Премини към съдържанието
  • публикации
    77
  • коментари
    9
  • прегледи
    42564

5 най-често срещани маркетинг заблуди

technofork

145 прегледа

При наличието на цялата тази информация в Интернет е малко трудно да се установи кое е и кое не е добре за вашият бизнес. В тази статия ще обърнем внимание на петте най-често срещани маркетинг заблуди и защо е добре да не се уповавате на тях.

Заблуда 1: Сам ще си направя реклама и ще спестя срества

Освен ако нямате добри познания в сферата на графичният дизайн и предпечатната подготовка, то самостоятелните действия от този род не са желателни. Аудиторията има доста набито око и лесно ще забележи вашите грешки в дизайна. Ако вашето лого е "домашно производство" ще накара хората да си мислят, че не сте сериозни или че не можете да си позволите графичен дизайнер. По-доброто решение е да спестите средства и да отидете в студио за графичен дизайн.

Заблуда 2: Колкото по-голяма аудитория - толкова по-добре

Колкото аудиторията е по-голяма толкова тя е по-малко таргетирана. По-малката таргетирана аудитория ще комуникира по-малко. В края на краищата излиза, че ще похарчите едно и също количество пари за един и същ брой потенциални клиенти.

Заблуда 3: Всяка публичност е добра

Тъй като бизнесът ви вероятно е малък и оперира в малки пазари, то лошата публичност може да ви навреди доста. Лошият слух може да бъде много бързо разпространен и лесно да окаже негативен ефект върху продажбите. В тази връзка е добре да знаете, че една добра устна препоръка може да увеличи бързо продажбите.

Продължава...



0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.