Премини към съдържанието

Kalin Karaboychev

Администратор
  • Публикации

    3672
  • Регистрация

  • Топ дни

    4

Kalin Karaboychev е ТОП потребител на 24 септември 2010

Kalin Karaboychev имаше най-много харесвания

Харесвания

3698 Уникална репутация

Всичко за Kalin Karaboychev

  • Титла
    The Last of the Mohicans
  • Рожден ден 19.05.1977

Информация

  • Пол
    Мъж

Контакти

  • Google+
    https://plus.google.com/116272606990137801072/?rel=author
  • Интернет сайт
    http://www.kaldata.com

Последни посетители

76239 прегледа на профила
  1. Ами именно и аз това се зачудих, как през всичките ви 853 поста не сме го правили никога пък сега ще го направим. Явно не сме разбрали нещо. Успех
  2. Имате 853 мнения, да обясните само, кога сме ви правили забележки за критика или сме ви трили постове, които ни критикуват или други. Не бързам - помислете си.
  3. Здравейте, Благодарим ви споделената информация. Както е отбелязано в края на всяка платена публикация това е ПЛАТЕНА ПУБЛИКАЦИЯ. Ние не можем да променяме текста предоставен от рекламодателя. И рекламодателя поставя своите условия. Не виждам нищо подвеждащо в текста дори е информативен и полезен. Ако беше написано този карбуратор работи само на Варбург и за а го ползвате трябва да притежавате и Варбург, който можете да си купите от еди къде си. Това означава ли, че потребител, който има Варбург ще си купи още един от посоченото място?!?! Относно копирането на текстове от нашия сайт. Всеки текст тук подлежи на авторско право и копирането му е позволено само срещу позоваването на източника. https://www.kaldata.com/forums/terms/ Наше право е да поставяме линк към всеки абзац копиран от сайта ни. А липсата на такъв при копиране е нарушение на авторските ни права. Относно самите публикации дали да се коментират или не това са изисквания на рекламодателя и мисля, че е наше право да избираме какво, как и кога да публикуваме. Ваше е право да избирате дали да го четете или не. Благодаря за вниманието.
  4. Чак пък да е без модератор. Всички глобални модератори и администратори получават докладите от всеки форум.
  5. За историята на промените ясно, имаме я. Ама какво правим, когато се редактират 1000 поста с точки? Ще сложим един огромен надпис: "Ако сте нов потребител, нищо не разбирате от форуми и влизате за пръв път и се чудите защо виждате само по една точка вместо публикация, то не се колебайте да натиснете на малкия линк "история на редакциите" под всеки пост, които пазим десета година за да ги прочетете. Нищо, че базата ни надхвърля 1000 терабайта и форумът едвам, едвам ви се зарежда, ние сме се погрижили освен редактираните и изтрити постове да пазим и всички постове в който е променена една буква или е добавена една запетайка. Всичко това правим за вас с най-добри чувства и ви благодарим, че прочетохте инструкциите за употреба докрай. " Аз май споменах по-горе, че това сме го дъвкали 100 пъти и опитвали да активираме още толкова, но за сега правилно решение няма. Едва ли ти ще го откриеш, щом дори не може да си обясниш от какво е породено това ограничение.
  6. Това е дъвкано, дъвкано над 100 пъти. Сядаш отделяш 1 час в размисли защо е така и ще откриеш философският камък. За момента не възнамеряваме да променяме тази опция, правили сме неколкократни неуспешни опити. Още не сме дорасли за нея.
  7. Да, титлата и звездите се увеличават заедно с броя постове и харесванията. Но след 200 поста всеки може да си я променя сам и да избира какво да пише от настройките в профила. След този лимит опцията се появява автоматично.
  8. И къде в правилото видяхте: "съобщения, които вие лично сте преценили, че са спам". В правилото се говори за реклами, нежелани търговски съобщения и т.н. Вероятно бъркате думата спам с офтопик, което са съвсем различни неща и все едно да кажем, че Лом и Лондон са едно и също. Ето тук може да прочетете що е то спам и има ли почва у нас: https://bg.wikipedia.org/wiki/Спам Та да се върнем на темата след краткия образувателен урок. Нещата, които вие докладвате не са спам а офтопик. А нашето правило за офтопик е: 1. В правилото има думата "прекомерните", което означава, че в малки количества са допустими. 2. Никъде в правилото не се споменава "забранено", а е използвано "не са желателни", което означава, че по преценка на модератора може да се намеси, а може и да не се намеси. Ние получихме стотици доклади от вас за off-topic, които в повечето случай не ви допадат лично на вас или имате дразги с авторите им. Това не е повод да се намесваме и по преценка на модератора може вашите доклади да бъдат затваряни без да се предприеме действие срещу поста или автора му. Та пак се връщам на темата: Ние не сме тук да преценяваме дали дадено мнение има отношение към темата, а да следим за спазването на правилата, които лично ние сме написали. Та с думи кратки искате от нас да не спазваме нашите правила и да трием и наказваме всеки потребител, който вие сте преценил, че публикува off-topic в темата, която следите. Дали бях достатъчно ясен колко нелепо е това?
  9. Отговорът ми също беше пределно ясен. Ние не сме тук да определяме, кое за кое има отношение а да следим за спазването на правилата. Нашето първо и основно правило е: Това не го разбрах много, мисълта ви не е много бистра. 1. Всеки маниер на участие, който не нарушава правилата ни е желан. 2. Ако някой е против да вземем мерки за него?!?!? Ако вие сте против, какви мерки да вземем за вас? Да ви блокираме и да нямате достъп до форумите за да не четете нещата срещу които сте против? Пак повтарям за да съм пределно ясен, явно не се е получило от първия път. Ако смятате коментарите на някой потребител за безполезни за вас. То можете успешно да блокирате потребителя в профила си и да не виждате коментарите му. Същото е и във Фейсбук и навсякъде. Когато някой потребител не ви допада на хармоничната нагласа го блокирате а не пищите със статуси колко са безполезни коментарите му.
  10. Кое е спам и кое не е твърде субективно. Това, което вие мислите за спам други не мислят. Относно личните съобщения - форумът има прекрасни опции за блокиране на потребители, на техните постове, лични съобщения и т.н. Какво точно очаквате да се свържем с всеки един потребител и да му обясним да не ви пише лични съобщения и да не ви обяснява кое е спам ли?
  11. Това работи само когато имаш стока на склад. В случая те са витрина на други вносители. И синхронизират наличностите си един път на 24 часа, а може и по-рядко. Това мисля. че го обясних вече. Нали си представяш, че не може да идеш във фабриката на DELL и да си поръчаш лаптопчета, които да продаваш в сайта си. Тези стоки се продават през официални дистрибутори и вносители.
  12. Е, не сравнявай Лом с Лондон. Всичко е въпрос на капацитет. Колко оператори на поръчки мислиш, че има в Emag и колко в Laptop.bg? П.П И следващият път не пиши заглавието на темата само с главни букви защото ги трием директно. Редактирах твоето заглавие, а не я изтрих директно защото сигурно и нас щеше да ни обвиниш в конспирация. А ти просто не си прочел нашите правила с които си се съгласил, когато си се регистрирал. Вероятно и с условията на Laptop.bg си направил същото. Ето тук да се запознаеш: https://www.kaldata.com/forums/guidelines/
  13. Вероятно системата им сверява наличностите с тези на доставчиците един път на ден а може и по-рядко за това се получават тези разминавания с наличностите. Изтеглил си късата клечка, спокойно всичко ще се оправи. Срокът по закон е 2 седмици, но съм сигурен че ще ги получиш много по-рано от тези 2 седмици.
  14. Спи спокойно, ще ти върнат парите и който и да сезираш няма никакво нарушение от тяхна страна, засега от това което си написал. Другият път просто избирай опция плащане при получаване във всеки един български сайт. Няма измама, просто малко се е превъзбудило момчето. Вероятно за пръв път се сблъсква с връщане на пари от онлайн търговец.
  15. Те не са длъжни да ти се обаждат. Още повече пък на мига в който направиш поръчка. И освен те и много други не държат стока на склад с работят с доставчици. След като стигнат до обработка на поръчката ти и установят, че продуктът не е наличен при доставчиците им се обаждат и преминавате към връщане на парите и по закон срокът е 2 седмици. Няма нищо притеснително в това - всички работят така и никой не пищи по форумите с грандиозни заглавия.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...