Премини към съдържанието
  • публикации
    147
  • коментари
    5
  • прегледи
    2510
cassiopeia walk-in

 

 

Миналата година показахме, че Stamps.com не е разкрил споразумения с правителствени агенции;

ние вярваме, че мениджмънтът отново е замесен в регулаторно прикритие, като този път този дял е много по-висок.

 

Мениджмънтът се държи странно през последните няколко месеца,

вкл.дъмпингов запас,

отсъствие от обществени форуми и твърди, че в частност обсъждат договореностите за препродаване / икономика, без да правят по-широки публични изявления.

 

 USPS изследва промените в начина, по който Stamps.com печели от пощенски разходи(отстъпки които и дава usps);

 

ръководството никога не е отричало изрично това твърдение, вместо да играе игри с думи. 65% + от EBITDA са изложени на риск;

 

когато / ако USPS предприеме действия, ръководството ще се изправи пред криза на доверието, като се има предвид скорошната продажба на вътрешни лица и нежеланието да се предоставят оповестявания около договореностите за дистрибутори.

 

Stamps.com трябва да бъде по-прозрачен и да спре да обсъжда информация в частни разговори / срещи; ние смятаме, че компанията прикрива нещо и смятаме, че истината може да излезе скоро.

 

Преди около година пуснахме първия си доклад за Stamps.com (NASDAQ: STMP), който се въртеше около практиките на компанията за оповестяване.

 

Открихме, че Stamps.com не е информирала инвеститорите, че е решила редица действия с правителствени агенции, свързани със съмнителните бизнес практики на компанията.

 

Въпреки това, Stamps.com направи своя измама една крачка напред.

 

Не само компанията не успя да информира инвеститорите за своите правителствени селища,

но също така внезапно престана да предоставя оповестяване на нивото на къртицата веднага след като селищата влязоха в сила.

 

Селището включваше клаузи, изискващи Stamps.com, за да улеснят клиентите да анулират, точния тип ситуация, която може да е причинила сериозна опасност.

 

Така че Stamps.com не само обхващаше правителствените селища, но след това отиде и модифицира своите оповестявания по начин, който би скрил потенциалното финансово състояние на населените места.

 

Макар че тази информация вече е в огледалото за обратно виждане, ние вдигаме този анекдот, за да напомним на читателите, че Stamps.com има история, че покрива взаимодействията си с правителствени агенции и не информира инвеститорите за съществени промени в регулаторните си отношения.

 

Въз основа на  информация, която сме изкопали през последните няколко месеца, смятаме, че управлението на Stamps.com отново е в режим на прикриване.

 

Единствената разлика между това покритие и това, което открихме миналата година,

е, че залозите са много по-високи този път, като 65% от доходите са изложени на риск.

 

 

 

 основният бизнес Stamps.com - т.е. страната, засегната от неразкритите правителствени селища - се е превърнала в много по-малка част от общите приходи.

 

Истината започна да се появява в средата на 2016 г. Без да предоставят подходящи оповестявания на пазара през последните няколко години, директорите на Stamps.com трансформираха източниците на печалби на Stamps.com, прехвърляйки бизнеса си от уморена схема за автоматична фактуриране на 90-те банкови карти и в схема за арбитраж при корабоплаването, която използва лошо проектирана правителствена програма.

 

Докато отказваме да предоставим на пазара оповестяване на каквито и да било цветове, ние потвърдихме с множество източници - включително и акционерите на Stamps.com - че представителите на компанията твърдят, че са повече от желание да обсъждат споразуменията за дистрибутори на частни частни срещи с затворени врати

 

Управлението на Stamps.com се твърди, че признава частно, че приходите, получени от пропуснатата дистрибуция, са съществено важни за тяхната дейност.  

Всъщност, предвид очевидните последици от подобно твърдение, имахме научен сътрудник, който да достигне до Stamps.com, за да потвърди какво ни казаха източниците и да попита фирмата защо се чувства удобно да обсъжда съществеността на дилърите зад затворени врати, но не и в публично.

 

НЕ получихме отговор от Stamps.com.

 

Но ние го разбираме. Разбираме защо ръководството на Stamps.com е толкова нежелателно да обсъжда публично пропуснатата дистрибуция на пазара.

 Управлението на Stamps.com намери начин да се използва вратичката в програмата.

 

Stamps.com не иска гордо да разкаже на света за своя таен сос.

Управлението на Stamps.com вероятно е очаквало грозното влияние на PR, заради което е бил описан

Съобщение от cassiopeia walk-in

cassiopeia walk-in

посетителите на Stamps.com спадът бързо.

Oct -18%

Nov -25%

Dec -27%

Jan -29%

Feb -23%

Съобщение от cassiopeia walk-in

cassiopeia walk-in

stamos.com  е непрозрачна към  акционерите,

 като не е достатъчно да разкрива как тя получава голямата част от приходите  си и вероятността те да изчезват;

Анализаторите  нямат представа за това, как stamps.com  всъщност генерира повечето от финансовите си резултати

 или

че горепосоченият поток на приходи не трябва да се капитализира с реални квоти.

В резултат STMP успешно полага усилия да увеличи цената на акциите си извън разумна степен(опитва да отцелее от продажба на акции тъй като приходи няма). 

Съобщение от cassiopeia walk-in

cassiopeia walk-in

Съобщение от cassiopeia walk-in

usps = -65 млрд ЗАГУБИ за 10г , но пък stamps.com си източват бюджета(данъкоплатците) през usps ;; и тука е дилемата дали сенатор от юта чрез воената комисия към бюджета да източва usps през stamps.com или да се построят нови подводници

 



0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход
×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.