Премини към съдържанието

нло

  • публикации
    12
  • коментари
    0
  • прегледи
    228

Публикации в този блог

dara 8

Конфедерацията влизат приблизително 53 цивилизации,

вкл около 500 съвкупности на планетарно съзнание. 

 

B нeя имa и xopa oт вaшaтa плaнeтa, ĸoитo ca пocтигнaли измepeния нaд 3тo(атланти или му) 
Tя вĸлючвa плaнeтapни cъщнocти oт вaшaтa Cлънчeвa cиcтeмa и oт дpyги гaлaĸтиĸи 

 

Koнфeдepaциятa,  пpeди 11 000 г дoйдoxa пpи 2 вaши плaнeтapни ĸyлтypи(атлантида и мy_гоби) 

Hиe нaивнo вяpвaxмe, чe щe ycпeeм дa yчим пocpeдcтвoм диpeĸтeн ĸoнтaĸт
 и чe изĸpивявaниятa нa cвoбoднaтa вoля нa личнocттa нe ca oпacни.

 Hиe НЕ миcлexмe, чe ĸoнтaĸтът щe бъдe изĸpивeн, 
пoнeжe тeзи ĸyлтypи вeчe бяxa нaдeжднo изpaвнeни c вceпoглъщaщaтa вяpa в жизнeнocттa(cъзнaвaнeтo нa вcичĸo).

Hиe дoйдoxмe и нac ни пpивeтcтвaxa xopaтa, нa ĸoитo иcĸaxмe дa cлyжим.

Hиe ce oпитвaxмe дa пoмoгнeм тexничecĸи, 
 изцeлeниeтo нa изĸpивeнaтa cъвĸyпнocт yм/тялo/дyx c пoмoщтa нa ĸpиcтaл, 
пoдxoдящ зa изцeлeниe нa изĸpивявaнeтo,
 пoмecтeн във вид нa oпpeдeлeни ĸoнĸpeтни нaбopи нa cъoтнoшeниятa нa мaтepиaлa  вpeмe/пpocтpaнcтвo.

Зa тaзи цeл бяxa пocтpoeни пиpaмидитe...

 

Hиe oтĸpиxмe, чe тeзи, ĸoитo имaxa изĸpивявaнe нa yмa/тялoтo в пocoĸa ĸъм влacттa, 
зaпaзиxa тaзи тexнoлoгия caмo зa ceбe cи.

 Toвa нe ce пpeдвиждaшe oт Зaĸoнa зa Eдинcтвoтo.

 Hиe нaпycнaxмe вaшитe xopa(атлантида | му_гоби).

Гpyпaтa, ĸoятo paбoтeшe c oбитaтeлитe нa Южнa Aмepиĸa, нe ce пpeдaдe тoлĸoвa лecнo. 
Te ce въpнaxa.

 Hиe нe...

 

 

 

Имa мнoгo Koнфeдepaции.

  Koнфeдepaция(сириус-б) paбoти c плaнeтapнитe cфepи нa 7тe вaши звeздни cиcтeми
 и измepeниятa в тяx...

 

 

Bиe гoвopиxтe за бopбaтa мeждy Koнфeдepaциятa(сириус-б) и Koнфeдepaциятa нa Opиoн.
 Moжeтe ли дa дaдeтe няĸaĸвa ĸoнцeпция зa тoвa ĸaĸ e пpoтичaлo тoвa cpaжeниe?

 пpeдcтaвeтe cи вaшия yм. 
Πpeдcтaвeтe cи гo в пълнo eдинcтвo c вcичĸи дpyги yмoвe нa вaшeтo oбщecтвo.
 Toгaвa виe пpинaдлeжитe ĸъм eдинния yм, a тoвa, ĸoeтo ceгa ce явявa cлaб eлeĸтpичecĸи зapяд във вaшaтa физичecĸa илюзия,
 cтaвa oгpoмнa мoщнa мaшинa, c пoмoщтa нa ĸoятo миcлитe мoгaт дa ce пpoeĸтиpaт ĸaтo пpeдмeти.

