно където са 100 милиона и 6 топчета надясно, където са 10 милионите

И тук пък милиардите играят роля стотици, 100 милионите на десетици, а 10 милионите на единици

Сценария е пак същият, колко пъти ще премахна 23 и броя долу при единиците или десетици, колко пъти съм премахнал 23.

2 топчета надясно, където са 100 милионите и 3 топчета надясно, където са 10 милионите.

Значи 1 път. И пак същото 2 път.  При третият път ще се наложи да бутам надясно топче, от по-горно ниво, значи трябва да бутна топче надясно и долу от по-горно ниво. Това на десетиците.

И резултат 2 единици и 1 десетица

276:23 e 12

25 553:23

И тук пак същото 2 топчета надясно, където са милиардите, 5 надясно, където 100 милионите, 5 надясно, където са 10 милионите, 5 надясно, където са милионите и 3

топчета надясно, където 100 хилядите.  Съответно тук пак се сменят ролите. Този път милиардите са 10 хилядите, 100 милионите са хилядите и тн.

И пак броят колко пъти ще извадя 23 от 25 553

2 топчета наляво, където са милионите и 3 топчета наляво, където са 100 хилядните.

Долу си отбелязвам, колко пъти съм извадил.  

В случая 1 път. След това пак  има покачвания на нивата, налага ми се да взема топче от по-високо ниво и съответно долу също имам покачване и бутам по 1 топче надясно чак до хилядните. И резултата е 1 топче надясно, където са хилядните, 1 при стотиците, 1 при десетици и 1 едно при единиците.

И резултата е 1111. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

acnekt

 

1. Хитлер  е бил йезуит, ръководен и спонсориран от Ватикана и от обществото Туле.  Обществото Туле е политическа организация с  теософска насоченост, създадена в Мюнхен

Хитлер е взаимствал своята идеология и от йезутите, Ватикана, Теософското общество и от обществото Туле. Друга теория е че благодарение на Хитлер е създаден и автомобила Волксваген и разбира се Olympiastadion Berlin.

Свастиката Хитлер я видял в една църква. Даже и буквите съвпадали. Адолф Хитлер. А и по-късно Хитлер черпи доста информация от  Елена Блаватска  https://bg.wikipedia.org/wiki/Елена_Блаватска за своите идеи и символа Свастика.

Lambach-Abbey-Swastika-Abbot-Hagen-Mein-

 

Хитлер е следвал добре познатата програма на Ватикана. Преследване на евреи и на хора против католицизма.

 

2. Населението на Земята е твърде голямо. Затова се създават и измислят всякакви смъртоносни неща, за да се намали населението на Земята. Като СПИН, примерно.

Според Тайнствените „Скрижали на Джорджия . https://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones  населението трябва да е 500 Милиона и да има глобален един език, за да се обедени човечеството. Сега сме обединени от английския език.

3. Защита на околната среда са просто средства за печелене на лесни пари. 

4. БОЛШЕВИШКАТА РЕВОЛЮЦИЯ е ръководена и спосорирана от Америка, Англия.  

5. Граф Сен Жермен е пътувал във времето и е намерил средство да живеее вечно

6. Демокрацията е прикрита диктатура.  В миналото се е  знаело, кой е  бил монарха и се  знаело, кой ще го отнесе.

За това се е наложило да се скрие монарха, а на преден план и за пред обществото уж се  избира от народа - народни представители. Но на всички им е ясно, кой всъщност дърпа конците.Така и  диктатора,монарха няма да го отнесе.

7. Проект МК-УЛТРА https://bg.wikipedia.org/wiki/МК-УЛТРА Одобрена е от правителството на САЩ и на Канада и служи за идентифицирането и разработката на лекарства и процедури, които да бъдат използвани при разпити и мъчения, като този контрол на съзнанието да отслаби индивида и го принуди да направи самопризнания или извършва оперативна дейност, в някои случаи без да бъде наясно с това. Проблемът е, че са били тестерите  деца. Те са били изнасилвани, дрогирани, измъчвани, пускали са им ток, всякакви химикали и така до 1973 години в продължение на 25 години. 

Благодарение на проекта,  Сирхан Сирхан е убил  Робърт Кенеди . Вярва се, че е Сирхан бил под хипнотично влияние.

8. Най-големият наркодилър в света е ЦРУ

9. Операция „Кламер“ нацисти биват прехвърляни нелегално и под различни фалшиви имена в САЩ. Защото според САЩ те имали потенциал, а и не искали  Русия или Англия да ги вземат.

10. Osama Bin Laden е прозвище на Tim Osman и е актьор, това прозвище му е било дадено от ЦРУ, защото една негова роля през 80те е била шеф на терористи. Тогава той, Тим Осман, е позирал с калашников с цел тогавашната борба срещу СССР.  

11. Феминизмът е създаден с цел да разруши семейството, а и така държава ще получава повече пари. 

12. Джон Кенеди е бил убит,  защото е подписал на 4 Юни 1963 г. Изпълнителна заповед №11110 и така почнал да печата свои пари 2 и 5 долароваи банкноти. Вече е пишело united states note, но след покушението на на Кенеди и по точно след 1976 година пак е променено на federal reserve note. Кенеди е искал да пуска и 10,  и 20 доларова банкнота, но търпението на Федералния Резерв и на Ротшилд е изчерпано и решават да го убият

Както и направиха и с Andrew Jackson

acnekt

Пепси и ембриони

 

Истината е някъде там

Аромати, както името подсказва, имитират аромат на истинския плод, зеленчук с цел да е по-сладко и да изглежда по-апетитно. Тук в официалния вестник на ЕС може да се прочете някой примери за аромати, които  ЕС е регламентирал  http://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0178 на български език.

Ароматите се делят на синтентични и на натурални аромати.

Синтентични 

Из интернет от 2012 година, ако не и по-рано обикалят доста материали   против Нестле и Пепси, Крафт,  един от доводите че използвали тъкани от абортирани човешки бебета. Пепси компанията е платила 30 млн долара на фирма Senomyx , за да прави експерименти и да провери нашите възприятия как реагират на G протеин. Правителството на Обама е съгласно с това.

НА немски език

http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/enthuellungen/ethan-a-huff/obama-behoerde-haelt-verwendung-von-fetalen-zellen-in-limonaden-bei-pepsi-fuer-normale-geschaeftsta.html

На английски език

https://www.lifesitenews.com/blogs/confused-about-the-pepsi-fetal-cell-issue-here-are-the-facts

http://www.naturalnews.com/034777_Pepsi_aborted_fetus_cells_soda_flavoring.html

На БГ

Компания, основана в Калифорния, известна като Senomyx, е в бизнеса на използване на абортирани ембрионални клетки, за тестване на фалшиви ароматични химикали, сладки и солени, които след това се добавят към неща като безалкохолни напитки, бонбони и бисквити. Senomyx несъмнено партнира с редица големи производители на храни, за да добавя своите канибалски добавки в най-различни фабрични храни, консумирани от милиони американски потребители всеки ден. Абортираната човешка ембрионална клетъчна линия, известна като „HEK-293“, използвана от Senomyx е манипулирана, за да се оцени как човешкият вкус ще реагира на синтетичните аромати, използвани в производството на обработени храни. Да започнем с това, че повечето преработени храни на пазара днес, почти не са храна, и обикновено нямат никакъв собствен реален вкус или привлекателност, химически компании като Senomyx са наети да разработят изкуствени такива (които често са измамно етикетирани като „естествени аромати“), за да направят така, че да имат вкус на истинска храна. 

Повече в 

http://biopogled.com/отвратително-големи-хранителни-корп/

И още 

http://www.prekrasna.bg/jestokata-istina-za-pepsi-nyama-da-povyarvate-kakvo-slagat-v-napitkata/

Гигантът „Пепси“ от няколко години усилено работи с биохимичната компания „Сеномикс“.  Не се заблуждавайте обаче от названието „биохимична компания”. В случая те носят съвсем друг нюанс.

Най-известният продукт на тази компания е вкусов модификатор, наречен Sweetmyx. Това обаче не е подсладител. Въпросната субстанция няма никакъв вкус. Задачата й е съвсем друга – тя блокира действието на някои от вкусовите рецептори по езика, например тези за кисело и горчиво, а изостря драстично действието на други – да кажем, за сладко. По този начин до мозъка достига крайно изкривена информация, че продуктът е невероятно сладък, вкусен и въобще какъвто трябва да бъде. Самата компания се хвали, че са разработили хиляди такива „вкусове”. Например има субстанция, имитираща действието на натриевия глутамат. Твърди се, че употребата на такъв „подсладител’’ позволява да се намали чувствително употребата на захар в продуктите. Разбира се, от това печелят единствено мегакорпорациите, но не и редовният консуматор.

„Пепси“ май стигна най-далеч. Компанията явно се готви да печели от канибализъм, или поне така се е сторило на интернет потребителите, добрали се до оскъдна, но много странна информация. При експерименти за подобряване на вкусовите качества на „Pepsi Next” са използвани материали…от абортирани човешки зародиши. Естествено, „Пепси” твърди, че в крайния продукт не се използват такива чудатости. На всичкото отгоре администрацията на президента Обама отсече, че споразумението на „ПепсиКо” с базираната в Сан Диего, Калифорния, компания „Сеномикс”, коятопроизвежда овкусителни химикали с помощта на човешки ембрионални бъбречни тъкани, представлява просто „обикновени бизнес операции.”

Чрез използването на информация от генома на човека „Сеномикс” са идентифицирали стотици вкусови рецептори. В момента компанията притежава над 100 патента за своите открития. „Сеномикс” използва клетки от бъбреците на мъртви ембриони (НЕК 293 – НЕК е съкращение от човешки ембрионални бъбречни клетки) в разработката на своите овкусители. Звучи зловещо и абсурдно! Доскоро смятахме, че никой не може да измести компанията „Монсанто“ от първото място в класацията за най-омразните корпорации, но на хоризонта се е появил нов играч. Някои от акционерите на „Пепси” се ужасиха от намерението на висшия мениджмънт да използва останки от човешки същества и в специална резолюция го обявиха за неприемливо. При това подчертаха, че това се отнася както за частни, така и за съвместни научноизследователски дейности. Освен това акционерите подчертаха, че „корпоративната политика на компанията в рамките на спазването на човешките права и етика леко е преминала границите.”

Най-ненормалното в цялата тази ситуация е, че тези нови субстанции, разработени с помощта на генното инженерство, се третират наравно с ароматите и другите вещества, за които не се изисква да бъдат изписани върху етикетите. Така и на козметичните компании е позволено да не споменават ароматните си компоненти, уж заради опазване тайната на патентите. В действителност ароматите се считат за най-отровните съставки на всеки козметичен продукт. Но това е друга тема.

Още по-ужасното е, че тихомълком преди време властите в Брюксел за нула време са оценили като безопасни и годни за употреба в Европа (тоест и в България) част от тези генетични чудовища. Става въпрос за 4 от вкусовите и един от ароматните модификатори – с кодово наименование S2382. Тяхната употреба е напълно законна от края на април 2013 г. Може би вече пиете „Пепси”, „подсладено” с някоя подобна субстанция. Впрочем клиенти на „Сеномикс”, списъкът на които мистериозно изчезна от сайта на фирмата, са най-големите световни корпорации в хранителната индустрия „Пепси”, „Нестле“, „Fritolay”, „Крафт”, „Тропикана”, „Quaker”, „Solae” и десетки други. Това вече навява мисълта, че тези химикали ще бъдат използвани или вече са забъркани в най-различни храни – от замразените до сосовете, сухите супи, закуските и разбира се, безалкохолните напитки. Ще кажете – има ли доказателства. Ясно е като бял ден, че едва ли някой ще си признае.

„Сеномикс” вече предсказаха бляскаво бъдеще на химикала заместник на натриевия глутамат Savorymyx UM80. Тези прогнози на компанията производител показват, че той не само е влязъл в употреба, но е подсигурено и подобаващото му потребление.

Преди време „Сеномикс” разпространи и лъжливо съобщение, че нейният вкусов модификатор Sweetmix (с кодово наименование S617) е получил квалификация „безопасен“ от FDA – американската служба за храни и лекарства. Този държавен орган обаче не извършва никакви тестове за безопасност на храните и лекарствата. Необходимо е проверката да бъде извършена от самата компания производител.

Тази абсурдна ситуация е обичайна практика отвъд океана. В Европа обаче положението е друго – никоя добавка не може да бъде пусната в употреба преди европейските органи по безопасност да се произнесат. В цитирания случай все пак се наложи FDA да опровергае „своята” безопасна квалификация. След това на сайта на „Сеномикс” съобщението беше коригирано – написаха, че проверката била „извършена от трета страна”, пише в. „Уикенд“.

Нормално процедурата по разработване на всяко едно лекарство да отнема минимум 10 години – от идеята до окончателните тестове. Как подобен химикал, който заблуждава мозъка, че приемаме определено хранително вещество, каквото очевидно няма или е в съвсем други количества, е одобрен за толкова кратко време – не е ясно. Както не е ясно и защо толкова бързо изчезват от интернет страниците, в които се появява информация за въпросната биотехнологична компания, съвсем различна от тази в официалните им изявления. А може би теориите на конспирацията не са само теории!?

Източник: в. „Уикенд“

 

acnekt

Карти „Илюминати“

https://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(game)

Карти за игра (Illuminati Card Game) e  създадена от Стийв Джаксън през 1994г.. Играта пък е вдъхновена от книгата "Илюминатус!''   на Роберт Шей, която е изляза през 1975г. 

Терористичните атаки 11.09.2001, Барак Обама встъпил в длъжност 20 януари 2009 , музикалната индустрия, нефтен разлив, цунами, земетресенията в Япония всичко изглежда толкова познато в тези карти.

Самата игра се играе с 2 зарчета, 2 до 8 играча и пари, както и монети. Има три вида карти:

Специални карти, Илюминати карти и групови карти.

Играчът играе роля на член на илюминатите, който иска да завладее света и да вземе под контрола си, колкото се може повече групи. Има 6 вида  илюминати в играта:

На Баварците, На дискордианците, На НЛО, На Бермудския триъгълник и последната е на Гномите в Цюрих. В някои версии на играта са добавени  илюминатите на  Асасини, на Изкуствен интелект, на Church of the SubGenius, на  Шангри-Ла.

 

illuminati_cards___jihad_by_icu8124me-d6

 

pentagon.jpg

 Terrorist_nuke.jpg

 

illuminati_cards_7.jpg

Screen-Shot-2015-04-14-at-2.11.55-AM-620

acnekt

Anti-adblock-killer

https://github.com/reek/anti-adblock-killer

 

Някой сайтове искат да си премахнете Adblock, за да ползвате сайта.

 Та едно едно решение по-този въпрос.  Може и да помогне,  може и да не помогне.

Вече имате инсталиран  блокировач.  Примерно този https://github.com/gorhill/uBlock

Първата стъпка според тук https://github.com/reek/anti-adblock-killer е да си инсталирате управител на скриптове. Примерно това https://chrome.google.com/webstore/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo

 Втора стъпка да разрешите от 3 страни филтрите при Ublock

Настройки---->Разреши филтри от 3 страни----> Приложи .

После  да добавите  филтъра на Aaklist http://reek.github.io/anti-adblock-killer/#filterlist   като посочите Ublock и Subscribe.

Трета стъпка да инсталирате скрипта https://raw.githubusercontent.com/reek/anti-adblock-killer/master/anti-adblock-killer.user.js

Четвърта стъпка дайте някой лев за кафенце, ако искате на автора  https://github.com/reek/anti-adblock-killer  :)  Споделете, оценете и  те така. 

 

acnekt

http://www.wolfgang-back.com/knowhow_home.php

khc_paper2.jpg

 

Годината  е 1983 един компютър   на Apple  струва 4000 марки, разбира се има други модели. Всеки месец идват някакви нови модели, но пак скъпи. Затова    Ulrich Rohde и Wolfgang Back  създават така наречения Компютър от хартия.  Като повече от 300 хиляди екземпляра бяха раздадени. Служи за програмиране.

Разбира се на всеки му е ясно, че умножението е изградено на принципа на събиране. 3 *6 е просто 6+6+6 или 3+3+3+3+3+3. Следващото ниво е степенуване.

Един компютър се състои от изчислителна част, обикновено това е процесора. В нашия случай трябва да се задвижи с ръцете ни. Системна памет, която получава указания, команди от програмите. Трябва ни и вход и изход. Това ще бъдат клечките за кибрит. Или иначе казано нашият регистър. 

Регистъра съхранява временно информация, за да се извърши някаква операция. 

В случая нашият компютър има 8 регистъра. Който получава клечките  кибрит . Имаме и 5 команди 

1.) stp – Спиране. За  приключваме дадена операция,  работата. Или на хартията е stop.

2.) inc – От английски език  increment. Означава, че стойността на съответния регистър ще се покачи с 1 или с 1 клечка. Или знак  +.

3.) dec –  Обратното на  inc. Ще се намали с 1 или с 1 клечка. Или знак -.

4.) jmp – Прескачане . От английски език jump.  При други езици командата се казва  goto.

На хартията е S 

5.) isz – Дали стойността е 0. На хартията е 0.

 

Така. Как се работи.  Вляво се намира програмирането, вдясно е регистъра, долу са командите. 5 на брой 

Слагаме в  клетките 1 до 8  на регистъра клечки кибрит. В началото по-добре само да ползваме 2 клетки и до 5 клечки. Така примерно аз  слагам по 1 клечка на клетките 1 и 2 в регистъра. Химикалката слагаме вляво, където пише 1.

На стъпка 1 има командата  S4. Това означава да  поставя химикалката на стъпка 4. Там попадам на командата 0 2. Това означава дали в регистъра в клетка 2 няма клечки. Отговора е не. Имам 1 клечка, значи  да преместя химикалката на  стъпка 5. Там пише да преместя химикалката на стъпка 2. Там попадам на командата да  сложа 1 клечка в първата клетка. Изпълнявам и местя химикалката на стъпка  3. Там имам команда махни 1 клечка от клетка 2 от регистъра. Готово махнах. Местим химикалката на стъпка 4. Пак същият въпрос дали  в клетката 2 от регистъра няма клечки. Виждам, че нямам повече  клечки, защото нали я махнах :) значи е 0. Отговора е да. Значи местя  химикалката на стъпката 6. Там попадаме на командата спри. Спираме.

И виждам, че 1+1 е 2. :)

 

acnekt

Източник http://www.computerhope.com/unix.htm

Започваме с man .Служи за информация.

Ако не знаете за какво служи, какво извършва, как да я изпълните правилно   някаква команда, просто напишете man в Конзолата и после командата, която се чудите каква е. Примерно man mount. Недостатък е , че е на английски език. Излиза се с буквата q.

clear изчисти ми написаното в Терминала. Ако има много написано.

ls покажи ми какво има в работеща папка.  ls *.avi Покажи ми дали има avi файлове 

du команда за показва, колко място са заели дадени файлове или заел даден файл

chmod  смени правата на достъп на папка или файл

 

  • 4  или r-- означава четене 
  • 2 или w-- означава писане 
  • 1 или --x означава изпълнение 
  • 0 или --- означава никакви права  
  • u файла е само за собственика
  • g файла е само за групата
  • o файла е за другите, които не са нито в групата, нито пък са собственици на файла.
  • a файла е за всички

7 означава, 4+2+1, 5  пък означава 4+0+1, 4 означава 4+0+0 или този файл е само за четене.

cd смени папката

cp копиране на файл. Тук трябва да се внимава какво име се задава, защото презаписва файлове.

cp -i името на файла, който желате да копирате  след това пишете ново име. -i Ви подсказва дали вече зададеното ново име съществува.

cp  името на файла, който искате да копирате  /папката,където искате да копирате/подпапката,на папката, която искате да копирате/  име, ако искате да зададете.

cp*  общото име  на файловете, който искате да копирате. Пример, ако имате файл, който се казва моятамузика и друг , който се казва моятамузиканова, и друг моятамузика2012, общото е че всички започват с моятамузика и просто слагате след думата музика * и ще се копират всички файлове с имена започващи с моятамузика.

cp -R /one/two /three/four

Копирай ми папка two и нейното съдържание в папка four. Ако нямате папка three, автоматично ще се създаде.

mv премести.  mv  името файла, който ще се мести и после папката , В която ще се мести въпросния файл. Пример  mv myfile.txt destination-directory

mkdir направи ми нова папка

rmdir изтрий празна папка

rm -r изтрий пълна папка

find намери ми файл    find / -name името, което търсите

acnekt

Използвайте https://bg.wikipedia.org/wiki/RAM_диск ,вместо твърдия диск. Тук малко трябва задълбочени познания, можете да го пропуснете. Като идея е добра.

Няма нужда да пишете  www или http в браузера 

Така с  натискането на клавиша Ctrl и T от клавиатурата се отваря нов подпрозорец.

Ctrl И W пък затваряте подпрозореца

Ctrl и H историята ви, какво,кога,кой  и къде сте били в Интернет,

Ctrl и J се отваря даунлоуд мениджър или иначе казано се показва свалените от Вас неща.

Пак с клавиша Ctrl и Tab пък си избирате  подпрозорец.

Ctrl и P печат на страница.

Ctrl И F търсите думи ,букви,цифри,числа в страницата ,която сtе отворили в Интернет.

F5 обновявате страницата.

Home клавиша направо Ви качва в началото на страницата

End пък надолу.

Има и стрелки ,можете да ги ползвате ,ако искате вместо да търкаляте колелото на мишката.

Ctrl  +  или Ctrl - или Ctr и търкаляте колелцето на мишката пък Ви уголемява страницата.

CTRL  и  D отметка на текущата страница.

Alt  и Home връщате се във Вашата начална страница ,зададена в браузера  

 Alt + D Ви подчертава адресната лента или курсура отива в адресната лента , за да въведете желания адрес в Интернет.

Ако имате полета(Вижте подолу на рисунката) ,примерно да се регистрирате  в някой сайт ,като има поле име,поле парола,поле адрес,поле email  и тн. или просто да си напишете името в Калдата и паролата,най / лесно става като кликнете Тab клавиша и Ви отвежда в следващето поле ,ако искате да се върнете на предишното поле Shift и Tab .

