Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×

angelovarna

Потребител
  • Публикации

    914
  • Регистрация

  • Последно онлайн

1 Последовател

Всичко за angelovarna

  • Рожден ден 3.04.1987

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Варна

Контакти

  • Instagram
    angelovarna
  • Twitter
    angelovarna
  • ICQ
    194376687
  • Интернет сайт
    http://webonboard.com

Последни посетители

9382 прегледа на профила

Постижения на angelovarna

Много опитен

Много опитен (11/21)

  • Петнайсет години във форума Рядка
  • Много популярен Рядка
  • Сътрудник Рядка
  • Машина за публикуване Рядка
  • Първа публикация

Нови значки

109

Репутация

  1. Остават: 27 дни и 6 часа

    • ПРОДАВАМ
    • ИЗПОЛЗВАНО

    Продавам геймърски компютър. Всичките му компоненти са в гаранция към Ардес.бг Добавен е и лицензиран Windows 10 Pro. Не изпращам по куриер. Само за лично взимане е. Компютъра се намира в гр.Варна. Всички компоненти по него са в гаранция (повечето с 5 годишна или доживотна). Цената е 1950лв. Спецификации: - дънна платка - Gigabyte Z390 I AORUS PRO WIFI - процесор - Intel Core i5 9600K 3.7GHz 6 ядра (подлежи на клокване) - RAM - 2х16GB DDR4 3200MHz - видео - ATI Radeon RX 580 8GB - NVMe SSD Samsung 970 Plus - 500GB (прикачил съм скрийншот на тест на скоростта на четене и писане). - Cooler Master кутия, с охлаждане така подбрано, че компютъра да не се чува изобщо като работи. Кутията е с магнитни подложки, задържащи прахта, и позволяващи запазване добрата циркулация на въздуха. Системата е много производителна и тиха и ако нямах нужда от мобилна машина, не бих я обявил за продажба. По желание може да си инсталирате и пълноценна Apple Mac OS (Big Sur) операционна система и да ползвате компютъра като оригинален Apple Mac. компютър. Като всичко по конфигурацията бива разпознато - в това число и вградените Wifi и Bluetooth. А поддръжката и обновяването са съвсем лесни (натискате върху Update Now, когато бъдете подканени от операционната система за инсталация на ъпдейт, подобно на Windows).

    1,950.00 EUR

    Варна - BG

  2. Това, което си го писал... 1. За всяка една кола като си я поръчваш има опция да се добави пепелник срещу "страшната" сума от 20 до 50лв (като я съпоставиш с 30-60 000 и нагоре лв обща цена е нищо). И това е хубаво, защото аз като не съм пушач, не искам да ми се добавят към цената излишни неща. 2. Ако си толкова ретро фен и искаш да си въртиш дисковете - все още има варианти на оборудване с четец на дискове. Иначе ти е проблем е да търсиш песен от милиони такива, но не е проблем да слушаш 20те песни на диска? Интересно. През блутута може да си пуснеш плейлистата от телефона с песни каквито имаш на диска, но без ограничение в броя им. Можеш да си ги сменяш от часовника ако искаш. Може да се пускат песни от което и да е устройство с блутут. Това се нарича свобода и удобство. Иначе...баща ми още си пази касетките със сръбско и гръцко в гаража. Там му е и касетофона. 3. Е пък моята как има резервна гума? При някои модели е стандартна като оборудване, но при повечето е с доплащане. И преди да кажеш - гледай ги, пак искат да ме щавят - в гаранцията на автомобила ти влиза безплатна пътна помощ за територията на цяла Европа. Ще дойдат, ще ти сменят гумата, ще си платиш цената за нова гума само и това е. Няма да въртиш крикове, да се гъзиш и потиш, само изчакваш половин-един час и си пак на пътя, без да разнасяш джанта с гума хиляди километри (което най-малкото, си е разход на гориво). По-смислена тема би била "Какви са вашите причини да предпочетете нов пред употребяван автомобил или обратното". Преди сегашната ми кола, карах две употребявани. 1вата я взех на 11г, обслужвах я веднага, само нещо да се чуе и с оригинални части. Но през месец все нещо й се прецакваше. Взех я от Германия на 217 000км. Карах я 3-4 години и я продадох с всичко работещо. 2рата я взех нов внос, 110 000км на две години и половина. Проверявахме в оторизиран сервиз, всичко уж точно, ама...прибирам се с колата, регистрирам я и на след няколко дни, на смрачаване ми прави впечатление, че челното стъкло мазнее. Откривам че казанчето за антифриза е със спукано дъно. После намерих под предна дясна седалка парченца стъкло. Закарах е я отново в оторизиран сервиз, но в моя град. Колата се оказа, че само през първата година е била обслужена, след което е имала инцидент. При обследване се оказа, че е била въртяна и удряна отпред и отзад + странично усукване. Продадох я с около 5000лв загуба (от дадени 18 000лв - за 13 000). Ядосах се, отидох и си купих нова кола, налична на склад. Защо на склад? Причините бяха две: 1. Бяхме с малко дете и беше края на ноември, трябваше ми кола, а не очаквах толкова бързо да намеря купувач на дотогавашната ми кола (купувача го запознах с проблемите на колата, но въпреки това я взе). 2. Като е на склад цената е по-ниска и са по-склонни да правят отстъпки. Все още я карам. Дори мислих миналата година, когато колата ми бе на 3 години и половина да я продам за да си взема пак нова, но размислих. Защо? Не карам много, пробега бе около 22 000км. Започнаха да идват хора, които не знаят какво искат или без пари. Нерешили кола на 3 години почти без пробег ли да си вземат или 8-9 годишно ауди/бмв/мерцедес на над 200 000км. Ядосах се и реших да се възползвам от ресурсите на автомобила докато не стане по-подходящ за родните купувачи. Или с други думи - над 8 годишен и с цена около 5-6000лв. Така ще прескоча едно купуване на нова кола, а с парите от текущата ще имам средства за част от екстрите за новата.
  3. Проблемът не е в скоростите, а нестабилна услуга, която ако иска клиента да спре, трябва да плати не само неустойка в размер на 3 такси, ами и добавена НЕИЗПОЛЗВАНА отстъпка, че и за капак да ги чака 30 дни да му спрат услугата и така да плати още една, четвърта такса. А като решат да спират услугата от оператора си имат иначе клаузичка в договора, че могат да я спрат от днес за утре с писмено уведомление и без неустойки. Разбирам да беше да им дължа част или цялата използвана отстъпка за периода, за който съм им ползвал услугите по договора, който прекратяваме. Виваком не са по-хубави и те. В договора за интернет на 500мбпс неслучайно фигурира "стандартна месечна такса 120лв" и като разписвате консултанта ви казва "това тука не ви интересува/не го гледайте" и подчертава промоционалната тарифа. Така като свърши договора ако не го преподпишете - интернета от 30лв става на 120лв. Ако пък решите да прекратите предсрочно договора на 14тия от 24 месеца, дължите 3 пъти по 120лв + 14 пъти по разликата от 120 (стандартната цена) до 30лв и още една такса от 30лв + още 90лв разлика (стандартна такса - промо) заради предизвестието; или накратко неустойката става = 1710лв. Много ясно, че ще предпочетете да продължите да си плащате по 30лв за останалите 10 месеца (или общо 300лв). Просто няма къде да мърдате.
  4. Ето какво пристигна по пощата вчера (изрязал съм излишните обяснения) от омбудсмана: Интересното в случая е, че според написаното в документа, А1 не става ясно каква точно клауза ще отпада, а пък по-долу е написано, че неустойката включва "част от предоставените отстъпки и субсидии, пропорционално на оставащия срок от договора." Мен ме ощавиха за НЕИЗПОЛЗВАНИ отстъпки до изтичане на договора. Не част, ами в пълен размер. Силно се надявам и тази клауза да мине ревизия. Не съм включил частта от написаното, където е посочено, че ако искате да си спрете договора по ваше желание, преди изтичането му и платите неустойка - сте длъжни да предизвестите другата страна 30 дни. Т.е. реално наистина има неустойка от 3 месечни такси + ползвани отстъпки (тук А1 спорят по темата), и още 1 такса покрай 30те дни чакане.
  5. Току-що преборих змея. По мейла получих следното (прикачих скрийншот към това съобщение). По изключение решиха от А1 да не ме карат да чакам 1 месец и нещо докато ми се спре договора.
  6. Копие от чата ми с А1 от днес, след като се свързаха с мен по случай, публикацията ми във Фейсбук:
  7. Промоцията ми изяде главата - тест има за 1 месец, но процедурата е следната: Ако тестваш, нямаш право да се възползваш от офертата 6 месеца на половин такса. Отделно това, ако не ти хареса услугата, трябва да идеш да им заявиш, че се отказваш и да върнеш оборудването и много да внимаваш, да не отидеш на 31вия ден, защото тогава вече ще се дължи стандартната неустойка и може би както мен се опитват да извъртят - 30 дни предизвестие. Хитрината им, с която навярно ще минат метър е, че пишат заявлението за прекратяване на компютъра от името на клиента. Като ги питам, защо датата е след 30 дни, а не от утре - отговора е - такива са условията и системата сама задава датата. Ще си платя, не ме бърка, но поне отчасти съм се постарал да им причиня неудобство и затова освен на КЗП, писах и по форумите, където членувам. Не за друго, ами защото това, което правят е гавра. Изхитриха се с дигиталните им документи те да диктуват парада. Иначе, сега мога спокойно на база бланката, която имам изпратена на мейла да направя дубликат с непопълнени полета и всеки, който иска да прекратява, спокойно да може да си я прочете, попълни и занесе. Обаче...веднага ще кажат, че не може да я заведат, защото всичко им е онлайн, в системата.
  8. Другите ми алтернативи бяха ВарнаЛАН, Мнет, Виваком, Булсат. Бях до скоро клиент на Виваком, на план 500/200мбпс. Обаче един хубав ден решиха да ограничат ъплоуда на 100мбпс (при всяко измерване на ъплоуд скоростта заковаваше на 96.7мбпс). Направиха тогава две проверки и накрая дойде техник, който ми връчи протокол, с който виваком заявява, че не може да възстанови услугата и мога да се откажа без последствия. Тъй като ъплоуда ми трябва да е минимум 100мбпс, реших да опитам с А1 и меко казано се прекарах. Сега съм пак на Виваком, понеже знам че поне връзката не прекъсва. Интересното е че сега ъплоуда не е ограничен до 96.7мбпс, а си е както е по новия план до 300мбпс (260-280мбпс).
  9. Или пък като е за един тест опитай с приложението на noip.com Инсталираш го, и то ти засича автоматично всяка промяна на динамичното IP, което ти дава доставчика и съответно рефрешва ddns записите. Безплатно е, като ще ти се налага на 30 дни да потвърждаваш, че искаш още да ползваш услугата. Може да се наложи и някой порт да си пренасочиш обаче.
  10. Здравейте, След показаното днес отношение от А1, реших да си направя труда и опиша за някои особености, свързани с прекратяването на договори, сключвани с тях. В първите дни на месец април сключих договор с тях за оптичен интернет 300/180mbps и iptv 200 канала с два приемника. Все още тече промоция, която гласи, че за първите 6 месеца от договора таксата ще е наполовина, спрямо стандартната за плана (около 16 или в моят случай заради втория приемник - 18-19лв, вместо 35/38лв). Сключих договора, но още от първия ден, тъй като работя от вкъщи и ползвам VPN свързаност с фирмените ресурси (сървъри към Ирландия и други в града, където живея), започнаха да се наблюдават постоянни прекъсвания на връзката. Прекъсванията бяха на 5, 10, 20 минути, час или най-много два. С телевизията проблеми нямах, интернета уж вървеше. Защо уж? Защото понякога ако искам да вляза във Фейсбук или друг сайт понякога не ставаше от първия опит (но това ми направи впечатление по-късно). Пуснах заявка за проверка от ИТ отдела на компанията, от която съм нает. Хората седмица и половина, почти две проверяваха. Наново ми сетваха връзки, сменяха се протоколи, сървъри, права...никаква промяна. На 20ти април имаше Apple event, което пак прекъсваше на същия принцип - 5, 10 минутки, максимум 15. Пуснах го да върви успоредно на друга машина, но с мобилен интернет от Виваком - там не прекъсваше. Т.е. проблема не бе в претоварване сървъра на Apple. Пуснах няколко ping-a и видях как падат пакети, като загубата бе от 1 до 3.5%. Тогава реших да се свържа с поддръжката на А1. Дистанционно проверяваха - проблем не видяха. Пратиха техник, той също не установи проблем и [B]накрая излязоха гордо със становище, че всичко е супер и проблем няма.[/B] Да, ама аз не мога да работя. Докато се закача през VPN-а с всички мрежови директории и неща (с Apple компютър съм) и пусна всички приложения, които са крашнали, поради предходното прекъсване на връзката - тя прекъсва пак. [B]Т.е. аз не мога да работя с такова "качество" на услугата.[/B] От работа започнаха да ме притискат да си оправя проблема, затова звъннах на предишния ми оператор, при който като бях проблеми с връзката нямаше и пуснах заявка да ми прекарат отново тяхната услуга. Кабелът ми е един (моя собственост, откупуван от квартален оператор, прекарал го при строежа на сградата), който бе прехвърлен от кутията на А1, в тази на другия оператор. Отидох в офиса на А1 с устройствата им, тъй като вече няма с какво да ги захраня (кабела е в друга кутия както казах) и поисках да прекратя договора. Естествено, трябваше да платя неустойка, все пак по мое искане, и то за веднага ще спираме договор. Сметнаха ми неустойка в размер на 168.81лв. И тук започвам с интересното: 1. Неустойката включва 3 пълни месечни такси (това е ОК), и НЕИЗПОЛЗВАНАТА отстъпка до края на договора. Това в моят случай е за 5 месеца по половин такса. Разбирам да беше използваната, но неизползваната... Отворих договора и чета, а там наистина пише, че [B]"абонатът дължи на А1 и част от стойността на отстъпките на абонаментни планове и от пазарните цени на крайните устройства (закупени или предоставени) за оставащия край на ползване по съответния абонамент"[/B]. Да, но каква е тази част е мистерия. Никъде не е посочено, нито пък кои са тези устройства. Че те можеше да ми поискат и част от цената на рутера и приемниците за телевизия поради амортизация примерно. Но слава Богу, не поискаха. 2. Не може да се прекрати услугата веднага. Трябва да се пусне заявление, в което служителя вместо вас посочва дата 1 месец след тази, в която сте им отишли на крака с устройствата и искате всичко да спре. Ако сте от чужбина - пак ще идете. То ей я къде е България. Така се заобикаля условието за дължене на максимум 3 пълни такси от клиента. Клиента ще трябва да плати и четвърта. 3. Не трябва да плащате фактурата, която ще излезе, в моят случай след седмица, а финалната. Защо? Защото после ще има изравняване поради това, че плащанията вървят с едно напред (има предплащане), и може да се наложи да ви връщат пари. А връщането на пари е друга песен народна. Ако имате "щастието" да ви излезе минуса фактура, т.е. да имат да ви дават пари, трябва да пуснете молба за връщане на сумата и след Х период от време те да ви я върнат. Дали е по банков път или по български ще ви накарат пак да ходите в офис - надявам се да не разбера. Едно време обаче беше, да, познахте - до офис. Платих си неустойката, върнах устройствата, взех протокола и пратих всичко на "Customer support" отдела им в София за да разпитам, защо налагат изчакване на още 1 месец. Днес получих стоснат отговор: "Бих искала да Ви информирам, че договорът за домашен интернет и телевизия може да бъде прекратен предсрочно спрямо условията, описани в него." - добър ден. "За да прекратите договора си с А1 България, е необходимо титулярят с лична карта да подаде едномесечно предизвестие в магазин на компанията. ... В бъдеще преди да сключите конкретен договор, следва да се възползвате от възможността да го прочетете и да получите разяснения по всяка интересуваща Ви клауза. Подписването на договора означава, че сте прочели, разбрали и приели условията, описани в него." А в договора, в раздел Прекратяване пише: - Прекратяване преди изтичане на срока: По искане или по вина на абоната с неустойки. - Прекратяване след изтичане на срока: С едномесечно предизвестие без неустойки. Сега договорът ми не е изтекъл, платил съм неустойка, но ме карат да изчакам 30 дни, че и ми казват да си чета договора. Уведомих ги, че съм потърсил за становище и КЗП, тъй като щом те твърдят едно, пък в договора пише друго...се стига най-малкото до неясноти, от които потребителя бива ощетяван. ПП. Към другия оператор по същия кабел, прекъсвания и проблеми с интернета и фирмените ресурси, които ползвам няма.
  11. angelovarna

    PSN Debit Card Problem

    Същият проблем и при мен. Сега се опитвам да го разнищя с помощта на Playstation България. Проблема е при Виза Електрон и МастърКард карти.
  12. Здравейте, И на мен ми предстои труден избор между Мтел и Виваком. Ето каква е ситуацията: Към момента ползвам оптичен интернет до апартамента 100mbps и 120 канала интерактивна ТВ от МТел (телевизията и интернета са на отделни "канали"). Устройството им е Хуауей Ехо-нещо-си и тъй като преди две години (тогава минах от 50 на 100мбпс) взе да му идва много да захранва два тв приемника, 1 конзола по гигабитов лан кабел, 2 смартфона, 1 лаптоп и 1 таблет, закачих мой рутер, който да захранва с интернет всички устройства у дома, пък Мтелското устройство - за цифрова + 1 устройство (въпросния рутер). За година и половина всичко си бе песен - скоростите стабилни и от порядъка на 89-102mbps. От два месеца насам - международния нет взе да изчезва, на моменти и отделни сайтове пък отказваха да се зареждат. Скоростите взеха да играят от 9 до 60-70mbps, но по принцип от 34 до 65mbps. Много рядко се достигат 80mbps, но достигнат ли се, рязко падат до 34-65. След звънене на поддръжката...първия път ме ядосаха - настояваха да съм тествал с кабел интернета (пък разполагам с лаптоп, който няма лан порт) пет пъти подред и затворих телефона. След това вече пратиха техник, който трябваше да дойде с лаптоп да тества. Дойде техника, но без лаптоп, не му били предали, пък и той предния ден го бил изтървал и не работел (за какъв ме взема?!?) та бил на ремонт. Игра си да тества близо два часа вкъщи, накрая според мнението му - устройството им се било "ошашкало", но го стабилизирал за в момента (пък нямал друго в колата) - и да, при теглене на торент вдигаше скорости, съответстващи на до 80mbps (от 100 по план), тъй като това е над 70% от обявените скорости за моя план, той нямал какво повече да направи и си тръгна. На изпроводяк ми каза да следя устройството и ако има проблем да се обадя да го сменят. Естествено интернета падна отново, игрите със скоростта се върнаха още на следващия ден. Звъннах на съпорта и о чудо, започнаха песните за кабела, после, че техника не е описал подобен проблем. Техника ако е имало проблем е трябвало да го реши и така да си тръгне. Аз съм бил хванат в лъжа. След като споделих, че договорът ми изтича след два месеца, а има и по-изгодни оферти от тяхната, но тъй като ми е по-удобно да не сменям устройства и кабели си правя усилието да им вися на телефона и да се обяснявам като ученик пред директор, се стигна до следното: "Ами, обадете се господине като сте на адреса, да направим специални тестове на устройството ПО ТЕЛЕФОНА, след което ако има проблем, ще видим дали да пратим техник.". Така...до тук се разбра - проблеми имам с нета от Мтел и със съпорта им също. Плащам за 100mbps интернет с оптика до апартамента + интерактивна тв на два телевизора. Имам оферта от Виваком за оптика до блока (AON) 100mbps + интерактивна тв с 40 канал повече и опция да си взема игрова конзола Playstation 4 на промо цена - тарифата е като сегашната ми при Мтел - с двата приемника - почти 30лв. Ако преподпиша на Мтел ще плащам 30лв, но скоростта ми според новите параметри на плана пада от 100 на 75mbps, а броят на каналите остава 120 (при Виваком са 160, но това не ми е критерий при избора). Мтелската телевизия черпи трафик отделно от обявения за интернета, а вивакомската - от този за интернета. При пуснати два телевизора, това са 20 до 25-30mbps загуба. Максималната технологична скорост, която може да се достигне по лан кабела от устройството им във входа до моят адрес е 100мбпс, за колкото ще е и плана. Сега, ако интернета е стабилен, сайтовете се зареждат без заекване и чакане, не би било проблем да ползвам 70-80mbps (оставащи при пуснати телевизори) от виваком. Все пак алтернативата на Мтел е 75mbps максимални за същите пари. Във входа знам, че има само още един клиент на Вивакомския интернет, възможно е и да са повече (ако това е от значение). Мрежата на Виваком във Варна е оптика навсякъде, но "до апартамента" е в център + широк център, а "до блока" е в останалите квартали и Левски. Аз към момента се намирам в "останалите квартали", но има тенденция до 1 година да се преместя другаде. Къде? Все още не е съвсем ясно, но най-вероятно пак в "останалите квартали". Мтелската мрежа пък в моят квартал се води най-добра (беше на Спектър нет преди), а в централните райони по думите на техни служители - зле (там са наследени мрежите на Близуу, Мегалан, дребни кабелни оператори). Ако някой от вас ползва AON мрежата на Виваком на 100mbps, бих се радвал да сподели какви скорости се постигат и как е като цяло - стабилност, скорости, бързина на отваряне на сайтове. ПП. Важно ми е клиповете в ютуб да тръгват веднага (в 1080p), а сайтовете след натискане на "Ентъра" да започнат да се зареждат веднага, а не да се мисли по 2-3 секунди както е към момента при Мтел. Наблюдение за съпорта и скорост на реакция при проблем също значение. Трябва да реша в рамките на тази, най-много следващата. Не мога да се възползвам от опцията за тест на интернета на Виваком, тъй като не я предлагат ако искам да подпиша за пакетна услуга интернет + телевизия.
  13. Ако нямаш лимит за теглене от картата в размер на 400лв за денонощие, можеш да я вкараш в банкомата колкото пъти искаш докато си стигнеш дневния лимит. Иначе - молбица за разрешаване на по-висок лимит на теглене в някой от клоновете.
  14. P10Lite е хубав модел, това си е P9Lite, но с повече RAM, липсата на която (като обем) се усеща леко при P9Lite. При подобен бюджет бих заложил на този апарат или да добавя още 200-300лв и да взема Honor 8.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване