Премини към съдържанието

Ъндъртейкър

Потребител
  • Публикации

    13458
  • Регистрация

  • Последно онлайн

  • Топ дни

    5

Ъндъртейкър е ТОП потребител на 14 април 2018

Ъндъртейкър имаше най-много харесвания

Харесвания

9039 Гордостта на форума

Всичко за Ъндъртейкър

  • Титла
    one
  • Рожден ден 20.10.1972

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    games

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Да, ако е с отворен свят и аркадна, нека и променят името на PCars Street или знам ли. Aма PCars 3...все едно сега да пуснат Need For Sped Shift 3 с елемeнтите на останалите NFS, дето нямат нищо общо с Shift. Между другото какво стана с NFS? Отдавна не следя поредицата...може би от 5 години.
  2. Значи долу горе съм познал Аз ако си купя следваща кола, ще пропусна вана и директно минавам на Форд Пума, че нямам време за ванове Иначе да, бях си запланирал преди години един ван. Ако обаче нямам пари за Форд Пума или нещо подобно, което ще е най-вероятно да се случи, си бях запланувал един Мерцедес Нали били пенсионерски коли, какво като се сгъвам на две докато вляза. Относно твоята игра, инсталирах я, видях за какво долу горе иде реч. Не се задълбочих. Да, има доста общи неща с SWGOH, дори имам чувството, че някой се е опитал да копира много неща. Но ми идват доста игрите. Предполагам трябва да се поиграе доста повече, за да може човек като мен да се зариби. Аз все пак почнах SWGOH не случайно. Сетих се, че навремето съм инсталирал Star Wars на PC, а и си бях купил една. Освен това Star Wars свързвам с детството, затова я и инсталирах в началото, макар да не играех подобни игри. В последствие гледам всякакви истории от Star Wars, дори и сега. Даже много от тях повтарям, включително анимациите. Връзката е доста по-голяма, отколкото връзката с игра, колкото и добра да е тя.
  3. Изобщо не ми хареса трейлъра. Не искам отворен свят, нито блъсканици. Симулатор си бе добре. Нов NFS ли ще правят, какво? Та нали дойдоха от там? PCars си бе продължение на NFS Shift 1/2. Сега пак към останалите NFS ли ще се връщат? Изобщо не ми харесва това. Вместо да си подобрят игрите, те предпочетоха почти всяка година да изваждат нова. Стигнаха до едно ниво и нищо не подобряваха. А имаше много за подобряване. Не знам, ако и дам шанс на тая игра, явно няма да е защото е симулатор. Един симулатор по-малко, което е жалко. А точно сега симулаторите са на мода заради тоя застой в живота ни. Тия вместо да се възпозлват, явно са решили да тръгнат по друг път. Предполагам таргет са децата, щото аз друго не виждам, освен ако не сложат картечници на тия автомбоили Тогава и аз ще се включа със сигурност
  4. Ам то и аз преди 2-3 години не исках бърсещ се телефон, затова си взех таблет и продължих да не искам телефон, но ето, на 8 март си имам и телефон Лошото е, че зрението ми вече отслабна, а аз минавам от хубав IPS монитор на PC на таблет, а сега и на хептен невиждаш се телефон. Особено сутрин трудно различавам малките цифрички и често се заблуждавам какво правя. Хм. Хората вървят в обратна посока - първо си купуват малка кола да се научат да карат, после спортна, да се кефят, ван, за да возят семейство и накрая SUV, за да не се навеждат. А гледай ме мен - от голямо на все по-малко. Навремето Людмил ме караше да си купя не 23, а 27 инчов монитор и отдавна разбрах, че е бил прав Аз я играя, но в Steam. Теглят се коли и писти от работилницата. Трябва да се абонираш мисля. Тя играта2 ГБ, а ми изтегли скоро може би 50 GB от работилницата на Steam, което ми отне повече от час. Не я бях играл отдавна, щото нещо и прецакаха FFB за моя волан G29. Тия дни пак я инсталирах да видя докъде са стигнали и нещо не ми допадна Рено Клио, с което играх, колкото да видя настройките на волана как са. Преди години FFB бе доста добре, сега не намирам опции да си намаля хлъзгането на предните гуми. И не саамо това. Воланът не само олеква, но и почва да тегли в обратна посока в завой, когато подавам повече газ. Търсих настройка за това, която я има във всички СИМ рейсъри, но не намерих. Накрая се отказах да играя и си продължих с Assetto Corsa Competizione. Нямаш акъл и късмет ли
