Премини към съдържанието

WildHorse

Потребител
  • Публикации

    867
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

336 Супер репутация

2 Последователи

Всичко за WildHorse

  • Титла
    kaldata приятел

Информация

  • Пол
    Мъж

Контакти

  • ICQ
    0
  • Интернет сайт
    http://

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. WildHorse

    Снимки в макрорежим

    Абе белгиец, излагаш се. Щял някой да те разбере кой си. Ние трева пасем.
  2. WildHorse

    Снимки в макрорежим

    Точно затова и не показвам снимки. Не смятам, че съм заснел снимката, която трябва да се покаже. Често я търся в макрорежим, но не се получава това, което искам. Сигурно ми липсват идеите и възможностите. Все пак, ето няколко идеи, които имах. Първите снимки са затъмнени, защото ги ползвам за десктоп понякога. А мразя нещо да блести в очите ми и аз да не различавам иконите. Освен това, светлия обект го поставям в средата, защото иконите ми са по края на монитора: Друг тип макро снимки, които се опитвам да правя, са свързани с опознавателна цел и примерно, когато искам да ми свършат някаква работа. Например, капка вода, която ползвам като текстура. Ето една с опознавателна цел, докато се чудех какво да правя на работа: След това вече минавам към снимките, които съм правил с някаква идея. Например преди седмица, снимах това доста голямо глухарче. ПОне 2 пъти по-голямо от нормалните, които съм виждал. Например то може да покаже, какво вижда мравката, като погледне нагоре или каква е връзката на природата с разрушителната действителност или...въпреки всички поразии на човечеството, животът продължава... Обаче, това не са снимките, които искам да направя. Ако ги направя някога, сигурно ще спра да снимам, защото вече ще ми е безинтересно. Лично аз гледам на макрорежима като възможност, да направя успокояващ тапет за десктопа ми, с малко детайли, които не отплесват вниманието ми, а по-скоро успокояват погледа. Затова, колкото повече боке, по-студени цветове и по-малко обекти, толкова по-добре. Що се отнася до пчеличките, интересни са, но до момента, в който няма какво повече да покажеш. А други гадинки като хлебарки, кърлежи, бълхи (нищо лично), мухи... не обичам да гледам, понеже ме отвращават. В интерес на истината, снимал съм и такива гадинки, но когато се появят пред погледа ми, просто махам снимката на момента. Дори не обичам да гледам цветя с буболечки. Обаче, сигурно има и хора, които обичат тия неща, но нека правим малко разграничение. Ако нямахме задръжки, щеше да има и тема за "вашият секс в леглото тая нощ". Да, ама няма. ПП До Белгиеца...Леле, Белгиец, вече имаш и отпечатъка на пръста ми E**м ти серийния номер на фотоапарата, може да си го откраднал от някъде
  3. WildHorse

    Снимки в макрорежим

    Така може. Обаче аз не одобрявам тия неща. Но защо си мислиш, че ще тръгна да те издирвам кой си? В тоя форум само маниаци ли има? И аз сега, като съм си сложил снимките, какво? Като ме знаеш кой съм, ще дойдеш да ме обереш или ще ми направиш мръсно? Ти мъж ли си или лукова глава? А ако се криеш от жена или нещо подобно, много лесно ще те открият пак. Има си много начини. от жена не може да се скриеш. Това е ясно, но аз зададох въпроса си малко риторично. В малко снимки виждам идея. Гадинки едва ли някой обича да гледа. Цветя също. Сложете малко идея при заснемането на обекта. Малко фон, малко или повече боке, някаква идея изобщо, какво прави това животно или защо расте това цвете! Иначе не виждам смисъл от темата.
  4. WildHorse

    Снимки в макрорежим

    Белгиец, имам един въпрос към теб. Забелязах, че и други хора го засегнаха. Защо снимките ти са без EXIF? И още нещо към автора на темата. Каква е нейната цел? Всеки може да щрака от 10 сантиметра със сапунерката си. Каква е идеята?
  5. А може би би помогнало едно ESP, предотвратявайки в тоя случай ударът в колоната. Както и да е, това не е тема за това, коя кола е по-добра и кой колко е карал. Има си статистики за целта и те са ясни и видни от всички. Останалото са празни приказки. Малко са такива като теб, минаващи милиони. Но се сещам за едни такива типове, доста опасни по пътищата за околните - таксиджии и тираджии. Странна порода хора са това. 80 % от тях се дънят на психотестовете. казвам го съвсем отговорно, защото преди 12 години и аз се бях запътил да ставам таксиджия. Човекът за една минута успя да натисне само 2 верни копчета на машината за реакции. За какво говорим изобщо? И това не са изолирани случаи. Доста от автобусните шофьори са скарани с ръцете и краката. Да не говорим за тираджиите.И знаеш ли. Аз бях единствения, който реши и шесте логически задачи. А тогава на ден в ДАИ имаше в определен час над 40 човека, чакащи да вземат психотеста. Изпитващата остана толкова учудена и ми каза - никой досега не бе решавал тая задача, ти си първия. Тогава си помислих - къде съм попаднал аз? Мислех, че шофьорите са интелигентни хора, но се оказа, че съм далеч от истината.
  6. Виж сега. Изрично търсих отговор на въпроса, дали се изключва ESP, преди да взема нова кола. Ще ти кажа защо. При нормално шофиране, ESP не пречи. Може само да помогне, ако човек малко се разсее или пътят не е в добро състояние. Ако си превишил доопустимата скорост с няколко километра в час, няма да изпадаш в ситуации да въртиш геврека. Често съм правил и това, но преди колата да влезе в пътя, има един много тънък момент - навлиза в насрещното със задница или предница. Ей това е опасно, а не факта, че ще овладееш колата и без ESP. Аз също като теб смятам, че когато човек не си помогне сам, никой не може да му помогне. Отлично знам и риска от това да знаеш, че има нещо, което те предпазва и в същото време даваш газ, за да достигнеш отново границата. В тоя случай, помага само разсъдъка на човек. Ще те попитам нещо. Ти мислиш ли, че тоя шофьор на автобус е новобранец? Защо тогава не е овладял ситуацията при поднасяне? И още един пример ще ти дам от Котленския проход. Случи се с мен - чисто нови зимни гуми при проливен дъжд. Колата поднася на остър завой с не повече от 30 км/ч. Отпускам педала на газта, въртя волана, но тя продължава направо в насрещното. Ако в тоя момент имаше някой срещу мен, нямаше как да избегна удара. Обаче, ако колата имаше ESP, то щеше да предотврати в по-ранна фаза поднасянето.Просто не виждам смисъл да спорим за система, която е напълно необходима при лоши атмосферни и пътни условия. Особено при непознат път, нощем. А ще си мерим оная работа само на пистата. Тук не говоря за състезатели, дето щеше да ми пращаш снимки. По пътя се спазват ограниченията, но има много непредвидими ситуации. Ти си опитен шофьор. Но представи си следната ситуация. Караш по сравнително добър път в планината или гората. Движиш се с нормална скорост за пътните условия, но леко си си позволил да превиш разрешената. Тогава на пътя пресича диво животно или някоя крава, кон или мараре са застанали веднага след бързия завой. Имаш място да минеш и решаваш да заобиколиш. Но с тая скорост, колата ти поднася. Нямаш ESP. Това се досещаш, че е ситуация при "лосов тест". Язък за стотиците хиляди километри зад гърба ти. А случки с магарета мога да дам и от действителността. Шофьор от нашата фирма с милион километра стаж може би, мина през едно магаре през нощта, на прав участък от пътя. Такива неща се случват. Само след няколко седмици се наложи да заобиколи и елен. И тоя човек вози хора със служебния микробус. За мен спорът е излишен. ESP трябва и това е. На който не му харесва, нека си я изключва и си чупи главата. Но ESP се изключва, когато човек иска да върши глупости с колата си или понякога зимата при тръгване на заледен участък. В останалите случаи са безсмислени такива изпълнения. Толкова с философстването от моя страна. А за Форд ще кажа - като не ви е срам от колите си, защо мълчите? Или е по-лесно да изръсите нещо от сорта..." Защо е голямо предното стъкло на Форд...ами за да се вижда по-добре балъка в него". А и аз като философствам на тема Форд, казвам и добри и лоши неща, за разлика от болшинството милионери ( в километри) като теб.
  7. Виж какво. Не искам да споря с теб. Хората в Европа са си го казали - ESP и това е. Сега искаш да знаеш за какво може да се ползва? Аз ще ти дам снимки от катастрофа, която можеше да бъде предотвратена, ако имаше ESP. Но преди това накратко. Случва се да караме по непознати пътища. Но дори и да са познати, не може да знаем състоянието на пътната настилка всеки момент. Може да е заледено, опесъчено или просто да е разлято масло. Тогава какво правим ? Надяваме се на гумите и акъла си, че стотици пъти сме минавали през тия завои? Това едно. За хора като мен от равнината, понякога им се налага да пътуват по непознати пътища в планината. Често ми се е случвало - равен път, завои с големи радиуси и изведнъж завой с намаляващ постепенно радиус. Ето какво се случи там една пролетна сутрин, когато не бе ясно, дали има лед или не. Човекът е от внимателните, не кара с повече от 80-90, но въпреки всичко на тоя завой се заби в бетоновоз. Не знам, дали оживя, защото това бе инцидент на пътя, с който се сблъсках за около час, два, докато почистят и следователите направят огледа. Ако тоя ван имаше ESP, вероятността да поднесе на тоя завой щеше да е минимална, защото водачът не минава за първи път по тоя път и всичко му е било до болка познато. Завоят бе в сянка, времето студено, а зет му спореше с пътното, дали е имало лед или не. Пътното твърдяха, че пътят бил сух и нямало лед, но реално не бе. Не знам как е завършил спора, но фактът си е факт - в насрещното и в бетоновоза. Тоя завой на сухо се взема дори с 90, но е от най-опасните - с променящ се радиус. Преди него пътят е с завои, през които нормално се минава с 80-90 при желание. Това успокоява човек и когато стигне до тоя завой, остава изненадан от намаляващият радиус. Ако в тоя момент има дори мокър участък, понеже завоят е в сянка, вероятността от подобни инциденти е голяма. А в случая човекът не е имал късмет с бетоновоза, който в тоя момент е бил срещу него. Иначе си голям капацитет. Опитваш се да пикаеш срещу вятъра и да опровегаваш експертите които казват, че инцидентите на пътя ще намалеят много при използването на ESP.За задкормилното устройство знаем всички. Не всеки обаче има по 50-100 000 км с автомобила си, за да познава добре поведението му. Но и да има, все тая. Никой не е застрахован от подобни ситуации.
  8. WildHorse

    "Най - най - най ... във форума "

    Е, аз от половината съм получавал бан
  9. По принцип тия системи за сигурност липсват като стандартно оборудване при моделите от по-нисък клас. Да, не са толкова скъпи на фона на останалите екстри, но колко хора биха дали още 600 лева при покупка на малък автомобил? Може и да не са проблем за тях, но доста хора ще си кажат - аз мога да се справя и без ESP, защото карам внимателно и съм опитен шофьор. И аз бях на подобно мнение преди време, но след няколко опасни случки, завършили за щастие без последствия, сериозно се замислих за ESP. Така мисля не само за моята сигурност, а и за сигурността на пътуващите с мен и на тия, дето пътуват срещу мен. Защото, ако колата ми няма ESP, тя може да поднесе в насрещното . Ето, ако тоя автобус не се бе ударил в колона, може би щеше да се удари в някой насрещно движещ се с висока скорост по магистралата автомобил ? Тогава можеше да има и повече жертви, включително нищо неподозиращи. Не един и два сучая има такива. Затова аз мисля, че трябва да се подеме някаква инициатива, свързана със сигурността при автомобилите. И не някакви пиар акции на КАТ, дето ти вземат паричките, а ти след това пак си караш както знаеш, а закони като например тоя, ESP, ABS, еърбеци и така нататък, да станат задължителни за новите автомобили и автомобилите нов внос. И тоя, дето го набарат с изтърбушен катализатор примерно, да го санкционират много жестоко. Пунктовете за инспекция на превозни средства трябва да станат наистина такива. Защото колкото пъти съм минавал преглед, най-много, което се гледа е луфт в управлението, спирачки и светлини. Нищо друго.
  10. Каквото и да си говорим, необходими са вече колани, дори в автобусите. Сега, какъв е точно удара - страничен, камшичен или просто седящите са изхвърчели през прозореца, не е важно. Важно е, че коланите могат да спасят много животи! Дори един или двама от починалита да бяха останали живи, щеше да е нещо. А съм сигурен, че ако тоя автобус бе обезопасен, нямаше да се стигне до тия смъртни случаи. какво имам предвид - Първо, колани за всички места. Второ, системи като ABS, TC, и особено важно - ESP! Последното с голяма вероятност би предотвратило опасния удар в бетонната колона или поне би намалило неговата сила. Затова и аз поръчах в новата си кола тая система, която против всяка логика, се доплаща в България! Освен тия системи за сигурност, има още много нови, които биха предотвратили нещастни случаи като тоя. Сещам се и за една много проста - контрол на налягането в гумите. В тоя случай се говори за срязана гума, но нищо чудно, проблемът да е почнал много по-рано. Ако добавя и по-модерните, като адаптивен радар за контрол на дистанцията, системи за предупреждаване при умора и за поддържане на пътната лента...си мисля, че годишно може да се спасят много човешки животи. Обаче, пуста му работа, българинът най-напред гледа портомнето си и едва след това безопасността при пътуване. Затова и се хвърля на голяма, десет годишна кола, вместо на някоя по-нова, но по-сигурна, макар и по-нисък клас. А ето да ви покажа, какво представлява 20 годишна разлика в автомобилостроенето - краштест между Форд Сиера, модел от осемдесетте години на миналия век и Форд Фиеста, модел 2002. Всъщност, разликата в годините дори е само 15, тъй като сиерата е от 1987 година:
  11. Автобусът се е движил с нормална скорост, а не както се написа по-горе. Това казаха по БНР.
  12. Съболезнования към близките на загиналите. Обаче мен ме е яд на друго. Амортизираната ни техника. Новите автомобили имат системи за предотвратяване изтичането на гориво при сблъсък. Освен това новите автобуси имат и предпазни колани. Но кой ли го е еня за това? Да не говорим, как тук се минават технически прегледи. Срязването на гума не става току така. И аз съм гърмял гума на автомагистрала Хемус, но това бяха стари, опекли се гуми, които малко преди това бях купил на старо. Оттогава вече само нови! Нещо коментираха по радиото, че имало предложение само до 10 годишни автобуси да возят хора. 10 години са един добър срок. Крайно време е да се предприемат крути мерки не само при превозвачите, а и изобщо в цялата ни икономика. Затваряме си очите пред старите, неизправни бракми, не обръщаме внимание на условията на труд, не се санкционират търговците на хранителни продукти, неотговарящи на стандартите, Общините не си гледат задълженията към пътната мрежа - дупки, маркировка и така нататък. Затова и в БГ ще имаме 3-4 пъти повече смъртни случаи на човек от населението, отколкото в Германия примерно. Когато всеки почне да си гледа работата, когато работодателите разберат, че на първо място трябва да изпълнят някакви условия, преди да правят бизнес, тогава може вече да се възмущаваме от някой шофьор или работник, неизпълняващ стриктно задълженията си. За мен най-големите виновници са политици, управляващи, контролни органи и работодатели. Закони си имаме и ако ги спазваме дори на 70 %, няма да има подобни новини почти всяка седмица!
  13. WildHorse

    RQ: Програма за видеообработка (обединена)

    А май е най-добре някой да се заеме с това, да даде линкове към уроци с програми за видеообработка. Лично аз всеки път изпитвам огромни трудности, докато налучкам начина, по който да обработя клип от FRAPS. Най-напред го копирам с VirtualDub, защото оригиналния не мога да отворя с Media Coder, а с Virtual Dub колкото и да се мъчих да го конвертирам, не успях. С Media Coder пък губя също много време, докато нацеля настройките, особено, ако преди това съм преинсталирал Windows и настройките ми не се помнят. А аз нямам часове, да се занимавам с глупости. Затова и клипове при мен чакат с дни и месеци, докато се освободи време, да се захвана с настройките на някоя програма.
  14. Защо да се вади картата от фотоапарата? Аз съм възстановявал с много програми снимки директно от сапунерка Sony DSC W-5. Няма никакъв проблем, стига да не е снимано отново. Естествено, трябва да се зададе друго дисково устройство, където да се възстановят файловете. Recuva е идеалната програма, защото освен всичко е и безплатна. Не се налагат рискови операции с кракове и тем подобни.
  15. WildHorse

    1:1

    Аз и той.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.