Премини към съдържанието

milenmk.

Потребител
  • Публикации

    536
  • Регистрация

  • Последно онлайн

  • Топ дни

    1

milenmk. е топ потребител на 27 юни 2010

milenmk. имаше най-много харесвания

Харесвания

127 Отлична репутация

12 Последователи

Всичко за milenmk.

  • Титла
    kaldata приятел
  • Рожден ден 26.09.1980

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Somwhere in time ... и яко в джаза
  • Интереси
    Бира, с*кс и хеви метъл

Контакти

  • Skype
    milenmk1

Последни посетители

10507 прегледа на профила
  1. milenmk.

    Всичко за Google Chrome (обединена)

    В лентата с отметките може да си създадеш папки, на които да дадеш определени имена - форуми, социални и т.н. и в тези папки сложиш съответните линкчета. )
  2. Чисто и просто - кат къпан ... нали ...
  3. milenmk.

    Предложете лого

    Lol. Това наистина е добра идея. Така направен надписа с пакмена в началото ще стане супер. Мерси, Като е готово ще постна резултата. П.П.: Мерси на всички за помощта. Ето го резултата:
  4. milenmk.

    Предложете лого

    Само да вметна, че #333333 е тъмно сиво (ЦЪК) и не пасва с фона който си сложил (поради тази причина transperant e по-добрия вариант поне според мен). За момента е сложен Pacman но продължаваме да мислим за нещо малко по-разчупено.
  5. Правим един сайт за флаш игри и съответно изкочи проблема с логото. Имаме три дизайна и ще се радвам да споделите кой Ви харесва най-много: 1. 2. 3. П.П.: И трите предложения са transperant. Цветът на хедъра (подложката) е малко по-тъмен от #333333
  6. milenmk.

    Въпрос за Adobe Flash

    Според мен по-скоро ти трябва "кода" на играта които подава статистиката за да си го вградиш в твоя сайт. т.е. точно обратното на това което искаш да направиш. Поне готовите системи за сайт за флаш игри, с които съм се сблъсквал, са направени така.
  7. milenmk.

    Модул за реклами

    Ако не ти е лицензирано IPB-то (предполагам, че отговорът е да), влез в някой сайт за null скриптове и търси IPB Hooks. Или питай Гугъл за "nulled ipb hooks"
  8. Премести правоъгълничето на календара напред-назад както ти е угодно.
  9. milenmk.

    Логически задачи

    Правилно. Стреляй, ама не по мене.
  10. Мога само да предполагам, но тъй като единственото неработещо беше страницата с торентите ме навежда на мисълта за хак на МySQL базата, а може и просто да е било срив. Машинките им са сравнително старички и ако е крашнал някой хардуеър ...
  11. milenmk.

    Логически задачи

    За да не става мешана работа поствам задачката в нов пост. Намирате се в една стая с три ключа. В съседната стая има лампа свързана към единия от ключовете. Между двете стаи има плътна врата непропускаща светлина, както и няма прозорци или дупка през която да гледате във втората стая. Имате 5 минути за да разберете към кой ключ е свързана лампата, като имате право да щракнете само два ключа и неможете да излизате от стаята преди да изтекат 5-те минути. След като времето изтече трябва да отидете в другата стая и да кажете с кой ключ е свързана лампата. Условие - не може да има два ключа включени по едно и също време.
  12. milenmk.

    Логически задачи

    решението на предната: Търсим времето до срещата на двата влака: S=v1*t + v2*t = t(v1+v2) или t = 1000/150 Пътят изминат от птичката е намереното време по нейната скорост или Sп= (100*1000)/150
  13. milenmk.

    Логически задачи

    най-общо се разсъждава по следния начин: Знаем пътя и скоростта на трите. приемам че птичката тръгва от там където тръгва влак 1 със скорост 80 км/ч (на влака). Докато птичката се срещнш с влак номер 2, те общо (птичката и влака) са пътували едно и също време и са минали общо път 1000 км т.е. единствената неизвестна е времето. Е, от тук като намерим времето, можем да намерим пътя изминат от първия влак. Оставащият път между двата влака, е разликата между пътя изминат от птичката и пътят изминат от първия влак, или знаем колко е първия пробег на птичката и оставащото разстояние между двата влака. По същия начин като горното изчисляваме отново пътя докато птичката се срещне обратно с първия влак и т.н.
  14. milenmk.

    Логически задачи

    Отоговора точно число или като уравнение да го даваме?
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.