Премини към съдържанието

Ъндъртейкър

Потребител
  • Публикации

    13450
  • Регистрация

  • Последно онлайн

  • Топ дни

    5

Ъндъртейкър е ТОП потребител на 14 април 2018

Ъндъртейкър имаше най-много харесвания

Харесвания

9031 Гордостта на форума

Всичко за Ъндъртейкър

  • Титла
    one
  • Рожден ден 20.10.1972

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    games

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Гърбав станах аз Сещам се навремето...може би преди 12-15 години, август месец хванах някаква страшна болест август месец. Ходих на басейн, дето бе пълен с мангали. Мисля тогава говореха за миненгит, макар да не знам какво е това, но си изкарах страшно август - темепратура, задух, кашлица, хрема, свирене на дробовете...Не знам що тогава нямаше карантина и не затвориха басейните. Защо не затвориха гетата...
  2. Предполагам, щото вероятността да се заразиш е едно на един милион. Не виждам смисъл някой да се вре между шамарите. Но и такова инфо имаше от Англията - плащаха да се "заразиш" и да те боцкат. Но да отговоря на въпроса, защо някой не би искал да се заразява. Не би искал, защото вероятността да се заразиш от нещо е нещо от сорта едно на 100 000. Не е само това, да се заразиш от корона. Може да се заразиш от разни хепатити, от разни трески, шарки...но малко хора се заразяват, защо да предизвикваме съдбата? Между другото, освен тоя коронавирус, на седмица с епоявяват десетки други. Малко хора се заразяват от тях и ти сега все едно питаш, защо не се заразите от наличните 50 вируса? Ами не искам, щото едва ли някога пшрез живота си ще се заразя от всички тях и едва ли някога в живота си ще усетя комбинацията на доктор Хаус
  3. Да, а някакъв оня ден се кефеше по БНР, че имало някакъв с Марсилска треска и някакъв друг, дето не му запомних "треската" във ВМА. Кефеше се човека, че професията му била интересна, ама не била финансирана и нямало да бъде. Сега дай да правим карантина срещу Марсилската треска. Нямаше да пиша това, но направо се изплаших, как някакъв уж доктор от ВМА с шеф плешивия, се кефи на 2 случая, дето се появили тия дни.
  4. На тия вече им трябва удар по канчето. Родих се по време на комунизма, живях по време на мафията, но винаги съм се питал, защо преди комунизма е имало само бой по канчето и нищо друго. Е, явно тия дават отговорът на тоя въпрос. Да биеш по канчето е единствения изход от ситуация.Бой, бой и пак бой! Бой по канчето, да му се невиди Да се обоснова. Ако досега ни втълпяваха, как трябва да сме мирни, да спазваме законите, написани за тях, да се примиряваме с беззаконието, което макар да е незаконно, се покровителства от ТЯХ, сега изведнъж се оказа, че както си спазваха ЗАКОНИТЕ до вчера, от днес вече не ги спазват. Не знам. За мен само една революция оправя нещата, ама не такава революция от учебниците. Бой по кратуните и после каквото ще да става. ТОВА Е ИЗХОДА! Бой по тия шибани мафиоти, дето наистина се помислиха за велики и удариха по другите мафиоти, дето им се пречкат! Бой до дупка му е майката!
  5. Само това, дето написа показва, колко трябва да ти се вярва. Даваш определение за работна температура, без да се съобразяваш с външната температура. Не се съобразяваш и как тормозиш мотора докато загрее достатъчно. Защото ако по някаква причина моторът е готов след 2 километра, нали се сещаш, че за да го подготвиш, ще си го амортизирал многократно повече, отколкото ако го подготвиш за 15. Освен това при -10 градуса, да не говорим за -20, няма как да подготвиш моторът и за 15 километра. Та той постоянно ще изстива при всеки наклон надолу и ти дори няма да може да стоплиш купето достатъчно, че да се отпуснеш. А ако наистина искаш да пробваш, дали моторът загрява след 2 километра, най-лесният начин е да заредиш калпав бензин , дето напоследък го продават на 30-40 стотинки по-ниска цена от реномирани бензиностанции. Тогава не след 2, а и след 5 километра малолитражката ти ще прекъсва при подаване на повечко газ. Лично аз имах случаи миналата зима, когато зареждах доста евтин бензин, от който и таксиджии зареждаха. Само че моторът не го изстиват, аз трябва всеки ден да подгрявам. Ама с тоя евтин бензин и след 5 километра не можеше да загрее достатъчно, че да не прекъсва мотора примерно на трета, като настъпя педала на газта повече. Всичко това се оправя с добър бензин, но показва едно - колата не загрява след 2 километра както твърдиш. Ако си с голям мотор, няма да усетиш тия неща поради по-високия въртящ момент, но това не означава, че всичко е наред. Ти дори и няма да се замислиш над тия неща. Повечето хора и понятие си нямат, кога колата им върви добре с дадено гориво и кога не. Кола може да загрее след 2 километра само лятото. през останалото време винаги може да си направиш експеримент, пускайки парното, кога точно почва да ти духа достатъчно топло. Това за 15-те километра не съм го измислил аз, а много по-умни глави, които се занимават само с това - да наливат акъл на неграмотни шофьори.
  6. Моля те, дори в България вече се записва пробега на автомобила, когато минаваш преглед. Ти си мазохист, щом си си взел малолитражка за магистралата. Не че не може да се кара, но никой, дори в БГ не прави това. Нещо си в грешка. Но дори и със 140 да караш на магистралата, ти го правиш на пета предавка, която е разчетена при максимални обороти да вдигне 210. Тоест, ти нищо не товариш. Моторът си работи в оптимален режим, който е доста по-добър от режима в града за всяка кола. И точно там е разликата. Градската или малка кола издържа по-малко, щото се кара на къси разстояния с по-студен мотор, когато особено зимните месеци, износването е в пъти повече. За да влезе в оптимален режим един мотор зимата, а и не само, му трябват поне 15 километра. Ти нямаш толкова в града и го износваш доста повече спрямо нормалното. Това важи и за много по-големи мотори, но ти не караш тия автомобили в града. Затова и те се износват по-малко по принцип. Да обобщя - много по-добре е за мотора да го караш със 140, бил той и 75 к.с, отколкото да минаваш същото разстояние в градски условия. Затова не си изобщо прав, че му се взема душата. Не, не се взема, така автомобил с малък мотор, каран много за кратък период от време, се оказва доста по-добра покупка от автомобил, каран само в града, та бил той и с 2 литров мотор без турбина.
  7. Едва ли кара 20 годишни коли тоя, дето цитирах. Но мисълта ми бе друга - няма как човек, дето кара боклуци, ако ти си прав или кара по-нови коли 3 години, да дава мнение кое става и кое не. Това е простичката ми мъсъл и простичкият извод на всеки, дето що годе разбира от каране на автомобили и поддръжка. Аз в поста му съзрях нещо от сорта - карам до дупка колкото мога и хвърлям. А дали малолитражките са със занижен ресурс на двигателя...едва ли. 1.4 литра мотор за 1000-1100 килограма кола не е като 2 литров за 2 тонна кола. 300 000 км както казваш, няма как да се минат и за 10 години, камо ли за 3. Средният пробег на малолитражки от сорта на Поло и Фиеста е 55-60 000 км в Германия според TUV и това за 5 години. Смятай кога ще изкараш 300 000, та да недоволстваш от малолитражката. Простата сметка показва 25 години. Честно да ти кажа, аз след по-малко от 20 смятам да се пенсионирам и със събраните пари да си купя може би Мерцедес. Тогава Фиестата ми ще е на около 30 години. При положение, че в момента минавам около 8000 км на година, макар навремето да минавах повече, за 25 години тая кола ще е минала не повече от 200 000 км. Не знам за какви 300 000 км ми говориш. 300 000 минаваш с някоя служебна за 8-15 години ( примерно служебните Ауди А6 имат пробег 100-110 000 км за 5 години средно. Но тук говорим за малка кола, дето за служебна може да се ползва само в България и то най-често покриваща клас N1, каквито никой нормален частен купувач не купува. Не бъркай 300 000 пробег на Мерцедес, БМВ или Ауди с 300 000 км на Фиеста. Това няма как да стане по простата причина, че тоя, дето иска да минава 300 000 км за няколко години, няма да го направи с Фиеста или Поло, камо ли с Айго и Лупо. Но си прав за едно - моторите на малките коли издържат по-малко, щото се карат и на по-къси разстояния. Само че ако с едно Ауди минеш 300 000 за 10 години, с една Фиеста според статистиката ще го направиш за 20 и то на по-къси разстояния, не по магистрали. Ей и затова моторите им издържат по-малко, а не защото са изчислени за малка кола. Малката кола както казах има и предимството, че е лека и износва мотора по-малко спрямо голямата, която товари мотора повече. Да, тук се намессва и късия пробег на градските коли, но аз примерно работя на 14 километра от вкъщи, карам всеки ден и това е главно пробега ми. Тоест, карам много години, но минавам по-малко километри спрямо тоя, дето си е купил голяма кола за изминаване на дълги разстояния, поддържайки мотора и в оптимален режим на работа.
  8. Къде ще го излъчват това евентуално или просто ще си остане някъде там в You Tube?
  9. От цялата работа остава само страхът. Страхът от всякакъв вид - от някакви болести, дето винаги са съществували, страх от тия над нас, страх да не се изложим някъде, неспазвайки безумни предписания, страх да не би случайно нещо да стане и да ни обвинят, че ето виждаш ли, ти говореше едно, а стана друго..Това е. Но аз виждам и положителното. На бръснар не ходя вече година и си припомних следказармените години, които си мислех, че никога няма да ми дойде силата да повторя Е, дойде ми силата - едната слабост се превърна в друга сила и това е добре. Даже мисля да не се подстригвам дълго време. И няма да го направя. Ще карам и със зимните гуми вероятно това лято, щото имайх планове да сменям джанти и така нататък, но и това ми забрани правителството. Правителството ми забрани всчико, затова аз съм покорен, карам си със зимните гуми лятото, ходя си рошав с много дълга коса, предполагам цветенясала вече и така Да е живи и здрави генералите - Бойко и плешивия Всяко зло за добро, както казва народът. Е, поне от цялата ситуация ми дойде музата, псувам наред, не ми пука, ще псувам още доста време всичко и всички идиоти. Това е любимата ми песен на Мейдън и винаги с нея са ме поздравявали по металските кръчни Благодаря, че ми припопмни тая песен, която въртях и въртях като студент в общежитието и надувах докрай касетофона
  10. Значи не си за съвети Щом 3 години караш автомобила си, няма как да даваш съвети за автомобил. Не ме разбирай грешно. Може и на добри покупки да си попадал, но издръжливостта се вижда през годините. Ти нямаш възможност да видиш какво става с колата ти, но даваш съвети. Така не става. Съвет се дава от човек, дето много години кара дадена кола. Не от такива, дето сменят автомобилите си почти всяка годинина. А 3 години каране си е почти всяка година, откъдето и да го погледнеш. даже може да не ти се наложи и ангренажен ремък да смениш Моята си я взех нова, но и ангренажен смених, макар да го препоръчват на около 200 000 км. Ти си я вземаш, може да е поремонтирана и обслуцвана и за 3 годни може и да не минеш 60 000 км, за да смениш и ангренажен ремък. ТЪова, че някой ти обслужил колата преди теб не означава, че тая кола става. И аз навремето карах така - абе какво ли ми пука, че примерно ламарините ръждясват? Нали 5 години ще изкарат? Това го забрави. Особено за тия пари. Аз ти поакзах за какъв Ка иде реч. И за 3000 съм сигурен, че може да се намери, стига да се внесе в БГ. Това нещо ръждясва още след напускането на завода. Жените си купуват такива или купуваха, щото нещо им харесва колата да е ококорена. И въпреки пластмасовите калници, това нещо не може да избяга от ръждата. За мен това е най-слабата кола на Форд. Мисля се произвеждаше в Испания, но в Испания няма сол по пътищата. Отделно че и моторчето не издържа много. Почва да яде масло. Ами може да не съм разбрал правилно въпроса в темата, но ми се стори, че се пита за кола, купена в България, не нов внос. Ако става въпрос за кола трета ръка, значи съм в грешка.
  11. Ти гледаш крайния резултат. Реално една стара кола може да е добра, стига конструктивно да е добра. Сменяш това-онова и си ОК. Разбира се, не с китайски части, а с нещо, което си струва и трудно се намира в БГ. Но като цяло всяка кола е зависима от конструкторите, които са я създали. Ако са я проектирали калпаво, каквито и части да и подменяш, то пак ще си ОК месеци или дори дни. Ако е проектирана добре и китайско да сложиш, пак може да си добре. А за сервизната история...в България има такава. да, някои дребни неща не ги пишат, като например да си купя бушон за левче и после да изгори пак Това ми се случи 2006-та, когато на 2 месечната ми кола и изгоря запалката. Накрая се оказа, че трябвало да сменят целия долен механизъм за запалката, чаках 2 месеца, уж го поръчаха и изведнъж се оказа, че изгоряла само горната част на запалката Ама си го отчетоха като разход в сервиза, аз пари не платих и ми бе все едно. Но всичко друго е записано в сервизната книжка. Аз 8 години все там ходех и скоро пак ще ходя за деветата година. Всичко си пише, но честно казано, то и няма какво да се пише за Фиестата ми, щото си работи перфектно от първия ден на покупката. Вече 9 годни Щом от 3 годни го караш, няма да е добре работата ти с предходните покупки. А тая не си заслужава и споменаването и. Не сме 2000 година, когато всеки лъже на поразия.
  12. По твоята логика жените днес остаряват на 10 Кола на старо не е толкова до късмет, а до глупост. Така е, Жорка, кола на старо е до глупост. Жена на старо е всичко, което е на пазара, щото днес има отварачки всякакви. Казваш, че кола е до късмет, щото грам не вдявааш от ситуацията. Най-лесно е да кажеш, че е до късмет. Наздраве! Макар да не искаш да си спомняш.
  13. За кои модели иде реч...ако е за старият Ка, бягай далеч от него( оня, дето прилича на костенурка, ококорен и го карат 99% жени без да знаят какво карат). По-новият е една платформа с Фиат 500 и се правеше в Полша. На един конвейр. Разликата е в настройките на окачването и естествено в дизайна. Ка е по-спортният. Айго и Ярис навремето, не толкова отдавна, имаха проблеми с педала на газта и един пластмасов детайл, дето караше колата сама да ускорява при износването му. Имаше сервизна акция, за БГ не знам дали всичко мина под ножа, но имай едно на ум. Лупо за 3000...това не бе ли почти миналия век? Избягвай бензиновите, дори немците навремето имаха карикатури, как моторът замръзва в буквалния смисъл и тотална щета. То май няма и други де. Но тия моторчета бая критики отнесоха заради това, че буквално се прецакват в студа. Дай поне някакви линкове към модели, да не се хвърлят бомби в пространството. Относно Шевролет...тая марка от доста годни престана да се предлага в Европа и си нямам понятие как стои въпросът с частите. Навремето до 10 години се гарантираха части, днес не знам. Аз не бих рискувал в никакъв случай. ПП: Относно Ка, ако е тоя модел, аз не бих се отказал, стига да бях 15 сантиметра по-нисък: https://www.ams.bg/upotrebyavani/ford/ka И естествено бензинов мотор. Не намесвай Фиеста в кюпа, щото няма нищо общо с другите изброени. Ка е недоносче. Ка 1 имам предвид. Ка II е Фиат 500, кооперация, произвеждан в Полша известно време и спрян от производство. няма нищо общо с Фиеста, произвеждана в Кьолн и поне два класа нагоре, макар да се води един клас. 9-та година карам Фиеста, която си купих 2011-та нова и изобщо не си и помислих да я сменям с друг или по-нов модел. Комфортна, безпроблемна...особено последните години. 1-2 производствени дефекта и това бе. По-точно отлепящи се уплътнения на вратите заради скапано лепило, което бе коригирано на третата година мисля и недобра смазка на кормилното карданче в купето. След второто смазване уцелиха смазката в сервиза и вече 5 години няма проблеми. Малко е и конструктивен дефект, че смазката изтича от шлиците, понеже отворът при първите Фиести от 2008-ма до 2013-та някъде бе надолу, а след това бе променен и е нагоре така, че смазката да не изтича с времето. Два конструктивни дефекта = още един - минимално количество смазка и на други места, което води до скърцане. Оправя се с течен силикон за дестина лева. Напръскваш примерно участъка между арматурното табло и вратите и скърцането изчезва. Или пръскаш задната врата в мястото, където е ключалката. Това за качеството на изработка. От там нататък нямаш нмикакви проблеми с каквото и да е, освен с някакви временни дефекти в ел.стъклата или чистачките, заради доста ниските температури. Размрази ли се, проблемът изчезва на момента. А, да, има и някакви проблеми със замръзващи ел.стъкла, дори да не е валяло сняг или дъжд. Затова и там трябва да се внимава, макар това да не води до дефекти, освен да изключи някой прекъсвач и да се наложи да се оправя системата със задържане на бутона за ел.стъклото. Зимата е кофти, да, особено ако се кара на разстояния под 20 км. Но не сравнявай Фиеста с Ка. Разликата е огромна. Дори най-последният Ка е на базата на по-стария модел Фиеста.
  14. Що превърнахте темата в "Празни приаказки и забава"? Това е сериозна тема, но като ви чета простотиите, не знам... Скала ли, къф си, бегай си в темите дето издишате от задника си и не разводнявай нещата!!!!!!
  15. Ама аз точно това ти казвам, че понякога ДБастила не раздава по трупъра и Малак и не мога да разбера защо. Или е бъг или аз нещо не чета както трявба. Примерно почвам битката, трупъра има таунт, аз се опитвам с ДБастила да му раздам дебъфи и не мога. Това се случва и с Малак понякога и не мога да разбера, кога мога да действам с ДБастила и кога не. Може би ще трябва да си записвам подобни срещи и след това да анализирам.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...