Премини към съдържанието

andibgpz

Потребител
  • Публикации

    630
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

50 Много добра репутация

4 Последователи

Всичко за andibgpz

  • Титла
    kaldata приятел
  • Рожден ден 30.09.1992

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    София

Контакти

  • Skype
    andre9209
  • Facebook
    andre_enev@hotmail.com

Последни посетители

7574 прегледа на профила
  1. andibgpz

    Audi Gamma III - помощ при поправка

    Имаме напредък,презапоих всички захравнащи спойки и радиото тръгна,нямам колонка на която да го пробвам дали свири.Утре ще пробвам в колата.Благодаря за съдействието,ще пиша при развитие
  2. andibgpz

    Audi Gamma III - помощ при поправка

    Да,проверих го,даже го смених рпревантивно.Наред си е.
  3. andibgpz

    Audi Gamma III - помощ при поправка

    Има си код,няма проблем даже имам и сервизната книжка към него с кода.Това е много запазено като външен вид и в олх върват по 50-ина лева обикновено с някакъв проблем,а и точно този модел не го намирам,в ибей са по 100 долара тези гами.С моите уважения,но гледане и гадаене се поправят доста голяма част от електроуредите от 80-те,пък и не виждам лошо да се пробвам.Сервиз не знам къде има за касетофони.Имаше няколко,но всички ги затвориха при положение че нова свирка с USB е 30-40лв. и все пак не ми е това идеята.Радиото ме кефи и ми е мерак да го поправя.По него няма кой знае какво - 5 интеграла,кондензатори и резистори + 4 потенциометъра,не е ракетно инженерство. п.с. наясно съм със свързването и е свързано правилно.Доста радиа съм свързвал през годините,не ми е проблем,просто не мога да намеря схемите ,за да видя къде са контролните точки и да ги замеря като стойности.
  4. Здравейте и за много години! Заел съм се с реставрациата на един старичък касетофон,който да сложа на мястото на грозното СД ,което имам в колата -ауди 80 от 88година. Радиото обаче не работи по никакъв начин,отворих го ,прегледах кондензаторите ,не изглеждат да са избили.Не намирам никъде схема на радиото,за това се обръщам за помощ.Кое да проверя? Имам начални познания по електроника и съм що годе сръчен с поялника. Някой ако може да даде насоки.Прикачам снимки на въпросното. ЦЪК
  5. andibgpz

    Клавиатура - ASUS FX753VD

    Псевдо гейм машината работи доста прилично,процесорът 7700HQ,рамта е ДДР4,се справя със задачите с лекота,рендерите стават бързо,видеото,за това за което ми трябва е супер.Да ако бях дал 2 пъти повече пари за станция нямаше да имам проблем с пластмастите,ама някак си 1500 кинта отгоре за нещо ,което ми върши същата работа някак си нямаше как да стане.Да не говорим ,че прехваленото Куадро на Нвидия дето струва 1 чанта с пари не му виждам смисъла,за това,за което аз го използвам,в крайна сметка то е на същия чип,на който е и Geforce.По-добре 180-200лв за нова клавеатура,отколкото 1500+лв за нещо дето ще върши същата работа,ако не и по-зле.
  6. Привет колеги. Ще се опитам да обясня ситуацията,за да дадете мнение и съвет какво да правя. Март месец купих чисто нов FX753VD който да използвам за чертане,аутокад,макс и т.н. и понеже нямаше ССД се глобих още 250лв за ССД.Както и да е това,сумата стана приятна към 2200лв..Първо не му работиха говорителите като хората,занесох го и ги сммениха.Преди около седмица се счупи механизма на копчето "S" в следтвие ,на което копчето падна,без да съм го човъркал или натискал .От МОСТ отказват гараниця понеже механичните проблеми не се покривали от гаранцията. Искат да ми сменят цялата клавиатура за скромните 180лв.......клавиатурата си работи ,от друга страна за една пластмаска да давам 180лв ми се вижда неоправдано.След като ми държаха лаптопа 1 седмица,ме пратиха в друг оторизиран сервиз на АСУС- от там същата работа.Механичните проблеми не се отстранявали и не били гаранционни.Там предложиха цена от 182лв за нова клавиатура.Просто нямам думи.Писах на АСУС Америка,чакам да ми върнат имейл.Парадокса е в тома,че аз занесох 2 лаптопа за поправка този и още един асус,на другия липсваха копчета,но там в добавка и самата клавиатура не работеше като хората,някой от буквите изобщо не функционираха и на този лаптоп му смениха клавиатурата,въпреки ,че имаше и механичен проблем. Никъде в нета не виждам да се продават такива клавиатури,вероятно защото лаптопите са още нови като модел.Неофициално си говорих с единия от хората от сервиза и потах -добре трябва да си прецекем клавиатурата електонно ,за да ми я смените ли? и той каза - ми да?!? Незнам,в безизходица съм,клавиатурата в този и вид е нефунционална,моля предложете ми някаква опция. Мерси предварително! Поздрави!
  7. andibgpz

    Проблем при стартиране ASUS X54H

    Инсталираш в този ред - Чипсет,IMEI,после вградено видео и накрая външната видео карта. Успех!
  8. andibgpz

    18 годишен Първа кола

    Слага се на FSI ,aма харчи и бензин да може да охлажда дюзите и нЕма много файда.Нашите и двамата имат общо 3 опела.Освен цедките,за който съм съгласен и двата екотека бяха със запушени магистрали като отворихме двигателите,маслото и на двата се сменя редомвно на 10к,и един ден просто родиха XD .Да по старичките харчат масло ,от периода около1996-2002 година ,ама колегата с бюджет от 2-3 хиляди лева,баш натам се е насочил:)
  9. andibgpz

    18 годишен Първа кола

    Така,аз съм познатият дето е влюбен в ауди ,та ако си решил да е ВАГ,трябва да решиш седан или хечбек искаш. Бензинови мотори на VAG около 2000 година,щото стая цена си там някъде. -1,6 -101 коня,мотора не е лош,има малко дертове с едни лагери,но като цяло е стабилен,за А3 е добре,на купето на А4 идва малко слаб и скоростите са малко по-къси. -1,8 атмосферен -125кс.Не лош компромис,кара се приятно,5 клапана на цилиндър е ,и можеш да я ръчкаш спокойно на високи обороти. -1,8 турбо,доста харесван мотор,понякога хапва масълце,но ако е поддържан като цяло е удачен избор и разхода му е почти колкото на 1,8 атмосферния,вървежа е два пъти то сериозен,държи и на чип и на газ FSI,TFSI не те съветвам,че не стават за газифициране пък и тема съ на по-новите модели АКО е дизелов 1,9 TDI имаш 3 варианта там -1,9 /90 коня -1,9/110 коня -1,9/131 коня Разликата е ,че едните са помпа-дюза,другите комън рейл.А 131 коньовия е с променлива геометрия на турбината. Много икономичен мотор,с приятен въртящ момент извън дава разход около 5,5 на 100. Слаби места този мотор почти няма,един от най-сполучливите на ВАГ е.Често в българия затапват ЕГР клапаните,щото от времето и кофти нафтата се запушват и махат катализаторите и филтрите за твръди частици. Държат на чипосване и можеш да качиш 30ина коня с други дюзи и ремап. На аудитата като цяло им е малко по-слаба ходовата част след 1996 година ,когато от McPherson окачване минават на това с алуминиевите носачи,но нов комплект на Lemfeorder е около 300лв и ако караш нормално може да те изкара с години. Каросериите на всички аудита след 88 са галванизирани,и ако не са удряни ръжда не ги лови. По горното се описание на двигателите се отнася за всички марки от ВАГ групата - СЕАТ ,Фолксвоген,Ауди,Шкода и т.н. Моят съвет е да не си вземаш кола със задно за първи автомобил,да не те глобяват после за изсечени дървета до пътя.Ако вземеш нещо 4х4 стабилността е значително по-добра.Не говоря да ставаш шампион по оффроуд,но в завои и на хлъзгаво се чувства.Все пак ако искаш задно - мерцедес е по-доброто и по-цивилизованото решение. Вариантите там са ти : 190, и първите Ц класи,или 124ка/очиларка 190/ц класите имат добри мотори 1,8 -115 коня май беше 2,0- 120 коня Бензинови са и двата стават за газифициране без проблем Дизелите не им ги знам много ,но глеай да е турбиниран поне,че иначе ускорението ти до 100 ще е от софия до бургас. Старите дизели на мерцедес - които слагат в w124 и в очиларката им викат милионници особено 300D ама е без турбина и не те съветвам. Опел Бягай далече от ЕКОТЕК-а,особено от 1,6 -16клапана,харчи масло на поразия,на всичкото отгоре се запушват маслени магистрали,цапа свещи ,като цяло не става според мен. 1,4-16v и 1,8 са малко по-добре от към разход на масло,ама и те си погорват.Силно не те съветвам да е ЕКОТЕК. Старите опели имаха железни двигатели и ръждясваха,новите след 1996 не ръждясват ,ама двигателите са пълен брак. Дизеловите 1,7 исузо мотора е стабилен като цяло,ако е ОПЕЛ насочи се натам. БМВ Правите 6таци са сполучливи мотори,почти всички.Ваносите 2,0-140 коня са приятни за каране,но пак ти казвам,за първа кола или предно или 4х4,според мен.Кара се доста по-лесно от задното. Френските не искам да ги коментирам изобщо. Италианските. Алфа 1,9JTD е прекрасен мотор,twinspark-a не държи много на газ,и ти трябва по една торба свеци за него,има и доста електроника,която в повечето случаи е проблемна.А и като цяло ,няма италианска кола без електрически проблеми и утечки.Ще се вкараш в приключение там. Японсите също не са лош вриант,но там не мога да ти дам много информация за мотори и повдение,почти не съм карал японски коли. Ако имаш въпроси пиши. Успех.
  10. От февруари съм FX753VD батирията държи около 2 часа с brightness на 70% и около час и 20 минути с full brightness.Относно охлаждането,има какво да се желае,но дори и напънат на 100% не качва повече от 75 градуса. Като бързина е много добър,от дисплея също съм доволен. Минуси на този модел - звука,пластмасовия кейс,и можеха да направят малко по-добро охлаждане.Иначе го разглобих,още първия ден ,качеството на сглобките не е лошо.Пластмасите към пантите на дисплея изглеждат стабилни.
  11. Цък Понеже гледам ,че си колега по професия ,горещо ти препоръчвам този асус ,от два ,три дена го внасят мост.17 инча са огромно предимство при работа с acad,archicad,ps,corel и т.н. Аз за себе си другиден ще купувам такъв,точно за аутокад и фотошоп.Няма ССД,но на първо време се преглъща ,а после се добавя като събереш 150 кинта. Успех. П.п. можеш да погледаш малко benchmark-ове на видео и проц. В userbenchmark.com
  12. andibgpz