  5. Когато ти смениш твоята Ние играем вече 2-3 години, дори някак си попаднахме в една и съща гилдия с един от акаунтите си. Аз имам 4, той 3. Въпросът е,ч е ти игра до 40 левъл някъде, така ми пише при приятелите и се отказа. А реално играта е игра доста след това. Някои казваха навремето, че започва след 85 левел, тоест последния, но от днешна гледна точка мисля, че играта започва доста време след 85 левел. Явно малко имат търпението да играят месеци, преди да им стане интересно. То в нашата игра интересното е друго - отначало играта изглежда по един начин, след това няма нищо общо с началото. като цяло Star Wars Galaxy of Heroes е игра, която се основава най-вече на колективизма. Като при соца, брат Без колектив няма нищо, няма развитие, няма интересна игра... И при SWGOH има много хора, които и стотинка не са наливали, но са в челото. И не е толкова до късмет. Просто трябва да направиш някои неща, които отнемат време и внимание. Доколкото четох една статистика миналия месец, EA имат около 2 милиарда печалба от подобни игри. Някой бе споменал преди време, че от SWGOH печелят по 16 мил долара на месец. И това е далеч от най-касовите им игри. Но хората са се специализирали в правенето на пари. Сега, за предложението ти. Ще го пробвам. Но при положение, че съм играл две години и половина SWGOH и вече имам 4 акаунта, дето поддържам почти без прекъсване, малко сложно ще е да сменя темата. Викали са ме и в други игри и то хора, дето играят SWGOH, но просто игрите не са ми допадали. Аз знаеш, предпочитам игрите от първо лице и тая е едно голямо изключение. Дори бих казал много голямо. А има и друго за SWGOH, защо продължих да играя. Продължих, щото като разбрах за Bluestaks и инсталирах играта, тя тръгна на руски, за разлика от телефона ми. Аз преди това четях сайта им с Google Chrome и ми превеждаше директно на български, ако може да се нарече превод това. Значи играя, чета нещо, влизам в сайта от компютъра, превеждам си, правя планове...абе не ставаше точно така. Но като ми тръгна на руски, даже не си и правя труда да чета английските съобщения на телефона ми, когато съм далеч от PC. Прибера се, прочитам директно на руски за какво иде реч и това е. Сигурно и затова останах. Иначе бе затормозяващо да въвеждам текст от телефона си в преводача. Дори и да схващах на 80% смисъла, не е същото и пак исках да си преведа точно текста. Ей и затова може би останах да играя тая игра - тръгна ми на руски и разбирах всичко Нали знаеш - единствено рейсърите играя на английски. Макар че и там е затормозяващо понякога, когато трябва да си правя настройките, а те не са на руски.
  6. Явно никой от четящите не. Изглежда ми да е доста стара игра, погледах малко едно клипче. И какво точно те грабва? Ако те грабва, защо не я играеш или питаш за мнения? Да, гледам клипчето е от 2017-та, но не видях нещо да ме грабне, особено графиката. Сигурно си има своите достойнства играта, ако човек поиграе. Затова, дерзай
  7. ???? Затова ли дизелите имат опция за отделна печка, която да работи независимо от мотора? Никой не си купува дизел за града или би трябвало да не си купува. Особено по-нови дизели, които са оборудвани с разна техника за уж екология, но която не може да работи в градски условия. Дизел се купува и то мощен, за дълги преходи по магистрали. Като каза Fusion, това наистина е отлична градска кола. Повдигната Фиеста, дълги години бе в топ 10 класациите на TUV и други подобни. Издръжлива във времето. Предполагам сега е под 3000 лева, макар да не съм гледал. Хубавото е, че дори да смениш нещо по нея, стига да е оригинално, ще те изкара дълго, поради конструктивните особености на тоя автомобил. Аз навремето за малко да си купя таква, че бе на промоция в Мото Пфое, но предпочетох новия модел Фиеста.
  8. Има не една, а много вълни в Щатите. Предлагам да се прехвърлим там. Демократи и негри са в екстаз.
  9. Гърбав станах аз Сещам се навремето...може би преди 12-15 години, август месец хванах някаква страшна болест август месец. Ходих на басейн, дето бе пълен с мангали. Мисля тогава говореха за миненгит, макар да не знам какво е това, но си изкарах страшно август - темепратура, задух, кашлица, хрема, свирене на дробовете...Не знам що тогава нямаше карантина и не затвориха басейните. Защо не затвориха гетата...
  10. Предполагам, щото вероятността да се заразиш е едно на един милион. Не виждам смисъл някой да се вре между шамарите. Но и такова инфо имаше от Англията - плащаха да се "заразиш" и да те боцкат. Но да отговоря на въпроса, защо някой не би искал да се заразява. Не би искал, защото вероятността да се заразиш от нещо е нещо от сорта едно на 100 000. Не е само това, да се заразиш от корона. Може да се заразиш от разни хепатити, от разни трески, шарки...но малко хора се заразяват, защо да предизвикваме съдбата? Между другото, освен тоя коронавирус, на седмица с епоявяват десетки други. Малко хора се заразяват от тях и ти сега все едно питаш, защо не се заразите от наличните 50 вируса? Ами не искам, щото едва ли някога пшрез живота си ще се заразя от всички тях и едва ли някога в живота си ще усетя комбинацията на доктор Хаус
  11. Да, а някакъв оня ден се кефеше по БНР, че имало някакъв с Марсилска треска и някакъв друг, дето не му запомних "треската" във ВМА. Кефеше се човека, че професията му била интересна, ама не била финансирана и нямало да бъде. Сега дай да правим карантина срещу Марсилската треска. Нямаше да пиша това, но направо се изплаших, как някакъв уж доктор от ВМА с шеф плешивия, се кефи на 2 случая, дето се появили тия дни.
  12. На тия вече им трябва удар по канчето. Родих се по време на комунизма, живях по време на мафията, но винаги съм се питал, защо преди комунизма е имало само бой по канчето и нищо друго. Е, явно тия дават отговорът на тоя въпрос. Да биеш по канчето е единствения изход от ситуация.Бой, бой и пак бой! Бой по канчето, да му се невиди Да се обоснова. Ако досега ни втълпяваха, как трябва да сме мирни, да спазваме законите, написани за тях, да се примиряваме с беззаконието, което макар да е незаконно, се покровителства от ТЯХ, сега изведнъж се оказа, че както си спазваха ЗАКОНИТЕ до вчера, от днес вече не ги спазват. Не знам. За мен само една революция оправя нещата, ама не такава революция от учебниците. Бой по кратуните и после каквото ще да става. ТОВА Е ИЗХОДА! Бой по тия шибани мафиоти, дето наистина се помислиха за велики и удариха по другите мафиоти, дето им се пречкат! Бой до дупка му е майката!
  13. Само това, дето написа показва, колко трябва да ти се вярва. Даваш определение за работна температура, без да се съобразяваш с външната температура. Не се съобразяваш и как тормозиш мотора докато загрее достатъчно. Защото ако по някаква причина моторът е готов след 2 километра, нали се сещаш, че за да го подготвиш, ще си го амортизирал многократно повече, отколкото ако го подготвиш за 15. Освен това при -10 градуса, да не говорим за -20, няма как да подготвиш моторът и за 15 километра. Та той постоянно ще изстива при всеки наклон надолу и ти дори няма да може да стоплиш купето достатъчно, че да се отпуснеш. А ако наистина искаш да пробваш, дали моторът загрява след 2 километра, най-лесният начин е да заредиш калпав бензин , дето напоследък го продават на 30-40 стотинки по-ниска цена от реномирани бензиностанции. Тогава не след 2, а и след 5 километра малолитражката ти ще прекъсва при подаване на повечко газ. Лично аз имах случаи миналата зима, когато зареждах доста евтин бензин, от който и таксиджии зареждаха. Само че моторът не го изстиват, аз трябва всеки ден да подгрявам. Ама с тоя евтин бензин и след 5 километра не можеше да загрее достатъчно, че да не прекъсва мотора примерно на трета, като настъпя педала на газта повече. Всичко това се оправя с добър бензин, но показва едно - колата не загрява след 2 километра както твърдиш. Ако си с голям мотор, няма да усетиш тия неща поради по-високия въртящ момент, но това не означава, че всичко е наред. Ти дори и няма да се замислиш над тия неща. Повечето хора и понятие си нямат, кога колата им върви добре с дадено гориво и кога не. Кола може да загрее след 2 километра само лятото. през останалото време винаги може да си направиш експеримент, пускайки парното, кога точно почва да ти духа достатъчно топло. Това за 15-те километра не съм го измислил аз, а много по-умни глави, които се занимават само с това - да наливат акъл на неграмотни шофьори.
  14. Моля те, дори в България вече се записва пробега на автомобила, когато минаваш преглед. Ти си мазохист, щом си си взел малолитражка за магистралата. Не че не може да се кара, но никой, дори в БГ не прави това. Нещо си в грешка. Но дори и със 140 да караш на магистралата, ти го правиш на пета предавка, която е разчетена при максимални обороти да вдигне 210. Тоест, ти нищо не товариш. Моторът си работи в оптимален режим, който е доста по-добър от режима в града за всяка кола. И точно там е разликата. Градската или малка кола издържа по-малко, щото се кара на къси разстояния с по-студен мотор, когато особено зимните месеци, износването е в пъти повече. За да влезе в оптимален режим един мотор зимата, а и не само, му трябват поне 15 километра. Ти нямаш толкова в града и го износваш доста повече спрямо нормалното. Това важи и за много по-големи мотори, но ти не караш тия автомобили в града. Затова и те се износват по-малко по принцип. Да обобщя - много по-добре е за мотора да го караш със 140, бил той и 75 к.с, отколкото да минаваш същото разстояние в градски условия. Затова не си изобщо прав, че му се взема душата. Не, не се взема, така автомобил с малък мотор, каран много за кратък период от време, се оказва доста по-добра покупка от автомобил, каран само в града, та бил той и с 2 литров мотор без турбина.
  15. Едва ли кара 20 годишни коли тоя, дето цитирах. Но мисълта ми бе друга - няма как човек, дето кара боклуци, ако ти си прав или кара по-нови коли 3 години, да дава мнение кое става и кое не. Това е простичката ми мъсъл и простичкият извод на всеки, дето що годе разбира от каране на автомобили и поддръжка. Аз в поста му съзрях нещо от сорта - карам до дупка колкото мога и хвърлям. А дали малолитражките са със занижен ресурс на двигателя...едва ли. 1.4 литра мотор за 1000-1100 килограма кола не е като 2 литров за 2 тонна кола. 300 000 км както казваш, няма как да се минат и за 10 години, камо ли за 3. Средният пробег на малолитражки от сорта на Поло и Фиеста е 55-60 000 км в Германия според TUV и това за 5 години. Смятай кога ще изкараш 300 000, та да недоволстваш от малолитражката. Простата сметка показва 25 години. Честно да ти кажа, аз след по-малко от 20 смятам да се пенсионирам и със събраните пари да си купя може би Мерцедес. Тогава Фиестата ми ще е на около 30 години. При положение, че в момента минавам около 8000 км на година, макар навремето да минавах повече, за 25 години тая кола ще е минала не повече от 200 000 км. Не знам за какви 300 000 км ми говориш. 300 000 минаваш с някоя служебна за 8-15 години ( примерно служебните Ауди А6 имат пробег 100-110 000 км за 5 години средно. Но тук говорим за малка кола, дето за служебна може да се ползва само в България и то най-често покриваща клас N1, каквито никой нормален частен купувач не купува. Не бъркай 300 000 пробег на Мерцедес, БМВ или Ауди с 300 000 км на Фиеста. Това няма как да стане по простата причина, че тоя, дето иска да минава 300 000 км за няколко години, няма да го направи с Фиеста или Поло, камо ли с Айго и Лупо. Но си прав за едно - моторите на малките коли издържат по-малко, щото се карат и на по-къси разстояния. Само че ако с едно Ауди минеш 300 000 за 10 години, с една Фиеста според статистиката ще го направиш за 20 и то на по-къси разстояния, не по магистрали. Ей и затова моторите им издържат по-малко, а не защото са изчислени за малка кола. Малката кола както казах има и предимството, че е лека и износва мотора по-малко спрямо голямата, която товари мотора повече. Да, тук се намессва и късия пробег на градските коли, но аз примерно работя на 14 километра от вкъщи, карам всеки ден и това е главно пробега ми. Тоест, карам много години, но минавам по-малко километри спрямо тоя, дето си е купил голяма кола за изминаване на дълги разстояния, поддържайки мотора и в оптимален режим на работа.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...