Премини към съдържанието

Топ Потребители


Най-харесвано

Showing content with the highest reputation on 19.09.2009 от всички места

  1. 1 реакция
    Едва ли... Виж и това ... http://pcstorebg.wor...за/ П.С Там лаптопите не са ли по-евтини ? купи му от Германия и после го прати ако е така...
  2. 1 реакция
    Все пак можеш да провериш и други... ако не бързаш.... Аз търсих в сайтове за лаптопи.... ти провери и по магазините и фирмите .... П.С А после като инсталираш уина, ще ти трябват и драйверите за компа, но те се смъкват от сайта на производителя....
  3. 1 реакция
    Panasonic RR-US430 RR-US450 RR-US470 User's Manual @ zShare.net
  4. 1 реакция
    Здравейте! Ако е само това , не е проблем , нито заплаха и може да не ги изтривате . Свързано е със спрени аларми от Windows Security Center - т.е. Security Center да не Ви предупреждава за спрян firewall , automatic updates , virus & spyware protection. Ако желаете да проверим , може да изпълните инструкциите от тук: http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=132819 да публикувате нужните log файлове . След това някой ще Ви отговори . ASpace
  5. 1 реакция
    Не сте изпълнили инструкциите по-горе . Ако желаете да продължим , моля , следвайте ги
  6. 1 реакция
    Здравейте отново , hfu! Според мен вече компютъра Ви е чист ! Честито! Може да изтриете/деинсталирате всички помощни програми , които Ви карах да изтеглите по време на процеса (ако все още не сте го направили). "Panda ActiveScan 2.0" "ESET Online Scanner v3" "HijackThis 2.0.2" "Malwarebytes' Anti-Malware" Довършителни работи: 1. Актуализирайте : ->>> Skype до версия 4.1 - www.skype.com 2. Използвайте качествени програми за защита и се уверете , че те винаги са актуални . Не използвайте пиратски некачествени версии! 3. Имате представа този процес за какво служи ? c:\windows\system32\supportapppt\cdrom_monex.exe Работи като услуга и е малко съмнително . По името би трябвало да е нещо , свързано с автоматичното изпълнение на CD-тата Ви . Ако не го използвате и не знаете за какво е - препоръчвам Ви временно да го спрете . Отидете до Start -> Settings -> Control Panel -> Administrative tools -> Services Намерете "Autorun CDROM Monitor" от списъка Кликнете в/у него с десен бутон на мишката и изберете "Stop" Кликнете в/у него с десен бутон на мишката и изберете "Properties" От падащото меню променете статуса на "Disabled" и потвърдете с ОК . Рестартирайте Ако нямате други въпроси , смятам , че сме готови . ASpace
  7. 1 реакция
    Здравейте! Аз съм ASpace и ще се опитам да Ви помагна да почистите Вашия компютър от зловреден софтуер. Почистването на един заразен компютър и целия процес по премахването на зловредния софтуер е трудоемка задача и може да отнеме време. В момента компютъра Ви е много опаразитен , затова моля проявете търпение. Имайте в предвид следното: @ В този раздел ще Ви помагам предимно за почистването на Вашата система от вируси и зловреден софтуер. За всякакви други проблеми, моля създайте нова тема в съответния под форум и опишете детайлно проблема си. @ Съветите се отнасят само за този проблем и само на този компютър. @ Следвайте инструкциите ми стриктно ! @Не прекъсвайте , докато изрично не потвърдим, че системата Ви е напълно чиста от вируси и зловреден код. Това, че симптомите може да са изчезнали, не значи че всичко е ОК. @ Ако не разбирате нещо, не се колебайте да питате . По-добре е малко да се позабавим, отколкото да усложним нещата. @ Цялата кореспонденция минава през тази тема, не създавайте нова тема и не използвайте друга тема за тази цел.
  8. 1 реакция
    Привет ! Аз съм ASpace и ще Ви помагам да почистите Вашия компютър от зловреден софтуер. Почистването на един заразен компютър и целия процес по премахването на зловредния софтуер е трудоемка задача и може да отнеме време, затова моля проявете търпение. Имайте в предвид следното: @ В този раздел ще Ви помагам предимно за почистването на Вашата система от вируси и зловреден софтуер. За всякакви други проблеми, моля създайте нова тема в съответния под форум и опишете детайлно проблема си. @ Съветите се отнасят само за този проблем и само на този компютър. @ Следвайте инструкциите ми стриктно ! @ Не прекъсвайте , докато изрично не потвърдим, че системата Ви е напълно чиста от вируси и зловреден код. Това, че симптомите може да са изчезнали, не значи че всичко е ОК. @ Ако не разбирате нещо, не се колебайте да питате . По-добре е малко да се позабавим, отколкото да усложним нещата. @ Цялата кореспонденция минава през тази тема, не създавайте нова тема и не използвайте друга тема за тази цел. Освен че след сканиране с MBAM сте открил/премахнал няколко паразитчета , имате ли някакви видими оплаквания ? ESET Online Scan Изтеглете: ESET Online Scanner http://download.eset.com/special/eos/esetsmartinstaller_enu.exe - Стартирайте скенера чрез файла esetsmartinstaller_enu.exe - Сложете отметка на YES, I accept the Terms of Use и изберете Start Скенерът ще започне да изтегля компонентите, които са му необходими. Уверете се, че има отметки на следните редове, включително и тези от менюто Advanced Settings: Remove found threats Scan archives Scan for potentially unwanted applications Scan for potentially unsafe applications Enable Anti-Stealth technology - Накрая стартирайте Скенерът ще започне да изтегля последните дефиниции и актуализации и сам ще започне да сканира . - След, като проверката приключи , изберете бутона Finish. - Отидете в: C:\Program Files\ESET\ESET Online Scanner - Отворете файла log.txt , копирайте цялото му съдържание и го поставете в следващия си отговор. Panda Online ActiveScan Най-добре с Internet Explorer , посетете страницата на Active Scan (Panda Security) http://www.pandasecurity.com/activescan/index/ - Кликнете върху големия зелен бутон "Scan Now" - След това потвърдете инсталацията на ActiveX контролата - Изчакайте успешна инсталация , след което нужните компоненти и актуализации ще бъдат изтеглени - Сканирането ще започне автоматично . Не правете нищо , докато процесът свърши . Моля , имайте в предвид , че може да отнеме време . - Когато сканирането е приключило , изберете бутончето като листче (Export to...) - Сега ще може да запазите log файл от сканирането (направете го примерно на Desktop-a си) - Отворете файла от ActiveScan , копирайте цялото му съдържание и го поставете в следващия си отговор Почистване с HJT 1. Отворете HiJackThis 2. Изберете "Do a scan only" 3. Когато сканирането приключи , маркирайте/отметнете следните O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.2.28.dll O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ? O8 - Extra context menu item: &D&ownload &with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm O8 - Extra context menu item: &D&ownload all video with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm O8 - Extra context menu item: &D&ownload all with BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll O9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.2.28.dll/206 (file missing) O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe 4. Изберете Fix бутона 5. Затворете HiJackThis Отидете на www.4storing.com или www.dox.bg и прикачете следния файл c:\windows\system32\nwprovau.dll Поставете линк към него в следващия си отговор. Очаквам от Вас да изпълните инструкциите и да прикачите нужните файлове/log файлове. Приятен ден , засега ! ASpace
  9. -1 реакции
    Все пак реално са си пълни боклуци. Без конкуренция по сервизите и в некачествените използвани компоненти.
  10. -1 реакции
    Изчакай да излезнат ся новите сериийп, по-добре!
Резултатите са според часовата зона Sofia/GMT+03:00

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.