Премини към съдържанието

angelique

Потребител
  • Публикации

    31
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за angelique

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 15.10.1985

Информация

  • Пол
    Жена
  • Град
    Варна

Контакти

  • Facebook
    sy6too imaaa :)
  • Twitter
    imaaa
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    da imaa
  • Интернет сайт
    http://
  1. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    хммм, ясно активирала съм сама бъга още в midgard seprent . благодаря
  2. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    здравейте. не съм чела предните страници и искам да попитам за началото на The Midgard Serpent когато с мотора се прескачат някакви трапове с бамбук http://media2.tools4noobs.com/tru/Level12_...enshot_0148.jpg обаче при мен тожа бамбуковото не е така нагоре, а надолу и не мога да го прескоча някой знае ли нещо по въпроса? ако свързано с ръчката която е ж началото на нивото, не мога да я смъкна. виьдам че липсва драконска глава, но от къде да я взема ?
  3. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    токущо прегледах два сайта: в единия пишеше,че играта ще излиза април, а в другия декември! на кого да вярвамееееее ? омръзна ми вече с тея глупости честно казано
  4. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    аз пък предлагам това http://www.planetlara.com/underworld/ този сайт на китайски ли е или на мене така ми се привижда
  5. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    ами и ние това правим, малкия!!!
  6. angelique

    Какво може великият Photoshop

    много ви благодаряя
  7. angelique

    Какво може великият Photoshop

    добре де аз ако бях я срещнала нямаше да искам помощ, уроци много по интернет..на мене ми трябват основните неща...
  8. angelique

    Какво може великият Photoshop

    търсч си книгата "самоучител за photoshop cs2" в интернет. някой срещал ли я е и може ли да посочи от къде да се свали?!
  9. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    значи, това което аз прочетох, е че през януари ще е готов сайта и първия trailer ама така както всички виждаме все още нищо няма
  10. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    така.. първото което е-искам да се извиня на модераторите!!! а второто- открих много инфо за играта!! (незнам от къде да започна ) официалният сайт ще се казва www.tombraiderunderworld.com (но все още го няма, вече проверих ) Интервю със създателите на Tomb Raider Underworld Crystal доста се разшириха от времето на Total Eclipse и Gex, станаха по-известни с Kain и Soul Reaver, докато не дойде Lara Croft. Как приобщаването на този франчайз повлия на Crystal като организация? -Eric Lindstrom: Crystal Dynamics винаги са имали репутацията на създатели на добри игри, особено в жанра third-person action-adventure. И бяхме щастливи да поемем отговорността за вече изградена икона в игровата индустрия. Tomb Raider стана важна част от нашия по нататъшен успех. По време на разработката на Legend вие вече се прицелвахте във франчайза на некст-ген? -Абсолютно. По време на разработката на Tomb Raider: Legend ние създадохме повече неща, отколкото можехме ефективно да поставим в играта. Защото винаги мислехме за това, как нашите инструменти и техники да се използват по-пълно за некст-ген платформите. По виденият от мен гемплей, предположих, че това е нещо като прераждане.Съгласни ли сте с това? -Не смятаме, че това е прераждане. Tomb Raider: Legend беше преродена игра от Crystal Dynamics. Но сме длъжни да признаем, че играта се усеща като драматична крачка назад. Възможностите на некст-гена ни даде възможност да развием Лара и нейния свят толкова далеч, колкото никой не е предполагал. С оглед на възможностите които получихме, играта се чувства обновена и свежа, но също и предоставя на феновете качеството, което те очакват от играта. Как сте реализирали системата за взаимодействие с околната среда за новото поколение конзоли? Ще взаимодейства ли Лара с обектите по съвсем друг начин? -Лара ще получи възможност да се хваща за движещи се обекти и архитектурни елементи по-добре от обикновено. С новата ни система за анимация, всичко ще изглежда много по-плавно, отколкото някога сте виждали. Също така направихме нова крачка в лазенето по отвесни развалини, вече никакви изчезващи неща в Tomb Raider. Внасянето на персонажа в напълно реална среда представлява голяма сложност. Ще носи ли Лара в себе си реалистично количество оръжие? Как ще се лекува? Как ще постъпите с всичкия този интерфейс? Колко реалистична ще направите играта? -Главната роля на реализма в играта ще бъде да е свързващо ниво между играча и опита на емоционално ниво, няма директно да копираме реалността, това ще отблъсне много ако се престараем.Играчите могат да разчитат на високо ниво на реализма в играта, само в тези моменти, когато това е весело и наложително. Значи отново ще получим митични същества и епични босове… -На повърхността, Лара ще се среща с реални диви животни, които обитават тези места където тя се намира. Но отдолу, под земята, тя ще срещне достатъчно същества които не можеш да видиш в зоопарка. Относно Лара. Забелязах, намалени са й изпъкналостите ( ), и добавени много преди невидими нюанси. Освен формата на краката, тя е станала много повече приличаща на реална жена? -Ние дълго и упорито работехме над това, за да намерим идеалния баланс между реалистичните черти и класическия облик на Лара Крофт и много сме доволни от резултата. Това е първият път, когато използвате motion capture като главна система за анимация, или сте я използвали още в Legend? Това е първият път. Прибегнахме към motion capture, за да придадем на движенията й реалистичност и плавност, с правилно висене и вторични движения. И пак, целта бе да достигнем удивителна визуална страна на анимацията, а не да гоним реалистичност. Кожата на Лара ще реагира ли на температурата? Дали тя ще се поти или замръзва? -Все още работим над детайлите, но Лара е длъжна да се поти съответно. За това е нужна нова анимация, озвучаване, а също и ефекти върху кожата и дрехите й. Едно от най-големите нововъведения е как водата се стича по кожата на героинята и става мръсна или мокра, а после изсъхва реалистично. Това продукт на собствена технология ли е? -Моделът на Лара Крофт е пример за изкуство и технология, с която ние така се гордеем. На нея има повече от няколко слоя, които определят цвета на кожата и текстурата, как светлината се отразява и пречупва, как се оформят сенките и т. н. ние използваме слоевете не само за това да направим облика на Лара незабравим, но и за да покажем кога е мокра, мръсна, потна и т.н. Никога не съм виждал толкова реалистично осветление… Кое ноправихте по различно? Динамичното осветление вече е в миналото? -Много игри, които залагат на динамичното осветление, изглеждат блестящи и плоски, с тежки остри ъгли. Ние създадохме хибрид между динамичното осветление и надеждно направени светлинни карти, за да направим нашия свят толкова потресаващ, колкото нито един от способите не може да създаде поотделно. Знам, че не можете да разгласявате детайли от сюжета. Но можете ли поне да кажете, Лара дали ще пътешества по отделни масивни региони или ще обикаля цялото земно кълбо? -Приключенията на Лара ще бъдат по цялата Земя, където тя ще изследва подземни светове и много древни култури. Видях мотоциклет по рано. Какъв още транспорт ще управлява Лара? -Следете новините. Казахте, че са намалени противниците хора, значи ли това, че Лара ще използва оръжие по рядко? -Мисиите й ще я запратят далече от цивилизацията, изследвайки руини които никой преди това не е виждал, така че понякога ще среща въоръжени хора. Под земята ще намира същества, ненатурални по своята натура, същества които предстои да открие. Но те могат да отхапят хапка от Лара, така че ще и нужно оръжие. Какви ръкопашни умения ще владее Лара? Ще еволюират ли или както до сега? -Лара Крофт остава опитен боец, който използва оръжие и ръкопашен бой. Физическите атаки на Лара служат да отблъсне врага, за да може да го простреля. Тези умения ще ги владее от самото начало на играта и в зависимост от това, как играчите ще се гмурнат в дълбините на неизизвестното, използването на тези умения става жизнено необходимо и ще трябва да се използват умело. Казахте, че обкръжението е в реално време – с което Лара не може два пъти да си взаимодейства два пъти по един и същи начин – това е ключ към еволюцията на серията,…но ще повлияе ли на жанра Adventure като цяло? -Възможностите за изиграване са различни, различни пътища и избор как да играете – това е много важно за Tomb Raider и играта като цяло. Правото на избор е това което ще позволи на играча да се вживее силно в персонажа. Възможността за избор как да опознавате света на играта, как да преживявате ситуациите, избора на дрехи, оръжие или дали да скочите на една примка, а не на друга, всичко това трябва да ви потопи дълбоко в играта. Видяхме как Лара си взаимодейства с обкръжението. Но как то си взаимодейства с Лара? Обединени тези неща ще влияят ли на геймплея? -Лара ще се мокри и постепенно ще изсъхва; ще бъде мръсна или прашна, в зависимост от обкръжението, но ще може да измие от себе си мръсотията, скачайки във водата или стоейки под дъжда. Враговете могат да я събарят на земята. Стените по които пълзи или пода под краката й, всичко може да се срине и тогава тя може да падне или да се покатери и скочи, за да се спаси. Например, ако тя ходи през листа, ще прикрива лицето си с ръка. В какъв времеви период протича действието? -Приключенията на Лара ще започнат след събитията описани в Tomb Raider: Legend. Нейните приключения ще бъдат приятни както за новите играчи, така и за закоравелите любители на сериите. Предвид геймплея, може с увереност да кажем, че това е връщане към традициите, но геймплея ще стане ли по-дълбок и преработен? -Основното в игрите Tomb Raider е желанието на Лара да разгадава загадки, да изследва неизследваното и ние, безусловно, придаваме на това нови висоти. Но играта се състои не само в разрешаването на загадки и изследването. Разбира се , нашия нов подход е да създадем по-дълбок игрови опит. Освен обичайните загадки, които е нужно да разгадаеш, за да отвориш поредната врата, ще има още и огромни механизми и загадки заемащи цялото ниво. Лара ще трябва да съпоставя елементи, да търси елементи по цялото ниво, за да получи желания резултат. Toby олично изпълнява своята работа, не позволявайки на Лара да престъпи чертата между сексуалността и пошлостта . По какъв начин постигнахте ефекта при тази нова детайлизация на модела? -Мислим, че Лара е секси, защото е красива, силна, умела, стилна и уверена в себе си. Когато тези елементи са придадени, останалите елементи по външността й, просто не играят роля в нейната сексуалност . У Лара ще има вторични движения на нейния модел, когато се движи. Но даже смяната на дрехите, тембъра на гласа й,всичко това няма значение, ако са уточнени всички ключови фактори. Резултатът ще ви разтърси. Каква ще е музиката в играта? Наехте ли оркестър? Динамична ли ще е музиката? -Ще има и симфонични теми, но основно ще са прекрасно направени окръжаващи мелодии, които да придават настроение и емоции. Мелодичното виене на вятъра в пещерата или капенето на водата, всичко това е важен детайл в играта. Как са създадени кът-сцените? В движение ли ще са? Има ли много диалози? -Цялата игра е направена в движение, никакво CG. Кили Хоуз отново ли ще озвучава Лара? -Да, поласкани сме от съгласието й. Всички знаем, че XBOX 360 е много мощна конзола, но как ще е при PS3? Играта ще поддържа ли мощностите на Cell и ще бъдат ли версиите идентични? Или PS3 версията на играта ще е по-добра? -Ние разработваме играта за двете платформи едновременно, за да достигнем максимално впечатление от играта и на двете конзоли. По време на демото не видяхме нито стрелки, нито подсказки… ще има ли в играта въобще някакъв интерфейс или не? -Нашата цел е максимално да намалим интерфейса и в неигровата графика, за да не пречи на играча. Но, както и всичко останало,нашата цел е не да отразяваме реалността, а емоционално да съединим играча с персонажа. Понякога изплуващия интерфейс разваля илюзията повече от постоянно видимия. Още работим над това. Колко ще е дълга играта? Ще има ли играча добър реплей-абилити? -Знам, че продължителността на играта пряко зависи от стила на игра и от тава как ще решавате главоблъсканиците. За това само вие решавате колко дълго ще продължи. Как постигнахте толкова натурален вид на руините и останалото обкръжение? -Отнасяме се към обкръжението така сякаш това е най-великото приключение на Лара, за това то получава огромно внимание към детайлите и изработката, както артистично, така и технологично. Ние прегледахме много фотографии на руини и други, за да създадем най-реалистично обкръжение. Реалистичността играе голяма роля от самото начало на играта. Какви изследвания проведохте, за да създадете вселената на Tomb Raider 8? -Ние много мислехме и хвърлихме много усилия, за да създадем вселената на играта. Вложихме много време в изучаване на древни митове, механизми и други елементи, отнасящи се към играта.Също така изпратихме фотографи на други континенти, за да снимат архитектурата и флората. Разбира се и огромния запас от въображение ни помогна. Ще има ли основна «гадина» или Лара отново ще се сражава с нещо всемогъщо? -Безопасно е да ви кажа, че Лара ще се противопостави на нещо с което досега не се е сблъсквала. Изобщо как са нещата при Gex за Wii? -Без коментар. ето и проблемните изисквания според някои сайтове: Minimum Specification: OPERATING SYSTEM: Microsoft Windows 2000, XP, Vista CPU: Pentium 4 2.8Ghz RAM: 512MB (for Windows 2000/XP) 1024MB (for Windows Vista) GRAPHICS: 100% DirectX 9.0c compatible 64 MB 3D Accelerated Card with Pixel Shader 2.0 (GeForce5950 и AtiRadeon9500) ТАКА ДЕ... ДА НЕ СЕ ОТчАЙВАМЕЕ, НИщО НЕ Е НА 100% открийте разликата между и
  11. исках да си взема хъски ама сигурно пак няма да стане моята работа те явно по този начин се забавляват
  12. ако не бях там със сигурност щеше да го набие
  13. аз попаднах в подобна ситуация, само че с две котки в една къща. Значи аз си имам котарак от 4 години и си го обичам супер много и заради тази обич не го лишавам от нищо. и благодарение на това сега е супер глезлъо, супер егоистче и се мисли за крал на котките от нашата улица( пускам и го навън да си излиза) :). не яде нищо друго освен от специалните храни за котки и чисто несурово месо. свикнал е цялото внимание да е върху него. Обаче един ден реших да си взема още едно коте-бебче. Взах бебчето и се прибрах у къщи. Гледам големия си спинка. Бебчето го сложих върху големия, той си отвори очите и сънливо го погледна и не реагира по никакъв начин. В следващата секунда изхвърча като ракета и се скри под стола, почна да съска и да ръмжи. Посегнах да го взема, но се опита да ме ухапе и го пуснах в другата стая. По-късно повторих още веднъж, но се получи същото. Неможа да го понесе. Принудих се малкото да го подаря на една приятелка... и така.. това е бебчето а това- глезлъото
  14. Как мислите, дали ще се понасят? Споделете с нас мненията си .... пък ако имате и снимки още по добре
  15. angelique

    Tomb Raider: Underworld - Нова игра

    Специално тази жена не ме кефи толкова колкото Angelina Jolie, но вие я харесвате и ето ви малко pictures
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.