• публикации
    110
  • коментари
    67
  • прегледи
    52733

кампания за превенция на детското насилие

Kim.

340 прегледа

По статистически данни 70% от българите одобряват физическото наказание като възпитателен метод, макар вече да е доказано, че вредите от него са много повече, отколкото ползите, ако изобщо има такива.

Според проучване, публикувано в Canadian Medical Association Journal, физическото наказание би могло да засегне цялостното развитие на малчуганите занапред. "Напляскването" влияе върху самочувствието на децата, а при по-сурови методи нанася и по-сериозни психически травми. Плашещата статистика, за съжаление, е валидна не само у нас, но и в световен мащаб. В тази връзка стотици организации са се заели да търсят начини за превенция на насилието над деца. Важна част от успеха на начинанието е малтретираното дете да се осмели да потърси помощ.

Испанската фондация ANAR е измислила изключително находчив начин за осигуряването на безопасен контакт на децата с организациите за закрила. Създадена е билборд реклама със скрито послание, видимо единствено за децата, но не и за техните родители.

Как точно се случва това показва видео на фондацията:

 

https://www.youtube.com/watch?v=StqpTbAvsEw

 

Тайната е в наличието на лещовиден горен слой, който показва различни изображения от различни ъгли. Когато възрастен, висок над 1.75 м, гледа рекламата, вижда само образа на тъжно дете и посланието: "Понякога малтретираното дете е единственото, което знае, че е наранявано."

Но когато дете, високо до 1.35 м, гледа рекламата, то вижда синини по лицето на момчето и различно послание: "Ако някой те наранява, обади ни се и ние ще ти помогнем ". На рекламата се изписва и номерът на фондацията.

 

изт. сп.Осем


1 човек харесва това


0 Коментара


Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.


Вход