Премини към съдържанието

X.S.09

Потребител
  • Публикации

    1260
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

125 Отлична репутация

Всичко за X.S.09

  • Титла
    kaldata маниак
  • Рожден ден 10.12.1982

Информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

15280 прегледа на профила
  1. Може да му трябва за отключване на iPhone Потърси в Olx или във iPhone-ските форуми, там предлагат карти на AT&T, T-mobile и т.н. точно с тия цели. Преди години ми се наложи да търся такава карта на O2 UK заради iPhone 3GS, който си беше отключен, но трябваше първата карта да е на 02, и после се отключва, иначе - не. Седмица ровене из olx (тогава "продавалник" и намерих). След S6 Samsung също имат регионално заключване - ако си го докараш от Америка, има вариант да иска първата да карта да е на който и да е оператор тамошен, и после я сменяш с каквато искаш. Не са всичките закл., но повечето - да. На A5 2016 даже е упоменато на кутията (първоначален Regional Lock).
  2. Имайте предвид , че услуги от типа на Lycamobile, Lebara и подобни не са приоритетни в мрежите на операторите, и при най-малко претоварване (каквото не е изключено в град като Лондон) най-спокойно си мята на 3G не , ами и на 2G може да те закопае. Аз в Германия съм имал взимане-даване с Lebara и Lyca, ползват мрежите на T-Com (Deutche Telekom или бившия им T-Mobile). Мята като лудо и сменя 2/3/4G за минута по два пъти , отделно въпроса е как се отразява на батерията. Вземах си карта на самите T-com и проблема се реши. Даже VoLTE си имат, не мята на 3G при разговор. Тези "международни" оператори са виртуални и ползват чужди мрежи с нисък приоритет, затова предлагат и ниски цени с доста минути. Стават за разговори, но не и за данни - поне не пълноценно, както оригинална карта на местен оператор. Допълнително, че скоростите им са и ограничени , пак по причината, че ползват чужди мрежи - Lycamobile Германия беше ограничено до 21mbit/s , при положение, че в същата мрежа с T-Com карта на тест правя над 70-80 mbit/s 4G. А и не виждам смисъл вече от такива карти - идваш тук и подписваш една карта с неограничени, те могат да се ползват като национални и от чужбина (новите изисквания от ЕС). На практика след като имаш неограничени национални минути към 3-те наши оператора, слагаш картата в някое телефонче само за разговори, и звънкаш неограничено и безплатно за 20-тина лева в БГ, вместо да хабиш по ваучери за минути към Lyca и др. виртуални "международни. Аз така за съм захабил месец преди да влязат тези изисквания 70 евро по ваучери за около 2000 мин. общо, което са 140 лв. грубо. След изискванията направих един договор и сега кефа е пълен - 26 лв. (13 евро) неограничено към БГ. Влизат ти и някакви GB , според плана - при мен 8.1GB са за ползване и роуминг, конкретно в Германия закача стабилно към Vodafone 4G (МТелска карта).
  3. Имах случай на iPhone 4, който от лаптоп се зареждаше по 4-5 часа (т.е. изключително бавно), за сметка на издръжливоста после - осезаемо повече издържаше, не се изключваше на 10% , процентите падаха по-бавно. За сметка на това при стандартно зареждане в контакта (към 1 ч. 45 мин.) батерията умираше на 10-15%, разреждането ставаше осезаемо по-бързо до момент в който не можеше да се ползва нормално от drain на 3G, като същия липсаше ако съм зареждал от 0 до 100% чрез USB към лаптопа. Кабела е един и същ ментак.
  4. X.S.09

    Проблем с Wi-Fi на телефона

    На по-старите версии на Android при хардуерен проблем се случваха bootloops (не при всеки апрат, но при доста, имал съм такива случаи) - напр. при изгоряла антена. В по-новите просто "копчето" за пускане на определна връзка става сиво и не може да се пусне, така е и при iPhone. Може да се случи след удар, прегряване (случай със Samsung S6 ), фабричен дефект и т.н. - антената изгаря или губи контакт, при което не може Android OS да включи въпросния модул, в случай - WiFi антена. При липса на връзка с нея просто копчето е сиво. Проблема е хардуерен и струва пари.
  5. В Атина беше, също и кол-центъра им. Унгария е по-далечния. Не знам дали съществуват още и двата.
  6. Специално за Sony се изпращат към техен сервиз, до преди време имаха в Атина, но от скоро не знам дали имат изобщо в нашия регион (EMEA), така, че месец ще отнеме. Samsung си имат сервиз , два телефона да ми заменяни за по 6 единия и 7 дни другия. Huawei имат сервизно обслужване тук, за други - не съм сигурен. Lenovo ако не се лъжа имаха.
  7. Не съм разтягал никакви "локуми", а съм аргументирал най-подробно всяка една моя мисъл, за да бъде разбрана от читателите на темата, разяснил съм и какво е "таргет" и др. термини, няма нещо необяснено и неаргументирано в написаното от мен. Мисля, че никой друг не би седнал да прави такива подробни, изчерпателни и обективни сравнения, мнения и факти, както съм се опитал (без да претендирам дали съм успял) аз. На мнение съм, че всяка една мисъл трябва да бъде подкрепена с факти, доказателства и аргументация. Посочил съм най-обективно тези, с които съм запознат , и за които имам изградено мнение. Разтягам "локуми" , защото мога да бъда и доста кратък, но тогава може да не бъда разбран заради някои термини или обяснение (напр. начин на работа). Затова ги обяснявам подробно. Мисля, че не съм направил нищо лошо, дори напротив. В такъв подробен и разяснен вид на друг място не вярвам да можете да прочетете информацията, дадена от мен. Сравнявам България с останалите страни-членки на Евросъюза, защото самите ние сме членове в същия. С какво да я сравнявам, с Чукотка? Камбоджа? Еврпейските регулации засягат всички оператори на Ево-теритотията и е логично да правя сравнения с тях. Другия път ще сравня с Виетнам, извинявай. Дали доходите отговарят на нуждите - вече казах, че това, което се предлага при нас, го няма почти никъде другъде - за буквално 10 евро тук имаш м/у 10 , дори 15GB интернет и неограничени разговори - намери ми един оператор в чужбина , който предлага 10 или 15GB за 10-12 евро, и ще ти изпратя една карта на мое име, подарък! Пробвай да намериш! До 10 евро най-големият трафик на максимална скорост, който съм виждал е бил до 5GB в чужбина, и то на ограничена промоция. Масово е до 1-2, тук е до 10,15, с вкл. много доп. услуги. МТел предлагат мобилна телевизия вкл. в плана, Виваком - също. Теленор предлагат HBO GO достъп до над 2500 филма с Full HD качество, преводи, субтитри и стрийминг на до 5 у-ва. Отделно 100GB Cloud, неограничени разговори, съобщения, неограничен трафик към Facebook, 10GB трафик и дори роуминг минути. И това за под 15, дори под 12 евро! Намерете подобни оферти в други Евро-оператори и ги сравнете, както аз съм направил директно и обективно сравнение. Единствената конкуренция на предлаганото от нашите оператори е Vodafone UK, които в плановете си включват също роуминг (говорим за плановете в по-ниско ниво), Spotify, ТV и поне 5-6GB интернет (но отново не 10, дори 15, и пак при по-високи такси). Това са неща, които може всеки да провери и да сравни за себе си, не са неща, които си ги измислям и вадя от Чукотка. Масова практика няма , следващия път поискай да разгледаш договора вкъщи, и виж дали ще ти бъде отказано. Поискай да седнеш и да го прочетеш - виж дали ще ти бъде отказано. И да, при по-големите офиси има дивани и маси, а при по-малките - само столчета (говоря за МТел, във Виваком са само столчета с изкл. на централните офиси, за Теленор - май повечето нямат столове, не знам по каква причина, те и служителите им често стоят прави, тяхна политика явно, но пак няма да ви откажат да разгледате вкъщи или на място договора и да ви бъде разяснен от тях, от познат, от адвокат (за който може да си го позволи и държи ползването на адвокатска услуга), или от самия себе си. А честно казано, в договорите всичко е доста синтезирано и ясно, няма нищо неясно, не е и нужен адвокат - нужна е мисъл. Не е нужен адвокат за изречение като " Стойността на месечната такса, дължима за активирана по реда на тези Условия Екстра, се включва в месечната таксуваща фактура, издадена Мобилтел за услуги, ползвани чрез съответния Номер, през таксуващия период, в който е била активна Екстрата ". - т.е. стойноста на месечната такса за доп. екстра към план (напр. повече MB) се включва към определения номер, от който е поръчана екстрата, като същата стойност е добавена към месечната фактура, която ще предстои да излезе след приключването на таксуващия период. Трябва адвокат, за да се разбере това, или трябва да се прочете и разбере? И ако не може да се разбере, това говори за други проблеми, спрямо този, който не разбира написаното...
  8. @Stoichev, В почти всеки магазин на трите оператора има столчета, може да се седне и да се прочете. В Мтел дори има цели дивани и маси - в нашия офис например имаше дори две, но хайде, той централен - изключение. Дори и по малките офиси има маса и няколко стола, на която можете да седнете, да обсъдите с познат, който разбира повече от договор, да поговорите с консултанта, ако не се жалете това да се случва на каса (няма да ви откажат - аз и а диванчетата съм разяснявал договор , друго е да седнеш и да обсъдиш), или ако смятате, можете и сам да се справите с разбирането на клаузите - да си ги прочетете и да вземете решение. Отново казвам - консутланта винаги ще ви обясни, няма как и не влиза в ничие задължение да обясни 2 или 3 листа точка по точка договор. Това, че вие не четете и подписвате не е по вина на консултанта. Всяка оферта и промоция си има условията, описани в сайта или каталога (напр. до 3, 5 или 10 номера в "Сем. и приятели", или към коя зона са вадлидни дадени минути роуминг и т.н.). Винаги можете да прочетете договора, да ви го обяснят, а тези договори ги има и като копия с сайтовете на операторите (архивните отдели), така, че можете да ги прочетете и у дома. Можете да попитате дали може да се даде договора и за разглеждане вкъщи - аз лично не съм отказвал, просто не се печата и не се попдисва нищо в/у листа. Ако сте съгласни след разглеждане в домашна обстановка - идвате и попдисваме. Дори да изгубите листа, може да ви бъде издадено копие и да се подпише. Никой (или поне аз) не съм отказвал подобни методи на работа. Всяко семейство има различни доходи и няма как да говорите в такова общо число от името на всички. Това, че вие имате финансови затруднения, не означава, че МТел (например), трябва да се превърне в дарителско дружество. По тази логика отиди и поискай безплатни няколко хляба в магазина, защото имаш затруднения. Търговските дружества, били те магазин за зеле и праз, мобилен оператор или кафене са обекти на търговия, а не дарителство. Ще ви направя едно сравнение по директен начин, въпреки, че подробно бях направил такова по-горе с UK, например. Сега ще направя сранвние с Vodafone Германия и Telenor България , да не е МТел (нали са доскорошен партньор на Vodafone, за да няма съмнения): План VF DE: Неограничени разговори и SMS, 1GB данни 4G : 27 Eвро. 3GB - 36 EUR, 6GB - 34 EUR при подписване за 24 месеца (промоция, 45EUR при 12 месеца). Telenor BG: Неограничени разговори и SMS, 25 лв. (12,50 EUR) - 10GB. 31 лв. (15.50EUR) - 15GB, 41 лв. (20.50 EUR). - 15GB, (като предходния), плюс роуминг мин. и SMS (300). Мисля, че директното сравнение говори само по себе си, а същото такова за проверка на достоверноста на написаното от мен можете да направите, като отворите сайтовете на telenor.bg и vodafone.de Сравнението говори само по себе си какво се предлага тук, и какво - там. Мога да дам и още много примери, но България е страната в цял EU с най-много интернет трафик и вкл. мин./SMS (вече-неограничени за по 20 лв, еквавилент на 10 евро) при най-достъпни цени. При предплатените пакети нещата не изглеждат по-различно - за 10 евро зареждане VF DE предлага 500 мин. и 1GB итнернет. Теленор предлага 3GB за 3 евро (6 лв.), Мтел предлага 5000 мин. към 5 номера, 500 към други и 1GB отново за 3 евро. Направете разликата. Обучението при различните оператори е различно, аз самият съм обучавал младши колеги и не съм ги учил на нищо "отвратително", никой не те учи на подобни неща. Свободата да избереш подхода към клиента си зависи от теб, а това, че има някакви норми (фирмено облекло, поздрав към клиента и т.н.) е нормално. Таргет системата е навсякъде, дори по големите зеленчукови пазари има норми за продадени килограми на ден / смяна. Не виждам нищо нередно - ти си там за да информираш, продаваш и отчиташ с/у договореното м/у теб и фирмата заплащане и условия. Не виждам защо консултната да не вземе заплащане - той за какво е там, за безплатен 8/12 часа дарителски друг, може би? Нека не бъркаме UNICEF с мобилен оператор. Всеки работи за заплащане, не е нормално труда да бъде заплатен ли? @algor, Ще се самоцитирам относно клиентските очаквания: И никой не ви е отказал, нали?
