Премини към съдържанието

Ventsip

Потребител
  • Публикации

    2
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Ventsip

  • Титла
    Новобранец
  1. Ventsip

    dump of phiscal memory

    Ползвам Norton Antivirus, но той си беше интегриран в инсталационния диск, мога да го ползвам три месеца, затова го оставих, иначе ползвам NOD32 - в този смисъл не би трябва да дава грешка. Не знам как може да има несъвместими хардуер, драйвър или настройки на BIOS след като ползвам оригинална конфигурация, както и драйвери от оригинален диск. Там не съм правил нищо. Снощи му пуснах един тест с memtest, но под уиндоса и не знам доколко беше изчерпателен. Оставих го и през нощта а сутринта лаптопа беше се сринал. Операционната система е със SP2. Чудя се откъде да я подхвана, явно причините могат да бъдат много. Ако съм сигурен, че в София има добър сервиз, в който да го оставя, бих го направил, защото ми омръзна от няколко месеца да не мога да разчитам на лаптопа.
  2. Преди нова година си купих един лаптоп Тошиба U300. Взех го с инсталирана Виста. След като му инсталирах необходимите ми програми и прехвърлих информация, започна от време на време да забива показвайки син екран с, на който в края пишеше: dump of phiscal memory. Така или иначе вистата не ми хареса и затова я махнах и минах на XP, като за целта ползвах оригинален XP instalacionen диск с драйвери за тошиба, който ми беше даден при закупуването на лаптопа. В началото всичко тръгна както трябва, но след като време проблемът отново изкочи, пак същия. Помислих, че е хардурен проблем и го закарах в серизната база на тошиба и след няколко дневни тестове ми го върнаха с твурдението, че проблема не е хардуверен. Преинсталирах наново уиндоса и и известно време нямае проблеми. Но преди два дни отново изкочи същия прозорец и проблема е, че забива много често. Ето това е прозореца, който излиза: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. If This is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. In this screen appears again, follow these steps: Check to be sure you have adequate disk space. If a driver is identified in the stop message, disable the driver or check with the manufacturer for driver updates. Try changing video adapters Check with you hardware vender for any BIOS updates. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options , and then select Safe Mode. Technical information: *** STOP: 0x0000008E (0xC0000005, 0x8056E30A, 0xA8CF1B38, 0x00000000) Beginning dump of physical memory. Physical memory dump complete. Contact your system administrator or technical support group for further assistance. Знам, че проблемите могат да бъдат от различно естество, но все пак ако някой има идея...
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.