Премини към съдържанието

shark_turboto

Потребител
  • Публикации

    84
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

19 Добра репутация

Всичко за shark_turboto

  • Титла
    Редовен потребител

Информация

  • Пол
    Мъж

Контакти

  • ICQ
    0
  • Интернет сайт
    http://

Последни посетители

1082 прегледа на профила
  1. Този TUV не го взимай като абсолютен показател за качествен автомобил. Не един и двама сърби, поляци, араби и т.н. работят в пунктове или имат такива. Но ако колата на живо изглежа и работи добре и няма проблеми, я отнасяй! По-добрият вариант е да купиш от частно лице, а не търговец, но както се спомена вече, в случай че колата е добра, знаеш какво да направиш. Карам точно 1.9 трактор 2001г. на същата платформа на Голфа, но не Г4, не бързай да казваш какво грабя и къде стоя. Ако ходиш по събори, може даже да сме се засекли случайно. Заставам зад думите си обаче, че старите ВАГ автомобили са надценени, особено унас, където и на най-страшните варели им се търсят геройски цени. Само не обаждай никъде това за двойно по-евтините и по-нови коли и живеенето по сервизите, че има един куп малолитражни японки Хонда и Тойота, които доказват обратното.
  2. Хайде да се обзаложим, че не е свързан с nvidia, нито с вируси. Аз си оправих проблема с точно 15 минути разучаване. Целият проблем, при мен и още много други хора, започва от Microsoft (естествено, от кой друг) и техния Games Explorer. В момента, в който се пусне игра, която е инсталирана, Games Explorer се опитва да се свърже със сървър от който сваля новини, ъпдейти и т.н. Само че MS в един момент решават, че този сървър вече не им трябва. И така, Games Explorer се опитва да се свърже, после пак и отново. Съветвам те да видиш Command line на процеса в таск мениджъра и да потвърдиш, че накрая завършва на gameux.dll и gameuxlegacy. Това се случва основно с по-стари игри, каквито са WC3 и GTA: San Andreas. Много хора се оплакват точно от тези игри основно. И така, след като потвърдиш, че става въпрос за gameux.dll и gameuxlegacy, преминаваме към спирането на това безумие games explorer. Тъй като си с 32-битова ОС, при теб е по-лесно, реално една команда по-малко. Отваряш cmd с администраторски права и пишеш следното: regsvr32 -u c:\windows\system32\gameux.dll . Това ти дерегистрира .dll файла. При нужда, може да се регистрира отново, но не знам кой би направил това. Друг вариант е, да разровиш в регистрите (сега ме мързи да търся точно къде беше) и да намериш къде е описан уеб адреса, към който се свързва games explorer и да го промениш на localhost или 127.0.0.1 което е същото. Но и от това няма нужда, защото изисква повече от теб, от една команда. Другият вариант е да използваш take ownership, като първо го добавиш в контекстното меню, което е още по-досадно да се прави и после промениш името на въпросния gameux.dll на gameux.old или въобще каквото решиш. После си играеш и не четеш глупости, че процесора бил стар, че машината била за кофата и т.н. Занимавам се с един ASUS X50GL на сигурно 10 години с Т5800 и 8200G видео мисля, 2 гиги рам и някакъв позорно малък хард и лаптопа е повече от перфектен за браузване, филми и леки игри. Честно казано, дори като конструкция е на светлинни години от умрелите "геймърски" лаптопчета до 3к лв с усукващи се шасита и кривящи се пластмаси.
  3. Сега разбирам къде е проблема. Говорим за две коренно различни неща. Ти говориш за хидравлична рейка, а аз за електроусилвателя със помпа за Сити режима, който е на кормилната колона. А точно той е дефектен и проблемен още от Пунто 2. И не се ремонтира. Там цените са точно 600+лв. Факт, може да се кара и без него, но аз откакто съм карал веднъж Пунто 2 със работещ Сити режим, отказвам да приема, че такъв компонент може да се остави неработещ в автомобила. Хидравличните рейки на ВАГ групата ги ремонтират за 150-200лв някои майстори. Доколко е успешно, не знам. Ето един от многото примери за електроусилвател на Гранде Пунто: ЦЪК Този модул струва между 600 и 3000лв. Сългасявам се за Тойотите и с двама ви. Скучни, семпли, безлични грозни... изключително надеждни, като изключим дизелите с недоказуем и голям пробег. За щастие автора се е ориентирал правилно накъде духа вятъра като избягва дизела.
  4. @Soviet Soldier, приемам критиката. Не съм сверил очевидно часовника за ремонта на рейката. Веднъж само ми се е налагало да търся и директно отказах, след като оригинала ми го изкараха на 1600лв, по спомен. Само че цените ни се разминават. Специално погледнах за цена и най-евтината афтърмаркет нова беше около 700-800лв. Факт, на ВАГ групата хидравличните рейки се изразяват в четирицифрени суми за 20-годишни гробници, но и ел. рейките на Фиат са доста скъпи. Би ли ми дал линк към рейка с такава прилична цена, която да е нова, а не рециклирана. Благодаря! Никога не съм казвал, че на Фиата му е гаден салона. Лично на мен първо Стило ме е впечатлявал със салон, при Фиат. Крома е пък съвсем друга бира. Имаме в семейството не толкова разпространен модел на Фиат, произведен в Бразилия и за 11 години зверска и жестока у-ба, най-скъпият ремонт е бил съединител за 200лв преди отстъпката. Свещите на i-DSi не ги приемам за аргумент. Всички знаем на какви километри се сменят и колко "натежава" това на бюджета. Какво е това Рено? Яде ли се, пие ли се? Схващаш накъде бия.
  5. Здравина и ВАГ... Какви високи класове, какво снимане и хвалене, в списъка такива автомобили няма и то за добро. С елементарния японски бензин ще навърти доволни километри без ремонти, без сложни бомби-дюзи, които не случайно са зарязана технология. Цените са също далеч по-скромни ако случайно има ремонт. Автора да отвори ФВ форума, да отвори Хонда форума и да чете(да се забавлява). Пак казвам - шанса да попадне на дизел-труп е огромен, особено ВАГ, които са били здрави преди около 10 години като са били още в гаранция. Нищо лично против теб и твоят автомобил. Факт е обаче, че вече много трудно се намира читав 1.9TDI. А добрите екземпляри струват толкова, че на техните цени има по-добри алтернативи. Източник: карам 1.9tdi и се занимавам с ВАГ от години. П.с. И моят 1.9ТДИ не ми е създавал проблеми с мотора, но за сметка на това форумите преливат от теми с проблемни такива. Отново питам: За чий му е трактор, като жената надали навърта 15-20к км на година? Или просто си хвалим нашето, дори да е неизгодна покупка? Автора ясно е казал - бензин или бензин и газ. Какво още го мислите дизела, не знам.
  6. Пепи, прав си за флаш паметта, но аз очаквам дъното да поддържа и рефреша на Зен2 следващата година. Обещана е поддръжка, а отсега има проблеми. Догодина как ще добавят микрокода за новото поколение? Нищо чудно, конкретно МСИ да зарежат дъната с 16МБ чип и ъпдейт да получат само тези с 32МБ. Затова ли се плаща? Аз бих бил готов да изгубя кича, за да получа функционалност, но на нейно място бих искал бъдеща поддръжка, било то дори само 1 поколение. Честно казано, няма да се дават повече от 350лв за Х470, а там положението е трагично с врм, лъжене с броя фази, ползване на евтини компоненти по целите дъна. Факт, в момента съм разкъсан между 3600 и 3600Х, но се държи на прилично дъно. Тайчита и т.н. са недостижими. Дори да отпадне 3600Х, допълнителните 100лв, както казах, не стигат за Тайчи. Автора е най-добре да каже, дали е готов да умножи бюджета х2 за такова Х470 дъно.
  7. Ъпдейт: Дъната на MSI, с 32MB чипове на този етап са "вероятни", по думите на представител на MSI в reddit, но тепърва ще се разработват, за да работят със всички поколения Райзен на АМ4 платформата. В момента приоритет е съществуващите им дъна да получат поддръжка, което наистина е оправдан ход. Не знам какво имат да им разработват на новите, при условие, че единствения проблем е с флаш паметта, но това е положението. Мисля си, че напълно ще оплескат положението и ще ги пуснат почти заедно с бъдещите B550 дъна, което вероятно ще ги обезсмисли. Вече обмислям да сменя марката и да търся дъно X470 с по-голяма флаш памет.
  8. Grande Punto е проблемен автомобил. Кофти електроника (датчици, сонди, алтернатори) и основно електроусилвателя на волана, който не подлежи на ремонт и е доста скъп, проблем, познат още от Пунто 2 със Сити режим. Няколко пъти са минавали през акции за все неприятни проблеми - въздушни възглавници, дефектиращи спирачни помпи, проблеми с изолацията на кабелите. Окачването е слабо. Въпреки това(!), ако се попадне на автомобил, при който е доказуемо, че е минал всичките гореизброени акции, не смятам, че ще има големи драми и скъпи неща за ремонт, все пак говорим за Фиат. От вибрациите има доста елементи, които се разтропват. Част от тях се оправят само със стягане и нищо повече. Огледай за такъв автомобил, но задължително с доказуема история. Бензиновите двигатели на Хонда са безгрешни и отличен избор, опелските стават на газ без проблем, но като всеки себеуважаващ се Екотек, горят масло, било то малко или много. Голф 4 през 2019... хилим се. От старите поколения на ВАГ групата (A3 8L, Г4, Ибиза/Леон, Октавия) трябва да се бяга като от чума. 1.4 и 1.6 са смърт най-страшна с безбройните проблеми с горене на масло и дефектиращи ск. кутии до 2001-2002г. в зависимост от марка/модел. 1.8 125кс е извън изискванията, а и е най-безумната покупка, 1.8Т е много извън бюджета и изискванията, въпреки че е прекрасен мотор във всичките си варианти. Дизелите са милионници, смазани от каране в повечето случаи. Ако попаднеш на проблемен дизел, което е много вероятно, очакваните драми са много. По-добре бензинов и да доливаш доживот масло и да сменяш ск. кутия... При желание, мога да обясня подробно. Още повече, не вярвам майка му да навърта по 15-20к км годишно, за да има смисъл да купува подобен варел. TL;DR От мен глас за Хонда Джаз. Избери такъв с 1.4 i-DSi двигател, който е 83кс.
  9. Много бързаш, не е обявено кога ще излязат дъната на MSI с 256Mb чипове. Другите производители с проблеми нещо са се покрили засега, но предполагам и от тях може да се очакват поправени дъна. Дано греша и да няма подобни драми. Не мисля, че промяната на един чип ще отнеме 2 месеца, за да се стартира производство и разпространение на дъната. Ако не ти е спешно, не бързай. Мерака минава на този, който изобщо не се е канил сериозно да направи покупка. Погледни снимка на MSI BIOS и ще разбереш защо имат проблеми с паметта. Накичени, с възможност за ползване на мишка... Памет, пропиляна за "добре" изглеждащи менюта. А като си спомня какво беше менюто на AM2 дъното ми...
  10. Според мен, щом е на бюджет и всеки лев е важен, няма нужда да се изхвърля със SSD Samsung. Може да мине с по-висок клас ADATA. SU800 и SU900 не са ЧАК толкова лоши. Цената ще е около 40-50лв надолу. Това са моите 2 стотинки по темата. @Raze Картите на Sapphire не са ли по-добри в случая? За още около 20лв ще вземе 570 Nitro+ вместо Powercolor.
  11. Абсолютно същото ми се случва от около 2 седмици насам. Същият процес, подобно натоварване. Убивам процеса и всичко се оправя за неопределено време, обикновено около седмица. Процесът е rundll32.exe. Win7 x64 с изключени ъпдейти. Веднъж се случи без да се играе, гледах Twitch, веднъж тествах температури при GTA: SA. Възможно е да е съвпадение. При мен процесора е core i5-2410m. Няма да се учудя, ако и на автора е интелски.
  12. Факт, flashback функцията е едно от нещата, заради които избрах Tomahawk. Всички имат проблеми с определени дъна, при ASUS или Gigabyte имаше дъна с липса на поддръжка на 3900Х, като това мисля включва всичките им Х570 дъна, което е безумно. Според мен варианта с орязване на функции и поддръжка е някакъв жалък опит да се закърпи положението при вече закупилите такива дъна, но прави покупката на ново такова дъно нелогична и неоправдана. Обявено е, че ще бъдат разработени BIOS-и, които ще са за всичките стари серии на MSI, които ще поддържат само Ryzen 3000, за да се поместят на EEPROM чипа. Това е добро решение, но по мое мнение пак е кърпеж. Притеснява ме и възможното отрязване на всички дъна до Х570 и бъдещите B550, от поддръжката на бъдещите Ryzen 4000 процесори. Да не говорим, че докато разпространените в момента BIOS-и излязат от бета фаза, ще мине поне месец. Предполагам, а и вече има такива примери с дъната, обновени до бета, ще има проблеми със скоростите на РАМ и процесор, волтажи... В най-добрият случай, проблеми ще има докато изкарат пълната версия за поддръжка само на Ryzen 3000, която да се смести на EEPROM-а, в най-лошят случай - никога.
  13. Лично аз не бих бързал с покупката на B450 дъно, особено на MSI. Поръчал съм един Tomahawk и в момента съм го оставил при продавача, защото има големи проблеми с MSI-ските дъна. Паметта на EEPROM чипа на всички евтини дъна е 16MB, които са недостатъчно за да се добави кода за поддръжка на новите Райзени и в момента се чудят какво да скалъпят от MSI. Маха се поддръжка на стари процесори, режат се функции, олекотява се интерфейса. Томахавките имат нова версия на BIOS-а, която уж поддържа новите процесори, но огромен брой хора изобщо не могат да ги подкарат. Следващата седмица се очаква бета версия, която да закрепи временно положението. Лично аз изчаквам да видя как ще се развият нещата, за да знам дали да откажа дъното и да търся друго B450. За Бога, не купувай тази глупост X570. X470 имат същите проблеми с EEPROM паметта и поддръжката на процесорите. Засега най-много изревали има с дъна MSI. За другите не мога да кажа нищо.
  14. Поръчката е направена, вече ще чакаме за процесор и видеокарта. Намерих CL15 РАМ@3000mhz.
  15. @Inno не можем да се вместим в Z370/390 с i5. В такава конфигурация само дъно + процесор е 700++лв. Добри предложения даваш, но всичко надхвърля тези 2000лв. Не виждам как ще сместя (от Варио) 2ТБ хард, 480ГБ прилично SSD, а не Patriot например, на което скоростите му падат до 60-80МБ при големи файлове, камо ли скъпарска интелска платформа. Какво би предложил за кутия, която да се вмести в 100лв? Въобще, можеш ли да измислиш нещо прилично до 750лв от Варио, без процесор и видеокарта, за да започна да градя от там? Рам паметта е ясна, другите неща ме вълнуват. За процесор и видео, както казах, каквото сабя покаже, когато ги пуснат в продажба. Ще се нагаждаме според това, за кое стигат парите. Малчугана не е чувал даже за competative 144hz gaming. Нито се вълнува от фортнайт, нито от CS:GO, нито от производните му. Очевидно 144hz монитора и като цяло изискването ще отпадне и оставаме на 1080p@60hz. Едит: Свързах се с Варио и изяснихме положението с Tomahawk.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...