Премини към съдържанието

ianakiev

Потребител
  • Публикации

    2
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за ianakiev

  • Титла
    Новобранец
  1. това че на някой си му се е счупил телефона е малкия проблем Голямото зло е ,че в България шикалкавенето на дребно ,откровенните лъжи и правенето на бизнес по ''цървулски'' се счита за нещо нормално и естествено . Сега тия ''бизнесмени '' направо ме отказаха да си купя новото Мио А501 . Е какво пък ,поне ще спечелят от неплащане на куриерски услуги
  2. Сами преценете Отивам в Германос и нося едно МИО А701 с голямо черно петно на дисплея тия ми казват ама гаранцията не е при нас ,в Навитек е аз питам: тогава какъв е тоя голям син печат на който пише -Германос-2 години гаранция тия: да ама го пратете в навитек с куриер за ваша сметка ,а те ще ви върнат парите за куриера видях аз накъде отива работата, ама викам си ''айде да им видя сеира докрая'' пиша на Навитек верно ли трябва да ви го пращам с куриер и ето кореспонденциятя с тях: aз: Появи ми се едно голямо черно петно на дисплея .става въпрос за А701. в Германос казаха да изпратя устройството по куриер до Навитек за моя сметка,въпреки че на гаранционната карта е изписано ''Германос - 2г. гаранция ''. мисля че се опитват да разиграят класическия театър наречен '' размотаване на клиент ''. Недялков: Здравейте, По принцип германос приемат устройствата и ги препращат към нашия оторизиран сервиз. Но не са задължени по договор. Вие можете да изпратите устройството си или да го донесете при нас на ул. Иван Денкоглу №15А. Моля не забравяйте да изпратите или да донесете гаранционна карта. Както и дисковете към устройството. Поздрави, Недялков аз: Благодаря Ви за бързия отговор . Разбирам ,че изпращането на устройството обратно до мен ще бъде за ваша сметка. Значи ли това ,че изпращането от мен до вас трябва да е за моя сметка (включително времето за посещение на куриерската служба). Надявам се разбирате ,че в случая въпроса не опира до няколкото лева за куриер ,а за това ,че на гаранцията ми има огромен печат с надпис '' Германос '' Ще намеря начин да ви изпратя устройството. Лека работа Недялков: В момента ме уведомиха, че не поемаме и разходите по транспорта в нито една от двете посоки. Но тъй като в случея вече сме ви подвели ще поемем разхода по връщането но вашето. аз: Изключително съм Ви благодарен за големия жест ,който правите за клиента . Съжалявам ,че няма да се възползвам ,тъй като MIO-то отива в кошчето за боклук . Желая ви успешен бизнес. Това е .Както казах вече ,преценете сами, дали да си давате парите на такива търговци
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...