Премини към съдържанието

ABPAM

Потребител
  • Публикации

    86
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

-1 Лоша

Всичко за ABPAM

  • Титла
    Редовен потребител
  1. Привет, Правя приложение, с което да се търсят картинки от гугъл, но с по-различен дизайн. Въпросът е, че не знам каква заявка да отправя и също така не знам какво ще ми върне гугъл. Ако някой е правил нещо подобно да пише, моля. Пробвах с Google Images API, но не ме устройва, защото приложението ми ще е за телефони, а Google Images API не дава чак толкова възможности за бутане по дизайна.
  2. Някой знае ли как се прави такова нещо. Като че ли е със Shockwave, но не съм сигурен. Ако някой има идея, моля да я сподели. Благодаря предварително!
  3. Оправих се. Моля, темата ми да бъде изтрита!
  4. Здравейте, Имам два файла с разширение .3ds. Единият е дърпан от нета (и предполагам е сейвнат/експортнат от 3DSMax), а другия съм го правил аз и съм го експортвал от Blender. Когато импортна първия в Blender си го виждам нормално, но при втория виждам само една плоскост и нищо друго (при положение, че го експортвам като нетекстурирано кубче). Текстури и други такива не използвам. Ето двата файла: Нормално отварящият се: objects.3ds и НЕнормално отварящият се: cube.3ds Защо единия си ми го отваря нормално, а другия го бози (при експорт или при импорт, не знам).
  5. Hogeschool van Breda. ВУЗ-а е в Холандия (ЕС), таксите са малко високи (1720 EUR), но хората предлагат студентски кредити. Специалността се казва International Game Architecture and Design (IGAD). Най-добре ще бъде да отидеш в Интеграл (не знам откъде си, но тези имат офиси в по-големите градове в страната) и чриз тях да разучиш още. Аз също съм се насочил към тази специалност, но с други умения (Уеб програмиране и девелоп на приложения за телефони или Art & Technology for Next Generation Entertainmen). При теб би трябвало да е "3D Visual Art". Успех на изпитите
  6. Не знам, честно казано за какво е тази функция, тъй като това е част от библиотека, с която работя за пръв път. Благдаря, все пак за оказаната помощ!
  7. съществува тук: import org.papervision3d.objects.DisplayObject3D;
  8. override protected function onRenderTick(event:Event=null):void { var currentMousePoint:Point = new Point(viewport.containerSprite.mouseX, viewport.containerSprite.mouseY); if(isMouseDown) { var difference:Point = currentMousePoint.subtract(previousMousePoint); var vector:Number3D = new Number3D(difference.x, difference.y, 0); var rotationAxis:Number3D = Number3D.cross(vector, FORWARD); rotationAxis.normalize(); var distance:Number = Point.distance(currentMousePoint, previousMousePoint); var rotationMatrix:Matrix3D = Matrix3D.rotationMatrix(rotationAxis.x, -rotationAxis.y, rotationAxis.z, distance/250); cow.transform.calculateMultiply3x3(rotationMatrix, cow.transform); } previousMousePoint = currentMousePoint; super.onRenderTick(event); } това е, само без въртенето ( cow.yaw(0.25) )
  9. Ето какво направих: package { import flash.events.Event; import flash.events.MouseEvent; import flash.geom.Point; import org.papervision3d.core.math.Matrix3D; import org.papervision3d.core.math.Number3D; import org.papervision3d.lights.PointLight3D; import org.papervision3d.materials.BitmapFileMaterial; import org.papervision3d.materials.utils.MaterialsList; import org.papervision3d.objects.DisplayObject3D; import org.papervision3d.objects.parsers.Collada; import org.papervision3d.view.BasicView; public class Main extends BasicView { protected var cow:DisplayObject3D; protected var materialList:MaterialsList; protected var bitmapFileMaterial:BitmapFileMaterial; public function Main() { super(); createChildren(); startRendering(); } public function createChildren():void { //Setup the materials manually (sometimes the dae handles this without issue) materialList = new MaterialsList(); bitmapFileMaterial = new BitmapFileMaterial("daeModel/Cow.png"); materialList.addMaterial(bitmapFileMaterial,"all"); //Create the new Collada Object with materialList cow = new Collada("daeModel/cow.dae",materialList); //Set some properties cow.moveDown(150); cow.scale = 3; cow.pitch( -10); //Add to scene scene.addChild(cow); } private static const FORWARD:Number3D = new Number3D(0, 0, 1); private var previousMousePoint:Point = new Point(); private var isMouseDown:Boolean = false; public function Trackball() { var light:PointLight3D = new PointLight3D(); stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, stage_mouseDownHandler); stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, stage_mouseUpHandler); } private function stage_mouseDownHandler(event:MouseEvent):void { isMouseDown = true; } private function stage_mouseUpHandler(event:MouseEvent):void { isMouseDown = false; } override protected function onRenderTick(event:Event=null):void { var currentMousePoint:Point = new Point(viewport.containerSprite.mouseX, viewport.containerSprite.mouseY); if(isMouseDown) { var difference:Point = currentMousePoint.subtract(previousMousePoint); var vector:Number3D = new Number3D(difference.x, difference.y, 0); var rotationAxis:Number3D = Number3D.cross(vector, FORWARD); rotationAxis.normalize(); var distance:Number = Point.distance(currentMousePoint, previousMousePoint); var rotationMatrix:Matrix3D = Matrix3D.rotationMatrix(rotationAxis.x, -rotationAxis.y, rotationAxis.z, distance/250); cow.transform.calculateMultiply3x3(rotationMatrix, cow.transform); } previousMousePoint = currentMousePoint; super.onRenderTick(event); } } } Сега не става нищо, но не ми дава и грешки. Къде бъркам?
  10. Здравейте, От скоро се занимавам с pv3d и нямям достачно опит с него. Търсих в гоогле и намерих един урок, който почти ми върши работа: http://pv3d.org/2009/01/15/dragging-an-object-to-rotate/. Въпросът е, че тук се генерира топчето, а аз имам директно парснат collada обект и не знам как да кажа на скрипта да НЕ генерира топче и да използва вече генерирания (парснат) обект. Кода за парсването: package { import flash.events.Event; import flash.events.MouseEvent; import flash.geom.Point; import org.papervision3d.materials.BitmapFileMaterial; import org.papervision3d.materials.utils.MaterialsList; import org.papervision3d.objects.DisplayObject3D; import org.papervision3d.objects.parsers.Collada; import org.papervision3d.view.BasicView; public class Main extends BasicView { protected var cow:DisplayObject3D; protected var materialList:MaterialsList; protected var bitmapFileMaterial:BitmapFileMaterial; public function Main() { super(); createChildren(); startRendering(); } public function createChildren():void { //Setup the materials manually (sometimes the dae handles this without issue) materialList = new MaterialsList(); bitmapFileMaterial = new BitmapFileMaterial("daeModel/Cow.png"); materialList.addMaterial(bitmapFileMaterial,"all"); //Create the new Collada Object with materialList cow = new Collada("daeModel/cow.dae",materialList); //Set some properties cow.moveDown(150); cow.scale = 3; cow.pitch( -10); //Add to scene scene.addChild(cow); } override protected function onRenderTick(event:Event = null):void { super.onRenderTick(event); //Rotate cow.yaw(0.25); } } } Надявам се да сте ме разбрали, всяка помощ ще бъде оценена. Благодаря предварително!
  11. ABPAM

    exec("scanimage")

    Не мога да намеря скенера. Принтера е тап, но всичко свързано с него е само и единствено за принтер (устройството е all-in-one). Моля те, виж наистина как са конфигурирани!
  12. ABPAM

    exec("scanimage")

    Един ред в error.log: scanimage: open of device hpljm1005:libusb:001:002 failed: Access to resource has been denied Как да му дам права?
  13. ABPAM

    exec("scanimage")

    Извинявам се за глупавия въпрос, но къде се държи лога на апача? Досега съм работил само под windows с Apache2triad и ми е малко непонятно.
  14. ABPAM

    exec("scanimage")

    А настройките на cups какви трябва да са? Ако говориш за това: Listen *:631 Listen /var/run/cups/cups.sock вече съм го направил, само че при настройването на принтера за мрежа. Прерових файла, но никъде не видях нещо свързано със scan. Доста работи има за printer, но не съм бутал нищо, тъй като имам доста ограничени познания.
  15. ABPAM

    exec("scanimage")

    През уеб прави само конвертирането.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване