НАСА – CGI-измами, Зиро-Джи самолети, басейни и акробатика - Част Първа

НАСА – CGI-измами, Зиро-Джи самолети, басейни и акробатика

 

„Ние сме по-наивни и по-суеверни днес, отколкото сме били в Средновековието и пример за модерната доверчивост е широко разпространеното убеждение, че Земята е кълбо. Обикновеният човек не може да изтъкне нито една причина за това, че счита Земята за кълбо. Той просто поглъща тази теория, защото в нея има нещо, което привлича манталитета от ХХ-ти век.” – Джордж Бърнард Шоу (1856 – 1950) - британски писател от ирландски произход, драматург, есеист, театрален критик, общественик и пътешественик, Носител на Нобелова награда за литература.

 

***

 

„Може смело да се попита, къде би се намерил такъв човек, притежаващ необикновените дарби на Нютон, който би могъл да понесе да бъде заблуден от подобен фокус-мокус, освен ако той най-напред самоволно не е заблудил сам себе си. Само онези, които знаят силата на самозаблудата и степента, в която тя понякога граничи с нечестността, са в състояние да обяснят поведението на Нютон и на Нютоновата школа. В подкрепа на своята неестествена теория, Нютон трупа измислица върху измислица, стремейки се да смайва, когато не може да убеди. По какъвто и начин или форма да се е появила цялата тази работа, аз все пак трябва да кажа, че проклинам тази модерна история, наречена теория на Космологията, и се надявам, че може би своевременно ще се появят някои млади гениални учени, които да съберат достатъчно кураж, за да обезпокоят това всемирно разпространено бълнуване на лунатици. – Йохан Волфганг фон Гьоте (1749 – 1832) - немски писател, поет, драматург, учен, философ и държавник.

 

***

 

След като завърших престижна гимназия с отличен, години наред бях много горд със знанията си. И макар че съдбата ме засипваше с трудности и почваше да ми доказва, че животът въобще няма нищо общо с представата, създавана на училищната скамейка, аз все пак бях благодарен на моите учители. Още от тийнейджър четях мистична, езотерична и забранена литература. По онова време, много неща бяха забранени, а забраненият плод е много, много, много сладък, защото е изкуствено подсладен от тези, които са го забранили! Когато си млад, дързък и любознателен, обаче, нямаш много време, за да задаваш въпроси: кой е написал тези книги, как и защо са издадени и се разпространяват, а ги поглъщаш с очи, както се поглъща с очи млада красавица.

Но годините течаха, без да ми дадат шанс да се спра, да се огледам и да разсъдя как върви животът и как действа светът. Дали това, което съм научил в образователната система, чел, слушал и гледал по медиите и в което убеждават във високопарните си речи Властниците-милиардери, има нещо общо със собствените ми наблюдения, житейския опит и здравия човешки разум. Минаха десетилетия, но колкото и стотици мистични, езотерични и забранени книги да четях, никъде в тях и никога не се засягаше един определен въпрос. Темите в тази всеобхватна литература бяха сякаш „неизчерпаеми”: от скритата древна история и произход на Човечеството и Земята, през древните мистични култури и Тайни общества, до съвременните свръх-секретни „космически” технологии, връзките ни с извънземни цивилизации, плановете на Илюминатите за поробването ни и така нататък. Но никъде не се говореше по една определена тема. Никъде дори не се загатваше, че от столетия всред учените тече дискусия относно формата на Земята: дали тя е плоска или кълбовидна. Тъкмо напротив! В цялата литература убедително се твърдеше, че още древните учени, математици и философи знаели, че Земята е кълбо, а само безпросветните езичници твърдели и по-късно в Средновековието Християнските догматици заблуждавали, че Земята е плоска. Никъде не се споненаваше, че чак до началните десетилетия на ХХ-ти век, в научните кръгове има разгорещени спорове, дали Земята е плоска или кълбовидна. Никъде не се казваше, че Плоската Земя има много известни поддръжници, както в миналото, така и днес като: геният на ХХ-ти век Никола Тесла, най-великият немски поет Гьоте, нобелистът Джордж Бърнард Шоу, далновидният Джордж Оруел, великият поет Едгар Алан По, френският писател и драматург Йожен Йонеско, канадският писател, с над 17 милиона книги на 52 езика, Фарли Моуат, магнатът Барон Лю Грейд – собственик на телевизионни мрежи и много други. В нито една издадена книга не се пишеше, че и досега има действащи общества на Плоската Земя, нито за изследователите й и за техните трудове: Д-р Самюел Роуботъм „Зететична Астрономия: Земя, не кълбо”, Уилям Карпентър „Сто доказателства, че Земята не е кълбо”, Дейвид Уърдлоу Скот „Терра фирма”, Томас Уиншип „Зететична Космогония”, Гебриел Онриет „Небеса и Земя” и много други. Мълчанието беше оглушително!

 

Измамата „Ератостен”

Налагането на абсолютно затъмнение по темата за Плоската Земя е съпроводено с активна дезинформация и манипулация още от детските ни години. Например, всички сме учили как в древността Ератостен „измерил” Земята. Описва се, как той поставил два еднакви стълба в градовете Александрия и Асуан и измерил сенките им по едно и също време. Той знаел, че двата града са разположени приблизително на един и същи меридиан, знаел разстоянието между тях, разликата в ъглите на падане на слънчевите лъчи и уж успял да изчисли стойността на земната окръжност по александрийския меридиан (схемата долу вляво).

NASA - CGI _ STAMAT - 01.jpg 

Това, което НИКОГА не се казва на децата, когато им се преподава решението на тази задача е, че тези изчисления са частен случай при следното условие: първо, ако Слънцето се намира на десетки милиони километри разстояние от нас, за да бъдат лъчите му успоредни и второ, ако Земята е кълбо. Никога не се казва, че И ПРИ ДРУГО УСЛОВИЕ стълбовете ще хвърлят сенки с различна дължина по едно и също време, а именно при условие, че Земята е Плоска и неподвижна, а Слънцето обикаля в близост над нея.

NASA - CGI _ STAMAT - 02.jpg

Както се вижда от горната схема, когато Слънцето обикаля близо над Плоската Земя, при еднакви по височина предмети, по-отдалечените хвърлят по-дълги сенки, спрямо сенките на по-близките, тъй като при по-отдалечените предмети ъгълът на място спрямо светилото е по-малък. Чрез прилагане на Питагоровата теорема, можем да изчислим разстоянието до Слънцето. Такива изчисления са правени многократно от учените, неучастващи в Масонския заговор за измама на Човечеството, които са установили, че Слънцето е с диаметър от 60 километра и обикаля само на около 5 200 километра височина над Плоската Земя. И тъй като, независимо дали сме на морския бряг или на десетки километри височина, ние виждаме съвършено равен хоризонт на нивото на нашия поглед, без никакво изкривяване, вляво и вдясно от нас по протежение на 60-70 километра (в първия случай) или на стотици километри (във втория случай), което е убедително доказателство, благодарение на сетивата ни, логиката, геометрията и Закона за Перспективата, че живеем върху Плоска Земя, а не върху кълбо, и ние трябва да приемем за достоверни тези изчисления. Така че, няма нужда да се въвеждат въртящи се сфери и разстояния от милиони километри, за да се обяснят явленията, които наблюдаваме ежедневно цял живот.

NASA - CGI _ STAMAT - 03.jpg

Сравнение на движението и местоположението на Слънчевата и Лунната траектории през Януари и Юни. Правейки ежедневни пълни кръгообороти над Плоската Земя, Слънцето ежегодно обикаля спираловидно, постепенно приближавайки се от Тропика на Козирога до Тропика на Рака и обратно, като по този начин предизвиква смяната на деня с нощта, както и сезонните цикли.

През последните няколко години можем с гордост да заявим, че вече имаме сигурни доказателства, че живеем върху плоска и неподвижда Земя и Слъцето се върти вблизост над нас. Доказателства за това са: хилядите клипове в интернет от аматьорски балони, заснели съвършено равен хоризонт, което означава, че не живеем върху топка, както и все по увеличаващото се по размер Слънце на големи височини и горещите петна върху облачния слой, доказващи неговата близост.

NASA - CGI _ STAMAT - 04.jpg

Няма нито един човек на Земята, който когато и да било, където и да било да е усетил предполагаемото въртене на Земята около оста й или другите измислени невероятни движения и обикаляния около какво ли не с милиони километри в час. Тъкмо напротив! Ние, всички, винаги сме усещали спокойствието и непоклатимостта на Земята! Това най-ясно се осъзнава по време на земетресения. Дори най-слабите земетресения, изместващи повърхността с две-три сантиметра се усещат от всички, а представете си как бихме се чувствали, ако се движим с милиони километри в час едновременно в няколко посоки! Но понеже още от невръстни деца, когато не сме имали никаква представа за Света, който обитаваме, сме насилствено индоктринирани, чрез „научните авторитети” и властта, да повярваме във фалшивата манипулационна Нютон-Айнщайнова парадигма „Всичко е относително”, наложена ни от Илюмитатския Елит, всички ние, дори като зрели хора, не сме в състояние да се опълчим срещу нея, тъй като програмирането ни е извършено адски съвършено.

Както и преди съм казвал, индоктринирането се извършва, чрез „научните авторитети” и системата на Образованието. Едва през последните няколко десетилетия, обаче, Войстващата върхушка успява почти напълно да подчини Човешкия ум. Това се случва, с помощта на съвременните технологии и най-вече, посредством средствата на аудио-визуалната пропаганда и умствения контрол. Аудио-визуалните медии позволяват насаждането на подсъзнателни послания, чрез въвеждане на един (25-ти) къдър при PAL или 6 (от 25-ти до 30-ти) кадъра при NTSC системите, които без да осъзнаваме преминават направо в подсъзнанието и го програмират в желаната насока. В същото време, медиите директно повлияват на начина, по който възприемаме действителността, тъй като мозъкът, изложен на тяхното въздействие, преминава в хипнотичен транс или така нареченото Алфа-състояние. Алфа-състоянието на мозъка, с честота на вълните от 8 до 13 Hz, е преходно функционално състояние, при което контролът над възприятията ни и начинът на обработка на информацията от мозъка ни се поемат от външен източник. Когато гледаме телевизия, ние изпадаме в състояние на хипнотичен транс, ставайки благодатна почва за  внимателно подбраните внушения, заблуди и измами, представени ни от Масонските-„учени”-материалисти като „научни факти”. Телевизията е първостепенното средство, използвано от Елита за умствен контрол върху Човечеството. Абсолютно всичко, което се излъчва по масмедийните канали има следните цели: ДЕЗИНФОРМАЦИЯ, МАНИПУЛАЦИЯ и УМСТВЕН КОНТРОЛ („промиване на мозъци”). Тези цели се постигат планирано и постепенно, в течение на десетилетия, посредством прилагането на някои хитроумни  съвременни технологии за заблуда и манипулация на сетивните ни органи.

 

Прилагане на компютърните технологии за заблуда и измама.

 

Какво представлява свръх широкоъгълния или „фишай” (рибешко око) обектив?

Това е обектив, който има ъглов обхват от 180 градуса, но освен това има и недостатъка да усилва сферичната и перспективната дисторсия, като по този начин изобразява една деформирана действителност.

Дисторсия (от латинскиdistorsio” - изкривяване) е оптически недостатък, вид аберация, при която линейното увеличение се променя по полето на зрението като се получава нарушение в подобието между предмета и изображението му. Иначе казано, правите линии се превръщат в активно или пасивно огънати и се повлиява на дълбочината на изображението. Дисторсията се проявява като бъчвовидна, възглавничковидна и перспективна.

Изкривяванията във вид на възглавница се появяват, когато правите линии се изкривяват навътре при телефото обективи или в края на телефото вариообективи.

Бъчвовидните изкривявания се появяват, когато правите линии се изкривяват навън при свръх широкоъгълни лещи или в най-широкия край на варио обективи.

Изкривяването на перспективата представлява сближаването на успоредни линии и се появява, когато фотоапаратът не е насочен към хоризонта.

Предизвиканите от обективите дефекти могат да се отстранят, чрез софтуер за редактиране на изображението, предоставящ плъзгачи за корекция на дисторсията и изкривяването на перспективата във вертикална и хоризонтална посока.

Може би най-известната марка камери с обективи „рибешко око” е Go Pro.

NASA - CGI _ STAMAT - 05.jpg

Както виждаме на горната снимка, бъчвовидно-изкривеното изображение наистина няма нищо общо с действителността! Кой човек е виждал с очите си подобен морски хоризонт???!!!

Как се използва тази технология за измама? Всички камери за височинни снимки,  използвани от НАСА и другите космически агенции, монтирани на балони, дронове, стратосферни самолети и ракети, са свръх широкоъгълни и представят изкривени изображения на действителността!

Феликс Баумгартнер е австрийски небесен гмуркач, а снимките от „стратосферния” му скок от 39 километра височина са добър пример за сетивната измама наложена от Масонските медии.

NASA - CGI _ STAMAT - 06.jpg

Това е кадър от камерата с обикновен обектив вътре в капсулата на Баумгартнер. Вижда се съвършено равният хоризонт на нивото на погледа на почти 39 километра височина.

NASA - CGI _ STAMAT - 07.jpg

Кадър от външна камера с обикновен обектив, на която също се вижда равният хоризонт на нивото на погледа на 39 километра височина. И двата кадъра представляват убедително доказателство, че ние НЕ живеем върху топка, а върху Плоска Земя.

NASA - CGI _ STAMAT - 08.jpg

Обаче, когато гледаме видеото в You Tube, на нас ни се представя невъзможно, фантасмагорично и недействително видео, заснето от камери със свръх широкоъгълни обективи, представящо бъчвовидни и възглавничковидни изкривявания и налагащо измамната представа, че обитаваме някаква твърде миниатюрна топка, дори без океани!!!

 

Какво представляват компютърно генерираните изображения (CGI)?

Това са приложения в областта на компютърната графика (3D), спадащи към специалните ефекти. CGI-изображенията се използват във филмите, телевизионните програми, рекламите и видео игрите, както и в печатните издания. Тази техника е много по-евтина и ефективна за изпълнение от ръчните, като например конструирането на сложни миниатюри за ефектни снимки или направата на специален декор за общите сцени. Също така, тя позволява създаването на изображения, които биха били невъзможни с други методи. Photoshop и GIMP са стандартни инструменти за цифрово фото-редактиране в индустрията. Популярни софтуерни пакети, позволяващи 3D моделиране и създаване на CGI са: Maya, 3ds Max, Cinema 4D, E-on Vue, Poser и Blender. Без да се впускаме в подробности, можем да кажем, че при CGI се използват зелени и сини екрани, пред които се заснема действието, с последващ монтаж на задния план. В сложните сцени с много акробатика се използват специални многофункционални раздвижени установки, на които актьорите са окачени, посредством тънки жици, колани и хамути.

NASA - CGI _ STAMAT - 09.jpg

Сцена от филма „Матрицата” на братя Уашовски.

NASA - CGI _ STAMAT - 10.jpg

Сандра Бълок в сцени от „Гравитация” на Алфонсо Куарон.

NASA - CGI _ STAMAT - 11.jpg

NASA - CGI _ STAMAT - 12.jpg

НАСА е изключително печелившо активно мероприятие от арсенала на Илюминатите за заблуда, измама и манипулация на Човечеството. От създаването си през 1958 година до сега НАСА е субсидирана с около 620 МИЛИАРДА долара от бюджета на САЩ. За 2016 година Конгреса на САЩ й отпусна бюджет от 18,5 МИЛИАРДА долара.

Каква полза донесе НАСА на Човечеството за тези колосални суми?

Тя направи колекция изображения (не снимки) на Земята, наречени „Син мрамор”. Само ще отбележим, че тези изображения са критикувани от много професионалисти като явни фалшификати, създадени с Фотошоп или подобни инструменти за цифрово фото-редактиране. Дори за лаика е видно, че различните изображения имат различно оцветяване на океаните, сушата и облаците, различни размери на континентите и най-вече всичките изображения имат съвършено сферична форма, което е доказано с Фотошоп!

NASA - CGI _ STAMAT - 13.jpg

„Но как така абсолютна сфера!” - бихте възразили Вие. „Нали всички сме учили, че Земята е сплесната откъм полюсите, а наскоро беше „доказано от науката”, че е с крушовидна форма изпъкваща в Южното полукълбо??!!” Явно е, че различните отдели на НАСА не могат да стиковат измамите си. Един отдел казва, че Земята е КРУШОВИДНА, но съседният отдел фабрикува изображения десетилетия наред, чак от 1967 година, представящи я като съвършена СФЕРА.

Но това, изглежда, са най-малките главоболия на НАСА. Напълно фалшифицираните им видео-монтажи на вътрешността на Международната космическа станция са направо смехотворни. Има много видео материали, доказващи в детайли измамата.

NASA - CGI _ STAMAT - 14.jpg

NASA - CGI _ STAMAT - 15.jpg

Един от методите за фалшификация е заснемане пред зелен екран в Зиро-Джи самолети и след това монтирането на задния план.

 NASA - CGI _ STAMAT - 16.jpg

NASA - CGI _ STAMAT - 17.jpg

Друг метод, използван при по-дълги епизоди са тънки жици, на които чрез колани и хамути са окачени актьорите-„астронавти” или Астро-не-тата, както вече са известни, и заснеманато им пред зелен екран, с последващо монтиране на задния план на интериора на МКС.

NASA - CGI _ STAMAT - 18.jpg

На този кадър краищата на хамута, на който с тънки жици е окачен актьорът-„астронавт”, много издайнически стърчат и деформират ризата.

NASA - CGI _ STAMAT - 19.jpg

Тук, за яснота, с Фотошоп е маркирана екипировката.

Какво представляват Зиро-Джи самолетите?

Корпорация Нулева гравитация (известна също като ZERO-G) е американска компания, базирана в Арлингтън, Вирджиния, преди това във Форт Лодърдейл, Флорида, която извършва полети, симулиращи безтегловност.

NASA - CGI _ STAMAT - 20.jpg

Тази компания прилага цивилна версия на технология, разработена от НАСА преди десетилетия, а именно пилотирането на самолети по парабола от 7 300 до 10 300 метра височина на полета, като в горната част на параболата се симулира безтегловност.

NASA - CGI _ STAMAT - 21.jpg

NASA - CGI _ STAMAT - 22.jpg

Секретни самолети на НАСА, с интериор на Международната космическа станция и с такъв параболичен профил на полета, служат за заснемане на епизоди, уж случващи се в безтегловността на „космоса”. Тези епизоди се монтират заедно с епизодите заснети пред зелен екран и с други, в които Астро-не-тата са окачени на хамути и колани и изграждат цялостната измама на НАСА (както и на другите Космически агенции по Света) по отношение на интериорните видео материали, заснети уж в „космоса”. За осъществяване на измамата, наречена „открит космос” се прилагат други най-съвременни технологии.

 

Какво представлява Лабораторията за Неутрална Плаваемост на НАСА в Хюстън?

Лабораторията за Неутрална Плаваемост (NBL) е управлявана от НАСА и се намира в Тренировъчното съоръжение Сони Картър, близо до Космическия център Джонсън в Хюстън, Тексас. Тя представлява голям закрит воден басейн, с размери 62 х 31 метра и с дълбочина 13 метра, където астронавтите са поставени в условия на неутрална плаваемост, т.е. безтегловност. В басейна на ЛНП се намират пълномащабните конструкции на Международната космическа станция, модули и товари, превозни средства като например транспортните модули на Японската Аерокосмическа Агенция (JAXA), автоматичното транспортно средство на Европейската Космическа Агенция, Спейс Екс Дракон, Орбиталната Научна Корпорация „Лебед” и Космическата совалка преди пенсионирането й.

NASA - CGI _ STAMAT - 23.jpg

Ето, тук именно, с последната дума на CGI и компютърните технологии за цифров видео-монтаж, благодарение на милиардите бюджетни долари, се заснемат всички излизания в „открития космос” на НАСА.

 

КРАЙ НА ЧАСТ ПЪРВА


2 души харесват това


3 Коментара



След трета издънка заминаваш в игнорираните.

Сподели този коментар


Линк към коментара

Стамате, изглежда имаш широка техн.култура.Би могъл да я използваш за създаване на нещо КОНКРЕТНО, а не за плюене на вече постигнати или НЕПОСТИГНАТИ неща.Твоите коментари напомнят донякъде много горещите и многолюдни спорове на СРЕДНОВЕКОВНИТЕ философи -колко ДЯВОЛА могат да се съберат на ВЪРХА на една игла.И тяхната БЕЗМИСЛЕНОСТ.Поздрави

Сподели този коментар


Линк към коментара

Плоска земя, круши ?! Не ми се ще да ти разправям, какво съм видял. НО за протокола, това са аобсолютни глупости за овце!!! Успешно приложен тест на психотронните уръжия ( стар тест, който не е спирал да се прилага, за да ни проверяват до колко могат да ни промият главите ). Тази статия прави автора и годен не за психиатър, а направо за лудницата в килия!

2 души харесват това

Сподели този коментар


Линк към коментара

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.


Вход