    Нов лаптоп.

    Старата I5-ца със старата видеокарта,не знам кое му хареса.Аз бих се насочил към Asus FX серията.FX753VD примерно.За около 1000$ получаваш I7 -7700HQ,16GB ram, и GTX1050,проц-а и видеото са почти 2 пъти по-добри.
  13. andibgpz

    17,3 инчов лаптоп

    Хора,намерих го - FX753VD-GC151 с цена 2149 лева с ДДС с параметри : Intel Core i7-7700HQ (2.8 GHz, 6M Cache, up to 3.8 GHz); 16GB DDR4 (1 mem.slot free); 1TB 7200rpm; DVD SuperMulti; NVIDIA GeForce GTX 1050 (N17P-G0) 4GB GDDR5; 17.3" FHD IPS (1920x1080) Non-Glare Wide-View, 16ms, 300nits; 802.11ac + BT 4.1 (Dual band) 2*2; 48WHrs, 4-cell Li-ion; Black Metal cover w/ASUS Logo, Illuminated keyboard, Display port 1.2, HDMI 1.4, HD webcam, G-Lan, 4xUSB(1x2.0, 2x3.0, 1x3.1), 4kg; ENDLESS LINUX
  14. andibgpz

    17,3 инчов лаптоп

    Одеве отварях един Асус с гтх 950,беше си на един хийтпайп със процесора.Повечето,който отварям са така.Тук там,някой по скъп със отделен пайп на видеото,пък съвсем рядко пайпа да е с отделен вент. и радиатор.
  15. andibgpz

    17,3 инчов лаптоп

    Е ,ясно ама тя и 1060тката грее даста повече от 1050 ,най-вероятно си има и собствен радиатор пък и 17-15инча,няма как да не се усетят в теглото.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.