Премини към съдържанието

nedqlkow

Потребител
  • Публикации

    649
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

59 Много добра репутация

1 Последовател

Всичко за nedqlkow

  • Титла
    kaldata приятел

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Винаги има скрити оферти. Конкуренцията между трите оператора, особено след като въведоха възможността за смяна на оператора и запазване на номера е убийствена. Което разбира се е хубаво за крайния клиент.
  2. Нещо, което не ти го показват по официалните канали(телевизия, каталог, преса и прочие) за мен е скрито. Тоест аз като клиент съм оставен на благоволението на консултанта, който преценява еднолично дали да получа аз пълната информация или тази, която му е изгодно да получа.
  3. За фирмите нещата винаги стоят по-малко по-различен начин, ясно е. Винаги я има вратичката за преговори и дори създаване на специален план за определен бизнес клиент. Тук обаче говорим за частния сегмент, та няма смисъл да навлизам задълбочено в темата. Скрити планове има винаги, в 2 от операторите се наричат safe desk оферти. Въпросните са създадени с цел задържане на клиент, чийто договор изтича. Въпросните планове обаче се предлагат от консултантите предимно в случай на клиент, който видимо не харесва стандартните условия и е готов да смени оператора само и само да получи по-добри условия. Най-синтезирано, ако ти си ми клиент и аз имам промоционален план на 20 лева и промоционален план на 30 лева, за които знам само аз, ти ще разбереш единствено за този от 30 лева, защото този от 20 лева нямам полза да ти го продам. За мен е по-добре ти да си смениш оператора, отколкото аз да ти преподпиша съществуващият 25 левов план с нов на 20 лева :)
  4. Нещо ми се струва, че не си ме разбрал. Никъде не говоря за привилигеровани планове, които се ползват от консултантите. Говоря за планове, за които знаят само консултантите в магазините, съответно могат да те манипулират както искат. Не ми се впуска в обяснения за таргети, ъплифти и прочие, но най-синтезирано, за да ме разбереш ще ти го обясня така. Клиент x плаща 25 лева месечна сметка и договорът му изтича. Отива в офис на оператор z, където го обслужва консултант n. За да може този консултант да има някаква полза от това преподписване, той трябва да ти повиши цената на плана, което в общия случай ще рече да те вдигне от 25 на 30 лв. Да речем, че през този месец са обявени 3 промоционални плана, така наречените safe desk оферти, които се обявяват вътре във веригата, но не и на широката общественост. Единят е на 25 лева с 10 000 MB, другият на 30 лева с 20 000 MB и третият на 36 лв с 25 000 MB например. Всички тези промоционални планове имат стандартни условия, в общия случай промоцията се изразява в удвояване или утрояване на мегабайтите, тъй като по начало 90% от плановете с цена 25 лева и нагоре са вече с неограничени минути, та няма какво да им се добавя. Тоест 25 левовия план е с 5000 MB стандартно, 30 левовия с 10000 MB стандартно. Е да, ама ти не знаеш за същестуването на тези 3 плана, на теб ти се казва устно в магазина. И тук консултантът може да те подведе по какъвто начин си иска, за да те накара в крайна сметка да плащаш 30 лева месечно. Най-лесният пример е просто да не ти спомене промоционалните условия на 25 левовия план и да ти направи сравнение между стандартните му условия с промоционалните условия на 30 левовия план. И ти си казваш брей, за 5 лева отгоре получавам 15 GB повече интернет, което не е истина. Е да, ама тъй като тези промоционални условия са неофициални, когато на теб ти бъде продаден по-високия план, защото нещата са ти представени невярно, после и да се жалваш и да не се жалваш все тая Та, изобщо не говоря за някакви планове, които се ползват от служителите или така наречените стафски програми. Както казах по-нагоре, ако не си бивш служител, стафска програма можеш да ползваш само в Теленор и то, ако имаш приятел консултант, който реши да използва от собствените си гарантирани бройки, за да ти я даде на теб. При всички останали случаи, стафският номер който ти се полага като служител, в момента в който напуснеш компанията или се закрива, или се преподписва към стандартен план от теб, за да можеш да си запазиш номера. Това, което се опитвам да направя е информиран избор А, ето точно това ми трябваше. Жив и здрав да си Иначе не съм нов абонат, напротив. От 20 години съм при тях, никога не съм си сменял оператора. Ако не си извадят читавите оферти, може пък 21-вата да е друг, знае ли човек :)))) Именно. 4 години съм бил в тоя филм и ми е ясно, че абсолютно всеки месец има планове, които са неофициални. Като цяло аз зор да оставам при тях нямам, те имат зор да ме задържат като клиент. Ако не предоставят адекватни условия, логично е да се огледам някъде другаде. Избор не е като да няма :)) Благодаря ти!
  5. Защото за съжаление съм бивш служител съответно на Виваком и Теленор. В Мтел/А1 не съм работил никога, съответно нямам човек, на който да мога да се обадя и да го попитам Чак стафска услуга надали има кой да ми даде. В Теленор стоят по малко по-различен начин нещата спрямо другите 2 оператора. Няма смисъл да влизам прекалено задълбочено по темата, но ако мога най-синтезирано да кажа, от всички участници на пазара, най-гъвкави са именно те. Просто почти винаги има скрити оферти, които не се обявяват публично, но се знаят от всички консултанти по магазините. Въпросът е, че консултантът няма интерес да ти даде план на 20 лв с неогр. мин и 10 000 MB интернет, при положение, че може да ти даде на 30 лв с неогр.мин и 20 000 MB. Тоест тъй като са неофициални оферти, единствено консултантът преценява за кои планове ти да разбереш, че съществуват. И дори да ти даде некоректна информация, за което разбереш в последствие, не можеш да направиш нищо, защото такива промоции реално не съществуват :))) От тази гледна точка искам да разбера предварително, за да не се налага да ида да загубя 2 часа в празни приказки с някой, който се опитва да ми набута нещо, от което нямам нужда. Играл съм го тоя мач и от двете страни. Въпросът ми е продиктуван изцяло от възможността някой скоро да си е преподписвал договора и да е запомнил какво са му предлагали, за да мога да добия горе долу представа дали има смисъл изобщо да ходя до офиса или трябва да изчакам още 2 месеца и да търся друг оператор
  6. Здравейте, тъй като договорът ми с А1 изтича на 1-ви юни, вече си идва време за преподписване. Бивш служител съм на другите 2 големи оператора в страната и ми е ясна процедурата с обявяването на стандартните условия на страницата и в същото време предлагането на скрити планове в офис. Нещо последните 3-4 месеца се улавям, че не ми стига мобилният интернет и се налага да давам по 10 лв отгоре към сметката, с което отивам на 35 лв само за нея. В същото време мои познати плащат под 20 лв и имат планове с неограничени минути и 3 пъти повече от моя интернет. Та, това от което имам нужда е "вътрешна" информация. Дали случайно няма някой служител във форума, или някой който е преподписвал наскоро, за да се ориентирам има ли смисъл изобщо да мина 30 километра, за да им ида до офиса или да изчакам и да си търся нов оператор? :)
  7. Здравейте, имам нужда от помощ с откриването на песен, която звучи като background на една от рекламите на BTV Cinema. По-долу ще сложа линк към самата реклама, където може да се чуе песничката. Опитах със Shazam, не успява да открие нищо. От текста хващам общо взето едно изречение, като не съм сигурен дали чувам правилно първата му част, но по начина, по който го чувам е "Feel like a blood coming, you got my blood rushing". Припева не успявам да го разбера от говора. Опитах и с думите, които успявам да разбера и не намирам нищо. Ще съм благодарен, ако някой я познае https://www.btv.bg/video/cinema/videos/filmova-oferta-prez-januari.html
  8. Човек сам трябва да си прецени дали животът му е до толкова динамичен, че да има нужда от подобен лаптоп, с подобни параметри, за който да хвърли 2000 лв. За същите пари отворилият темата може да си купи един лаптоп за 500, с който да си върши работа, когато му се налага и да си сглоби с остатъка настолна машина, която да подкара всяко едно съвременно заглавие, разполагайки с в пъти по-добро охлаждане, монитор, клавиатура и прочие. Както споменах, не бих могъл да кажа, че съжалявам за избора си, защото лаптопът, с който аз се сдобих си върши работата повече от добре, но ако имах възможност сега да избирам, определено бих избрал настолен вариант.
  9. За възможност, разбира се, че има такава. За практичност обаче не мисля. Както е споменал и колегата, плюсовете в полза на десктоп вариант са доста повече от тези за преносим такъв. - Възможност за по-голям монитор. При лаптопите аз лично съм виждал най-много 17,3 инча, какъвто е и моят. - Много по-ниски температури по време на гейминг, поради възможност за по-ефективно охлаждане(повече място). От личен опит мога да кажа, че при лаптопите в този ценови клас, температурите при гейминг на съвременни заглавия, особено по-продължително, стигат до градуси от сорта на 85-90, което както и да го погледнем е вредно за всеки един компонент вътре. И както вече споменах, колкото и да са температуроустойчиви процесорите на Интел, със сигурност в един момент ще се стигне до проблеми. - Възможност за постигане на много по-добри параметри в същия ценови клас, когато сравним настолна с преносима машина. - В пъти по-лесна поддръжка, почистване и прочие. Който не е разглабял лаптоп за 2000 лв с всичките винтчета по корпуса, той не знае какво е Единственото предимство, което аз лично бих могъл да изтъкна в полза на лаптоп е именно мобилността. От там нататък за мен по всеки показател печели настолната машина.
  10. А държиш ли да е лаптоп? Лично аз направих абсолютно същото нещо и преди около 2-3 години и се снабдих с ето тази машина - https://laptop.bg/archive/laptops-acer-Aspire_VN7_791G-acer_aspire_v17_nitro_vn7_791g_NX_MUREX_011. Сега цената е паднала с около 400-500 лева, тогава беше нещо от порядъка на 1950. Конкретно моят е с 8 GB RAM, като имаше възможност и за 16, но ми се стори излишно. Този от линка е с GTX 940, моят е с GTX950. Процесорът и аз държах задължително да е I7-ца. До тук всичко прекрасно, и до ден днешен лаптопчето си работи идеално(да чукна на дърво), но разбира се се появява обичайният проблем за всеки един лаптоп - температурата по време на гейминг. Разбираемо лаптопите нямат охладителните възможности на настолна машина и при гейминг на съвременни заглавия от сорта на да речем GTA V, след 1-2 часа игра преспокойно стигаме до 90 градуса, което въпреки че интелските процесори са по издръжливи, си е проблем за един лаптоп и при по-продължително ползване при такива температури със сигурност ще даде някакъв проблем. Отделно, че с вдигането на температурата, се губи и FPS. От тая гледна точка бих те посъветвал да се замислиш за настолна конфигурация, като за същите пари преспокойно можеш да си сглобиш нещо, с което да подкараш всяка една съвременна игра при много по-високо качество, в сравнение с било то Omen, било то Legion или каквото и да е друго, с изключение може би на Alienware, но там парите са други. Аз лично се спрях на лаптоп, защото бях все още студент и ми се налагаше от време на време да го нося в университета, но направих грешката да хвърля 2000 лв за геймърски лаптоп, на който в последствие се оказа, че играя Diablo 2 :))))
  11. А виж това е много важно нещо, което съм пропуснал. Аз реално главно заради Нетфликс се поинтересувах от въпросните Smart Box-ове, тъй като както споменах, гледам сериали предимно тяхна продукция и отнема по 1-2 месеца докато излязат субтитри, а ако сериалът не придобие особена популярност, изобщо никой не се занимава да го превежда. В общия случай когато говорим за типичен американски английски нямам никакъв проблем да си гледам и без субтитри, но много често вече започват да вкарват и други езици. Например в момента един от най-популярните им сериали, на който чакам 4-ти сезон в средата на месеца - Narcos, има сигурно в 60% от времето испанска реч. Отделно все по-популярния вече във всякакви продукции british english, от който хващам не повече от 20-30% при по-бърза реч. Бях чул иначе от приятел, че всичко там излиза с български субтитри, явно не е била коректна информацията. Да, да, това че се оказва, че съм пропуснал информацията, че бг субтитри няма, определено променя ситуацията. Благодаря на всички, които се включиха с предложения, но за момента изглежда ще ''замразя'' проекта. Поне докато не се появят български субтитри в продукциите им
  12. Благодаря. А понеже не ми е ясна самата процедура по работата му, да си питам. Въпросното нещо се свързва към телевизора с HDMI кабел и се работи изцяло с дистанционното, което е преодставено, така ли?
  13. Не съм много по темата, та бих се зарадвал на някой линк :))
  14. Здравейте колеги, с няколко думи изпаднал съм в следната ситуация. Искам да се снабдя с Netflix, тъй като така или иначе, често гледам сериали, именно тяхна продукция, не виждам смисъл постоянно да се занимавам с флашки, да търся субтитри и т.н. Преди около 2-3 месеца ми беше подарен от близки LED телевизор, който като параметри ме устройтва идеално(32 инча, full hd качество на картината и т.н), но за мое съжаление не е смарт. Разбираемо не ми се дават още 500-600 лв за нов, при положение, че реално имам такъв, който е изваден от кутията преди 2 месеца, затова ми се ще да се посъветвам с вас дали е възможно въпросният да стане смарт, посредством популярните за целта джаджи? Зачетох се, вариантите са много, в общия случай се включват в HDMI порт, какъвто аз имам свободен. На пръв поглед доста добре, но някой пробвал ли го е реално и работи ли изобщо така както би работил един телевизор, който е произведен с опцията Смарт? Струва ли си да дам 50-60 лева за такова нещо? Разбира се би ми било изключително полезно, ако някой, който е ползвал подобно нещо и е доволен, ме насочи към него Благодаря на всички, които ще се включат
  15. В крайна сметка направих споменатото до тук - ефект няма. Забелязах обаче, че имаме разлика във версиите на Word, нещо на което не бях обърнал внимание преди това. Не ми се искаше да занимавам IT-тата с нещо на пръв поглед толкова елементарно, но май ще излезе по-добре да го направя :) Все пак благодаря на всички, които се включиха в дискусията.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.