C пoмoщтa нa тaĸaвa “мaшинa” гpyпaтa нa Opиoн нaпaдa/aтaĸyвa 
Koнфeдepaциятa(сириус-б), въopъжeнa cъc cвeтлинa.
 B peзyлтaт ce пoлyчaвa бeзизxoднo пoлoжeниe, 2тe eнepгии(+/-) ce изтoщaвaт и имaт нyждa oт пpeгpyпиpaнe;
 нeгaтивът(-) ce изтoщaвa зa cмeтĸa нa нecпocoбнocттa дa мaнипyлиpa, 
пoзитивът(+) ce изтoщaвa зa cмeтĸa нa нecпocoбнocттa дa пpиeмe тoвa, ĸoeтo ce дaвa.


 

 

Πo вcяĸo вpeмe в тoзи ĸoнфлиĸт мoлят дa взeмaт yчacтиe caмo чeтиpи плaнeтapни cъщнocти.

Bъпpoc: Oт ĸaĸвo измepeниe ca тeзи плaнeтapни cъщнocти?

 Teзи cъщнocти пpинaдлeжaт нa 4тo измepeниe – измepeниeтo нa любoвтa.

Bъпpoc: Πo-пoлeзнa ли e зa тaзи paбoтa cъщнocт oт чeтвъpтo измepeниe, oтĸoлĸoтo oт 5тo или 6тo?

4тo измepeниe e eдинcтвeнoтo измepeниe ocвeн вaшeтo(3то), 
нa ĸoeтo нe мy cтигa мъдpocт дa ce въздъpжи oт бopбaтa и ĸoeтo виждa нeoбxoдимocт oт тaзи бopбa. 

Зaтoвa ce нaлaгa дa ce изпoлзвaт cъвĸyпнocти нa oбщecтвeнa пaмeт oт 4тo измepeниe.

 

 

 

dara 8

акамбарo

 

Тази изумителна история започнала през юли 1944 година. Валдемар Джулсруд (Waldemar Julsrud) се занимавал с търговия на железария в Акамбаро – малко градче на около 300 км. северно от Мексико сити. В едно ранно утро, разхождайки се по склоновете на хълма Ел Торо, той забелязал някакви парчета керамика, подаващи се от почвата. Джулсруд бил германец, заселил се в Мексико в края на XIX-ти век. Археологията била негова страст и още през 1923 година, заедно с отец Мартинес, извършвал разкопки край Чупикауро, в близост до Ел Торо. Той познавал добре древната мексиканска култура и затова веднага разбрал, че тези керамични фрагменти не може да се причислят към никой от известните периоди. Джулсруд, съзнавайки, че не е професионален археолог, наел местен селянин, обещавайки му по едно песо за всеки неповреден керамичен или издялан от камък предмет. По този начин принудил наетият пеон да бъде много внимателен при разкопките, стараейки се да не ги повреди. Така било поставено начло на прочутата колекция на Джулсруд, впоследствие попълнена от сина му Валдемар Карлос Джулсруд, а след това – и от внука му Карлос II. В крайна сметка колекцията наброявала около 37000 предмета (артефакти), разделени в три категории:

 

Най-многочислени били глинените статуетки, моделирани ръчно и изпечени на открит огън;

  • Другата група била съставена от каменни скулптури;
  • Третата – от керамика.

 


01.jpgУдивителен е фактът, че в цялата колекция няма дублирани фигури – всяка една е уникална(!). Размерите варират от десетина сантиметра до 1 м. височина и 1,5 м. широчина. Освен това, в колекцията има и музикални инструменти, маски и предмети от обсидиан и нефрит. След смърттъа на Валдемар Джулсруд-старши, колекцията (в опакован вид) заемала 12 стаи в дома му. В колекцията имало множество статуетки, представляващи почти пълен набор на човешките раси – монголоиди, африканоиди, кавказки тип (в това число с бради), полинезийски тип и т.н. Но не това превърнало колекцията в сензация на века. Около 2600 статуетки изобразяват динозаври(!!!). При това разнообразието на типовете динозаври предизвиква истинско изумление. Всред тях са добре известните на науката брахиозавър, игуанодон, тиранозавър рекс, птеранодон, плезиозавър и много други. Има и огромно количество статуетки, които учените не могат да идентифицират – в това число и крилати динозаври-дракони. Най-поразително обаче е, че колекцията съдържа значително количество скулптурни изображения на хора, заедно с динозаври, което навежда на мисълта, че хора и динозаври са живяли заедно, в най-тесен контакт(!). Този контакт е показан в целия спектър на взаимоотношения – от стълкновения между двата вида, до използване на динозаврите, като опитомени животни. В по-малки количества са представени отдавна измрели млекопитаещи – американска камила, кон от ледниковия период, гигантски маймуни от плейстоцена и др. Групата скулптури, изобразяваща заедно хора и динозаври, била главна причина за премълчаване и дискредитиране на находката. Тези изображения не само опровергавали теорията за линейно-еволюционния произход на видовете, но влизали в непримиримо противоречие с цялата съвременна научна мисъл. През 1947 г. Джулсруд публикувал със собствени средства книга, описваща находката му. През март 1951 г. американският журналист Лоуел Хармър публикувал в “Los Angeles Times” репортаж за пребиваването си в Акамбаро и за разкопките на хълма Ел Торо. След него, през юни 1953 г. Уйлям Ръсел публикувал също материал за разкопките на Джулсруд, придружен от снимки, изобразяващи работния процес. При това Ръсел изобщо не се съмнявал в автентичността на намерените предмети. Независимо от това, академичният свят мълчал и не проявявал заинтересованост(!), използвайки универсалния довод: “Това не може да бъде, защото не може да съществува никога”. Нещо повече, през 1952 г. от колекцията се заинтерсувал ученият Чарлз Дипесо и той пристигнал в Акамбаро. Пред Джулсруд изказал възхищение от откритието и даже пожелал да закупи отделни образци за музея на “Amerind Foundation”, където работел. Но след като се върнал в САЩ, публикувал няколко статии, в които заявявал недвусмислено, че колекцията е фалшификат. Веднага след това обаче, професор Рамон Ривера от факултета по история на Висшата школа в Акамбаро, след едномесечни проучвания, констатирал, че през последните сто години в този район не е имало керамично производство в подобни мащаби. Нещо повече – част от колекцията се състояла от каменни скулптури със следи от силна ерозия, а да се фалшифицира ерозия е практически невъзможно. Всъщност всички доводи, приведени от Дипесо, били лесно оборими от гледна точка на здравия разум. Първо, никой скулптор, колкото и продуктивен да е, не е в състояние да изготви 37000 (а може би и повече), съвсем не малки скулптури от керамика и камък, да фалшифицира ерозия върху каменните повърхности и да закопае тези скулптури на прилична дълбочина. Второ, ако това не е дело на един човек, а на работилница, в изработването на колекцията би трябвало да се забелязва единен стил. Но в колекцията не само няма нито един дубликат, но керамичните скулптури са изготвени от различна глина, в различни стилове и с различна степен на майсторство. Трето, било установено недвусмислено, че керамиката в колекцията е моделирана ръчно и изпечена на открит огън. За такъв метод и за такъв обем, е необходимо огромно количество дървесина, която в сух и обезлесен район, като Акамбаро, винаги е била много скъпа. А и подобна мащабна дейност е невъзможно да остане незабелязана.


Доказателства за автентичност


02.jpgЧак в 1955 година от колекцията се заинтересувал младият учен Чарлз Хепгуд. По това време той бил професор по история и антропология в университета Ню-Хемпшир. Когато пристигнал в Акамбаро, се договорил с местния шериф, майор Алтимерино и получил разрешението му да разкопае пода в една от стаите на жилището му. На дълбочина около 2 метра, открил 43 статуетки, аналогични по стил на тези в колекцията на Джулсруд. Тъй като било добре известо, че домът на шерифа бил построен през 1930 година, находката на Хепгуд отхвърляла автоматично всякакви твърдения, че колекцията е изготвена по времето на Джулсруд. През 1968 година Хепгуд изпратил за анализ няколко образци в лабораторията за изотопни изследвания в Ню-Джърси. Ето резултата от тези изследвания:

  • I-3842: 3590 +/- 100 години (1640 +/- 100 г. пр.Хр.)
  • I-4015: 6480 +/- 170 години (4530 +/- 170 г. пр.Хр.)
  • I-4031: 3060 +/- 120 години (1100 +/- 120 г. пр.Хр.)

През 1972 година Артър Янг изпратил две статуетки в Пенсилванския музей за термо-луминисцентен анализ, чрез който била определена възрастта им – 2700 г. пр.Хр. Всеки образец бил тестван 18 пъти. Решаващ прелом в признаването на колекцията на Джулсруд, настъпил благодарение деятелността на американските изследователи – антрополога Денис Суифт и геолога Дон Патън. През 1999 година те посетили Акамбаро пет пъти. При тези посещения, направили около 20000 снимки на образци от колекцията. Благодарение публикацията на снимките и активната им дейност, местните власти били принудени да открият специален музей и част от колекцията била изложена най-после, като постоянна експозиция. Така днес, изложените образци вече са достъпни за широката публика. Но кой е техният автор и къде е видял обектите, които е изобразил, остава загадка.

 
 
dara 8

council of 9

Съветът, който охранява тази планета,
 ни позволи този експеримент....

******************

Съвета на 9(council of 9)  - 9 фракции извънземни са се обединили в съвет.
Представителството е на F_пръстена на Сатурн в 8 измерение.

Могат да налагат карантина(огроничаване идването от извънземни) на Земята.
Имало е  периоди на  карантина откакто  е взривена ПОДокеанска  база в  атлантика
 и  създало 12 м цунами в Лисабон(1755).


**********************
плеяданци:
Така в един период от карантина  
двигателите на кораб се  развалят и не може да му бъде оказана помощ(порди карантинарна Земята-забранарза идване на извънземни ; могат да си ходят).
Та 1908г  се наложило кораба(1400 извънземни) да се самоунищожи  за да не зарази цялата планета Земя с 
вещество от развалените двигатели.

 

*****************************

Хората от Касиопея са се срещнали със "Съвета на 9" .....
 хората от Касиопея са заявили, че "Съветът на 9" трябва до май 2003 г. 
да предадат  
разбият всички свои ядрени оръжия за война,
да спре излъчването на всички честоти за контрол на ума ,
да прекрати всички воени действия на Земята и
да се даде възможност на всички Земни хора свобода на развитие ....
 

.... В следващите 2 седмици хората от Касиопея заедно с Андромеданци да се предприемат действия, за защита, ако е необходимо ........ позициониран между луната и слънцето ........ Андромеданците ще поставят 12 метаплазмени магнитни устройства разположен по цялата земя .... тези устройства ще се създаде хармонична честота мрежа, която ще резонира , за да наруши всички честоти "на Съвета на 9 и ще създаде щит около Земята от април 2003 ...... 

... в случай, че "Съветът на 9" не се вслуша в предупрежденията хората от Касиопея мет@плазмени генератори ще започнат да пулсират в мрежата на земята от май 2003 ........ ще доведе до триене и напрежение на земята ..... отмивайки негативните честоти на земята ..... и подготовка за нов живот .........  

Син прозрачен извънземен заяви, че Cъвета на 9 са управлявали ограда/щит около Земята за 10,000+ г ....
 изглежда, че сме на ръба на конфлит м/у Съвета на 9 и Съвета на Андромеда+хора от Касиопея ...... Cъвета на 9 се подготвят за краен контрол в/у Земята.... те се позиционират, и имат ядрени устройства готови ...... и са просто в очакване на подходящия момент ...... те не искат да изпуснат контрола над Земят (от хилядолетия) и ще изляза борбата ........ 

просто Андромеданците, който ни позволява установени в миналото, ни продадоха .... се завръщат, за да помогне на ... но хората от Касиопея, които са далеч напред технологично ще се уверете, че те се ангажират с тяхното обещание за помощ на Земята...... Син прозрачен извънземен == каза, че този пулсираща мрежа от метаплазмени магнити, ако се пусне превръща Земята в огромен магнит които привлича............. (Всичко)

dara 8

ceres(церера)

планета джудже CERES == произведенa биосферa

планета джудже CERES == елиптична орбита в астероидния пояс между Марс и Юпитер

планета джудже CERES == Paxaltaleka хора живеят във вътрешността [= „подземенни“ големи + малки градове]

В подземните градове имат синтетиченo кристално осветление = имитира слънчева светлина, които те използват, за да отглеждат зеленчуци за ядене [= напълно вегетарианци].

Вътрешно „слънце“ = приятна атмосфера [=22-27C]

Paxaltaleka хора=50,000г [=нямало е война]
Paxaltaleka хора излизат на повърхността на планетата CERES == [природните паркове + огромни СЛАДКОВОДНИ океани] както на повърхността + под повърхността на планетата.

Водата == [кристално чист + тъмно синя на цвят.]

кожа = много бледо оцветяване,
коса == огнено червено,
Очите == жълтo- зелен с жълти петънца
ушите == като „вулканци“ от „Star Trek“.
височина == [160 – 210].
мъже == носят дрехи средната дължина, подобни на римски или гръцки „тоги“
жени == носят дълги рокли течащи надолу до глезените.

CERES биосферa == [въздух за дишане + много фини частици „мъгла“, с електромагнитно поле ],
която заобикаля и защитава тази червена [= висока концентрация на железен оксид ] биосфера

Thaxalplata хора == 4 измерение *
Xanxalakal хора == 5 измерение **
4и* + 5и** хора == живеят на повърхноста на планета джудже CERES

dara 8

мантра

мандала(ям_тра)

 

  Думата янтра произлиза от корена „ям“ – поддържам, владея и приставката „тра“ – инструмент. Следователно янтра означава интструмент за поддържане на съзнанието или осъзнаването.

      Янтра е вид геометрическа диаграма, съставена от триъгълници, както

насочени нагоре /Шива/

или

надолу /Шакти/, кръгове,  квадрати, петоъгълници и др.

Янтрата може да бъде нарисувана върху хартия, дърво, плат или друг материал или директно върху земя или пясък.

        Мандала означава „кръгла форма“. Това е като магически кръг зареден с космическа енергия. Когато откриете определената янтра, която да отговаря на вашата природа, това става вашата мандала, тя става носител на вашата същност.

         Янтрата е видимата вибрация на мантрата и всяка янтра има преобладаващо божество, докато от друга страна  мандалата е възприемчива за всяка по-висша духовна сила без да е свързана със специфично божество.

          Според  древното трантическо учение  янтрата е духовно преживяване. Янтрата е символ на съзнанието или по-дълбоките нива на психиката, които се проявяват  на съзнателно ниво като геометрически скици, проекти. Например когато художник  си представи цвете, природна картина или океан и я нарисува, картината не е израз на неговия молив и гума, а на неговото състояние на съзнанието. Подобно, когато йогите навлезнат подсъзнателно ниво,  те срещат  вибрации, фигури и преживявания  във формата на геометрически  модели.

      Като основни компоненти  на тантра, янтрата и мандалата са част от древната Кабалистична система в юдаизма. Те са често срещани в Европа преди появата на Християнството, както и в древен Египет, Китай, Тибет и Япония.

     Въпреки, че янтрите в тантра са основно геометрични, те могат да бъдат всякакви форми. Например в древен Египет са били човешки и животински фигури. Също могат да бъдат картини на Дурга, Кали, Хануман, Шива или други богове от  хиндуизма. Диаграми на божества са намерени в будиската тантрическа система на Тибет . Популярно вярване е ,че християните използват кърста като  мандала.

      Ескимосите използват издълбани мандали върху камък. Произведения на изкуството на много древни култури, включително  местните жители на Америка и австралийските аборигени дават доказателства, че са използвани като янтри и мандали.

       В системата на крия и кундалини йога всяка чакра е представена като янтра. Концентрацията върху тези психически центрове е много по-лесна  ако визуализирате символ, който да представлява чакрата, отколкото да визуализирате чакрата в себе си. Ума не може да бъде всеобхватен без мисъл. Нашите мисли идват, за да познаем  ума си. Ума е безформен и е невъзможно да разбере нещо, което е също безформено. Затова в тантра, янтрата символизира силата на подсъзнанието.

        Янтрите изобразяват вашите ограничения, умствени проблеми, които вие не знаете и може би никога няма да узнаете. Каквото и да сте преживели в детството -  травми, емоционални кризи и др., те са скрадирани и забравени някъде във вашия ум. По-късно в живота, вие можете да задълбочите проблемите и да ги превърнете в пречка /блокаж/. Вие подсъзнателно прикривате нещо и не можете да разберете какво е то. Този вид проблеми могат да бъдат разрешени с използването на янтра, поддържайки абсолютно осъзнаване на формата на янтрата, която съответства на вашата личност. Страхови комплекси, подтиснати амбиции, емоции и други подобни, след известно време бавно ще се изкоренят от ума. Янтрите безшумно избухват в подсъзнателния ум.

         Ако вземете янтра специално проектирана за вас от експерт, който познава науката, и я сложите на стената или някъде другаде, тя ще започне незабавно да работи върху вашия подсъзнателен ум. Независимо дали янтрата е Кали янтра или Шри янтра или някоя друга, тя е контейнер и предавател на мощни енергии.

                                КАК ДА ИЗПОЛЗВАМЕ ЯНТРИТЕ

           Процеса на рисуване на янтри е мощна медитативна садхана и на санскрит се нарича rekha.  Според древната традиция, мястото се пречиства с церемониални обряди. След това йогите или участниците сядат  за медицатия, с която да успокоят и концентрират ума, така че да  позволят на вътрешната сила спонтанно да протече.

         Както мантрата трябва да бъде произнасяна правилно, за да произведе точните звукови вълни, янтрата също трябва да бъде геометрично перфектна, за да разшири съзнанието и то да потече гладко в неговото пътуване към дълбините или висините на подсъзнанието и там  да се обедини  със същността на творението.

       Янтрите могат да бъдат ефективно използвани в медитативната практика тратака. Практикуващия сяда с разположена на нивото на очите му янтра, на метър пред него, и се взира неподвижно в изображението. След това затваря очи и се опитва да поддържа вътрешното изображение на янтрата в читтакаша /вътрешното пространството пред затворените очи/.

      Макар, че до голяма степен в днешно време янтрите не са използвани ,  те са един от важните инструменти на науката за здравето. По някакъв начин те се свързват с  магическото и магьосничеството и хората започват да гледат на тях подозрително. Но при сега ориентираните природни и безболезнени методи на лечение, янтрите със сигурност ще бъдат възродени и включени в по-голямата част от терапиите.

dara 8

po tolo(сирус б)  = 4*emme ya(сириус с)

po tolo/emme ya tolo  :  еднакво време за завъртане

 

sigi tolo(сириус а)

dana tolo(юпитер)

 

 

Слънчевата система е “система брат”на Сириус .

2  системи са се отделили за да формират две различни звездни системи, но с един идентичен произход. 

http://peshakoffstudio.com/?p=2297

sirius-stars-peshakoffstudio-2.jpg

dara 8

http://mitove-i-legendi.net/tajni-i-zagadki/zabraveniat-baalbek/

 

Баал или Ваал е бог в западносемитската митология, един от двойката главни богове на народите, обитаващи териториите на Финикия и древните земи на Сирия, Ливан, Израел и Палестина през 2 хил. пр.н.е. и 1 хил. пр.н.е. Култът е пренесен и в средиземноморските и други отвъдморски финикийски колонии, и в частност в Картаген (женското божество Танита е покровителка и закрилница на този град).

dara 8

http://mitove-i-legendi.net/tajni-i-zagadki/neveroiatnite-dogoni/

 

 

Номмо” пристигнали преди около 5500 години от Сириус

на космически кораб, спуснал се с гръм и мълния.

На езика на догоните “номмо” означава “свързан с водата” и “за когото най-важното е да пие”.

След като летящата машина се приземила, тя продължила известно време да се движи с подскоци по земята.

 

По същото време на небето се появила нова звезда, навярно космическа база

 

номмо” са изобразени като човеко_гущери,

приличащи на полубога амфибия Оаннес и на демоните с опашки на риби “оанни”, описани от вавилонците. 

 

Церемонията “сигуи” на догоните, която се провежда веднъж на 6 десетилетия, когато Сириус е видим през малък отвор в една скала до селището Йоуго Догороу. Церемонията “сигуи” е сред най-зрелищните ритуали на догоните.

Провежда се в продължение на 5 години през 60 години и съвпада с конкретен момент от орбитата на Сириус. По време на ритуала догоните се посвещават в познанията на културата на племето. 

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.