Премини към съдържанието
  • публикации
    15
  • коментари
    0
  • прегледи
    11574

Никога не задавайте въпроси, които принуждават клиента да лъже


lifehackerbg

310 прегледа

 Сподели

adam_stradt_faq.jpg

С тази статия ви представяме един от страхотните уроци на световно известният продавач и търговец Бил Каски. Дано неговото мислене за това как трябва да се продава и как е подходящо да се задават въпросите при една продажба, да увеличат приходите ви или да ви дадат нови идеи за вашите лични продажби и успех.

Вероятно всеки ви поучава, че трябва да задавате повече въпро­си. Аз обаче ви съветвам да задавате по-малко въпроси – особено ако не ги задавате на правилните хора. В моя опит с търговци съм на­блюдавал колко много въпроси задават – но на неподходящи хора. Какво се случва според вас, когато зададете подходящ въпрос на не­подходящ човек?

Към Цялата статия...

 Сподели

0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Добави коментар...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...