Премини към съдържанието
  • публикации
    2
  • коментари
    0
  • прегледи
    3501

Правилен Хранителен режим


Epuk Bogdanov

1207 прегледа

blog-0432313001374829953.pngМного хора на днешно време спазват хранител режим. Проблема с наднорменото тегло е голям за много хора. Има няколко причини които от които идват проблемите с теглото. Хората на днешно време отделят много малко време за спорт, който е изключително полезен за здравето на човека. Хубаво е на човек и малко време да му остане за спорт, нека не го пропуска а напротив трябва да спортува. Спорта дава сила на организма подобрява имунитета на човека. Човек има ли желание дори на работното място може с упражнения пак да е във форма. Некачествените храни също водят до затлъстяване.Стресът също води до по голям апетит и от там става лошо. Хубаво е човек да си изгради хранителен режим. Трябва да се храним с повече зеленчуци и плодове в които има важни съставки за организма ни. Пържените храни, полуфабрикатите, храните богати на мазнини, трябва просто да ги отбягваме. Хубаво е човек да се храни по често през деня. Много хора през деня не се хранят а вечерта наваксват с огромно количество храна и алкохол, това е много вредно храната вечер не успява организма да я усвои което не е добре. Сутрин трябва задължително да се закусва и през деня човек поемайки храна на малки порции организма успява да усвои от храната и преработи.Човек напълнява и почва да спазва различни диети. За борба с килограмите най добрия вариант е спорт и често хранене с полезна храна през деня. Полезните храни са зеленчуци, плодове,мляко всички храни с по малко мазнини. Веднъж човек отслабнал след спазване на хранителен режим той задължително трябва да продължи с него. Много хора прекратяват спазването му и в последствие се връщат към стария начин на хранене. Това води до бързо натрупване на старите килограми дори и в повече. Постоянството на спазване на хранителния режим също е много важно нещо. Човек веднъж отслабнал вижда предимството на хубавото и здраво тяло. Алкохола също е вреден в по големи количества, препоръчително е вечер по една малка чаша ободрява организма.И така спорт,полезни храни често поемани през деня,малко количество алкохол,спазване на хранителен режим водят до здрав дух и здраво тяло.

0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Гост
Добави коментар...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от ARko123
      Здравейте, имам въпрос. На 15 съм И съм 76 килограма, 172 см висок. Имам много големи паласки отстрани и голям корем, както и съм мазен в ръцете в областа на под мишницата. Въпроса ми е Ако си купя L Carnitine тави цялата кожа ще увисне ли?
      Мерси предварително 
    • от apostoloff
      ДЕСЕТ ПРАВИЛА ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ТЕЛЕСНОТО ТЕГЛО


       

       

       

       
      Предлагам на вашето внимание десет правила за безболезнена редукция на телесното тегло. Те се основават на многобройни научни изследвания и са публикувани в американското издание Diets in Review.





      1. Направете менюто си разноцветно!


      Плодовете и зеленчуците са незаменим източник на целулоза, витамини, минерали и антиоксиданти. Те съдържат малко калории, създават усещане за ситост и се съчетават добре с всички ястия.


      2. Хранете се редовно!


      Когато се храните редовно, обмяната на веществата се извършва равномерно и калориите се изразходват през целия ден. Ако интервалът между приемането на храна е твърде голям, организмът се старае да изразходва по-малко енергия т.е. изгаря по-малко калории. Задължително закусвайте. Яжте не по-малко от 3 пъти всеки ден и от време на време похапвайте допълнително по-лека здравословна храна.


      3. Дайте време на стомаха си!


      От ранно детство ни учат да не похапваме преди обяд за да не развалим апетита си. В действителност приемането на малко количество храна може да предотврати преяждането. Усещането за ситост се появява след 10-15 минути и затова ние често изяждаме повече, отколкото е необходимо. Когато се храните у дома, обръщайте внимание на порциите. В ресторантите често сервират големи порции. Не се старайте да изяждате всичко.


      4. Избирайте пресни продукти!


      За да могат продуктите да се съхраняват по-дълго време, в тях се добавят всевъзможни консерванти, а това често води до намаляване на съдържанието на техните витамини и други полезни вещества. Старайте са да употребявате по-малко полуфабрикати, защото те са високо калорични, по-мазни и по- солени.


      5. Движете се!


      Човешкият организъм не е приспособен за безкрайно седене на бюрото. За да запазите своето здраве, вие трябва да се движите. Натоварването укрепва мускулите и сърцето, подобрява съня и настроението. Не е важно дали спортувате в спортната зала или просто се разхождате около дома си – главното е да се движите.


      6. Поглезете се!


      Много от вкусните неща са вредни, но без тях се живее много по-трудно. Ако постоянно се лишавате от нещо, можете да се “пречупите” и да изядете наведнъж твърде голямо количество от “забранената храна”. Хапнете си от най-любимото, но бъдете умерени.


      7. Четете етикетите!


      Ако не знаете съставките на продукта (т.е. ако те не са посочени на опаковката), по-добре не рискувайте и оставете продукта в магазина. Същото се отнася и за продуктите с безкрайно много съставни компоненти. Обръщайте внимание дали са посочени калориите и съдържанието на мазнини за една порция или за цялата опаковка.

      8. Консумирайте пълнозърнест хляб!

       
      Белият хляб няма никаква стойност, докато пълнозърнестият е богат на целулоза и други полезни вещества. Той е способен да ни предпази от резките спадове в нивото на гликоза и удължава чувството за ситост.


      9. Избирайте “правилните” мазнини!


      Мазнините не винаги са вредни. Наситените мазнини действително способстват за натрупването на излишни килограми и предизвикват сърдечно-съдови заболявания, но ненаситените са полезни за организма. Можете спокойно да използвате зехтин за  подправяне на салата си. А и за приготвяне на ястия.


      10. Избягвайте “течните” калории!


      В една единствена чаша кола се съдържа твърде много захар. Всеки ден в стомаха заедно с напитките попадат излишни калории, които не създават чувство за ситост, но способстват за добавянето на излишни килограми. Рекламата обикновено толкова добре представя тези напитки, че човек ги смята за полезни и не обръща внимание на захарта, която се съдържа в тях.


       

       
      АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ


       
    • от Black Dragon 777
      Здравейте,миналото лято хедех на фитнес 2-3 месеца всеки ден , но от тогава не съм ходил,от тогава общо взето спрях да спортувам каквото и да е , и в резултат на това,а и на бирите , качих доста излишни килограми,и преди не бях много слабичък но сега е още повече,186 съм , 100 кг .на 18 г съм.От тренировките по футбол счупвах 2 пъти ръка и там се поолежах около 1 месец за едната и след месец два след като счупих и другата още 1 месец,след това пак започнах да си тернирам но не след дълго и глезен изкълчих и там още 1 месец отиде ... и се докарах до това положение .. Та искам да попитам сега ще започвам да ходя на фитнес сериозно не за месец,два,дали да взимам елкарнитин и да бягам докато не смъкна поне 20 кг(или пове4е,колкото се налага)  и след това да почвам за мусколи и оформяне да работя . Или направо да си почвам за мусколи тренировки.Нищо не разбирам и затова ви моля за помощ .Благодаря ви предварително !
    • от alera_90
      Иска ми се да споделя болката си с някого, дори само да  пиша, за да я излея някъде. знам , че има хора с много по- големи и страшни проблеми от моя и до някъде се чувствам гадно, че се комплексирам от такова нещо. Някои ще кажат, че съм повърхностна може би, но това е нещо, което адски ми тежи и  повярвайте ми опитвах по какви ли не начини да реша проблема  си.На 23 години съм. Родих сина си на 21.  Изкарах сложна бременност и имах  много проблеми с хормоните. Когато забременях бях 46 кг., когато родих бях 85 кг. никои  не  ти казва как една  бременност променя  тялото  ти. Никои не  те подготвя  за това.  Лекарите казаха, че е от хормоните, че когато спра  да  кърмя  малко  по  малко  ще  си върна килограмите. Е,  да но  не беше  така.  Опитвах  с  диети  ,  свалих  ги  до  62  и повече  не можах. Започнах д а  спортувам  и  скоро  след  това започнаха  проблеми с  колената  ми. Не мога да  тичам, повече  от  500 метра  без болка. Започнах  да  се  уморявам  по- бързо , задъхвах  се  и от леки  ежедневни  задачи. Когато малкия  стана на 2 го  пуснах на  детска  градина. Отидох на лекар  за  да ми  спрат  кърмата,  защото  все  още  имах , предписаха ми хормонални лекарства. пих ги един  месец но  единствения ефект, които имаха върху  мен беше, че отново  качих  килограми.  В  момента  съм  82 килограма  и вече незнам  какво  да правя. Отчаяла съм  се. Мъжът  ми постоянно ми  повтаря, че съм дебела, свекърва  ми  и  тя  не  остава по- назад. Винаги съм се  стараела да  изглеждам и  да се  оличам  добре. Винаги  съм  отделяла  време за  себе  си,  но  след случката  онази  вечер, просто  се  сринах. Две годишният ми  син ми каза "Мама е дебела. Марш в кочината" , незнам от къде го е чул  и кой му го е казал, но това ме нарани страшно много.  Преди  да  се  срещна  с  мъжа  си  имах  период  в  които  нищо  не  ядях,  бях  на  15  години, висока  165 и тежах  31 килограма. Бях  стигнала  до  там, че  дори при  мисълта  за храна ми се  порвъщаше. Това беше  много  тежък  момент  за  мен и семейството ми. Не искам  пак  да  изпадна  в  такава  депресия.................

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване