Премини към съдържанието

polaris76

Потребител
  • Публикации

    24
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

5 Неутрална репутация

Всичко за polaris76

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 20.04.1976

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Варна

Контакти

  • Twitter
    polaris-76

Последни посетители

1419 прегледа на профила
  1. Да приключа темата - проблема със забавянето се реши преди няколко дни, без никаква намеса, явно мина някакъв ъпдейт на ОС. 100 % от това е било.
  2. Първоначално ми изглеждаше невероятно това мнение, но сега разбирам че на 27.12.2017 г. Windows-а се е ъпдейтнал с KB4054022, нещо което е съсипало доста работещи системи. Може би трябва да се радвам че съм се оттървал само с проблемите с Офис 2016. И да чакам нови ъпдейти с нови решения на проблеми / създаване на нови. Между другото и ъпейтващата програма на Windows-а се скапа...
  3. Здравейте, Проблема с офис пакета е от скоро, при стартиране файла се визуализира след 15-20 секунди (преди се стартираше за 2-5 секунди). Забелязах, че това е свързано с покачване натоварването на процесора до 50 %, след като се отвори, всичко се нормализира. Машината е с четириядрен процесор и 8 ГБ РАМ, 120 ГБ SSD, не е слаба. Преинсталирах пакета, смених го с по-нова версия, чистих регистри, сканирах за вируси с Symantec EP, но проблема си остава. Имате ли някакви идеи? Благодаря предварително.
  4. polaris76

    Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

    Сега заби на друг update, пробвах същото лечение, така си остава:
  5. polaris76

    Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

    Нещо не се получи:
  6. polaris76

    Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

    Здравейте, как да се справя с този update? Колкото и пъти да се сваля и инсталира винаги излиза все това. Компютъра се пуска сам в неактивните часове (нощем) за да го инсталира. Доколкото разбрах е счупена програмата за update. Как да се оправи?
  7. Тази машина е асемблирана във фирма с части подбрани от мен, после има ъпгрейди с хард дискове основно. Никога не е правила проблеми, отдавна ползвам заспиване за спиране. Проблема започна след инсталация на Windows 10, но не съм сигурен в кой точно момент се появи, тъй като направих първо инсталация на Win 7 Pro, сложих доста програми, после пуснах ъпдейта на Win 10 от МS, после добавих още някой програми. Имаше ден или два в които нямах антивирусна и антималуеър. Така че допускам нещо да е влязло в този период. Имам back-up и на Win 7 и на Win 10 в начално състояние и винаги мога да ги върна
  8. С изключени опции за стартиране от Device manager и физически изключени мишки, пак рестарт.
  9. Всички настройки бяха направени както ме посъветвахте и пак се събуди. Днес ще пробвам с USB устройствата. Да изключа физически устройствата или да изключа опциите им за събуждане?
  10. Да, опцията и на двете мишки е чекната, ще ч изключа за да разбера дали е от тях. А компютъра би трябвало да се събужда от главния бутон като се изключат мишките.
  11. Първите са така, за BIOS ще проверя след малко.
  12. Излиза следното: -------------------------- Type: Device Instance path: USB\ROOT_HUB\A&1051052&0 Friendly name: Describtion: USB Root Hub Manifacturer: (Standart USB Host Controler) ---------------------------- Някой може ли да ми го разтълкува? На USB имам две Wi-Fi мишки една кабелна клавиатура, един външен диск. Имам инсталирана ASTER с две работни места, версията е за Win 10. Когато бях на седмицата се стартираше от леко побутване на мишката, а сега трябва да цъкна три пъти за да тръгне системата.
  13. Таймери за събуждане. Каква е за последно събуждане?
  14. Проверих, не е включена Не Машината е от 2011 г. Дъно Gigabyte GA-880GM-UD2H, процесор AMD Athlon 2, видео ATI Radeon 4250, 4GB РАМ, 128 GB SSD + 2 HDD, безжична карта.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване