Премини към съдържанието

kutzi

Потребител
  • Публикации

    11
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за kutzi

  • Титла
    Потребител
  1. Не ти и трябва! То по стандарт трябва да е точно 230V,така че нема да се плашиш!
  2. Уби ме с този довод! Само да вмъкна,че според мен протекторите не се "повреждат",а си вършат работата. А че това става и без бури е повече от допустимо тъй като има неща като индуктивно напрежение и т.н. При един сериозен протектор "прекъсванията" биха били само в изключителни случаи! Оставам го без коментар. А относно кабела и други подобни идеи ще и позволя да копна едно друго мнение от едно друго място,че ме мързи да го перефразирам: "А относно има ли или няма полза от протекторите ще Ви предложа няколко варианта за размисъл....... Защо слагат еърбег в колите,нали като се изхакаш с 200
  3. И едно доуточнение,че интернет доставчиците нямат особено голям интерес от този тип устройства. Що не ти кажат и за проблемите които имат по мрежата и т.н. за да не им е "пауър" нета? Ама аре това е друга тема. При една от последните бури племенника ми щеше доста да пострада,ако не беше с протектор и доставчика има смелостта да му каже,че е доста хубаво че е имал такова устройство. Те и БТК ужким са независими от времето,но......питайте пострадалите. Иначе варианта е да хвърляш зарове да не "изпраска" точно теб,но рано или късно късмета ни изневерява...
  4. Точно тези не бих ги препоръчал. Ако са български / и не само за това/ аз бих препоръчал: http://www.sono.bg/prod_eptn_fr.htm
  5. За тези които не вярват. Вече много хора са се убедили че мълниите не прощават нито на марковите нито на обикновените устройства! Свързването на потребителите в локални и глобални мрежи е едно от най-забележителните постижения на съвременния човек, но води след себе си и неприятни последствия. Едно от тях е че когато всички сте на “един клон” и клонът се счупи – падате всички! С други думи когато много устройства са свързани физически с един кабел, проблем възникнал в дадена точка на кабела може да се разпространи до всички устройства свързани с него и да повреди една съществена част от тях
  6. Напълно съм съгласен,но много хора не са наясно за какво иде реч. Има случаи при които по два три пъти "изгарят" и пак не взимат мерки. В края на краищата всичко е свързано към захранването и може пренапрежението да си отиде където си иска и да омаже всичко. Целта на този тип устройства е да обират всички ВРЕДНИ пикове и да ги отвеждат да се разредят на безопастно място/заземяване.../. Много хора се заблуждават също,че катоден отводител на главното табло ще ги предпази,но грешат доста,защото там има една подробност наречена 'остатъчно напрежение' или ограничителен праг,който за съвремената
  7. Само искам да споделя едно мое раздразнение по темата относно протекторите! Много хора след различен тип "умувания" по темата мъдро заключват: "абе каквото и да си говорим,100 % защита от мълния няма". Еми няма,ама те по тази логика защо ги слагат еърбеците в колите,при условие,че като се изтряскаш челно с 200 км. не могат да ти помогнат???????? Пък всеки гледа си вземе кола с еърбече!!! Въпроса е че това са пренебрежимо малко случаи на директно попадение и ако за това не си взимаш протектори е доста тъпо,според мен. Защото,например,обаче дори и тогава със сигурност щетите ще са по-ма
  8. Гаранция! По-добри или поне равни/с най-реномираните APC,MGE И Т.Н/ и от вносните дори. Особено това от брошурата.
  9. Цветовете на кръстосан кабел са: 1.От едната страна/поглед от към "златистите" пера/- бялооранжев-оранжев-бялозелен-син-бялосин-зелен-бялокафяв-кафяв 2.От другата- бялозелен-зелен-бялооранжев-син-бялосин-оранжев-бялокафяв-кафяв И също така наистина е важно да са "опряли до края на буксата кабелчетата за да може да са ги "щипнали"'забили" хубаво перцата. При прав кабел е ясно каква е подредбата-положение 1. и при двата края
  10. Погледнете тук: http://www.sono.bg Много кадърни,наши български! Особено това: http://sono.bg/images/grub.jpg http://sono.bg/images/lice.jpg
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване