Премини към съдържанието

BG-Team-DRIFT

Потребител
  • Публикации

    12751
  • Регистрация

  • Последно онлайн

  • Топ дни

    4

BG-Team-DRIFT е топ потребител на 22 март 2015

BG-Team-DRIFT имаше най-много харесвания

Харесвания

8286 Гордостта на форума

Всичко за BG-Team-DRIFT

  • Титла
    one
  • Рожден ден 20.10.1972

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    games
  1. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Айде, заминавам си. Живуркайте си.
  2. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Доколкото се сещам, за последно ти писах някакво признание. Или не си го прочел или след това си затрил комуникацията. Признанието си бе в твоя полза мисля или поне аз с такава мисъл го написах. Предпоалгам тогава си затрил комуникацията и не аз съм виновен. А БМВ Маниака да ти кажа, че само преди 2-3 седмици ме обиди заради това, че поздравих една бивша, която пък като бяхме заедно, се оплакваше от него, щото си е реално ИДИОТ голям!!!!!!!!!!!!!! Разбираш ли? Не му отговорих, щото си е бедна душичка. Вярвай му, щом искаш! вярвай на човек, де обижда 99% от жените!!!!! Аз такъв човек НЯМА КАК ДА УВАЖАВАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Това си е пълен ИДИОТ, забегнал с курви от България и сега правещ ми се на интересен!!!! Ей такива идиоти слагат за модератори, редактори и каквото се сетиш, щото и самият сайт си е идиотски! Виж сега. Ще ти дам пример. някакъв си ми иска мение за дъно, PC или нещо подобно. Не му отговарям. После променя мнението си и настоява с поне 10 съобщения да му пиша. Пак не му отговарям. Накрая ми заявява, че ще се самоубива!!!!! Егарти тъпия форум и сайт!!!!! Да, приятел си на курваря, знам Тогава защо ми писа изобщо? Ето виждаш ли? Самоубийци и разни с интереси ми пишат. Е що да си отварям пощата тогава? Единия забегнал някъде и ми се прави на интересен, колко четял, колко тъпи сме били в България и тем подобни глупости. В същото време разбира, че там, дето е на Запад, го манипулират. Ее? Аа, и да те попитам. Що си заряза града и се пресели в Пловдив? След някоя година ще се пишеш я Мюнхен, я Чикаго... Трябва ли лично аз да имам довериер на такъв човек? Човек де се крие, де не се хвали, де е една мижитурка реално погледнато и то още преди да е навършил 30? То и затова си харесваш Курваря от Доминиканата. Явно си мечтаеш за живот като неговия - с курви на басейн...
  3. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Ами ясно, так си и мислех. На някой нервите не издържали. Аз и на телефона си няма място за СМС и ме мързи да трия, а като почна да трия, почва и един спам...докато не се запълнят клетките. Е тук във форума все ме намират някакви самоубийци, та и затова се отказах да си оставям празни места в пощата, та да не ми я пълнят с глупости. Затова сприятели ползвам стари съобщения за комуникация, пък ако са ги изтрили, проблемът не е толкова мой. В стари профили не влизам така, че съм си си изолиран. Мразя Фейсбук, Скайп и тем подобни...всъщност, мразя и тоя форум, та все тая. О, човек, мислех си, че знаеш. Не е тоя. Club S1 е. Това за мен е сайта, щото е на Тенчев и на списанието му Club S1. https://clubs1.bg/news/all/all И да, там също ме изкарват идиот, както и тук, хаха. Определено трябва да се замисля идиот на идиота вика ли. Ами аз преди 3 дни поиграх Корсата...не е зле...но все се каня да те попитам, как точно определяш игрите, на които си им фен. Какви са критериите ти? То това не е темата, та ако искаш, отговори ми в подходяща тема.
  4. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    И мен ме хващаше яд и виках на Фетел "лайно", ако това ще те успокои за Верстапен. Ама то тогава бе друго. Аз преди това си бях фен на Фетел, преди да отиде в РБ. РБ внаги са саботирали в полза на някой. Сега в полза на Верстапен и Рикардо явно разбира това, та им подхвърля разни неща. Фетел тогава ме дразнеше с реакциите си. Ама доста вода изтече и днес Фетел не е такова лайно като преди. Днес типичното лайно е Верстапен, макар че почна да се подобрява. Признавам му го. Имам място за съобщения. Преди как ми писа, а сега изведнъж не можеш? изтрил ли си нещо? Ако е така, вината не е в мен, а в теб. Иначе не съм блокирал нищо, дори оня ден писах на Тихомир и той ми отговори без проблем. Не знам де е проблема. Може би във форума... За Рейсрума си прав. Но примерно във F1 има доста добри времена. Поне първите няколко стотин са такива и ти знаеш това. Относно капака и социланите мрежи...ами малко стана противоречиво. Аз точно това искам от теб - да се похвалиш!!! Е как къде? Сайта на Тенчев не го знаеш? Има си и форум, макар отдавна да не пиша там, а само под новините им, че става най-бързо и интересно. И една интересна новина от там: https://clubs1.bg/news/izprevarvaniata-tozi-sezon-sa-namaleli-napolovina-spriamo-2016-g-43400 Рикардо с най-много изпреварвания, 2009-та година най-малко изпреварвания преди въвеждането на DRS. Тая година наполовина изпреварванията спрямо 2016-та, което потвърждава само едно - дайте им скапани гуми на пилотите и ще се изпреварват. Махнете им DRS-а и скука. А точно това се иска напоследък... Ето и една картинка: Според статистиката Рикардо с два пъти повече изпреварвания от Верстапен. Е тук вече шах...
  5. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Ами аз нагоре в темата многократно съм писал, че не подкрепям точно определен отбор или пилот. Подкрепата ми може да зависи и от отбора и от наличния пилот. Примерно аз съм фен на Ботас, но не и на Хамилтън. Фен съм на Рикардо и то доста голям, но не и на Верстапен. Фен съм на Фетел, но не толкова на Кими. е, да, ако Кими спечели, ще се радвам. Само допреди няколко години бях се отказал от Ферари. Единствено Алонсо ме караше да им бъда някакъв фен, но тогава си имах друг фен и като пилот и като отбор - Уебър и Ред Бул. Ето, виж ми снимка от профила в сайта на Тенчев. Виж къф аватар имам още: Откакто Уебър се махна, Формула 1 придоби ново значение за мен. Бил съм фен на 50% от пилотите и отборите, ако не и повече. За мен фенщината се апроксимира с това на BMW Маниак, който неистово твърди, че във Формула 1 има само един пилот. Ей това е фенщина, не моето Ти да си го чул поне еди път да похвали друг? Не. Тогава за какво говорим изобщо? БМВ Маниак-а е прав рядко. В повечето случаи е легнал, щото го мързи да свърши работата сам До F1_2015 всичко бе наред с карането. След това тия турбота осраха нещата. Ама не карай с помощни системи, а така, както си е колата. Едно е десет цилиндровия мотор, дето няма вътък в ниските обороти, съвсем друго турбо мотора, дори да го караш на трета предавка. Ей за това не съм съгласен с теб, че днешните пилоти карали с копчета. Ами те нямат дори АБС. Имат огромен въртящ момент, за какъвто изобщо не са чували Сена, Прост и Пикет! Аз не съм сигурен, че Сена с тия новите мотори, щеше да е същия Сена! Примери много, как стари пилоти не могат да се приспособят към новите автомобили. А и винаги отнякъде изкача зайчето и ако навремето си бил слаб пилот с даден автомобил, днес си много добър. ПП: Отговорих, защото си пийнах добре и ми доскуча Сравних едно италианско вино с моето, домашно, на 2 месеца и за нищо на света не искам да съм фен на жабарите
  6. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Абе и ти не може да ме убедиш, че си далече от истинското поведение на автомобилите с тия симулатори. Може да си далече, ако никога не си изключвал помощните системи и никога не си карал реален автомобил, но мислиш ли, че днешните пилоти са такива? Карал ли си DLC за F1 2017 примерно с шампионския болид на Алонсо? Ами той болида като залепен. Дори старите болиди като Бенетона на Шумахер. Това нещо имаше активно окачване, сканираше се с лазер пистата и се настройваше окачването точно преди да влезеш в някоя дупка или неравност!!! Тия неща едва преди 2-3 години ги монтираха в S-класата на Мерцедес и то като опция, само дето през нощта не работи коректно окачването и колата вози по-грубо!!! Наистина има нещо истинско в това, което казваш, защото примерно моето поколение е карало ГаЗ-ки, дето се превключваха скорости с двойно амбриране нагоре и междинна газ надолу, карало е Запорожци, дето трябва да подаваш достатъчно газ за да не загасне, да помпиш при палене и какво ли не още...Да, така е по-лесно да скочиш на новата Фиеста Примерно и единствения проблем е да нацелиш пета предавка в града, а не трета, че Запорожеца имаше само 4. Е, верно, веднъж се усетих че търся пета, след като бях на четвърта, но това е нещо като дежаву, въпреки че тогава единственият автомобил с 5 предавки де бях карал, бе ЗиЛ 130 с къса база. Страшен камион, в който се влюбих. V8 бе и много се кефя, че все пак успях да карам доста вртеме автомобил с V8 мотор. Ама вие кога ще карате такъв? Това нещо с голям въртящ момент и не гасне като ГаЗ-ката примерно. 3.8 литра, което не е много, ама и днес долу горе толкова Mercedes AMG GT-R! Камион му викам аз и това е похвала, не обида. За вас, по-младите, може и обида да изглежда, но за мен не е. Да си "камион" е нещо много добро, ама камион с бензинов V8! Няма по-добро от ЗиЛ-а, от мен да знаеш. Така. Пак да се върна на тезата ти, че старите са по-добри. Е, аз съм да кажем 20 години по-стар от теб, но ти ме биеш често Ако беше прав, щях да те тупам като тъпан винаги и ако бе прав, Верстапен нямаше да бие Рикардо, Фетел и Хамилтън Така ли е? Ако не е така, кажи ми, че не съм прав. Или Викаш Верстапен не може да кара на мокро с изключени системи, щото свикнал да натиска копчета? Замисли се, че изобщо не си прав и че нарочно търсиш някакво заяждане с динозавър като мен и подкрепяш друг динозавър като BMW маниак-а. Ама той се изхвърля, не разбра ли това? Върти по таван колите си и ти му се кефиш. Всеки без акъл може да върти по таван СЕАТ-а си и да блъска Маздата в стената. Това не е проблем и не зависи от ЕГН-то. Така ли е? Що, навремето Сена сам ли си настройваше коалта? Там проблемите бяха и в занижените режими на мотора и в по-голямата надморска височина. Въпросът е, че дори и най-добрия пилот, ако за такъв приемем Верстапен, зависи и от техниката и от условията и от пистата. Зависи също така от тактика и какво ли не. Да не омаловажаваме това, което правят отборите, в случая Ред Бул. Аз обаче не мисля, че ако всички шампиони през годините се съберат сега и направят шампионат, то ще има най-добър. Факторите са много. Първо и най-важно - болид. След това писта. Не може ей така с лека ръка да махаме и казваме - динозаврите добри, днешните лайнета не, щото ползвали смартфони. Давай по-сериозно. И аз пак да кажа, за да не остана неразбран. Пробвай старите болиди на Шумахер и Алонсо, пробвай и сегашните с компресори. Да видим кое се кара по-лесно. Днешните болиди нямат никакви помощни системи - АБС, тракшън контрол, активно окачване...едновремешните имаха!!! Кое се кара по-лесно? Ти гледа ли началото на шампионата тая година, как почти всички имаха камшични удари със задницата и излитаха извън пистата? Според теб това лесно каране ли е с тия широки гуми, това огромно притискане и тия турбомотори с огромен, ама много огромен въртящ момент? И ако слушаш Izabel1 и му вярваш, как щял 100 метра да дрифти с болид 2017...падна ми в очите. Знам, че дрифт не харесваш и там ти е грешката, момче! Дрифти бе момче, научи се да караш! Не само да ми слагаш камера на капака и да се хвалиш каква обиколка си направил! Мрази дрифта, тръгнал да ми обяснява това и онова! Ей за това ти казвам, почни да дрифтиш без помощни системи. Опознай автомобилите. Или по-точно физиката, щото в игрите само това може да опознаеш. Идва зима, намери си празно местенце нощем и подрифти с колата си, ако имаш такава. Аз също най-добре карам с GT3 или по-слаби, като онова NSU, дето с мощността почти на Запорожеца ми. Там лесно се кара, щото имаш време да помислиш няколко пъти докато спираш или докато наближаваш завой. Но според мен най-голямата ти грешка е, че...имам чувството се срамуваш да покажеш какво можеш! Някак си искаш анонимно да постигнеш всичко, но имай предвид, че един Хамилтън примерно, има десетки или стотици милиони последователи в социалните мрежи! Ти колко имаш?
  7. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    То пък щото като пуснаем старите пилоти да карат с ляв крак на спирачката, ще се справят. Или пък с многото бутони на воланите и многото електронни настройки., То тук и акъл трябва, не само топки. Навремето "шофьор" бе определение за "прост". Днес им викат "пилоти" и има защо. То ако я караме така, давай всички да караме с десен крак на спирачката и тогава да си го мерим! Така не става. Има си техники, има си хора за всяко време и всяка техника, това е! Да, защото Розберг нямаше проблеми. Айде стига! Единия трябвало всичко да му е наред, пък с другия каквото стане. Не става така. Техника е, чупи се и то се чупи доста често заради пилота, а не въпреки пилота! Рикардо отпадна в Абу Даби заради проблем с хидравликата, но малко преди това той докосна в стена!!! Ето тия неща имам предвид като казвах, че Верстапен предизвиква повредите и отпаданията в частност, а не че те стават въпреки калпавия му шофьорлък! Що нищо не направи в Бразилия, а го изпревариха като товарен влак на гара? Щото и не му позволиха да натисне мотора! То всеки може да натисне мотора, да направи впечатление и следващото състезание АУТ! Е това беше голяма глупост. Все едно не съм прочел. Райконен никога не е бил добър пилот. Видя се колко е добър по ралитата. Дадоха му хубава кола, шампионска, а оня едва в топ 10 влизаше.
  8. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Аз пак казвам, това се учи в първи клас, особено от хора като мен, дето постоянно е занимават със симулатори, където все пак се гонят времена и е нужно най-напред човек да знае как се кара на рали, във Ф1, на раликрос и така нататък. Това е ясно. Аз исках просто да кажа, че заради по-голямото сцепление тая години - механично и аеродинамично в бързи завои, то няма как да се случи подобен дрифт и колата да бъде овладяна лесно, както в случая на горното клипче. Пилотите се оплакваха точно от това в началото на годината, когато голямото сцепление ги изхвърляше извън пистата като прекалят. Няма как тоя дрифт да бъде овладян лесно. Е, овладяват го някои, примерно Фетел, но това е само овладяване. Ако тръгни да дрифти нарочно с тая кола в завой, трудна работа. Разбира се, може да си промени настройките към дрифт, но такова нещо няма как да се случи в състезание. Това е моето мнение, а и мнението на пилотите. В съвременната Ф1 губиш сцепление и вече си пътник. То много ясно си пролича от подхлъзването на Хамилтън в Бразилия. Няма овладяване това нещо, ако се прекали малко повече със скоростта или както в неговия случай, когато има стечение на обстоятелства - неравности по трасето, студени гуми, твърде голям наклон на болида напред, което доведе до закачане предната част на пода в асфалта и от там загуба на контрол. Това не е като да караш пистарката си и да дрифтиш към стените. Както и да е. Сега викаш, рамо на Розберг ударили. Е нали всеки можел да си променя картата и да си настройва колата? Какво рамо са му ударили? Автопилот в колата ли му сложиха? Е то се почна още от 2015-та, когато Розберг спечели последните 3 състезания ако не греша. Едва ли тогава някой му е ударил рамо. Хамилтън не е човек, дето ей така с лека ръка ще каже на другите - карайте, аз станах шампион, мога да си почина. Никой шампион не би направил точно това. Просто и при него имаше стечения на обстоятелствата след като спечели титлата. За щастие тия стечения на обстоятелствата станаха в края на сезона, а не някъде по средата, както с Фетел.
  9. Всичко за Project Cars 2

    В Стийм е, да. Сега има опция за CD ключ на някои стари игри. Ама за тая не видях.
  10. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Преиначаваш нещата и пак ти казвам. Изказваш се неподготвен специално за Формула 1! Тия работи, де ми бръщолевиш мислишп ли, че не съм ги учил в първи клас? Айде стига! Днешните болиди имат голямо сцепление. Това затруднява дрифта. Всеки изпитател примерно ще ти го каже. Колата тръгва изведнъж и е трудна за овладяване, да не говорим за поддържане на дрифта, какъвто имаше в клипа. Искаш да НИ кажеш, че всеки пилот от Ф1 с колата си за състезание може да направи 100 метра дрифт в Унгария? И къде ще завърши - в стената, тревата или гумите? Хамилтън че е добър пилот, добър е. Ама Розберг бе по-добрия миналата година, факт!
  11. Проблем с уникредит булбанк

    Нормално е да реагираш така. Не са само те за съдене и п-и м-и.
  12. Проблем с уникредит булбанк

    Бягай на място, ама се подготви предварително, че служителите там дсота често са неподготвени и гледат да те разкарат. Правят и грешки. Това лято си имах вземане-даване с тая банка и служителите и. Ако не бях наясно какво искам, лесно ме изиграват. Макар че първия път пак ме изиграха, усетих се по-късно и ходих втори път за справка. Защитите при плащане са на практика почти нулеви. Мен за 2 години ми източиха от Щатите около 600 лева и то автоматично, без аз да знам, без банката да ме уведомява. Просто се бях абонирал за 1 и 3 месеца за една игра, ама кой да види, че трябва да махна чавката за автоматично плащане всеки месец или през 3 месеца, каквито бяха абонаментите ми. Чак това лято разбрах, че всеки месец ми източват по 22 лева и на всеки 3 месеца по 70 лева. Ходих да се разправям в Булбанк, как така ми източват парите и те не ме уведомяват, а обяснението бе, че след като веднъж съм активирал автоматично плащане, не ме уведомяват по никакъв начин! Разбира се, аз до пенсия мога да си плащам тия пари, че и други, ако попадна на подобен сайт, но проблемът за мен си е в банката. За жалост няма как да я сменя, защото и заплати превеждат там. Всъщност, DSK са дори още по-зле. Някой горе спомена ДСК, но лично аз им пратих гневно предложение да не ме включват автомоатично в акаунта ми като отворя DSK Direct. Обаче година и кусур вече, мерки не са взели. В Булбанк поне не може да се влезе автоматично по никакъв начин. Трябва ръчно изписване на паролата винаги. От тая гледна точка е по-сигурна за онлайн банкиране, но пък казах, как просто с едно автомоатично плащане, ако си се регистрирал някъде за малко, могат да ти източват парите докато не се усетиш. А и още един проблем с Булбанк. Лятото пък платих два пъти по 70 лева за една игра след едно объркване на верификацията. Сега си имам два ключа за тая игра и подарявам единия
  13. Всичко за Project Cars 2

    Хм, сега гледам, че имам два ключа за PCars 2. Хаха. Май съм платил два пъти за едно и също В тоя ред на мисли, как да разбера кой е активирания ключ и кой не? @Tommygun, ако е свободен ключа, ти го подарявам. А ако се бъркам, извинявам се.
  14. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    Тазгодишните болиди имат огромно сцепление и подобен дрифт е невъзможен на суха писта. По-скоро ще има едно мятане на задницата за кратко или което е по-вероятно - изпускане на завоя - така, както го изпусна Хамилтън в Бразилия. Ама все си контра. В случая показа само некомпетентността си в тоя спорт. Иначе и аз четох интересно ревю с Хамилтън в последния брой на Топ Гиър. Купете си го. Там Хамилтън се омотава, как уж сядал за първи път в новия Мерцедес със задвижваща система от F1 за пътищата и как уж помагал, ама как може би щял да помогне...а иди го разбери - помагал ли е в създаването на колата или си измисля. Всъщност, аз разбрах какво искаше да каже - 2015-та е помагал в създаването на болида и по-точно в настройките на мотора, а в тая кола е точно тая задвижваща система от 2015-та. Разбрах и един много стар въпрос дето бях задал в една друга тема преди повече от година - защо Хамилтън минава на по-висока предавка един завой в Остин, а и на други места. Доста често той държи висока предавка и не превключва на по-ниска. Дори в Монако не смъква до втора предавка, а най-много до трета. Ей сега си призна човека защо така - защото е помолил инженерите да променят параметрите на мотора към обороти, които са добри за него. Демек картата на мотора е за него. И вече тук стигаме до Ботас, защо изостава със същата кола. да видим догодина как ще е, когато ще му обърнат по-сериозно внимание. Е то това е голямо плюене и направо не си заслужава цитирането. Все едно в тоя форум пишем. Аз пък съм на мнение, че днешните пилоти са доста по-добри. Поне някои от тях. По-добри, защото гледат по-професионално на нещата, работят повече и карат повече. Това с топките изглежда добре казано, но истината е, че ей сега ще ти намеря поне 5-6 пилота в националния ни шампионат, дето имат по-големи топки. Някои даже не са между живите, например Тодор Славов - една голяма наша надежда, заминала си доста преждевременно. ПП: Извинявай, ще се отклоня малко към историята. Когато бях ученик и когато учехме Левски, Ботев, Караджата...си мислех - тогава е било друго време, хората са имали топки ( не буквално, ама за по-младите да ме разберат), днес никой няма да тръгне да мре за някакво знаме, родина или каквото и да било. И точно тук се смесват митове, история и реалност. Навремето били добри...може ид а са били, но в никакъв случай не са били по-добри от днес. Самата статистика в спортовете го доказва. И ако във Ф1 не могат да се направят преки сравнения, то примерно в бяганията на 100 метра или да кажем на 110 метра с препятствия, могат. Сещаш ли се за Йорданка Донкова? Какви рекорди постави! и сещаш ли се какви са сега рекордите? Или да вземем едно плуване. Ами там постоянно се подобряват рекорди! Подобряват се, щото се действа още по-професионално. Дори и допингът е по-професионален
  15. Формула 1 - дискусия, новини, резултати

    А сега се опитай да направиш дрифт с това огромно сцепление.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.