КСК 2010: специалност Маркетинг

technofork

572 прегледа

ksk2010mal.jpg

Икономиката е един от главните движещи фактори на нашата страна, може би и основния. За икономиката може да се говори много. Има най-различни специалности, свързани с нея – маркетинг, финанси, бизнес икономика, аграрна икономика и др. Но една от специалностите, занимаващи се тясно с икономиката, е специалността Маркетинг. Както всички знаем, баща на маркетинга е Филип Котлър. Именно този човек е сътворил това „силно оръжие”, с помощта на което днес движим и развиваме пазара. Благодарение на маркетинга, търсим и намираме възможности, с които сме в печеливша позиция. Факт е,че години наред една от най-желаните специалности е Маркетинга. Статистиката сочи, че една от специалностите, с най-висок бал в 1во, 2ро и 3то класиране, в много университети, като УНСС, филиала на Пловдивския университет в Смолян, Университет „Проф. Д-р Асен Златаров” и др., е Маркетинг.

Филип Котлър казва: "Управлението на маркетинга е изкуство и наука за прилагане на основните маркетингови понятия за избор на целеви пазари и привличане, задържане и увеличаване на броя на потребителите чрез създаване, предлагане и предаване на по-висока стойност за клиента.", а Питър Дракър дава най-точното определение за целта на маркетинга: „Целта на маркетинга е да направи продаването свръхобилно. Целта на маркетинга е да разбере потребителя толкова добре, че продуктът и услугата да му паснат така, че сами да се продават. В идеалния случай маркетингът трябва да доведе до потребител, който е готов да купи”.

Университет „Проф. Д-р Асен Златаров” вече 20 години предлага възможността на кандидат-студентите да изучават тази специалност.

Специалността „Маркетинг” подготвя висококвалифицирани специалисти в областта на маркетинга, маркетинговите изследвания, пазарните проучвания, изпълнение на маркетингови планове и програми.

Подготовката на студентите се осъществява чрез академични фундаментални, специални, избираеми и факултативни дисциплини. Учебният план за специалността е адаптиран към сходни учебни планове на водещи университети в България, Европа и САЩ.

Завършилите специалността усвояват солидни теоритични знания в сферата на маркетинга, придобиват умения и практически навици, които им позволяват да работят в условията на динамична пазарна среда и глобализация на бизнеса. Успешно завършилите се реализират като маркетингови мениджери, експерти и консултанти по маркетинг, специалисти по рекламна и PR дейности, по стопанска логистика и управление на продажбите в държавни и частни предприятия.

Обучението по специалността се осъществява от високо квалифициран и мотивиран академичен пресонал, както и от водещи специалисти от стопанската практика.

bulb_marketing2.png




0 Коментара


Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.


Вход