Премини към съдържанието

human1970

Потребител
  • Публикации

    950
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

270 Супер репутация

4 Последователи

Всичко за human1970

  • Титла
    kaldata приятел
  • Рожден ден 5.09.1965

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Бургас
  • Интереси
    риболов

Последни посетители

11473 прегледа на профила
  1. Нищо не оспорвам, но следвайки горепосочените стъпки на примера се появява Сторе. При мен обаче не се появи (сякаш въобще го няма). аз затова и писах тогава - Ако има вариант от къде да се изтегли и инсталира. От друга страна (логически погледнато) няма как да ресетвам нещо дето ми го няма на компа. Както и да е. Много благодаря за отзивчивостта и помощта! Важното е, че да пореден път проблемите се решават едва след и с помощта на форума на Калдата.
  2. Отново се разрових в интернет и реших проблема. Хората са измислили лесен вариант за ресетване на приложението, след което всичко си дойде на мястото: https://www.tenforums.com/tutorials/15057-clear-reset-store-cache-windows-10-a.html
  3. Пробвах и това. Нямам Store. Ако има вариант от някъде да се изтегли и инсталира - добре. Нямам намерение да си играя да преинсталирам Уиндоус-а.
  4. Изпълних описаните стъпки, но резултат няма.
  5. Здравейте! В Уиндоус 10, Като се чукне на иконката на УИНДОУС (долу вляво) освен инсталираните приложения се отварят и едни грозни квадратни или правоъгълни табове за улеснен достъп. Та един такъв таб още в началото си беше за Магазина с приложения. Оттам човек може да си инсталира някое приложение. Спомням си, че преди време го изтрих този таб, но сега искам да си го възстановя за да го ползвам. Рових и в компютъра и в интернет, но не се справям. Някакви идеи?
  6. Ходихме, пробвахме друга бройка - почти същата работа. Досега гледахме да изберем нещо друго. Телефункен, Шарп и JVC ги сглабя фирма Вестел Турция. И на 3те марки монтират едни и същи говорителчета и звука е кофти. В крайна сметка жена ми нищо не си хареса, което и да е с подходяща платформа за поставяне на хладилник широк 550мм. До 7 дни ще ми върнат парите по с/са, понеже го платих вчера с картата. Ще се търси нещо подходящо, но и аз вече не знам какво.
  7. След малко отивам в Технополис. Доколкото чета в цитираната от тях законова база - би следвало да ми предложат да избера м/у ремонт и замяна с нова. Е, то дай Боже да се окаже дефектна самата бройка. Та като гледам Зора, ТП, ТМ и Техмарт (това е в Бургас) - не виждам какво бих могъл да избера. В самия Технополис евентуално Тошиба или Шарп. Ще пиша за развръзката.
  8. Е, то ясно, че верния отговор е - да беше взел Сони за 1000лв. но ми се струва, че не си заслужава за в кухнята. Според мен става въпрос за фабричен дефект на модела или дефект на самата бройка. Не виждам в случая да е налице някаква повреда, възникнала в последствие в рамките на гаранционния срок. По тази причина не виждам как продавача (търговеца) ще привежда стоката в нормален вид с помощта на ремонт в сервиз.
  9. На мен ми е чудно какво ще му ремонтират на чисто нов телевизор. То някак не е коректно към клиента. Ако е дефектна бройката - да ми я подменят или да ми дадат оборотен докато я поправят. Ако е дефектен модела или партидата - тогава кво правим? Да, това е ясно, че някои влошават. Въпроса е, че работят. Всички варианти съм изпробвал. В момента всичко съм изключил, макар че ако не гъгнеше звука - тези настройки и допълнителни функции за звука биха се ползвали и биха дали доста по-комфортен и приятен звук според случая. Сега гледам и другите им модели и марки. То и този ви е голям за мястото в кухнята, но държа да е със работеща смарт функция. То не е проблем (ако се съгласят) да купя и друг "по-марков" и скъп модел, но имам един такъв Филипс 6та серия в спалнята - направо не ми се говори. Мен също ме притеснява, че толкова са му възможностите вследствие некачествен чип, но ако е така и се окаже, че и друга бройка от модела вади същия звук - тогава какво да правя? Още повече, че не ми е много ясно как ще чуя качеството на звука в магазина, където е шумно.
  10. Как да се постъпи е въпроса - да им го нося и да им го оставям за ремонт ли или да ги помоля да ми пуснат друга бройка и ако при нея всичко е наред със звука да питам дали може да ми го сменят? Щото ако се окаже, че и на трета бройка от модела звука е същия - какво ще му ремонтират тогава? Да си връщат некачествената партида в Турция.
  11. Всичко пробвах. Има много настройки за звука, които работят. Пуснах звук през блутут колонка - звучи идеално. Проблема е, че звука на самия телевизор е не толкова с ниско качество, а е гъгнещ. Току що пуснах от флашка мр3 - 320kbps и филм в mkv формат - същата работа - гъгнещо-пращящ звук.
  12. Абсолютно вярно - да съм слушал. Източника на сигнала е цифрова ефирна тв, но проблема го има и при гледане на клипове в YouTube. Модела е LT-32VF52M. Телевизора се ползва върху хладилника в кухнята.
  13. Здравейте! Вчера излязох с идеята за покупка на тв Arielli от Техмарт, а се прибрах с JVC от Технополис за 360лв. Телевизора работи изненадващо добре, но... (както винаги има и ..но..) звука му е ужасен - неясен и гъгнещ. Следобяд смятам да отида до магазина, но нямам идея как да постъпя и за какво да претендирам - ремонт, замяна или покупка на друг модел? Според съпругата ми - бройката е дефектна, но аз си мисля, че не е изключено турците от Вестел да са сложили некачествен чип в модела. Вашите идеи и мнения?
  14. Кой кога се е явил във форума може да си направиш труда да провериш. Ако считаше даден пост за нецензурен или нарушаващ правилата - докладваш го. Останалото (приемам го за вярно) си е просто спам в темата.
  15. "Детето" ползва този компютър основно за CS 1.6. За останалото си ползва лаптопа и телефона.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...