Премини към съдържанието

nedqlkow

Потребител
  • Публикации

    811
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

80 Много добра репутация

Всичко за nedqlkow

  • Титла
    kaldata приятел

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Както и да е, спирам по темата с електрическите варианти. Благодаря на всички, които се включиха в дискусията до момента. Разбира се, ако още някой иска да предложи вариант, с радост ще го чуя
  2. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    - Тук не става въпрос за смее и не смее. Става въпрос за това, че е нелепо да си мисля, че всяка вечер като се прибера от работа, ще пускам кабел от терасата да си зареждам колата. Ако ще карам електрическа кола, ще я зареждам като нормален човек, не като Бай Ганьо. - За колко време ще се счупи няма как да знам, при положение, че въпросните модели са още само идея. Нито са пуснати на пазара, нито са тествани, нито са получили оценки от реномирани институции. И да, нов модел, който за пръв път влиза в страната, със сигурност ще бъде гледан като летяща чиния в 90% от сервизите. До ден днеше
  3. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Най-близкото място, където има голям супермаркет е на 15 километра от моето населено място. Там станция за зареждане няма, силно се съмнявам и някога да има. Следващото по близост място, на което мога евентуално да намеря място за зареждане е София, която е на 60 километра в посока. Ако трябва да мина 120 километра, за да си заредя колата и да си бъркам в носа 1ч. докато се зареди, не виждам къде ми идва смисъла. Тя, че е електрическа - електрическа, ама ако трябва на 2 дни да ходя до София да я зареждам.. За съжаление колкото и да ни се иска, държавата ни има още доста хляб да изяде, до
  4. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Така, да си поговорим малко за електрическите коли. 1. Тези електромобили за 4000 долара може и да се появят след 1г, но не и в България. След 1 година ще се появят в Китай, което ще рече, че за да стигнат до България, ще минат поне 2-3г. Отделно, че никъде в статията не виждам да пише, че въпросните ще се предлагат worldwide e, силно се съмнявам, че ще има такова търсене в България, че да го продават ново по гореспоменатите причини. Това ще рече, че ще трябва да си го поръчам от Китай, като е ясно колко ще струва доставката на кола с предполагаема тежест поне 800-900кг., която да дойде о
  5. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Първоначално мислех, че е така наречената им CVT кутия, тоест безстепенен робот, който както го описаха във форума на Хонда, "все едно караш мотокар", няма превключване на скорости. Оказа се обаче, че въпросното CVT е страшно капризно и, за да не създава проблеми се кара само и единствено с оригиналното Хонда масло, което струва 40 лева литъра, при 20-тина за Dexron III. Тоест купувам си кола на 250-350к километра, в чийто автомат няма как да знам дали е наливано въпросното оригинално масло или по-евтин заместител, а ремонтите са ум да ти зайде. После се оказа, че не било CVT в 8-ма генер
  6. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Твърдата возия не ме притеснява никак. Зафирата е пословична с твърдото окачване, та съм свикнал, изобщо не ми прави впечатление. Иначе и аз чувам страшно добри отзиви за японките. Наскоро гледах Сивик 8-ма генерация, но пък там се оказа, че автоматикът е необичаен(нещо, което те наричат i-shift или полуавтоматична скоростна кутия). Оказа се обаче, че в Акордите си слагат класически автомат, което аз предпочитам, с оглед на това, че ми е по-познат и съм свикнал с него. Маздите съм ги чувал само като отзиви, точно това, което чета. Страшно дуракоустойчиви коли, с евтина и достъпна под
  7. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    S80 си ми е нереализиран мерак. Хубаво ме подсети. Ще се поразровя из сайтовете. Малко множко ми идва за съжаление като бюджет, аз съм се ориентирал по-скоро към нещо около 8000, за да хартисат едни 1000 за първоначално обслужване. Иначе много добра покупка си направил, браво!
  8. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Имаме една служебна Авенсис, в която наскоро се возих за пръв път и да ти кажа направи ми доста добро впечатление. И като ускорение и като интериор, определено ми останаха очите на нея. Ако не е тайна, за колко парички я купи твоята?
  9. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Volvo S80 исках да си купя преди да купя Зафирата. Тогава обаче не ми достигаха пари, значително количество. Изчел съм и съм изгледал много по темата, доколкото знам използват автоматиците на Aisin, които се славят като доста надеждни. Това, което ме притеснява е, тези 200 коня, дали няма да са доста лакомички? В Autodata го дават 9 градско на 5 извънградско. Дали не е прекалено оптимистично? Уцелихте ме както си трябва. Гледах и А4-ка при покупката на първата кола. Пасна ми много добре, просто се оказа, че на едната врата е натисната и беше тръгнала ръжда, та прецених, че просто не си
  10. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    По ред на въпросите. С оглед на написаното и в първото мнение, насочил съм се към кола, която да не е миниван, тъй като просто нямам нужда от толкова много пространство. Комбитата в 90% от случаите не ми пасват чисто като външен вид, та едва ли бих се спрял на комби, но ако е запазено, вероятно бих направил компромис с това. Не ме притеснява дали колата е двувратка или четиривратка, возя предимно себе си, изключително рядко някой се качва на задните седалки. Относно мощността, имайки предвид, че през по-голямата част от времето ще се шофира по магистрала, определено ми се иска колата да
  11. nedqlkow

    Покупка на кола до 9000 лева

    Ще ми се, ама няма как. Отделно, че вариантът с електромобил не ми стои на дневен ред по простата причина, че няма къде да го зареждам. Живея на 3-ти етаж и нямам гараж с електричество. Освен да пускам кабел от терасата, по друг начин няма как На този етап ще се задоволя и с икономичен дизел или бензин с АГУ.
  12. Здравейте колеги, тъй като моята каляска тази година става пълнолетна по щатските стандарти(21 годишна), смятам, че е повече от дошъл момента да се замисля за нейната замяна, с оглед на това все пак да мога да изкарам и някакви пари от нея, а не да си остане вечно моя. Друг е моментът, че просто ми е неизгодна, що се касае до разход. За да придобиете представа за какво точно иде реч, колата е Опел Зафира, 125 конски сили, бензинова, с автоматична скоростна кутия(каквато и абсолютно задължително ще е следващата каляска). Въпросът е, че това е първата ми кола и нямам особени наблюдения
  13. Мисля, че съм я правил процедурата веднъж. Реално се свива по-големият дял и свитото пространство се използва, за да се разшири по-малкият, като не е необходимо да се извършва форматиране. Разбира се, няма тайни. В момента, в който се прибера от работа, ще направя снимки и ще ги изпратя.
  14. Това не ме притеснява. Ще изтегля какъвто софтуер трябва. Разбрах. Идеята ми е, че като прехвърля 20 от по-празния партишън, нито един от двата няма да е на червено. Явно нещо аз си правя сметките без кръчмар.
  15. Идеята ми не беше да обединявам двата дяла, а по-скоро да взема от дяла, в който е инсталирана операционната система и да прехвърля към другия. Реално в основния дял ми трябват не повече от 60GB, а в момента са заделени 80. Ако прехвърля разликата от 20 на другия дял, от 10 свободни GB, ще се получат 30, което ми се струва по-поносимо. Дали е възможно? Не планирам да слагам друга игра в дяла със свободните 10GB, докато не деинсталирам тази, която е инсталирана в момента.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване