Премини към съдържанието

NicKo

Потребител
  • Публикации

    41
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

3 Неутрална репутация

Всичко за NicKo

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 8.11.1987

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Хасково

Контакти

  • Twitter
    nicko_8
  • ICQ
    0
  • Интернет сайт
    http://www.nicko8.piczo.com
  1. Да,проблема е от как съм със 7-ца.Преди на XP-то нямаше дерт.Ти с какво видео си ?Ако си с интелско я подай тези драивъри на сам
  2. Здравейте!И аз имам проблем с пускането на TV out-a.Ползвам лаптоп TOSHIBA A300 - 146, видеокартата е вградена на дъното - Intel GL960/GM965 Chipset - Graphics Controller.Проблема е следния,че когато включа кабела от pc-то към телевизора,компютъра не разпознава,че към него има включен телевизор.Рестартирах телевизора,после и компютъра но пак не го разпозна.Пробвах и на другия телевизор но и на него не стана.Купих и друг кабел но и с него не стана.Някакви идей от къде може да е проблема ?
  3. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Явно не е и от това...Ей сега инсталирах на ново и още първото пускане на десктопа което си го дава инсталацията ми даде черен екран.Изсфири си само мелодията и това е.Незнам вече какво да го правя.
  4. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Да включен е,също така автоматичните ъпдейти също са включени, а ми казаха, че не трябвало да са включени защото win-а си теглил някви ъпдейти и можело те да е****т системата затова сега ще преинсталирам на ново като изключа тези работи и да видим какво ще стане.Според вас възможно ли е от това да се получава така ?
  5. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Аз мисля, че ако прекъсва мрежовия кабел (предполагам, че на лаптопа е лента) мисля, че при самото включване няма да даде картина, а той дава,дава starting windows и като включи или дава много едро все едно ги няма драйверите или показва само черен екран.Някаде по - нагоре в постовете си бях писал каква грешка ми дава видеото когато покаже едро.С WINDOWS 7 ULTIMATE съм.
  6. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Преинсталирах win-a и отново същото ;(.Дадоха ми друг диск с друг win отново стана така.Пробвах с трети win с него нещата тръгнаха добре но не показва, че е активиран и явно не е, а това не е добре.Дайте съвет какво да правя?Косата ми побеля вече...
  7. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Пробвах по описаните стънки, но уви без резултат...Май ще прейнсталирам ОС.
  8. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Като се прибера от работа ще опитам дака да пробвам.
  9. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Значи премахнах стария драйвер и този другия се инсталира.Когато компютъра се рестартира като се включи пак си даваше все едно няма драйвери и след малко уина си намери сам видео картата и си изтегли драйвери.След рестарт вървеше, но след следващ рестарт пак същата работа..Другото което забелязах е, че спира да работи тъчпада и клавиатурата.А в Device Manager ми дава видеокартата с една удивителна и пише Windows cannot initialize the device driver for this hardware (Code 37).
  10. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем ?
  11. NicKo

    Проблем с видео на лаптоп

    Видеото е Intel GL960/GM965 Chipset - Graphics Controller
  12. Здравейте на всички.От около две седмици съм на Windows 7.От скоро се появи следния проблем.Става въпрос за лаптоп TOSHIBA Sattelite A300 146.Когато включа лаптопа и ОС зареди понякога ми дава екрана с много ниска резолюция все едно ги няма драйверите на видеото.Когато рестартирам се оправя,а понякога след зареждането на ОС дава само черен екран и се чува звука, че ОС е готова.След рестарт пак всичко си идва на место.Изтеглих си драйвери за видеото от станицата на тошиба, но проблема остана.От какво може да се поражда този проблем?С Windows 7 ULTIMATE 32Bit съм.Видеото е Intel, но точния модел
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване