Премини към съдържанието

iLDiavolo

Потребител
  • Публикации

    97
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

30 Добра репутация

Всичко за iLDiavolo

  • Титла
    Редовен потребител

Информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

3660 прегледа на профила
  1. Пробвам, но неуспешно. По някаква причина не разпознава добре pctv-то. Все пак опитах с Update driver, избирайки цялата папка, че даже у пробвайки през Windows Update, белкем се разберат, но уви.
  2. Търся драйвър за Windows 10, по възможност, за съответното устройства. Вариант е и драйвърът да бъде за по-стара версия на Windows, тъй като предполагам за последните няма такъв. Идеята ми е да го ползвам за сваляне на VHS на дигитален носител, но откривам само зарази като напиша в Google.
  3. Няма нищо гръцко и там. Все повече си мисля, че проблемът е в Гугъл, ама не откривам как да им пиша директно, само някакви връзки към Faq
  4. При разлогване ефектът е същия - пак гръцки. Да изляза от акаунта не ми е опция, тъй като съм "женен" едва ли не за този профил. По-скоро бих сменил браузъра.
  5. Здравейте, Имам проблем с Chrome, който ползвам като основен браузър. Накратко - показва ми някои страници, като Instagram, Moovit и други, на гръцки език и трябва ръчно да го сменям. Преди време смартфон с моя профил в гугъл попадна в гръцко, ползва се и в момента от грък, откъдето изглежда започна и проблема. Само че разкарах логина ми от въпросния телефон от разстояние. Всъщност не е окончателно премахнат, тъй като чака смартфонът да се свърже с интернет, а той не го прави, защото се ползва от господин в пенсионна възраст, който изглежда не му трябва нет. От тогава, обаче, доста от интернет сайтовете ми излизат на гръцки. Говорим за Instragram web версията, за Moovit уеб версията, за някои подстраници на Google, както и за Google Maps, когато ги отворя през 3-ти сайт. И не е въпрос на Translate, защото такъв не е зададен, а за автоматично стартиране на въпросните страници на гръцки език. Локацията ми я открива правилно в България, София. Сменил съм всичко възможно в настройките да е на английски/български. Трих кеш, меш и т.н., деинсталирах, инсталирах Chrome - резултат няма. Изчетох им форумите с всичките им "решения", но безрезултатно. Накрая сложих Firefox, логнах се със същия гугъл акаунт, и всичко е наред. Та, моля за съдействие за решаване на проблема, защото все пак предпочитам Chrome
  6. Не споря. Далеч не твърдя, че всички по тези офиси са с правилната ценностна система. По-скоро са отражение на цялата ни родна действителност, колкото и банално да звучи. Почваме от масовия клиент, минаваме през масовия служител, та стигаме до масовия мениджър. И се оказва, че: съвестният клиент не вирее, защото в общия случай насреща има недобросъвестен служител съвестният служител не вирее, защото насреща има недобросъвестен мениджър и клиенти, които допълнително наливат масло в огъня, понеже са го нарочили за измамник по подразбиране съвестният мениджър също не вирее, защото пък мениджърите над него са недобросъвестни И се навлиза в един порочен кръговрат, от който не печели никой - добрите клиенти биват обслужвани лошо, а на добрите служители им се налага или да станат лоши или да напуснат.
  7. Ще се опитам да ви светна защо въпросният служител е действал така, както и да защитя и двете страни. Поне ще опитам, пък който както иска да ме разбира. В позиция съм да го направя именно като бивш служител на Виваком, който може да се каже, че е врял и кипял именно в магазинна мрежа. Кратката история е, че всеки магазин, а от там и служител, има определена цел за ВСИЧКО - от нови договори за всякакъв тип услуги, през определени суми, на които трябва да са подписани тези договори (такси), през продажба на определен брой устройства и конкретни такива, до допустима бройка закривания на услуги. И доста хитро висшият мениджмънт подрежда така нещата, че в края на месеца, понякога, няколкостотин лева за теб или за целия магазин, под формата на бонус, да зависи от едно закриване, от още един нов абонамент за еди каква си услуга, от още един продаден смартфон, например. Вариантите са 3 в този случай: злоупотребяваш с клиента, като му "набутваш" нещо, което не иска или въобще не разбира за него... или поне се надяваш на последното; злоупотребяваш с оператора, като разписваш договор на някой познат/роднина или дори на чуждо лице, но си плащаш такси, неустойки и т.н. (това в случаите, когато си заслужава да плащаш тези неща - т.е. бонусът ще е достатъчен да покрие тези разходи и да си заслужава); последният вариант е да се простиш с изпълнение на цели, да загубиш пари и на всичкото отгоре да търпиш критики от по-висшите. Един, два месеца, може да си позволиш последния вариант, но рано или късно минаваш на някой от първите... и не толкова заради парите, а заради т.нар. висш мениджмънт, който ти е*ава мамата, заради "слаби резултати". И нека мнението ми да не се разбира като мнението на поредния недоволен служител, пишещ против бивш работодател. Честно казано мога да кажа, че съм доволен от опита си във Виваком, но просто действителността е такава, каквато я описвам и който ви каже нещо различно, ще ви излъже. Нещата започват от редовия служител, който го отнася от клиента и от Управителя, той пък от Регионалния мениджър, той от Зоналния, той от Търговския директор, той от УС, те от собственици, желаещи повече печалби и приходи. Та момчето, дето ви е излъгало в случая е повече потърпевш от тази месомелачка от който и да е клиент, повярвайте ми. Познавам подобни служители, още повече представители на висшия мениджмънт, които живеят на успокояващи, необходими им да преживяват ежедневния стрес. Личен избор, който се радвам, че реших да не избирам. И за да не е мнението ми в полза само на едната страна, държа да отбележа, че по-прост клиент от средностатистическия български такъв трудно може да има. Не казвам, че някой тук е представител на това определение, но ежедневно в тези офиси ходят какви ли не селяци (израстнал съм на село, та разбирайте определението като манталитет и начин на мислене), мислещи се, че някой им е длъжен за нещо, че са най-великите, че светът трябва да се върти около тях и за 20 лева трябва да им лижеш подметките, че винаги са прави и винаги този отсреща е виновен. Това поведение от страна на клиента често допринася и най-честният служител да мине малко или много към "Тъмната страна", разочарован, че се опитва да се раздава наистина за клиента и накрая получава само негативи. Лично съм го изпитвал на гърба си, след като съм убеден, че съм обяснил, уточнил, показал всичко, така че да си спестя последващи кавги и препирни... и клиентът се връща, защото съм го бил "измамил". Един, двама, трима, четирима такива... и на петия си казваш, че няма смисъл да обясняваш, да се раздаваш и да си толкова точен, колкото искаш да бъдеш. Има и кофти служители, спор няма, но кофти клиентите със сигурност са в пъти повече. Ако щете вярвайте, ако не вярвате - пълно е с обяви за консултанти в подобни магазини - пробвайте се, та да се убедите. Личният ми опит като служител в оператор, защото и при А1 и при Теленор положението е абсолютно същото, че бих казал и по-зле на места, е, че колкото и да искаш да си честен, точен, добронамерен, ръководството те принуждава къде насила, къде с какви ли не стимули, да се отметваш от тези ти намерения. Ако не стане веднага, става с времето. Накрая сам избираш дали да продължиш или не е това твоето поприще. Лично избрах второто, но затова спомогна и гореописания средностатистически български клиент, който просто не е дорасъл да получава адекватно и коректно обслужване, след като сам не може да се държи адекватно и коректно. Та накратко се явява невъзможно да бъдеш хем успешен търговец, хем честен такъв... и причините са от двете страни на барикадата. Пак държа да отбележа, че мнението ми е по принцип, а не за посочената от вас ситуация, но все пак може да я обясни частично, поне от страна на служителя.
  8. Здравейте, Ползвам оптичен нет и интерактивна телевизия от Виваком. Покрай службата разполагам с приемник на Мтел/А1, който до момента стои в един кашон, но се очертава да ми върши работа покрай бъдещото излъчване на италианското футболно първенство по спортните канали на Мтел/А1. Та питането ми е дали има възможност да пусна приемника през интернета на Виваком, с който разполагам? Опитах, но ми дава, че приемникът се подготвя за старт и не помръдва на никъде.
  9. Хора, не се карайте, заради неуки като мен, дето опитват с минимални усилия (сменяш процесор, паста и готово) да постигнат максимални резултати. Справих се най-накрая. Инсталирах свежото копие на 7-цата, ъпдейтнах BIOS-а, сложих "новия" процесор и всичко е пушка вече. Съжалявам, че нямах време да го направя далеч по-рано, че да ви спестя и на вас главоболията. Благодаря за усилията да помогнете.
  10. С паметите не стана номера. Сега инсталирам 7-цата със стария процесор, че да ъпдейтна BIOS, а и изглежда наистина 10-ката идва новичка за този лаптоп.
  11. Преинсталирането опитах да направя за пробата, а и защото предположих, че може уинът да е проблема, че не разпознава процесора. Иначе системата беше инсталирана преди дни, оригинална, тъй като сложих и SSD. Старият беше Celeron, но точния модел ще мога по-късно да споделя, не е при мен. Новият не съм сигурен дали работи нормално, единствено BIOS го отразява засега. Пинове няма изкривени. BIOS едва ли е последна версия, ще пробвам да го ъпна и да видим. Ram не съм вадил също, ще опитам.
  12. С 10 Home бе досега, него и опитвам да инсталирам.
  13. Lenovo Thinkpad L520 - Смених настоящия процесор с i5-2520m. Според Lenovo въпросният модел лаптоп поддържа този процесор. След смяната не зарежда ОС, стига до Windows логото и спира, а връщайки стария няма проблем. Опитах с нова инсталация на Windows 10, но стига до логото отново и така и не продължава. В BIOS показва процесора и модела му, предполагам го открива. Моля за съдействие и идеи.
  14. Здравейте, От съвсем скоро съм регистрант (като представител на юридическо лице) на един домейн, окончаващ на .bg, при регистратора Register.bg. Казано по друг начин, за да не създавам объркване от незнанието си, платих си за ползването на определен домейн на Register.bg Проблемът ми е следния: Хостинг компанията, която предоставя услуги на фирмата ни се намира в Гърция. При тях имаме и друг сайт, към който искаме да пренасочим трафика от новозакупения домейн. Опитахме с въвеждане на DNS hostnames, предоставени от хостинг фирмата в Гърция, въведохме ги в Register.bg, но по някакви причини не се получава. След това решихме с хостинг фирмата в Гърция да прехвърлим домейна при тях и те да се оправят. По-лесния и удобен за нас начин. Та те ми казаха да искам от Register.bg въпросният EPP key. От там ми отказаха - нямали такъв, съответно не могли да ми дадат. Опонирах, че всички други хостинг компании предоставят такъв, в някои дори директно имаш достъп до него от контролния си панел, но уви, понеже не разбирам достатъчно успяха да ми откажат - трябвало хостинг фирмата в Гърция да изиска трансферирането, трябвало да ги задам като лице за административни контакти и т.н. Доколкото разбирам трябва да имам достъп или право да ми се предостави въпросния EPP ключ, аз да го дам на гърците, те с него да задвижат нещата и само да потвърдя след пристигнал email, че се съгласявам на трансфера. Това поне разбрах от прочетеното в нета. Моля за съдействие по въпроса възможно ли е наистина Register.bg да нямат възможност да ми дадат този ключ; възможно ли е самото трансфериране да се случи лесно и бързо за мен само при наличието му и предоставянето му на гръцката хостинг компания?
  15. Здравейте, Първо искам да обясня, че няма как да бъда максимално акуратен в обясненията си, за което се надявам да ме извините, причината ще разберете в следващите редове. Близка приятелка изпитала неприятното усещане да си даде компютъра за преинсталация на човек, който изглежда не е достатъчно запознат с материята. Вследствие на това, след инсталация на Win 7 Home Premium 32b на Local Disk C, както си му реда, изчезват файлове (снимки основно, около 60 GB) от дял D. Първо помислих, че е теглил формат и това е причината, но видях, че преди преинсталацията е решил да копира всичко от старото C в D (дори Windows папката от старата OS, незнайно защо). Та D изглежда не е форматирано. Липсват обаче въпросните 60 GB. Пуснах чек на дяла - проблеми никакви, според Windows. Четох, че ако отворя през WinRAR може и да покаже нещо - няма нищо. Показах скритите папки, отново без успех. Пресметнах големината на видимите папки в D - отговарят на това, което показва Windows, т.е. снимки ги няма, не просто са скрити някак си. Озадачи ме това, че програмата за възстановяване на файлове Recuva, за която четох добри отзиви, не откри даже една снимка от загубените хиляди. Не знам дали е нормално. Та в крайна сметка с Delete -> Enter ли ги е трил "преинсталаторът", какво е правил, не мога да си обясня. Ще съм благодарен на всякакви съвети, предположения, разсъждения и пр. в полза решаване на проблема. Благодаря ви!
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...