Премини към съдържанието

3nf

Потребител
  • Публикации

    114
  • Регистрация

Харесвания

26 Добра репутация

1 Последовател

Всичко за 3nf

  • Титла
    Редовен потребител
  • Рожден ден 20.06.1986

Информация

  • Пол
    Мъж
  1. Няма такова понятие като надежден с цел да издържи еди колко време. В общи линии надеждност = бекъп. В твоя случай или правиш райд, или се абонираш за външно бекъп решение. В тия варианти пак няма 100% гаранция, че няма да загубиш нищо, но просто шансът ще пренебрежимо малък, спрямо това да намериш яката далавера за 160 лева. Вече другият момент е колко ще загубиш лично ти, ако данните ти се загубят безвъзвратно. Ако това са 160лв (какъвто таван си си сложил) - купувай си какъв да е диск и си бичи с него. Вярно е, че някои производители/модели/класове дискове имат по-нисък failure rate, но теб това не те грее. Тези статистики се правят на база десетки/стотици хиляди бройки. И top enterprise клас да вземеш, пак можеш да паднеш в (0~1% failure, който обикновено дават). При теб failure rate-a с един диск ще е 50% (или ще се счупи, или не).
  2. Относно дилемата за кутия... Имам две лични РС-та (desktop и NAS)... всяко в Node 304. Първоначално десктопът ми беше в CM Elite 120 (не е много по-различна от 130). Бях с някакъв Sandy Pentium и му използвах вграденото видео. Беше супер... дори не ползвах вентилаторите на кутията. Докато не смених процесора с i7-2600. Неефективното охлаждане си каза думата, вече се наложи да включа вентилаторите на кутията и в общи линии се закрепи работата. След време сложих една 750Ti, с което вече проблемите с охлаждането започнаха. Ако системата не се товари продължително, горе-долу всичко беше наред, но тръгна ли да използвам повече мощ по-продължително време, температурата на процесора с лекота стигаше до 90 градуса. Реших, че ще слагам друго охлаждане на процесора, но... захранването на кутията се пада непосредствено над охлаждането на процесора, като между тях има около 2 пръста разстояние и това ти ограничава избора. Заебах всичко и карах известно време така. Не знам какви са вентиалторите в кутията (има един отпред и два от страната срещуположна на PCI-E слота), но доста скоро започнаха да бучат. Отделно, за да достъпиш дъното, всеки път трябва да сваляш цялото захранване (което, между другото, стърчи с 2-3 санта от кутията - така е заработена). И така... реших да сменя кутията с FD Node 304. Поръчах я направо с един охладител ARCTIC Freezer i30. Прехвърлих всичко, сложих охладителя, не съм включвал нито един от вентилаторите в кутията (има два отпред и един отзад) и под 100% товар с Prime95 за няколко часа температурата на процесора стигаше до 60-65 градуса макс. Отделно, можеш да си менажираш кабелите много по-лесно; можеш да сложиш 6 (шест) 3.5'' твърди диска; Ако сравняваме размерите на двете кутии, FD е малко по-широка (1 см) и малко по-висока (половин см), но пък е по-къса с (2 см и половина), което и създава генералното впечатление, че FD е по-малка. Просто архитектурата ѝ е мислена. Реално обемите на двете кутии са почти едни и същи, но във FD имаш мегдан, а в CM се чудиш как да бръкнеш или да си провреш ръката. Качеството на изработка и материалите в двете кутии бих казал, че е подобно - посредствено, но в общи линии над средното. Въпреки това, FD донякъде създава впечатлението за скъпа кутия (то тя и си е). В CM 120 имаше една алуминиева плочка отпред, а гледам, че в 130 са си я спестили. Във FD цялата маска отпред е алуминиева. Отделно, вече субективно, външният вид на FD ми харесва много повече. Единствен кусур, който мога да се сетя, който надали би бил някакъв проблем днес, е че във FD няма отвори за 5.25" или 3.5" периферии (оптично у-во, кард ридър и т.н.), докато в CM-a има един 5.25".
  3. 3nf

    Къде стоят регистрите на програмите?

    Здравей, Не е сигурно, че след изтриване на регистрите на Team Viewer "проблемът" ще се реши. Преди всичко, ако я използваш за комерсиални цели- както е казал capnemo, трябва да си я заплатиш. В противен случай, преди всичко трябва да пишеш до техния съпорт. Чак след това, ако нямаш отговор/обяснение на ситуацията, можеш да предприемеш следните стъпки: Да изтриеш регистрите му : Отваряш Start -> Run ( Microsoft Key + "R" ). Пишеш "regedit" ( без кавичките ) и натискаш ENTER.Отиваш до: HKCU/Software/ и изтриваш папката TeamViewer.Отиваш до: HKLM/Software/ и изтриваш папката TeamViewer.Затваряш Registry Editor-a. Да изтриеш насторйките му ( запаметените настройки/състояния/ ): Отваряш Start -> Run ( Microsoft Key + "R" ). Пишеш "%APPDATA%" ( без кавичките ) и натискаш ENTER.В отворилата се дестинация в отворилия се Windows Explorer намираш папка TeamViewer и я изтриваш.Затваряш Windows Explorer. Да си смениш MAC-a ( физическия адрес на мрежовата карта ): Отваряш Start -> Run ( Microsoft Key + "R" ). Пишеш "devmgmt.msc" ( без кавичките ) и натискаш ENTER.Намираш мрежовата карта, през която осъществяаш връзка до Интернет ( Би трябвало да се намира в Network Adapters ).Десен бутон върху него и избираш Properties/Свойства.Избираш таб Advanced.От левия списък с настройки ( Property ) избираш Network Address ( Може да е с подобно име ).Отдясно ще видиш два радио бутона, като избираш този, след който пише Value. В полето след него пишеш 6 групи по 2 символа, като всеки може да приеме стойност цифра (0-9) или A,B,C,D,E,F- разделени с тире. /шестнадесетична бройна система 0-F/.Пример: 12-34-56-78-9A-BC.Потвърждаваш с OK и затваряш Device Manager-a. Рестартираш Team Viewer-а ( затваряш го и го пускаш отново ).Гледаш резултата. Няма пълна гаранция, че този метод, ще проработи, но, ако забраната/ограничението е на локално ниво, то това е той ( сиреч - ще стане работата ). Пак да се повторя - редно е, ако печелиш благодарение на TeamViewer - да си го закупиш.
  4. Здравей, Обясни по-подробно какво се случва, като "забие". Казваш, че нищо не се отчита, но реално някаква дейност има ли ? Диодът за активността на твърдия диск мига ли ? Ако задържиш повече от 3 бутона на клавиатурата в натиснато положение, чува ли се характерния бийп ? Caps Lock-а работи ли ? В EventViewer-а погледна ли какво пише в табовете System и Application ? Пусни по един скрийншот да ги видим. Не си споменал от кога си забелязал проблема ? Свързваш ли го с инсталация/деинсталация на програма/драйвер ? System Restore към по-далечна дата пробва ли да направиш ? Опитвал ли си да оставиш машината в "забило" състояние половин час, да речем ? Отвори Task Manager-а в таб Performance и изчакай да "забие". Сподели как изглежа после. --- Според мен в Event Viewer-a ще видим какъв е проблемът. Фактът, че В и СЛЕД Safe Mode нямаш проблеми- реално след втория рестарт след Safe Mode се проявява проблемът- означава, че причината е в драйвер/сървиз/приложение, което се зарежда. Пробвай да заредиш системата, като преди това установиш диагностично стартиране ( Diagnostic Startup ). -- Предполагам, че проблемът няма да се прояви. Поздрави ПП. С преинсталация на ОС проблемът най-вероятно ще се "реши". Предполагам, че идеята не е такава. Ако така си разрешавахме проблемите... най-малкото нямаше да съществува подобен форум/секция
  5. Две предложения и от мен: WD Caviar Blue 500 GB, 16 MB Cache -- цената на модела е около 80 лева. Hitachi Deskstar 7K1000.C 500GB, 16MB Cache -- цената на модела е около 90 лева. Никъде не си споменал каква е сумата, която си отделил, конфигурацията, на която ще го слагаш, предназначението му...
  6. 3nf

    Проблеми с Windows XP (обединена)

    Погледни ето тук. Има много аналози на Deep Freeze, но лично аз него съм ползвал и мога да ти го препоръчам. ----- Инсталиращата програма на Windows ще рече - Windows Installer. Start -> Run (M$ Key + R). Напиши "services.msc" (без кавичките) и натисни Enter. Ще ти се отвори прозорец с име Services/Услуги. Потърси услугата Windows Installer и провери дали не е спряна. Ако да - опитай се да я пуснеш. Ако това помогне, най-вероятно ще е временно, понеже причината за проблема ти може да е- наличие на зловреден софтуер, "оптимизираща" програма, която си пуснал/пускал, (лошо) модифицирана дистрибуция на Windows-а, който имаш инсталиран...
  7. Здравей, Твърдите дискове от различни модели/производители имат различно ниво на шум. Често при амортизиране започват да "стържат". Субективно е това стъргане колко е тихо или шумно, но при положение, че до преди седмица не си го чувал, то със сигурност има проблем. Първо ще те посъветвам важната информация, намираща се на споменатия диск, да я прехвърлиш на друг носител. След това си свали диагностичен софтуер, с чиято помощ ще тестваш диска и ще споделиш резултатите. Препоръчвам ти да го направиш със софтуер на производителя -> ESTEST /има го и в Hiren's Boot CD/. Между другото се замисли и за смяна на диска с нов. Поздрави
  8. cska_hool, Имай също предвид, че след хипотетичното създаване на такъв сайт, работата по него тепърва ще започне. В него предполагам, че няма да искаш да играете само ти и съседа, например ? А разбирам, че и искаш печалба в необозримо бъдеще, така ли ? Това, което се опитвам да кажа е, че работата не е за ден-два-месец. Евентуалното ти начинание изисква много труд, знания, ресурс... Поздрави
  9. 3nf

    Омазана таблица на хард диск

    Здравей, TeskDisk може да възстановява дискови дялове. Лично съм го използвал неведнъж. Можеш да прочетеш всичко подробно ето тук - LINK. Дисковите дялове от отчета, който ти е дал TestDisk не ми се вързват с ориентировъчните им размери /при размери на сектор по подразбиране/, които ти си дал по долу, но важното е, че си си намерил нужния дял. Прегледай съдържанието му го хубаво, за да се увериш, че наистина е той, прочети упътването, от линка, който ти дадох и действай. Успех. Поздрави
  10. Здравей, Можеш да използваш CSS свойството z-index. Тук пише по-подробно, можеш да разиграеш и примерите. Поздрави
  11. Skype v5 май беше бета още ? А и щом казваш, че веднага слвд деинсталацията ти е изчезнал звукът... Я само пробно го сложи пак и кажи резултата.
  12. Здравей, Едно профилактично сканиране за зловреден софтуер да направиш ? Покажи скрийншотове от Event Viewer -> Windows Logs -> Application/System Start + Run или Microsoft Key + R. Пишеш "eventvwr" без кавичките и натискаш Enter. Пусни някоя Live дистрибуция (например Ubuntu) и провери - там работят ли ти звуковите устройства ? Поздрави ПП. Ако не е тайна, кои две програми деинсталира ?
  13. Здравей, Конфигурацията ти каква е ?От първия ден от тези три дни, които споменаваш ли започна това натоварване ?Колко време продължава това натоварване ?Свързваш ли натоварването със смяната на снимките от Slideshow-а на Гаджета ?Отразява ли ти се натоварването, докато правиш нещо ? Например да ти спира мишката, спира аудио, ако слушаш...Дай скрийншот от таба "Performance" на Диспечера на Задачи.Махни Гаджета и наблюдавай дали пак ще се натоварва. Поздрави
  14. Здравей, Първо няколко въпроса, преди предположенията ми: От колко време ти е инсталацията на ОС? Дефинирай "скоро".Когато "маркираш всичко вътре", сигурен ли си, че е абсолютно всичко ?На брат ти РС-то, което няма проблем - от колко време му е инсталацията на ОС ?Каква марка/модел е лаптопът ти и инсталирал ли си софтуер на "прозиводителя " ? Предположенията: Много вероятна причина могат да бъдат Checkpoint-и от System Restore-a - без съмнение. Ако не си на 101% сигурен, че си ги включил в селекцията от "маркирам всичко вътре", то може да прочетеш ето тук как да го направиш.Ако не е "виновен" System Restore-а - може да бъде приложение, имащо същото предназначение. Приложение, което си инсталирал ти (например антивирусен софтуер, който има функционалност да прави бекъп) или идващо с лаптопа ти (в момента се сещам за Rescue and Recovery на Lenovo/IBM - по подразбиране си прави бекъп в c:\RRTemp, която е скрита).Ако нищо от горепосоченото не ти помага- може да инсталираш приложение от сорта на "Hard Disk Space Explorer" (не е конкретно име на приложение, а просто ключови думи, които ще ти отсеят подходящи в гугъл например). Всяко такова приложение ще ти даде конкретна информация какво е заето, къде, от какъв тип са файловете, какво им е съотношението спрямо други/всичко и т.н. На теб конкретно ти се губят 6GB, което са грубо 25% от общия размер на системния ти дял. Би трябвало веднага да цъфнат къде са усвоени. Поздрави
  15. 3nf

    Проблем с езиковата лента на Windows 7

    Здравей, Веднъж може да е, ако си изключил Show the Language bar on the desktop от Language Bar Settings: /намира се в Control Panel -> Regional and Language Options/ Друго може да е, ако си включил опцията Turn off advanced text service от Text Services and Input Languages: /намира се в Control Panel -> Regional and Language Options/
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...