1K.png

Ако имате падащо меню (това по долу ) ,примерно на колко сте години,в кой град сте роден/а и трябва да избирате над 50 градове ,най/лесно става като направо натиснете първата буква от клавиатурата на желания град, няма нужда да търкаляте колелцето на мишката да търсете ,къде се намира тоя град,който търсите

bg114.png

acnekt

Източник http://www.tomshardware.co.uk/forum/342023-33-guide-choose-graphic-card

Избирането на видео карта е може би второ по значение избор, който  се прави.Запомнете тези фактори са много важни при покупка на видео карта  pipelines, memory bus, type of memory  clock speed ,interface,bandwidth .

Скоростта на графичния процесор се измерва в Херцове .1 MHZ  мега (M) означава 1 000 000  ,1 млн цикли за 1 секунда.

Но не се бъркайте и веднага да казвате ,че картата  с по-голямата скорост на графичния процесор е по-добра.Важно и архитектурата на  картата примерно  pipelines .Колко пиксела ще може да обработи графичния процесор за един цикъл за едно и също време.

Паметта при картите не играят чак толкова голям роля ,но пък  честотната  лента(bandwidth ) -да. Видео карта с 1 GB  GDDR5 е по-добра от  видео карта 4 GB  DDR3 само заради bandwidth.

Видео карта  с 700 MHZ  и 64 bit   bus е по-бавна от  видео карта с  400 Mhz  128 bit bandwidth  bus. DDR означава  2 сигнала за един тактов сигнал

( clock cycle ).https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/SDR_DDR_QDR.svg .  ,докато  SDRAM 1 сигнал за един тактов сигнал.

1000 DDR MHZ всъщност работи на 500 MHZ . DDR 1066  на с честота  533 MHz  и тн.

Друго  важно при избора на видео карта  какво имаш в кутията ,стари части с нова видео карта от висок клас - не върви. Две карти не винаги е по-добре. Захранването също от значение,както и охлаждането.

Ако ще избирате  видео карта от фирмата AMD ето и предимствата

Предмно по-евтина от NVIDIA

По-добра технолия на Anti-Aliasing. Anti-Aliasing това е технология за изглаждане на назъбените краища на примерно на една линия.В компютъра ,  картината се изобразява  в пиксели,квадратни точки  с основните цветове.Като мозайка или гоблен.

И когато се обрисува линия примерно се получава такива назъбени краища.

По-тихи са спрямо Nvidia

По-енергийно ефективни са.

Недостатъци 

Подръжката на драйвери .Ужасно е .

Лоша подръжка на 2D  картина

видеото не е чак толкова добро

слабо иззпълнение на   OpenGL  задачите ,но пък  HLSL е супер

Нумерлогия на  AMD  картите 

Ако си вземете нова карта ,от ново поколение ,това не е я прави автоматически ,че е по-хубава и по-мощна и ще се справи с новите технологии.

Първото число ни говори ,кое поколение карта е.

По-голямото  число по-ново поколение.

Второто число ни говори ,как се представя със задачите колкото е по-голямо числото ,толкова е  по-верoятно е да се справи с по-новите задачи  на нашето съвремие. Примерно DirectX 12 .

Цифрите 1  или  2 значи, че карта не е външна.Картата е вградена в дънното .Има и изключение примерно числото 3 ,но обикновено числото 3 ни говори за лоши карти ,малко по-добри са от вградените .

Цифрите  5 ,6  видео карта подходящи за игри с не големи изисквания и очаквания   разделителна способност  720p .

И  вече от ,ако видите цифрата  7 и нагоре   се очертава  да сте попаднали на по-добра карта .

7-8 среден клас карти  и 9 върха .Но запомнете върха изисква и добро захранване .

Четвъртото число не се използва и обикновено е 0 .

Nvidia 

Предимства

Подръжка на драйвери

Добро изпълнение на 2D

CUDA + PhysX . CUDA  е API ,иначе казано нещо като DirectX ,все неща ,все интерфейси,които помагат  да се комуницира по-лесно  драйвера с хардуера.

PhysX пък се занимава с физични,математически изчисления, Да и в игрите има изчисления.Примерно движещите се обекти в играта.

Недостатъци

Лакума на ток.

Шумна  е ,

Нумерлогия е същата ,както при  AMD. Само,че цифрата 9 е символ,че картата е с две или повече GPU.GPU  от английски език за  графичен процесор.

Nvidiа  обикновенно пуска  карти от по-голям клас  първи и после тези с по-нисък клас.Но някой път тези с по-нисък клас имат повече добавки от тези на картие с по-висок клас. Ако имате еднакви карти примерно 550 и 555 именно последната цифра ,третата ни говори ,че тази 555 е  по-добра.

 

 

 

acnekt

Добра практика е да си изтривате бисквитките примерно с това разширение за Файерфокс self-destructing-cookies/ след като сте излезли от Facebook.
Няма да казвам ,какво е бисквитка,защото нявсякъде сега уведомяват какво е .Където и да отидете Ви тръбят наляво и надясно ,че сайта ползва бисквитки.
Мога да спомена какво е Super cookie или DOM Storage http://www.w3.org/TR/webstorage/
е бисквитка ,която трайно се нагнездва във Вашия компютър и не се открива много лесно ,както и не се изтрива лесно.Съдържат ,същите неща като нормалната бисквитка,примерно данни за историята на браузера,данни за влизането в някой сайт.
Facebook Ви следи ,дори ако не сте влезнали с акаунта Ви.
Така нека да започнем с datr има трайност ,пази се 2 години ,fr 30 дена,x-src 5 секунди ,lu 2 години,locale 7 дни,reg_fb_gate,reg_fb_ref и wd след като приключите със сесията други бисквитки са a_user,a_xs
От тези изброяните най-интересни са lu и datr , a_user Защо ли ?
Защото ,когато си изтривате акаунта във Фейса или просто се отписване ,lu и datr оставят на Вашия компютър и то 2 години.А_user също остава.
Така до тук има следните бисквитки
datr,fr,x-src,lu,locale,reg_fb,reg_ref ,wd ,a_user ,a_xs
datr бисквитката се създава,когато за пръв път посетите facebook и помага за индефикация и безопасно влизане във Фейса
lu бисквитката същот като datr се създават ,когато посетите за пръв път Фейса, и служи за да напише вашия ймел и как влизате във Фейса.Не съдържа данните Ви във Фейса.

 

Източник
https://www.nikcub.com/posts/facebook-fixes-logout-issue-explains-cookies/
http://www.blog-it-solutions.de/facebook-privatsphaere-1/
http://www.blog-it-solutions.de/facebook-cookies-automatisch-loeschen/

acnekt

Как се намира лесно корените на едно системно линейно уравнение.Има няколко метода ,за мен лично по формулата на Крамър или чрез елиминация .На някой може да бъде чрез заместване или на Гаус или чрез равенство. Така за целта едно уравнение
2x+3y = 14
x + 2y = 8

Метод I ( Чрез равенство) x=x или y=y


От 1.Уравнение x e равно на 7 - 1,5y
От 2.Уравнение x e равно на 8 - 2y
7-1,5y = 8 - 2y
Получаваме за y
7-1,5 y= 8 -2y >>>>>>> 0,5 y = 1 >>>>>>> y = 2
Сега се връщаме горе и избираме 1. или 2. уравнение и заместваме y= 2
x=7-1,5.(2) >>>>>>> x= 4 >>>>y= 2

Метод II Чрез заместване .Търсим или y = , или x=


2x +3 y = 14
x + 2y = 8 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> x = 8-2y
Заместваме в първото уравнение x с 8-2y
2 .( 8-2y) + 3y = 14 >>>>>>>>> 16-4y +3y = 14 >>>>>>>>>> y= 2
x= 8-2(2) >>>>>> x=4>>>>>> x= 4>>>>>>>> y=2

Метод III Чрез изважданe 1. уравнение - 2. уравнение


За целта избираме ,коя променлива да премахнем X или Y
2x +3y = 14
x + 2y = 8
Аз ще премахна X ,за целта умножавам по 2 второто уравнение
2x+3y = 14
x +2y = 8 >>>>>>>>>>> (.2)
2x+3y = 14
2x +4y = 16
Сега изваждаме двете уравнения
2x + 3y = 14
- 2x - 4y = -16
y= 2 и пак заместваме y да е равно на 2 и получаваме за x 4

Метод IV Чрез правилото на Крамер .


Тук трябва да знаето какво е матрица .
Грубо казано матрица е таблица .
С примера по-горе
2x +3 y = 14
x+2y = 8
Таблицата е 3 на 3 или записваме само коефициентите или грубо казано цифрите

2 3 14


1 2 8
Сега на кръст умножаваме ,както при деление на дробите
x = (14 по 2 - 8 по 3 ) / ( 2 по 2 -3 по 1)
x =4 / 1
x = 4
И същото за y
y = (2 по 8 -14 по 1 ) / (2 по 2 -3 по 1)
y =2 / 1
y = 2

Метод 5 Чрез Метода на Гаус


Тук е добре да се групира уравненията ,като първото да е с най-малък коефициент.После се гледа ,коя променлива може да се маха X или Y .Целта е да се получи второто уравенения да е с обратен знак на първото уравнение .
В случая x и умножаваме с -2 и после събираме .
X +2y = 8 .(-2)
2x+3y = 14
-2x-4y = -16
+
2x +3y = 14
-y = -2 .(-1)
y = 2
После пак заместваме x +2 .2 = 8 >>>>>> X = 4 .

acnekt

Ето така инсталирах Arch Linux
https://imagizer.ima...50/571/rh9f.png
Помогна ми доста материала от http://news.softpedi...ux-352365.shtml
Аз имам DHCP,интернета ми идва ,без да пиша Gateway ,DNS и IP и и имам един твърд диск ,засега :) sda.
1.Първо си направих ,разделите ,партициите на sda ,за root примерно с размер 46 GB, home примерно с размер 184 GB и swap примерно 2 GB. Разбира се ,ext4 файлова система за home и root .
2.После свалих Arch Linux от https://wiki.archlin.../title/Download и го записах на диск.
3.Стартирах системата и си избрах Boot Arch Linux (x86_64)
4.Появи се,червен надпис root
5.Написах lsblk ,за да видя дали всичко е наред със създадените от мен партиции sda1 46 G ,sda2 2G ,sda3 184 G
6. Написах swapon /dev/sda2 ,защото там бях предвидил да е swap.
7. После написах да закача sda1 mount /dev/sda1 /mnt и създадох нова папка с име home при 184 G . Ето така mkdir /mnt/home
8 .Закачих home папката mount /dev/sda3 /mnt/home
9.После написах pacstrap /mnt base base-devel ,за да се инсталира основните работи .
10. После конфигурирах fstab .Ето така genfstab -U -p /mnt >> /mnt/etc/fstab
11.После почнах да конфигурам системата arch-chroot /mnt този път изписва sh-4.3 .......
12. Избрах си език bg.BG.UTF-8 .Ето от тук и така nano /etc/locale.gen избирането става със спейса затворих едитора с ctrl и Х ,пита ме дали искам да съхраня ,потвърдих с ентър.
13.После написах locale-gen ,после
echo LANG=bg.BG.UTF-8 > /etc/locale.conf export LANG=bg.BG.UTF-8
14.После часа настроих ln -s /usr/share/zoneinfo/Europe/Sofia /etc/localtime
15.После пак часа hwclock --systohc --utc
16.Премахнах # от nano /etc/pacman.conf и остана само [multilib] Include = /etc/pacman.d/mirrorlist ,защото си избрах x86_64,а ще трябват и пакети за 32 bit
17.Обнових .Ето така pacman -Sy
18.passwd >>>> парола някаква за superuser
19. useradd -m -g users -G wheel,storage,power -s /bin/bash >>> тук име някакво,което после ще влизам в системата
Примерно useradd -m -g users -G wheel,storage,power -s /bin/bash mirchev
20. passwd на името ,което написахте и което ще влизате в системата и парола за името ,което ще влизам в системата
Пример passwd mirchev 123456
21. Инсталирах pacman -S sudo
22. написах EDITOR=nano visudo ,за да изтрия # от тоя ред %wheel ALL=(ALL) ALL
23.Инсталирах Grub
grub pacman -S bash-completion grub-bios os-prober
и го настроих
grub-install --target=i386-pc --recheck /dev/sda cp /usr/share/locale/en@quot/LC_MESSAGES/grub.mo /boot/grub/locale/en.mo
grub-mkconfig -o /boot/grub/grub.cfg
24. Излязох ,разкачих и рестартирах компа .Ето така
exit
umount /mnt/home
umount /mnt reboot
25.Влязох с името ,което бе написах и с паролата,която бях избрал .
26.Активирах DHCP след като разбрах коя е мрежата ми ,чрез командата ip link. Именно enp3s0
После написах
sudo systemctl enable dhcpcd@enp3s0.service
sudo systemctl start dhcpcd@enp3s0.service
27.Инсталирах Xserver
sudo pacman -S xorg-server xorg-xinit xorg-server-utils mesa xf86-input-synaptics и видео драйверите.
Зa Nvidia sudo pacman -S nvidia
За AMD pacman -S xf86-video-ati
За Интел sudo pacman -S xf86-video-intel
28.Избрах Gnome за среда
sudo pacman -S gnome
sudo systemctl enable gdm.service
sudo systemctl start gdm.service

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.