Премини към съдържанието

Игнатов

Потребител
  • Публикации

    2151
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

888 Невероятна репутация

Всичко за Игнатов

  • Титла
    kaldata пристрастен

Информация

  • Пол
    Мъж

Контакти

  • Интернет сайт
    http://born-with-wind.blogspot.com/

Последни посетители

8472 прегледа на профила
  1. Нямам проблеми с температурите. Картата никога не е била на горният слот и нямам наблюдение. Разлика би имало само при рендване (предполагам в рамките на нормалното).
  2. Понякога рендвам, заради това видеото съм го сложил по-далеч от процесора.
  3. Не ми се иска защото видеото почти ще се залепи за охладителя на процесора (доста голям е). Остава около 1см само.
  4. Здравейте, Нужна ми е малко помощ за по-добра ориентация. Дъното е ASROCK Z97 Extreme 4. Обмислям да взема М2 SSD, което поражда 2 въпроса: 1. Видеокартата е сложена на PCI-E 5 слота и покрива М2 слота. Това ще попречи ли? - http://asrock.pc.cdn.bitgravity.com/Manual/Z97%20Extreme4.pdf 2. Виждам и някакви изисквания да не са заети определени слотове. При мен SATA-е слота ми е свободен. Двата заети SATA-e слота могат да се разместят за да освободя съответната линия. Като гледам остава въпроса само да не си пречат с видеото? 3. Слабо съм се итнересувал до момента от М2 ССД-та. Това подходящо ли е? Чета в техн. книжка на дъното че поддържа до Gen2, което си представям че означава, че ако сложа Gen 3 ще е по-бавно? Благодаря!
  5. Става въпрос за доста скъп обект и стандартните иначе отклонения за един средностатистически строителен обект играят по-голяма роля.
  6. Чудя се дали поне да не взема 17 инча, че да не си вадя очите толкова.
  7. И разработка - работен проект за къща включително интериор ще се адаптира на място към изпълнен груб строеж. Условията няма да са твърде тежки и ме съмнява, че шефа ще прозре ползите от машина за 3-4 000лева. Техническия ръководител си има лаптопче за гледане. Проектантите отиваме там, за да форсираме строителството. ПП: И определено варианта трябва да е наличен след няколко дни. Т.е. поръчки, изчаквания за наличност, внос от чужбина не са вариант.
  8. Някакво мнение за този лаптоп? Мисля да го предлога като бюджетно решение.
  9. Мерси, имам добро понятие просто не следя лаптопите от известно време. . Сглабял съм доста компютри използвани за целта и ще разпозная без проблем хардуер, който ще ми свърши работа. Противно на очакванията Аутокад се използва прекрасно и с видеокарти в долната част на средният клас. Професионалните имат сериозно предимство май само в 3д работа Със сигурност ще ми трябва и гаранция от фирмата предвид че ще се купува за фирмата. Благодаря за предложението!
  10. Здравейте, Накратко трябва да избера лаптоп за фирмата. Лаптопа ще се ползва на строителен обект, предимно във фургона, но нищо чудно и на самият обект. Лаптопа ще се ползва предимно за Аутокад, вероятно с доста отворени файлове. Шефа не харесва техника втора ръка, така че няма да му предлагам такава. Искам да предложа нещо 17 инчово, екрана трябва да има добра видимост на слънце. Като резервен по-евтин вариант ще предложа нещо 15 инчово. Мисля да разгледам по 2-3 лаптопа с двата размер екран. Съмнявам се да се навие за бюджет над 3000, съответно няма да има финанси за нещо с по-специални защити от прах и подобни. На обекта е голяма жега, така че няма място за слаби охлаждания. Скоро не съм следил лаптопите, така че приемам съветите.
  11. Игнатов

    Различни зимни гуми ?

    Вероятно най-големият проблем ще дойде при нужда от рязко спиране. Ако гумите имат различен спирачен път, това значи 100% поднасяне на колата. Най-добре си е две еднакви. Така си сигурен, че си направил каквото е възможно за своята безопасност, както и беопасността на другите.
  12. Игнатов

    Различни зимни гуми ?

