Премини към съдържанието

3nf

Потребител
  • Публикации

    114
  • Регистрация

Харесвания

26 Добра репутация

Всичко за 3nf

  • Титла
    Редовен потребител
  • Рожден ден 20.06.1986

Информация

  • Пол
    Мъж
  1. Няма такова понятие като надежден с цел да издържи еди колко време. В общи линии надеждност = бекъп. В твоя случай или правиш райд, или се абонираш за външно бекъп решение. В тия варианти пак няма 100% гаранция, че няма да загубиш нищо, но просто шансът ще пренебрежимо малък, спрямо това да намериш яката далавера за 160 лева. Вече другият момент е колко ще загубиш лично ти, ако данните ти се загубят безвъзвратно. Ако това са 160лв (какъвто таван си си сложил) - купувай си какъв да е диск и си бичи с него. Вярно е, че някои производители/модели/класове дискове имат по-нисък fail
  2. Здравей, Не е сигурно, че след изтриване на регистрите на Team Viewer "проблемът" ще се реши. Преди всичко, ако я използваш за комерсиални цели- както е казал capnemo, трябва да си я заплатиш. В противен случай, преди всичко трябва да пишеш до техния съпорт. Чак след това, ако нямаш отговор/обяснение на ситуацията, можеш да предприемеш следните стъпки: Да изтриеш регистрите му : Отваряш Start -> Run ( Microsoft Key + "R" ). Пишеш "regedit" ( без кавичките ) и натискаш ENTER.Отиваш до: HKCU/Software/ и изтриваш папката TeamViewer.Отиваш до: HKLM/Software/ и изтриваш папката Te
  3. Здравей, Обясни по-подробно какво се случва, като "забие". Казваш, че нищо не се отчита, но реално някаква дейност има ли ? Диодът за активността на твърдия диск мига ли ? Ако задържиш повече от 3 бутона на клавиатурата в натиснато положение, чува ли се характерния бийп ? Caps Lock-а работи ли ? В EventViewer-а погледна ли какво пише в табовете System и Application ? Пусни по един скрийншот да ги видим. Не си споменал от кога си забелязал проблема ? Свързваш ли го с инсталация/деинсталация на програма/драйвер ? System Restore към по-далечна дата пробва ли да направиш ? Оп
  4. Две предложения и от мен: WD Caviar Blue 500 GB, 16 MB Cache -- цената на модела е около 80 лева. Hitachi Deskstar 7K1000.C 500GB, 16MB Cache -- цената на модела е около 90 лева. Никъде не си споменал каква е сумата, която си отделил, конфигурацията, на която ще го слагаш, предназначението му...
  5. 3nf

    Проблеми с Windows XP (обединена)

    Погледни ето тук. Има много аналози на Deep Freeze, но лично аз него съм ползвал и мога да ти го препоръчам. ----- Инсталиращата програма на Windows ще рече - Windows Installer. Start -> Run (M$ Key + R). Напиши "services.msc" (без кавичките) и натисни Enter. Ще ти се отвори прозорец с име Services/Услуги. Потърси услугата Windows Installer и провери дали не е спряна. Ако да - опитай се да я пуснеш. Ако това помогне, най-вероятно ще е временно, понеже причината за проблема ти може да е- наличие на зловреден софтуер, "оптимизираща" програма, която си пуснал/пускал,
  6. Здравей, Твърдите дискове от различни модели/производители имат различно ниво на шум. Често при амортизиране започват да "стържат". Субективно е това стъргане колко е тихо или шумно, но при положение, че до преди седмица не си го чувал, то със сигурност има проблем. Първо ще те посъветвам важната информация, намираща се на споменатия диск, да я прехвърлиш на друг носител. След това си свали диагностичен софтуер, с чиято помощ ще тестваш диска и ще споделиш резултатите. Препоръчвам ти да го направиш със софтуер на производителя -> ESTEST /има го и в Hiren's Boot CD/. Между
  7. cska_hool, Имай също предвид, че след хипотетичното създаване на такъв сайт, работата по него тепърва ще започне. В него предполагам, че няма да искаш да играете само ти и съседа, например ? А разбирам, че и искаш печалба в необозримо бъдеще, така ли ? Това, което се опитвам да кажа е, че работата не е за ден-два-месец. Евентуалното ти начинание изисква много труд, знания, ресурс... Поздрави
  8. 3nf

    Омазана таблица на хард диск

    Здравей, TeskDisk може да възстановява дискови дялове. Лично съм го използвал неведнъж. Можеш да прочетеш всичко подробно ето тук - LINK. Дисковите дялове от отчета, който ти е дал TestDisk не ми се вързват с ориентировъчните им размери /при размери на сектор по подразбиране/, които ти си дал по долу, но важното е, че си си намерил нужния дял. Прегледай съдържанието му го хубаво, за да се увериш, че наистина е той, прочети упътването, от линка, който ти дадох и действай. Успех. Поздрави
  9. Здравей, Можеш да използваш CSS свойството z-index. Тук пише по-подробно, можеш да разиграеш и примерите. Поздрави
  10. Skype v5 май беше бета още ? А и щом казваш, че веднага слвд деинсталацията ти е изчезнал звукът... Я само пробно го сложи пак и кажи резултата.
  11. Здравей, Едно профилактично сканиране за зловреден софтуер да направиш ? Покажи скрийншотове от Event Viewer -> Windows Logs -> Application/System Start + Run или Microsoft Key + R. Пишеш "eventvwr" без кавичките и натискаш Enter. Пусни някоя Live дистрибуция (например Ubuntu) и провери - там работят ли ти звуковите устройства ? Поздрави ПП. Ако не е тайна, кои две програми деинсталира ?
  12. Здравей, Конфигурацията ти каква е ?От първия ден от тези три дни, които споменаваш ли започна това натоварване ?Колко време продължава това натоварване ?Свързваш ли натоварването със смяната на снимките от Slideshow-а на Гаджета ?Отразява ли ти се натоварването, докато правиш нещо ? Например да ти спира мишката, спира аудио, ако слушаш...Дай скрийншот от таба "Performance" на Диспечера на Задачи.Махни Гаджета и наблюдавай дали пак ще се натоварва. Поздрави
  13. Здравей, Първо няколко въпроса, преди предположенията ми: От колко време ти е инсталацията на ОС? Дефинирай "скоро".Когато "маркираш всичко вътре", сигурен ли си, че е абсолютно всичко ?На брат ти РС-то, което няма проблем - от колко време му е инсталацията на ОС ?Каква марка/модел е лаптопът ти и инсталирал ли си софтуер на "прозиводителя " ? Предположенията: Много вероятна причина могат да бъдат Checkpoint-и от System Restore-a - без съмнение. Ако не си на 101% сигурен, че си ги включил в селекцията от "маркирам всичко вътре", то може да прочетеш ето тук как да го направиш.Ако не
  14. 3nf

    Проблем с езиковата лента на Windows 7

    Здравей, Веднъж може да е, ако си изключил Show the Language bar on the desktop от Language Bar Settings: /намира се в Control Panel -> Regional and Language Options/ Друго може да е, ако си включил опцията Turn off advanced text service от Text Services and Input Languages: /намира се в Control Panel -> Regional and Language Options/
  15. Обикновено трябва да знаеш маалко повече неща, за да сменяш процесор /поне и модела на процесора/ . В случая едно от следните е причина за проблема ти: Процесорът не се поддържа от дъното ти. Това можеш да разбереш, след като научиш модела на процесора и погледнеш ето тук -> CPU Support List. Трябва да обновиш BIOS. Това в случай, че процесорът се поддържа, но изисква по-нова версия на BIOS, което пък можеш да разбереш от линка от предишната точка. По-нов биос можеш да изтеглиш от тук -> Download -> BIOS. Сложил си процесора неправилно /не е много лесно при този цокъл, но все
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване