Премини към съдържанието

vivatel_btc_hater

Потребител
  • Публикации

    18
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за vivatel_btc_hater

  • Титла
    Потребител
  1. Можеш. Най-вероятно ще имаш някакво ограничение на кредитния лимит или нещо такова,но това не би било фатално.
  2. От 11 месеца аз си ползвам GoWeb пакет на Глобул с Teltonika модем http://www.globul.bg/bg/devices3Gcc.html?posm=2 От половин година във фирмата,която работя,ползваме и един HUAWEI vodafone usb stick с пакет на Mtel.Аз рядко го ползвам,но имам възможност да го тествам насам-натам. Проблема със скоростта идва от покритието и използваната технология.Globul имат изградено голямо UMTS,нямат EDGE.Глобул ползва GPRS/UMTS/HSxPA.Мтел има на по-малко места UMTS,но има почти 100% EDGE покритие и HSxPA в големите градове.Разбира се,имат и UMTS. Повече и полезна информация за технологиите
  3. Почна се: http://www.globul.bg/bg/news.html?id=7003 Ще има да чакаме спад на цените при нашата съдебна система... А пък тези http://www.mtel.bg/mobiltel/press.php?id=469 Тези 2 теми може да се обединят http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=110851
  4. Не всички имат . Дори и някои по-нови модели нямат .
  5. Относно самоопределянето на кредитния лимит-мисля,че малко трудно ще стане.Все пак операторите ти го определят/предлагат някакъв.Разбира се,ако си фирма,можеш да преговаряш,но само тогава. От лично наблюдение мисля,че относно стабилност на 3G/мобилен интернет,най-добри в градовете са Глобул.Ние ползваме интернет и от Globul,и от Мтел.Скоростта,която Мtel предлага е поне 2 пъти по-добра от тази на Globul, Mtel имат и EDGE(разлика от само GPRS на Globul).Но понякога забелязвам,че когато е натоварена мрежата им на Мтел,скоростта и качеството драстично пада(може би пада на по-долна скорост EDGE
  6. Не си довърши изречението. Много ще ми е интересно да видя продължението.
  7. Човеко , не знаеш как се смея в момента на това с 8-те телефона и чантичката ! Ти сериозно ли говориш ? Бившето му гадже носеше в себе си 3 телефона (на всичките оператори по един) , ама това беше защото баща и работи в МВР и там им дават SIM карти с невероятни привилегии , но 8 - просто не мога да си го представя. Страшен си
  8. Здравейте хора.Само да ви съобщя,че едва преди седмица моите "любимци" от Вивател си свършиха работата,за която писах последно(прехвърляне на картата на юрид.лице).След 1.5 месеца най-накрая успяха да направят това,което другите правят за около два астрономически часа.Както и да е... На жалбата не са ми отговорили още(сигурно и няма да отговорят,де). Вероятно няма да повярвате и ще си кажете "гледай го тоя какъв карък"-но все пак... отново трябва да им посещавам магазините,'щото акаунт мениджърката от бтк центъра е писала шефката ми като лице за контакт и сега от 123 нищо не искат да ми
  9. Здравей пак! Благодаря за подробното сравнение.Единствено не съм съгласен,че качеството на разговора при Globul е по-лошо.Както написах в началото,ние във фирмата ползваме услугите на Globul и от скоро и на Mtel.Фирмата е клиент на Глобул още от самото им начало.Нямам никакви оплаквания от тях-нито от Глобул,нито от Мтел. В интерес на истината нямах предвид цените,а качество на услуте и обслужването.Не съм някой богаташ,но ако преди време цените им ми бяха най-важния фактор, вече са най-малковажния. Забелязах,че с вклчиването на PetrolMobile вече сте всички Кой
  10. Petrol Mobile,News Mobile ? 0.29 на минута срещу 0.34 при viva? Най-доброто покритие в страната о 0.12 са SMS. Обслужването на клиентите е гарантирано от Мтел. Преди БТК бях на дървесен доставчик,но предпочитам местен дървесен,който мога да го набера веднага и да го напсувам 100 пъти за 1 час,при БТК мога да ги напсувам само 2 пъти на час (докато ми вдигне първо едно момиче,което после да ме прехвърли на техническия отдел,на който кретен по 50 пъти да му обясня,че искам порт еди-кой-си отворен и рутиран от модема към IP). Предпочитам LAN Protector+рутер , с дървесен доставчик в ком
  11. Не смятам , че темата трябва да се затваря.Не съм на 18 години , мъничко повече , но работя и това съм им го посочил.Освен това , когато за първи път подписвах договора ме разпитваха за образование , женен/неженен , къде/с кого живея , работя ли / уча ли / имам ли телефон на БТК и даже си посочих домашния телефон в молбата.Милсля , че щом работиш в 2bе тези неща са ти известни.Те нека ми спрат картата АКО не си платя след като ми изтече срока за плащане на ф-рата- на теб тока кога ти го спират ако не си платил-в деня (на часа) когато е отчетното чисто или когато ти изтече срока за плащане на ф
  12. Вие предлагате и услугите на Глобул,но напоследък май наблягате на Вивател,защото sales частта е по-лесна с по-ниски цени.Ти конкретно може да си компетентен и знаещ,но се съмнявам,че мнозинството от колегите ти са като теб.Прочети пак първия пост-ходих в първоизточника-в БТК център.
  13. Какво искате да кажете?Ти мислиш ли,че ако ги бях питал,щяха да ми кажат,че са такива................
  14. Ти да не работиш за тях?Може да имат някакъв бял списък за служители? Да,но само това.Както казах,цените са им по-добри,но само и единствено това. Е,да,двугодишен договор,ще ги чакам аз две години.Никъде другаде го няма това. Не е възможно това за Глобул,защото те на 123 имат нещо като автоматично затваряне.Ако чакаш 179 секунди,на 180 секунда ти се казва,че операторите са заети , иска да се обадиш по-късно и само прекъсва. Те самите са ми го показвали в магазина.
  15. Пиша тази тема,за да изкача огромното си разочарование от тази монополна компания,която само събира парите на хората,не предлага никакви качествени услуги и буквално се подиграва с клиентите си. От 12 години имам домашен телефон,от 3 години близо ADSL вкъщи и за най-голямо мое съжаление и карта на Вивател от около 3 месеца. Аз съм си виновен за последното. Имах собствена карта на Мтел и аз,балъкът, реших, че са им много скъпи тарифите и реших са си спра картата. Стана лесно и бързо и после дотърчах буквално в отсрещния магазин на БТК да подпиша договор за Вивател карта.да сменя лични си
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване