Най-любимата история на Лари Уингет за обслужване на клиенти за всички времена
Реших да споделя с вас тази история от Лари Уингет тъй като освен че е страшно забавна типично в негов стил, но е и доста поучителна за всички, които се занимават с бизнес и обслужват клиенти, а може би и за всички нас, които сме клиенти! Всички знаем че трябва да сме любезни с хората, решили да обърнат внимание на нашия продукт или услуга и да правим всичко възможно те да са доволни, но дали сме толкова гъвкави, когато става въпрос за нашата фирмена политика и политиката на клиента...?
Ето я и най-любимата история за обслужване на клиенти на Лари Уингет-питбулът на личностното развитие:
"Вървях си един ден из мола и се сетих, че трябва да си купя батерии. Видях фирмен магазин, който продава батерии и се насочих към него. Няма да кажа името му, но ще спомена, че първият му продукт е бил радио и че са започнали в барака. (Обичам да си разчиствам сметките.) Взех батериите от щанда и ги сложих на касата заедно с парите си. Касиерът ме погледна и каза: „Може ли името ви, адреса и телефонния ви номер?" Случвало ли ти се е? Естествено. Казах: „Не." Искаш ли да направиш живота си забавен? Просто се научи да казваш „НЕ". В магазините не знаят какво да правят, когато клиентът любезно каже „НЕ".
0 Коментара
Препоръчани коментари
Все още няма коментари.