    Аз знам, че две по две трябва да са еднакви. Различни марки, различно качество, различно износване, различна шарка на практика различно поведение на пътя на една ос. Не е добре така.
  13. Прочети пак сметката е за 70 000км и 5 години, това са 5 обслужвания грубо. На моя познат за Октавията му взеха 400 по спомен за първото обслужване на 12000км ( ще потвърдя по-късно). Ето ти 2000лв, а за 70 000 може и нещо друго да се наложи да се смени при обслужване, даже се замислям дали и 2500 са достатъчни. Иначе Дачията сигурно ще е по-евтино в сервиза от Шкодата, ама познати с нова Дачия нямам, че да питам.
  14. Първата ми кола я карах 9 години преди да се замисля да я сменя. Като се замислих и един с Мерцедес взе че я блъсна странично, та я смених със сегашната Вектра. Взех си я април 2017-та и ако нямам причина да я сменя (нужда от друг тип кола, прекалено много пари за ремонти или просто печеля 3-4 пъти повече и реша да си направя кефа), определено няма да я сменя на петата година. Ако си купя нова кола, също едва ли ще я сменя на петата година. Та сметката ми е такава заради периода на лизинга. Сега разликата между двете коли ще ми е 15-тина хиляди. Колкото първоначална вноска за апартамент. Та новата кола ми е излишна на тоя етап. Впрочем, моята кола си я взех с TUV валиден за още 1,5 години. Тогава беше 15 годишна.
  15. Наскоро почнах нова работа и това стана повод да си направя една сметка. Та така карам Опел Вектра Ц 2002 1.8 бензин. До новата работа ми се налага да пътувам с нея. Грубо 20км на ден отгоре или около 5000км повече на година. Сега на година ще минавам около 14 000 и реших да направя груба сметка колко ще ми струва да продължа да карам Вектрата, и колко ще ми струва да взема едно Сандеро с малко екстри. Сметката е за 5 години напред, колкото е лизинга на 1 нов автомобил. Вектра: - цена в момента около 4000лв, в края на периода 2000лв и 2000лв обезценяване; - за 1 година 2800-2900лв за бензин (14000км среден разход 9/100 градско и извънградско и използвана цена на бензина около 2.20 не си спомням колко точно в момента) - 14 500лв; - за обслужване за 5-те години 2000лв; - за гуми 800лв; - за ремонти до 1000лв на година (подсигуряване с доста по-голяма от нужното сума, все пак колата е стара), 5000лв до края на периода; - за данъци винетки, годишен преглед (без каско, досега не съм си правил каско на никоя моя кола все стари са) до 400лв на година, 2000лв в края на периода; Равносметка - в края на периода ще имам актив 2000лв и ще съм направил разходи между 2400 и 27 000лв; Сандеро: - цена на колата в деня на покупката 20 000лв (Сандеро с най-високо ниво на оборудване, каталожна цена, ще има някаква отстъпка но лихвата ще я изяде), предвидено около 50% обезценяване - приблизително 10 000лв; - 20 000лв лизинг по груба сметка 4000лв първоначална вноска (колкото мога да взема за Вектрата в момента) и около 265лв на месец. - обслужването в официелен сервиз на Рено вероятно ще излиза малко по-скъпо от това на Вектрата - да речем 2500лв; - гуми 800лв - за извънгаранционни ремонти, които не се покриват и от каско - 2000лв да си вържем гащите за вески случай; - 2000лв за данъци и винетки, допълнително 2000лв за задължително каско; - според интернет данни за среден разход за 70000км за 5 години ще отидат около 9000лв; Равносметка - в края на периода ще имам актив от 10 000лв (стойността на колата) и ще съм направил разходи близо 40 000лв На практика чисто новата кола, от доста по-нисък клас ми излиза почти два път по-скъпо, нищо че на година ще ми спестява по 1000лв от бензин. Е къде ми е сметката? С един познат сметнахме че за неговата чисто нова Шкода Октавия ще му излезе около 65000 за 5 години при моя начин на ползване... Мога да си взема и Сандеро и Октавия, но не виждам каква ми е ползата да си взема чисто нова кола освен за кеф. При това доста скъпо излизащ кеф. Не случайно ако се разровиш в нета ще видиш, че е често срещано мнение за новите коли, че са една от възможно най-лошите инвестиции. Редакция - бях объркал една сметка
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...