  9. Кое не е предупреден клиента? Не са му казани минутите, интернет трафика, тарифирането или кое друго е спестено? Няма нищо спестено - има договор, има консултант. Не си попитал консултанта, не си прочел договора, но вината не била и в теб. Обясни?! Като питаш консултанта, няма да ти каже за какъв срок е договора ли? И след като отиваш да подписваш договор, защо се "жалваш", че си подписал такъв? Защото, като не ти се яде круша, отиваш да си я купиш? Събуване и обуване на гащи има в случая на прикрити условия, а такива няма - листа е пред теб, консултанта е пред теб, решението е твое. Никой не е принудил никой, всеки оператор си има ценовата листа, конкретните оферти, промоции и условия - ти избираш кои са подходящите за теб. 3 оператора, десетки планове, пакети добавки, и всичко , при този избор да ти се вижда проблемно? Или все нещо трябва да ни е криво и измамно... Цените никак не са високи - за няма и 30 лв. в Telenor лично аз имам 15GB, неограничени разговори и SMS, 300 мин. роуминг, HBO GO & Capture. Моментните им промоции включват по 7-10GB за цени под 25 лв. и по 5GB на цени под 20 лв. Цените са едни от най-добрите в цяла Европа (за трите оператора говоря) - погледнете офертите на другите EU оператори, и ще разберете за какво ви говоря. Тук буквално за 10 евро взимаш 5-7GB, неограничени разговори и дори роуминг - в UK общия случай за това са 500 мин. и 1-2GB в най-добрия (Vodafone) случай. Сравнено дори с балканите, ние имаме най-евтините и достъпни цени в договори спрямо лв./GB и ст./мин. Направете едно собствено проучване по темата, и ще бъдете изненадани колко не дават другите, и колко дават тук. В UK единствено Vodafone (както и в Гърция) предлагат конкурентни на нашите цени, например. "Начисления на сметки" не знам какво означава, начисления има всеки месец, а това, за което говорите е "надчисление", или по нашенски - "надписване". Такова няма. "Надписване" означава в общия случай "нямам пакет MB, ама и не си спирам интернета", "нямам минути за тая зона роуминг, ама чак да чуя Станка какво прави..." Единтвения случай на надчислени такси беше есента на 2010, когато Мтел имаше сериозни проблеми със ситемата , и въпросните надчисления бяха факт без да бъдат нарочни - такива имаше дори управата на фирмата, самите те не знаеха реално какви разходи имаше фирмата, понеже с-мата не отчиташе правилно нито трафика, нито изговореното, нито лимитите. Което пак казвам, засегна цялата фирма - дори картите на управата. Грешки се случват, макар, че тази беше фатална за репутацията на фирмата. Факт, който ги преследва и досега. А защо губи клиенти е друга тема, и за съжеление е така. Въпроса е, че не ги губи, заради консултантите си, а заради ред други вътрешни проблеми. Ключови фигури в управата бяха сменяни на няколко пъти, а текущите са под всякаква критика. В крайна сметка пак казвам - никой не е принудил който и да е да полага подписа и името и в който и да е договор - решението къде имаш обхват, къде и как ще ползваш една услуга, устройва ли те цената и ред др. въпроси (доп. пакети, разширения, ъпгрейди и т.н.) са нещо, което клиента трябва да се запита преди да подпише, дори преди да отиде в магазина - плановете ги има в каталози, в интернет, дори и в реклами в пресата. Всеки може да прецени коя оферта го устройва, а моята препоръка е да попитате за въпросната оферта в магазин , където можете да получите дори още по-добра оферта (както самият аз съм спестил по 10 лв. на месец намаление спрямо офертата в сайта). Надявам се отново да съм бих максимално (дори повече) изчерпателен, подробен и ясен.
  10. Благодаря за горния коментар, като един от малкото адекватни в тази тема. Относно определението с "политик" - ще пропусна коментар, мисля, че обясненията са ми достъпни, максимално подробни и разяснителни. Това, че някой не може (или не желае) да ги разбере е друг въпрос. За последен път правя уточенението, че в една структура на компания (не само мобилен оператор, а която и да е, ако ще и зеле на пазара да продаваш) си има стъпала, т. н. "иерархия". Не може и не влиза в компетенцията на един служител да влизат всички подробности относно договорите, валидностите в него, ценовата листа и начина и на съставяне. Това са подробности, които "се спускат отгоре" и няма как да ги определи консултанта - дадени са планове, дадени са промоции, в компетенцията ти влиза да продаваш, това, което ти е дадено да продадеш. Затова си дам, затова получаваш заплащане. С бонусната система си запознат още на интервюто и ако не те устройва винаги може да избереш алтеринативна компания с система и начин на работа, които те устройват. Пояснявам , че същата тази система е различна при различните компании, но тя винаги е тип "таргет" , т.е. дадена цел, измерена в процент/брой/давност (или др. в зависимост от начина на работа на съостветния оператор). Сумите в никакъв случай не са големи, повечето хора не знаят и как се постигат, и както споменах и в първата страница на темата, процент/бонус на договор няма, не мога да разбера откъде идва схващането , че колкото повече договори правиш, по-голям процент взимаш. Това на теория е така, но на практика не много по-различно, не винаги е еднакво , а и в крайна сметка - ти затова работиш, защо да не взимаш? Защо хората са против това на продавач-консулатните да им бъде заплатен труда? Взимаме процент? Дори така да е, той е изработен, не е краден. Лъжи и измами няма, има неразбиране от страна на клиентите. С няколкогодишната си практика съм стигнал до извода, че клиента очаква да няма договор, да плаща когато си поиска, за 50 ст. да има неограичени разговори и за още 30 ст. да получи 100GB интернет. Също като влезе в магазина да получи кафе, торта, най-малко три телефона подарък и ако е мъж - целувка от сексапилна консултантка. Няма такъв филм, няма го в световен мащаб. Клиента продължава да се заблуждава едва ли не, че консултанта е измислил интернета, телефонията и мрежата, че едва ли не ние определяме тарифите и стоим да "надписваме". Накрая въпросните "надписани" разбрали, че нямали включен трафик, не са си спрели интернета, направили са 50 лв. сметка и оператора е станал виновен. Не са разбрали за каква давност са подписали, дори не са разбрали и колко минути имат , но оператора е виновен! Защо договорите били по 24 месеца? Защото има и 12-месечни такива, но вие не искате такива. Идвате, разписвате на 24 месеца и се жалвате , че са толкова. От време на време идва някой да поиска 12 месечен договор, и аз в практиката си никога не съм отказвал, пък и нямам право на това, след като клиента е бил редовен платец (или е нов клиент, за просрочени първо се изплащат старите, след което може да се попише нов договор или да се надргади текущ). 12 - месечните договори имат малко повече ограничения, от 24- месечните, но това е и в световен мащаб, не съм го измислил аз и секспалилната ми колежка, това ни е дадено - това предлагаме. Не съм набил и принудил никой. Плюс това неустойката вече е в размер на 3 непромоционални такси, а не оставащите до края на договора, което е още едно облекчение за клиента. Четете и се информирайте, преди да направите вашия избор. Незнанието не е оправдание, а консултанта не е управител на фирмата, не е икономист и не е измислил телефонията.
  11. Незнанието не е оправдание, това, че някой не е запознат с това, което подписва, с това което купува и не разбира за какво е отшиъл там където е, не е вина на служителя. Но нека всички консуланти да са боклуци, преследващи бонуси и проценти (които не съществтуват под формата, която масово народа си въобразява, и не е в никакъв случай в големи размери - често е двуцифрена, често за достигане на капацитет подписваш договор и на себе си и пр. практики, които не искам да споделям, но не е и така, както вие си мислите). Но нека е така.
  12. Благодаря за съветите. А как в почиването се развива мускула, може ли малко по-подоробно?
  13. Здравейте. По какъв начин се приема храна и каква да бъде тя за качване на килограми в определени области? Интересувам се за мен и мой познат - на мен ми трябва да качвам в горната коремна част (гърди), тъй като качвам само в долната (корем). За него е за цялата коремна част (долна и горна). Питам , защото знам, че има определени диети за таргетиране на храненето , както Ники Минаж например е на диета за качване само в задната област, например. Някакви идеи?
  14. И едното го купуваш, и другото го купуваш. Разликата е , че едното е на абонаментна основа, а другата не е. И, разбира се, цената, но тя е спрямо нуждите, възможностите и потребностите на отделните клиенти. Условията могат да се променят само по условията на официалните ценоразписи (като ст./мин , бр./SMS и т.н.) и не зависят от конкретния план. Никой не може да ви промени условията, при които сте подписали договора си еднолично - не може да сте подписали 200 минути и 500MB (примерно), пък утре да решат да ви пускат 100 мин. и 100MB (отново примерно). Това, което получавате го пише ясно в договора, както и да в какви срокове е, какви условия има (доп. - например трафик към определени услуги, роуминг минути/данни) и няма кой да ви го промени. То може да бъде променено едва след изтичане на подписания от вас договор за 1 или 2 години, като след подписване той става безсрочен и прекратим в рамките на 1 месец предизвестие. Но отново не се променя нищо като параметри, освен ако вие не желаете да промените плана си или да прекратите този и да се абонирате за друг (което е и смяна на номера). Не знам какво е обучението при Vivacom/Telenor, но това което казвате не е така. Не защитавам никой, най-малкото защото нямам сметка от това (нито се познаваме лично, нито работя във фирмата вече, а и да бях - надали ще сме дори от един град, за да дойде някой при мен, например). Не печеля нищо така, че няма за какво да лъжа например. Те са казали броят минути и към кои направления/роуминг зони е, така, че не виждам кое е лъжа. Кои се изразходват първи е параметър от договора, който всеки подписващ такъв би трябвало да знае, че трябва да прочете. Не се дължи на никакво "обучение" , при Мтел също неограничените към МТел и определени към др. оператори се считат първоначално за тези към МТел, и после за други, и това не е прикрито по никакъв начин. Лъжа е, ако не го пише, ако не се разписва, а е нещо, което трябва да се чете на място, до което не всеки има достъп (например, възможно е 60-годишен човек да не знае как да използва интерет). Листа с договора е пред всеки един, достъпен и четим. Не виждам кое е неясно?! И при трите оператора е възможно да се избере договор през сайта, и той да бъде доставен по куриер, и да бъде отказван, в случай на несъгласие. Наличен е и онлайн , така, че можете да се запознаете с параметрите по договорите на всеки актуален или по-стар план (и при трите оператора има архиви на всички планове/предплатени). Въпроса е, че в магазинната мрежа можете да получите по-добра оферта, например, ако си бях избрал наскоро план за 39,90 лв. от сайта и не бях отишъл в магазина, нямаше да го получа за 29,90 лв. Това се определя спрямо потребителя, предишни абонаменти и т.н. Всеки договор може да бъде подписан за 1 или 2 години, спрямо личните нужди на клиента. Пробвайте в сайта на mtel.bg да изберете договор, веднага имате опция за 1 година, 2 години , "Прима към абонамент" или "Преподписване". Някои промоционални оферти са само при подписване за 24 месеца, но не виждам проблем в това - то и като поръчаш 10 вафли на дребно цената е една, като поръчаш 1000 на едро цената е друга. Винаги при по-големи суми/срокове се получават определени отстъпки, и това е във всяка една сфера, независимо от мобилно-комуникационните услуги. Виждате нещо нередно и странно на помощните средства при определени ограничения във виждаемоста на конкретна група от хора с намалено зрение ли? Доста хора с такова са идвали с малки лупички (струват по левче или по-малко в китайските магазини) и могат да се ползват за четене на всякакви дребни текстове. Наистина не виждам кое е странното. Може би за вас е майтап?! Бонусната система на принципа на таргета е различна при различните оператори, но съвсем не е толкова златна, колкото си мсилят хората, които не са работили в тази сфера. Масовото мнение е, че се печелят бонуси на базата на бройка договори или от всеки договор се взимат някакви суми, което не е точно така, също е с доста условия и не винаги е постижимо, реално и не е в размера на сумите, които хората си представят. Срокът е избираем от клиента (както поясних по-горе), както онлайн, така и в магазината мрежа. Лоялен клиент има и точно на тази база в офисите можете да получите добри оферти, по-ниски месечни такси при по-високи планове (както моят пример - 39,90 лв. на 29,90 лв.), да вземете по-висок клас телефони ( Galaxy S7, например) на изплащане (най-високия клас не е наличен за изплащане от всеки един клиент, има определени граници, които ги няма при плащане в кеш). Това доказва , че има лоялни клиенти и не се търсят само новите - един нов клиент няма как да вземе на изплащане този клас телефон, например (или може, но с голяма първоначална вноска, която я няма при лоялния клиент).
  15. По-добре стой на сигурните 3000 лв. , които хич не са малка сума, отколкото да се опитваш да скачаш на високо. Риска да се приземиш на трициферна сума е доста голям по този начин. Видял си голямото - хубаво, нека, радвам се за теб и нека повече хора имат реализация и 3К заплата, искрено се радвам Но премисляй добре ходовете си. 3К са си 3К, да не стане да се опиташ да хванеш двойно повече и да свършиш с тройно по-малко.... Късмет!
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...