Премини към съдържанието

MR_DUDE

Потребител
  • Публикации

    102
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

2 Неутрална репутация

2 Последователи

Всичко за MR_DUDE

  • Титла
    Редовен потребител

Контакти

  • ICQ
    0
  • Интернет сайт
    http://
  1. MR_DUDE

    Проблем с добавяне на CD-ROM във Vista.

    Извинявай, но не съм съгласен, че темата ми е за хардуер, защото хардуера се открива правилно от BiOS-a, проблемът идва от защитата на Виста против хардуерни промени, аз питам има ли начин да заобиколя това нещо. Проблемът е в ОС-а.
  2. Инсталирах си Vista с DVD устройството, което имам, но след това реших да си закача и CD-ROM устройството. Ест изключих компа закачих го, но операционната система не се зареди (стигна до зелените чертички, които се движат надясно). След рестарт ми излезе екрана, от който може да се избере Safe Mode, а най-отгоре пишеше, че ако съм закачил нови устройства трябва да пусна диска с Виста и да дам поправка на инсталацията. Така и направих като посочих автоматично намиране на грешки, но нищо не откри и отново не се стартира ос-а. Та някой имал ли е подобен проблем, а именно: Да иска да добави ново оптично устройство в конфигурацията си след като е инсталирал Виста и ако е успял - Как? Предварително Благодаря.
  3. Предлагам да бъде пусната анкета за новия дизайн. Евала кефи ме.
  4. Според мен това е двойник на Садам, а изтинския си пие питието в някой арабски дворец и се смее на американците..
  5. Заделя се памет за масив от 10000 елемента, когато хората които учат езика не са стигнали до оператора за динамично заделяне на памет, а именно new (такава е практиката). Не е добре да печаташ в цикъла, защото в следващото условие, което даде преподавателя може печатането да не се изисква. Това се отнася предимно, ако започнеш да пишеш отделна функция за всяко едно нещо, а не всичко да е в main. Тогава ще имаш една глобална променлива за масива и една за брояча и две отделни функции - една за инициализирането на масива и една за отпечатването. Та ако въпросното отпечатване не се изисква просто не извикваш функцията за печатане, но тя си стои готова. Ето затова не е добре да печаташ при инициализирането. Останалото е фантазия - варианти много.
  6. MR_DUDE

    Помощ за задачи на C/C++ (merged)

    s+=i; е s=s+i; Значи тоя пич проверява дали всички точни делители на n - if(n%i==0) сумата им е идентична с n - if(s==n) и ако е го печата. Друг в въпроса, че има алгоритъм, който харчи много по-малко ресурси. Достатъчно е да провериш до i<sqrt(n)
  7. int n; cin >> n; int a[10000]; int cn =0; for(int i=1;i<=n;i++) a[cn++]=i; for(int i=n-1;i>=1;i--) a[cn++]=i; for(int i=0;i<cn;i++) cout << a[i]; [/codebox]
  8. Ако само ще се извежда за какво ти е масив. Освен това може да я напишеш рекурсивно, но едва ли ще се "ускори".
  9. 100-150 +- 2 кила картофи почти толкова .. мечтата на всеки леймър Сега по темата: В един масив си запише всички оператори, които те интересуват. След това за всяка прочетена дума от файла с изходния код извършваш проверка дали тази 'дума' не съвпада с някой от операторите ти в масива. Ако е така мн ясно инкрементираш брояча с единица. Е воала .. Това не го хванах, но предполагам загря каква е идеята. Успех.
  10. Ще стане отново негър, като направи десетина бани под жаркото слънце.
  11. И що ви юркат на Паскал да пишете. Това че чакаш на готово както голяма част от хората .. не ти прави чест. А предложението ти за плюс в репутацията е все едно да продадеш краставица на краставичаря, айде със здраве
  12. MR_DUDE

    Помощ за задачи на C/C++ (merged)

    divak, нанесох корекциите по звездичка * от 1 до 6 (без проверката за факултетните номера). Промените.. По звездичка 7 не мога да дам мнение, защото не съм разучил map все още. Мерси много за съветите беше полезно наистина. П.С. Забравих да кажа за функцията ConstructSpecList, че работи противно на всички очаквания . За по-голям обем от данни би харчила много ресурси, но така се сетих да я напиша ..
  13. MR_DUDE

    Помощ за задачи на C/C++ (merged)

    Мерси много за подсказването. Ned_Drag, от твоите разяснения почти нищо не разбрах, но това е разбираемо при положение че не съм писал реализация на списък. divak, естествено идеята за класа е добра, просто пиша контролното на лист хартия и става голяма каша като започна да дописвам и поправям .. това е друга тема. Идеята да декларирам масив от списъци за всички специалности я реализирах, не се бях сетил (: "Временната структура от тип студент" ми е нужна тъй като мога да вкарам елемент в списък посредством метода push_back(елемент) или push_front(елемент), или insert(позиция, елемент). Поне на мен тези са ми известни, метод add(iterator) няма, но идеята ти е същата. Ако някой все пак се интересува от развръзката, ето примерен код на програмата. P.S. anfy2002us, не го приемай лично. А и никой в този форум не ми е виновен за нещо, просто имах лош ден, предшестван от по-лош ден и тн ..
  14. MR_DUDE

    Помощ за задачи на C/C++ (merged)

    Условие: За нуждите на декана на всеки университет се съхранява следната информация: факултетен номер, специалност, курс и среден успех. От клавиатурата се въвежда цяло число N и след това данните за N студента. Данните за студентите се разпределят при тяхното въвеждане в четири различни списъка - за I, II, III и IV куРз. ДСПК: а) Конструира четирите списъка; б) По даден факултетен номер и специалност, отпечатва в кой курс е студентът; в) По даден факултетен номер, записва студентът в по-горен курс, като го изтрива в този който е (ако е IV курЗ, го изтрива от списъка, съответно); г) Отпечатва броя на студентите във всеки курЗ; д) създава нов списък, чиито елементи съдържат следната информация: име на специалност и брой студенти в нея (като данните се взимат от предходните четири списъка); е) като се използва списъка от подточка д), по дадена специалност да се отпечата броя на студентите от нея. Така на пръв поглед условието изглежда да не е никакъв проблем. И тъй като вече сте кликнали на линкът и по този начин моята тема е видяна от още един човек, искам да Ви кажа благодаря. След встъпителната част, малко разяснения до къде съм стигнал (искам само насока не готов изходен код). Използвам STL списък, като първо въвеждам данните за студентът в една временна структура. След като се уверя от кой курЗ е студентът, го вкарвам в съответния списък. С това подточка а) е изчерпана. След това пиша функция, която приема като аргумент списък от тип структурата студент. Съответно проверява за всеки един курз (списък) дали намира търсеният факултетен номер и специалност, и ако ги намери извежда на стандартният изход от кой курЗ е студентът. С това изглежда подточка б) да е изчерпана също. За в) подточка отново въвеждам търсеният факултетен номер. Съответно пиша функция, която приема като аргумент списък и търсеният факултетен номер. Тук възниква големият проблем! Ако търсеният факултетен номер е намерен, временна структура от тип студент се инициализира с елементите от списъка. Така, обаче намерените елементи от структурата са сочени от итератор, съответно как да присвоя на променлива - указател. Не става. Може би подходът ми не е правилен. Забравих да кажа - пиша на лист хартия, така че само гадая за тази грешка. Както и да е присвоявам на структурата елементите намерени от итератора (някак си) и след това вмъквам в края на списъка за горен курЗ, данните за намереният студент. След това го изтривам от текущият курЗ (списък). Естествено следя с една булева променлива дали съм намерил търсеният факултетен номер. С това изглежда подточка в) да е изчерпана, макар и не правилно написана, и тук очаквам вашата помощ. Отпечатването на броя на студентите във всеки курЗ изглежда да е тривиална задача. Извиквам метод сайз (размер) за всеки курЗ (списък), и с това подточка г) приключва. Подточка д) така и не можах да измисля. Ако някой има свежа идея да си каже. Аз я написах, така че уж се търси определена специалност, която се въвежда от клавиатурата. След това един брояч се инкрементира при всяко намерено съответствие на "търсената" специалност, в кой да е от курСовете (списъци). Съответно новият списък поддържа структура, в която се въвеждат "търсената" специалност и броя на студентите в нея. Подточка д) е история. В подточка е), просто търсим специалност в списъка, след което извеждаме броя на студентите в нея. Ами това е. Ако някой има идеи за присвояването в подточка в), и най-вече идеи за подточка д) ще съм му много благодарен. Искам да се проам за шестица, пък ако не стане здраве да е . И моля не трийте тази тема, все пак тя отговаря на всички правила на форумът (по принцип не ги чета), така че поне да си остане тема без отговор (неразгадана). P.S. Днес датата е: 06.06.06.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...