Премини към съдържанието

fashionlady

Потребител
  • Публикации

    69
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

1 Последовател

Всичко за fashionlady

  • Титла
    Редовен потребител
  1. fashionlady

    Windows ми се делогва постояно

    И в safemode става същото. Не мога да влезна изобщо
  2. Някой може ли да каже какво да направя без да преинсталирам или форматирам пц-то. Проблема се състои в това, че когато точно преди да влезна в потребителския интерфейс т.е. да зареди иконите на десктопа пц-то ми се делогва и ми показва името на акаунта и ако кликна да се логна точно преди да зареди десктопа пак се делогва и така до безкрай. Някой има ли идея как да го оправя.
  3. Аз си влезнах в модема на бтк и си пуснах логовете бяха изключени за да мога да видя дали ми дава грешки някакви и да мога да потърся помощ от някой и когато това е ставало т.е. когато някои "почуква" аз не съм пускала торент програма никаква. Никакви настройки не мога да пипам модема не е мои а на БТК все пак.
  4. Някой може ли да ми каже какви са тези грешки на бтк модема ми: 2008/12/14 21:13:50 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_0_35_1 OUT= MAC= SRC=94.236.147.42 DST=79.100.91.255 LEN=48 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=123 ID=29818 DF PROTO=TCP SPT=61712 DPT=26341 WINDOW=8192 RES=0x00 SYN URGP=0 2008/12/14 21:13:47 user alert kernel: Intrusion -> IN=ppp_0_35_1 OUT= MAC= SRC=94.236.147.42 DST=79.100.91.255 LEN=48 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=123 ID=29624 DF PROTO=TCP SPT=61712 DPT=26341 WINDOW=8192 RES=0x00 SYN URGP=0 2008/12/14 20:51:35 user alert kernel: Intrusion -> IN=pp
  5. Никой ли няма този проблем???
  6. Здравейте, Искам да попитам някои мойе ли да ми помогне да разкодирам едно устройство за мобилен интернет. Значи устройството е ZTE model: MF632 на GLOBUL е но искам да си го ползвам с Mtel карта и когато сложа мтел картата ми казва : За да отключите експрес картата, свържете се с GLOBUL по телефона и кажете вашия IMEI код. Вашия IMEI код е : 357509010518289 и има поле за въвеждане на код. После пише, че ако объркам кода 5 пъти картата няма да може да бъде отключена повече. Някой има ли идея какво да направя???
  7. Мрежата ми е на автоматично получаване на ИП и ДНС а за вируси си го проверявам на всеки 5 дни и всичко е ок. Нямах никакъв проблем докато един ден не ми спря нета upgrade-ха ми модема и от тогава започна да прави тези проблеми и както казах вече смениха го с нов и така нататък но нищо не се оправя
  8. Не Skype най често но и да не е включено нищо пак става така.
  9. Здравейте, Бих искала да попитам дали някой от вас е имал същия проблем като моя а той е: По някое време DSL лампата на модема ми започва да мига нета ми прекъсва за 5 или 10 секунди и после се оправя, обаждах се какво ли не правиха смениха ми модема мериха линия била супер но проблема си остана. Аз вече не виждам смисъл да се обаждам на хелп деска нищо не се променя а на мен нета си ми прекъсва постояноооо. Забравих да кажа ADSL-a ми е 12MB. Някой може ли да помогне и да даде съвет какво да кажа какво да искам ли вече и аз не знам.
  10. Ух боже колко важна личност ли си за да те подслушват интересно ми е или се изживяваш като луд хакер. Трябва да си се чалнал нещо да ти кажа аз, баща ми е спец полицай питала съм го за подслушването той каза така "Днешните технологии са много добри и ако те подслушваме звука ти е кристален" така, че изобщо няма да разбереш, че си подслушван.
  11. Искам да ви кажа, че не съм доволна и от Пловдивския офис на фирмата "СТЕМО" 1. Компетентни са ДА 2. "Обаче" сервиза им взима луди пари за поправка 3. Цените на продуктите им с корпоративната отстъпка която ми правят е по висока от на други техни конкуренти. 4. До преди две години ми искаха лимита на покупките ми да е най-малко 10 000 лв на месец От една година може би и повече вече не съм техен клиент те звънят за да си уреждаме срещи но аз винаги съм заета!!!
  12. Да от Декември месец го ползвам само, че модел ZM-90+ Нямам проблем с него.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване