Какво може да научи един предприемач от Google?

Google е една от най-популярните търсачки. Тя достигна първо място сред търсещите сайтове за сравнително кратко време. Младата компания с предприемачески хъс спечели войната с гиганти като Yahoo, AltaVista, Lycos, Inktomi, Excite, AOL Search, AllTheWeb и много други.
Какво прави Google толкова успешна?
През 1998 г. когато магазините за компютърна техника в САЩ предлагат инсталират софтуер те поставят Интернет експлорер и Yahoo като търсачка по подразбиране. Освен това предлагат кратки напътствия относно това какво е търсачка и как може да се използва. По това време е трябвало човек да достига до 50-тата страница от резултатите за да получи нужната информация. Често първият сайт от резултатите, които показва Yahoo няма нищо общо с търсената дума. Имало е и банери, които допълнително затрудняват потребителите с по-бавен Интернет. В по-късен период потребителите откриват Google.
Опростен дизайн. За разлика от другите търсачки заглавната страница на Google е съставена само от форма за търсене, бутони и лого. Потребителите с по-бавен Интернет без проблем отварят резултатите на търсачката. Тук е и една от тайните, които могат да бъдат в полза на предприемачите - опростен дизайн или лекота при ползване на услуга за потребителите.
Още по-прецизни резултати. Вече не е нужно човек да преглежда до 50-та страница, а открива бързо нужната информация от първа до петнайсета. Това е второто важно нещо, което може да научи един предприемач от Google - висока функционалност на продукта.
Разбираеми резултати. Резултатите, представени от Google са по-разбираеми и ясни. Много по-лесно може да се разбере дали страницата - резултат съдържа търсената информация.
Непрекъснати иновации. Google постоянно представят нови функционалности към тяхната търсачка. Представиха търсене на изображения, на новини, търсене в блогове...Всичко това увеличава знанията на потребителите, ползващи търсачката.
Постоянно подобряване на връзката с търсенето. Google е компания, която постоянно изследва и подобрява алгоритъмът на търсачката си. По този начин потребителят получава още по-прецизни резултати от търсенето.
Какво могат да научат предприемачите от всичко това?
0 Коментара
Препоръчани коментари
Все още няма коментари.
Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате
Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това
Регистрирайте се
Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!
Нова регистрацияВход
Имате регистрация? Влезте от тук.
Вход